loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 561
دوشنبه 3 خرداد 1400 زمان : 13:57

دیدن کل دنیا و به نوعی جهانگردی را باید از ایران خودمان و جاذبه های شگفت انگیزش با تور داخلی شروع کرد، شاید برای انتخاب بهترین تور در کشورمان ایران معیارهای متفاوتی داشته باشید و هدف هر یک از شما مسافران باری انتخاب تورهای داخلی می تواند کاری یا تفریحی باشد، اما پیشنهاد میکنیم که از جاذبه های تاریخی و مذهبی ایران به عنوان سرمشق سفرتان استفاده کنید.

اگر مسافر تور داخلی هستید این امکان را هم دارید که از جاذبه های تفریحی شهرهای ایران نهایت لذت را ببرید و اگر هم به دنبال جاذبه های مذهبی کشور می گردید، بی شک بهترین گزینه حرم امام رضا در تور مشهد است و اینکه اگر هم به دنبال تفریح و لحظات شاد و به یادماندنی هستید، بهترین گزینه پیش روی شما تور کیش می باشد.




تور داخلی

شما مسافر عزیز با انتخاب یکی از تورهای ایران ‌گردی در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه، می توانید طبیعت چهار فصل کشورمان را در کنار طیف گسترده ای از مناطق گردشگری و اعجاب برانگیز مشاهده کنید و اما توجه داشته باشید که میتوانید تنوع در اقلیم، آب و هوا، غذاها و معماری بناهای شهرهای مختلف را به راحتی لمس کنید و شاید به همین علت باشد که گردشگران دنیا ایران را با نام هایی همچون مردم میهمان نواز، کشور تمدن های کهن و ... می شناسند. در ادامه شما با خرید تورهای داخلی خدماتی اعم از بلیط رفت و برگشت، هتل به همراه صبحانه و بعضا ناهار، گشت شهری رایگان به همراه ناهار، ترانسفر تا هتل، تور لیدر مجرب، رزرو هتل و پرواز دلخواه خارج از پکیج را در تورهای مسافرتی داخلی آژانس مسافرتی نامی گشت دریافت کنید و سفری لذت بخشی را شروع کنید.

نقشه گردشگری ایران

نقشه گردشگری ایران

قیمت تورهای داخلی

در ابتدا مهم است بدانید که تور داخلی در سال های اخیر به یکی از تورهای مسافرتی محبوب ایرانیان تبدیل شده است که از سوی سازمان گردشگری و آژانس های مسافرتی در انواع گوناگونی اعم از : کاری، تفریحی، زیارتی، تجارتی و ... طراحی و اجرایی می گردد. اگر دوست دارید در مورد نحوه محاسبه هزینه تور و عوامل موثر بر قیمت تور داخلی بیشتر بدانید باید بگوییم که هزینه تور با توجه به سطح کیفیت تور مسافرتی انتخابی شما تعیین می گردد، به عنوان مثال اگر قرار باشد ترانسفر از فرودگاه داشته باشید؛ قطعا قیمت تور بیشتر از زمانی خواهد بود که برای رسیدن مسافران از قطار یا اتوبوس استفاده می شود.

قیمت تورهای داخلی

نکته مهم بعدی انتخاب ایرلاین شما برای سفر و نیز انتخاب هتل که 4،3 یا 5 ستاره باشد و اینکه محل اقامت نیز تاثیر مهمی بر قیمت تور شما دارد، قاعدتا اقامت در هتل های لوکس هزینه بیشتری نسبت به اقامت در میهمان خانه ها و هاستل ها برایتان خواهد داشت و نیز کیفیت غذا، خدمات ارائه شده برای بازدید از جاذبه های گردشگری آن شهر و... نیز از دیگر عوامل موثر بر نحوه محاسبه هزینه تور و قیمت تور داخلی هستند.

هزینه های سفر در تور های داخلی چقدر است؟

قبل از هر چیزی باید بدانید که هزینه های سفر شامل چه مواردی است و چگونه می توانیم با راهکارهایی ساده هزینه های سفر با تور داخلی را کاهش دهیم و اینکه تمام هزینه های سفر شامل موارد زیر است:

هزینه های بلیط و رفت و آمد

قطعا بخشی مهمی از هزینه های سفر به قیمت بلیط رفت و برگشت شما اختصاص می یابد و اگر قرار است دو نفره یا خانوادگی سفر کنید می توانید با خرید بلیط ارزان هواپیما یا بلیط های چارتر و لحظه آخری هزینه رفت و آمدتان را مدیریت و کاهش دهید و سفری به صرفه و راحتی را تجربه کنید.

هزینه های خورد و خوراک

قطعا نیاز به خوردن غذا از نیازهای اولیه هر انسان میباشد و نمی توان برای کاهش هزینه های سفر هزینه خورد و خوراک را حذف کنیم اما با مدیریت و راههای گوناگون می توانیم این هزینه ها را کاهش دهیم. برای مثال غذایتان را خودتان بپزید و همراه ببرید و یا در رستوران های سنتی و رده متوسط آن شهر که اغلب غذاهای جذاب محلی را ارائه می کنند تجربه خوشمزه ای را بدست آورید. غذاهای لوکس در رستوران های لوکس می توانند در برنامه سفر شما بسیار گران تمام شود.

هزینه حمل و نقل در شهر مقصد

خوشبختانه کرایه تاکسی در بیشتر شهرستان های ایران نسبت به شهرهای بزرگ کمتر می باشد و همچنین شما می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی مثل اتوبوس و مترو هم استفاده کنید. البته مترو در بسیاری از شهرهای کشور موجود نیست، اما اگر قرار است به شهرهای بزرگی اعم از مشهد و شیراز و اصفهان سفر کنید مترو گزینه ارزانی حساب می شود.

هزینه اقامت و هتل

شاید بتوانیم عمده هزینه های سفر را به هزینه های اقامت و هتل مسافران نسبت دهیم و انتخاب هتل 4،3 یا 5 ستاره هر کدام تاثیرات زیادی در نرخ هتل شما دارد؛ اگر بتوانید در هزینه اقامت خود صرفه جویی کنید به نوعی گل برنده را زده اید! البته به طور کلی هزینه های اقامت ارتباط مستقیمی با زمان سفر شما دارد، بطوریکه در بازه های مختلفی از سال به دلیل کاهش سفر، قیمت هتل ها تا حد زیادی کاهش می یابد. پس سعی کنید در فصل های خلوت سال سفر کنید تا بتوانید به راحتی هزینه های سفر خود را کاهش دهید.

هزینه گردش و تفریح

مکان های دیدنی و امکانات تفریحی در هر شهری قیمت های متفاوتی دارد در بعضی از مقاصد مثل قشم کمی گرانتر می باشد، بنابراین جاذبه های گردشگری را اولویت بندی کنید. آن هایی که حتما باید تجربه کنید را در اول لیست و باقی موارد را در پایین لیست اولویت ها بگذارید تا بتوانید به راحتی هزینه هایتان را مدیریت کنید.

معرفی تورهای داخلی

تورهای ارزان یا لحظه آخری داخلی

تورهای ارزان قیمت بسته به نوع خواسته و نیازهای شما از سمت آژانس ها ارائه می شوند، اما اینکه اگر قصد دارید به هتل یا هاستل ها بروید بحثی کاملا جداگانه است و باید در انتخاب آنها بسیار دقت کرد و خوب فکر کنید؛ تور داخلی ارزان قیمت در تمامی آژانس های هواپیمایی موجود است اما مورد اساسی و مهمی که در ارزان شدن یا گران شدن تور شما نقش دارد، انتخاب ایرلاین یا پرواز داخلی و خارجی و هتل ها می باشد.

توجه داشته باشید که اگر میخواهید تور داخلی ارزان را تجربه کنید، نمی توانید هتل های 4 ستاره به بالا را انتخاب نمایید، در نتیجه باید از بین هتل های رده پایین تا متوسط و یا هاستل ها را مدنظر داشته باشید. نکته قابل توجه بعدی که در اصل یکی دیگر از راه هایی که می توانید تور ارزان را تجربه کنید استفاده از بلیط چارتر یا لحظه آخری است که در بیشتر مواقع عرضه می شوند

معرفی تورهای داخلی

در نتیجه برای دسترسی سریع به این نوع بلیط ها حتما تاریخ پرواز و برنامه ریزی سفر را از قبل داشته باشید تا به سرعت از سایت نامی گشت رزرو و یا خریداری کنید و دقت کنید که این بلیط ها به سرعت فروش میروند و برای دفعه بعد مدت ها باید صبر کنید تا مجدد ارائه شوند

تورهای لوکس داخلی

تور لوکس در واقع گران ترین، کمیاب ترین و باکیفیت ترین تورها را در برمیگیرد. سفر لاکچری اتفاق بی نظیری است که همه دوست دارند حداقل برای یکبار هم که شده آنرا تجربه کنند. تجربه تفریحات لاکچری و لوکس در کشورهای مختلف متفاوت است و در تورهای لوکس علاوه بر انتظار خدمات و امکانات عالی، بیش از هر چیزی حس آرامش و آسودگی خیال گزینه ای است که سفرتان را تحت تاثیر قرار می دهد.

آژانس مسافرتی نامی گشت یکی از آژانس های معتبر و فعال در حوزه گردشگری است که خدمات و امکانات شگفت انگیزی را در قالب تورهای داخلی و خارجی به مسافران ارائه می کند. آنچه که در تورهای لوکس داخلی مورد توجه است، رزرو بلیط هواپیمایی فرست کلاس و بیزینس کلاس است که گران ترین صندلی های پرواز محسوب میشوند. چرا که انتخاب پرواز مناسب، کیفیت سفر را تحت تاثیر قرار می دهد. همچنین ارائه وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام، اقامت در هتل های لوکس و مدرن، ترانسفر اختصاصی از ابتدای سفر با ماشین های لوکس، بیمه مسافرتی، گشت های شهری با تور لیدر در مقصد را شامل می شود که همگی از امکانات و خدمات تورهای لوکس داخلی بشمار می روند.

آفر تور داخلی

آفر تور داخلی که با عنوان لحظه آخری هم نامبرده می شوند به تورهایی گفته میشود که مدت زمان چندانی تا برگزاری آنها باقی نمانده باشد و در واقع این نوع تورها به دلیل نزدیک بودن زمان پرواز، بسیار ارزان تر از قیمت واقعی به مسافران عرضه میشود. آژانس ‌های مسافرتی غالبا به میزان متعارفی بلیط برای مقصدی معین و در زمانی معین را خریداری کرده اند و در صورتی که به موعد سفر نزدیک شود و تعداد مسافرین به حد نصاب نرسیده باشد، شرکت مجبور میشود با صندلی ‌های خالی و بلیط ‌هایی که فروش نرفته به سرانجام برساند که متحمل ضرر مالی بالایی می شود.

به همین علت بلیط‌ های باقی ‌مانده را با تخفیف ‌هایی بین 10 تا 50 درصد بسته به مقصد سفر، به فروش می ‌رسانند و نیز این اقدام اگرچه از نظر مالی برای مشتریان مقرون به صرفه است ولی از نظر برنامه‌ ریزی و ساعت پرواز هیچ حق انتخابی برای شما باقی نمی ‌گذارد

معرفی تورهای زمینی با قطار و هوایی

تور زمینی با قطار

در حال حاضر در ایران قطارهای 5 ستاره و متنوعی به بیشتر مقاصد داخلی کشور وجود دارد که در سالهای اخیر 2 قطار فدک و قطار زندگی جزو بهترین قطارها از نظر مسافران بوده است که هر کدام با تفاوت‌ های خاصی با هم دارند، ولی در کل یک سر و گردن از بقیه بالاترند و مهمه بدونید که هر دو قطار فقط در مسیر مشهد کار می ‌کنند. اگر هم به دنبال تور زمینی با قطار ارزان قیمت هستید قطار اتوبوسی ماهان، ارزان ‌ترین قطار برای سفر به مشهد است که 8 ساعته به این شهر میرسید و بعد از آن هم می ‌توانیم از قطارهای 6 تخته و قطارهای سالنی به عنوان قطارهای ارزان مشهد نام ببریم.

تور زمینی با قطار

تور هوایی داخلی

خوب همانطور که از اسمش هم مشخص است تور هوایی داخلی با هواپیما انجام می شود و شما مسافران عزیز براحتی با رزرو بلیط هواپیما و هتل مورد نظر خود می توانید سفر خود را آغاز کنید. سامانه رزرواسیون سایت نامی گشت با سالها تجربه در زمینه رزرو پرواز، رزرو هتل و با برخورداری از سالها فعالیت و تجربه در زمینه مدیریت گردشگری در شهرهای ایران تور های داخلی متنوعی را با بهترین پرواز و به روز ترین هتل ها و همچنین تور لیدرهای متخصص در زمینه گشت شهری و ترنسفر فرودگاهی به شما علاقه مندان ارائه می دهد. شما برای رزرو تور تنها چند کلیک فاصله دارید

تور هوایی داخلی

معرفی پرواز های داخلی


از محبوب ترین و پرطرفدارترین ایرلاین‌ های ایرانی برای پروازهای داخلی می ‌توان به : هواپیمایی ماهان، هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی آتا، هواپیمایی کیش ایر، هواپیمایی معراج، هواپیمایی قشم ایر و هواپیمایی آسمان اشاره نمود

محبوب ترین تورهای داخلی ایران

همانطور که در بالا هم گفتیم تورهای داخلی به تمامی شهرها و نقاط موجود در داخل ایران در تمامی فصول سال برگزار می شوند، اما در این میان برخی از تور های داخلی ایران هستند که از محبوبیت بیشتری در میان گردشگران برخوردارند که قصد داریم در ادامه معرفی این دسته از تورها بپردازیم.

تور مشهد


مشهد را می توان به عنوان برترین مقصد مذهبی موجود در ایران به شما معرفی کنیم، اغلب گردشگرانی که با تور مشهد سفر می کنند تنها قصد زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) را دارند و به این نیت به این شهر مشهد سفر می کنند، البته که مشهد علاوه بر حرم مطهر امام هشتم، جاذبه های گردشگری متنوعی دارد که شما گردشگران می توانید از آن ها دیدن کرده و لذت ببرید. از مشهورترین جاذبه های مشهد می توان به : موزه نادرشاه افشار، مقبره فردوسی، طرقیه و... اشاره کرد.

تور قشم


تور قشم را می توان دومین تور داخلی محبوب در میان گردشگران ایرانی دانست، جزیره قشم مملو از جاذبه های گردشگری اعجاب برانگیز، سواحل بکر، مراکز خرید متنوع، تفریحات آبی مهیج و... است و هر ساله با استفاده از این همه شگفتی توانسته نظر گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را به سوی خود جلب می کند.

تور کیش


تور کیش یکی دیگر از محبوب ترین تورهای داخلی ایران بشمار می رود که مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است و سالانه مسافران زیادی به این جزیره بی نظیر سفر می کنند. از دلایل توریستی بودن جزیره کیش می توان به تفریحات آبی موجود در آن، مراکز خرید گوناگون و در نهایت به مکان های دیدنی کیش اشاره کرد و در آخر کیش یکی از برترین مقاصد گردشگری ایران به شمار می آید.

بهترین زمان سفر با تورهای داخلی

کشور ایران، هفدهمین کشور وسیع دنیاست و شرایط جغرافیایی و تنوع اقلیمی عالی آن باعث شده که در لیست کشورهای چهار فصل دنیا قرار بگیرد و گردشگران بتوانند در هر فصلی، از گرمترین هوا تا سردترین را در یکی از شهرهای ایران با تور داخلی تجربه کنند. بنابراین در تمامی فصول سال گزینه های هیجان انگیزی باری سفر با تور داخلی را خواهید داشت.

بهترین زمان سفر به مشهد


اگر با ازدحام و شلوغی مشکلی ندارید، بهترین زمان سفر به مشهد فصل است، چرا که این شهر در فصل بهار دارای هوایی بسیار لذت بخش و متعادل است که نه گرمای بیش از حد هوا موجب اذییت شود و نه سرمای زیاد هوا باعث آزردگی خاطر شما بشود.
پیشنهاد می کنیم که در بازه زمانی 14 فروردین الی 15 خرداد ماه تور مشهد را خریداری کنید چرا که مناسب بودن هوا در کنار کاهش هزینه های سفرتان و همچنین امکان بازدید از ییلاقات سرسبز و دل انگیز مشهد به راحتی فراهم است تا سفری آرامش بخشی را تجربه کنید.

بهترین زمان سفر به قشم


قشم بزرگترین جزیره‌ ایران میباشد که درست در خلیج فارس قرار گرفته و دارای جاذبه های گردشگری و طبیعی منحصر به فردی است که در ایران همتا ندارد و هر گردشگری را شیفته خود می‌ کند. در کل بهترین زمان سفر به قشم، یکی از برترین مقاصد گردشگری استان هرمزگان و جنوب ایران، بسته به برنامه و هدف شما عزیزان از سفر به آن می‌ تواند متفاوت باشد؛ اما معمولا زمستان و بهار فصل بسیار خوبی برای سفر به این جزیره است.

بهترین زمان سفر به کیش


کیش اغلب اوقات گرم و مرطوب است اما در ماه های دی، بهمن، اسفند، فروردین و اردبیهشت، دما و رطوبت به حداقل میرسد و متوسط دمای کیش در این ماه ها معمولا بین 19 تا 22 درجه متغیر است. در حالی که در فصل زمستان بسیاری از شهرهای ایران سرما و برف را تجربه می کنند، این جزیره دارای آب و هوایی معتدل و دلپذیری است؛ به طوری که شما میتوانید بدون استفاده از لباس گرم به راحتی در آن به گشت و گذار و تفریح بپردازید و از پیاده ‌روی در ساحل لذت ببرید.

معرفی انواع خدمات هتل در تورهای داخلی

هتل ها از امکانات اقامتی و گردشگری شهرها در تور داخلی به شمار می آیند، انتخاب یک هتل مناسب نقش مهمی در لذت بخش تر کردن یک سفر ایفا میکند و در ادامه این موضوع که کدام خدمات در تورهای داخلی رایگان است و کدام مشمول هزینه می ‌شود، کاملا بستگی به نوع هتل انتخابی شما دارد. معمولا هزینه صبحانه در زمان رزرو محاسبه می ‌شود و اصطلاحا اقامت شما همراه با صبحانه بصورت رایگان است؛ اما در مورد سایر خدمات خود هتل بسته به سیاست ‌هایش تصمیم می ‌گیرد و استانداردی در این زمینه وجود ندارد. نکته مهم اینکه بیشتر هتل های داخلی خدمات B&B مخفف Bed and Breakfast Hotel را در تور داخلی ارائه می کنند که در فارسی به هتل های " تخت خواب و صبحانه " مشهور شده است

بهترین زمان رزرو تورهای داخلی

در خصوص بهترین زمان برای رزرو تور داخلی باید بگوییم که تصمیم گیری درست برمیگردد به زمان، مقصد و بودجه شما مسافر عزیز؛ اگر روزهای عادی از سال را ترجیح می دهید سفر کنید می بایستی از چند هفته قبل برنامه ریزی های لازم را انجام بدهید. اما اگر متقاضی تورهای داخلی نوروز یا ایام تعطیلات تابستان و فصل های شلوغ و پرگردشگر مقاصد خاص در سال هستید، باید حدودا 2 تا 3 ماه قبل از سفر برای خرید تور خود اقدام کنید؛ بنابراین بهتر است 1-2 ماه قبل از سفر بلیط رفت و برگشت خود را تهیه کنید و برای رزرو هتل نیز 1 ماه قبل از تاریخ سفر اقدام نمایید

راهنمای رزرو تور داخلی

رزرو تور داخلی در واقع به معنای سفری از پیش تعیین شده می باشد که آژانس های مسافرتی با برگزاری انواع متنوعی از تور گردشگری در قالب تورهای داخلی - خارجی امکان سفرهایی با امکانات منحصر بفرد را برای مسافران فراهم می کنند و اینکه این روزها به دلیل مشغله زیاد افراد ترجیح می دهند مقدمات سفر هایشان را بصورت آنلاین انجام دهند. آژانس نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای داخلی و خارجی در ایران فعالیت دارد که توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت ترین تورهای مسافرتی داخلی را به گردشگران و علاقه مندان خود در پکیج های جذاب و متنوعی ارائه دهد و همچنین این آژانس هواپیمایی همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده است، در ادامه اگر قصد دارید تور داخلی خود را در نامی گشت رزرو کنید ابتدا در صفحه اصلی سایت در قسمت سامانه رزرواسیون آنلاین تنها کافیست زمان سفر و تعداد مسافران را وارد نمایید تا به مراحل بعدی یعنی انتخاب هتل و خدمات پیشنهادی بروید و در نهایت پس از چند ثانیه با بهترین پیشنهادهای آنلاین نامی گشت روبرو شوید. در نهایت از مزیت آژانس نامی گشت نسبت به سایر آژانس ها این است که چنانچه بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به هر مقصدی بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود گرفتید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود و درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت. در آخر نامی گشت سفری لذت بخش و به یادماندنی را برای شما آرزومند است.

منبع : تور داخلی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه