loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 304
پنجشنبه 6 خرداد 1400 زمان : 14:36

اندونزی همچون جواهری هزار نقش و نگار، غرق در فرهنگ و طبیعت بکرش، زینت بخش آب ‌های اقیانوسی می باشد و به جرات می توان گفت که هیچ سرزمینی را نمی ‌توانید پیدا کنید که این گونه طبیعت خیال ‌انگیز و بامعنا خالق جهانی سراسر شگفتی شده باشند؛ در این کشور موسیقی باد امواج نیلگون را به رقص واداشته و شما محصور این همه شگفتی می شوید .

نیز می ‌توان در نخستین اشعه صبحگاهی چشم در نگاه معصومانه آفتاب بدوزید در میان این همه جاذبه توریستی و طبیعی تجربه ای منحصر به فرد را هدیه بگیرید و نیز عظمت کوه‌های آتشفشانی نفس را در سینه تان حبس می کند و هر مسافری را به تحسین آنچه که طبیعت به ارمغان آورده وا خواهد داشت .

با تمام این توصیفات هر لحظه از سفر با تور اندونزی به مانند تجربه‌ ای بی تکرار، روح و جسم شما را جلا خواهد داد که تا پیش از این تصورشان تنها در رویاهایتان میسر بود و در آخر پیشنهاد می کنیم که تور اندونزی را با آژانس مسافرتی نامی گشت تجربه کنید و اینکه مجموعه ما مجری مستقیم و تخصصی تورهای اندونزی است و پرواز ها و هتل ها همگی توسط آژانس گارانتی بوده و ما تضمین بهترین کیفیت و قیمت تور اندونزی را به شما مسافران عزیز خواهیم داد .

خدمات تور اندونزی شامل پرواز رفت و برگشت ، ترانسفر فرودگاهی ، گشت های شهری متنوع با تورلیدر فارسی زبان ، بیمه مسافرتی ، صدور ویزا ، هتل متنوع در اندونزی با خدمات و سرویس های مختلف است.

جزیره زیبای بالی

قیمت تور اندونزی

فصل پرگردشگر اندونزی نیمه اول سال یعنی درست در ماه آوریل تا ماه اکتبر را شامل می ‌شود و سفر با تور مسافرتی این مقصد در این بازه زمانی بیشترین میزان هزینه را برای مسافرین به همراه خواهد داشت.

چرا که هتل ‌ها و سایر امکانات رفاهی در طول ماه‌ های گفته شده در بالاترین سطح قیمتی ارائه خدمات قرار می گیرد و علاوه بر زمان سفر، مدت زمان اقامت، تعداد شهرهای شامل شده در پکیج‌ های پیشنهادی بالای صفحه، درجه کیفی محل اقامت مسافران و میزان فاصله آن از جاذبه‌ های مهم و پرطرفدار این کشور از دیگر عوامل تأثیر گذار در برآورد هزینه سفر با این تور مسافرتی جذاب به حساب می آید و با در نظر گرفتن موارد گفته شده .

می ‌توان هزینه تقریبی سفر به اندونزی را در حدود قیمتی 8.500.000 تا 17.980.000 تومان متغییر می باشد که البته بسته به میزان تغییرات کیفی اعمال شده به درخواست مسافران می‌ تواند این هزینه ‌ها به طبع بیشتر یا کمتر را هم انتظار داشته باشید و موضوع مهم بعدی این است که با خرید یا رزرو تور اندونزی، بخش زیادی از دغدغه هایتان برای سفر به کشور اندونزی برطرف میشود.

چگونه؟ چون آژانس با ارائه آفر ویژه تور اندونزی می تواند برای شما امکاناتی اعم از : گشت شهری (در شهرهای اندونزی)، ترانسفر فرودگاهی (فاصله فرودگاه اندونزی تا هتل مورد نظر)، بیمه مسافرتی (بیمه حین سفر با تور اندونزی)، راهنمای فارسی زبان (تور لیدر آشنا به شهرهای اندونزی) و معرفی مراکز خرید اندونزی با تخفیف های باور نکردنی را ارائه نماید و اینگونه با خیال راحت از جاذبه های مقصدتان کلی لذت ببرید و با خاطره های خوبی از سفر به این کشور برگردید .

در ادامه دیگر نگران قیمت تور اندونزی هم نباشید چرا که ما در با ارائه تور لحظه آخری اندونزی و تور ارزان قیمت اندونزی در تمامی ایام سال، شرایط را بگه ونه ای فراهم می کنیم تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید و همچنین ما قیمت های مختلفی برای تور اندونزی در بالای همین صفحه را خدمت شما ارائه کرده ایم تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید و در آخر قیمت تور اندونزی لحظه آخری با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین (بلیط پرواز داخلی یا خارجی به مقصد اندونزی) و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیر می باشد

بهترین هتل های اندونزی

بی شک تصمیم برای رزرو هتل مناسب در این کشور می ‌تواند دغدغه اساسی شما در سفرتان باشد، یعنی ممکن است کلی وقت برای انتخاب هتل و محل اقامتتان صرف نمایید و با این حال بین گزینه‌ های انتخاب شده دو دل باشید.

این را هم بدانید که با انتخاب محل اقامت برای هر مسافری متناسب با معیارهای خاص خودشان است اما اگر به دنبال بهترین گزینه های اقامتی هستید و تمایل دارید جای مناسب و خوبی را برای چند روز به عنوان " خانه " خود قرار بدهید، بهتر است به منطقه‌ های مختلف جزایر مختلف این مقصد هم جزیره سری بزنید و با در نظر گرفتن محل مورد علاقه تان، هزینه به ‌صرفه و دسترسی راحتی به تفریحات متنوع برای رزرو هتل اقدام نمایید.

بیشترین مسافران اندونزی، جزیره زیبای بالی را انتخاب می کنند با اینکه بالی جزیره کوچکی به حساب آمده ولی سواحل بکر و متعددش پر از هتل های لاکچری و مدرن و رویایی است که لذت نایت ‌لایف ‌های این جزیره را دوچندان خواهد کرد و همچنین ما تمامی مناطق بالا و پایین بالی را بررسی کرده ایم .

از بعدهای گوناگونی هتل‌ ها را دسته ‌بندی درستی کردیم تا شما بتوانید پیش از تهیه بلیط هواپیما و یا تور بالی با جزئیات بیش ‌تری از روند انتخاب هتل های این مقصد آشنا شوید و سفرتان را با بهترین تصمیم تبدیل به خاطره‌ انگیزترین سفر زندگیتان نمایید .

از مهمترین هتل های اندونزی می توان به : هتل اس تی رجیس بالی اندونزی، هتل آناتارا سمیناک بالی، هتل ویسروی بالی، هتل ویلایی پنج ستاره سوری، هتل بوگاری ریزورت بالی اندونزی، هتل کنراد بالی اندونزی، هتل فور سیزن و ... اشاره نمود.

بهترین هتل های اندونزی

بهترین جاذبه های گردشگری اندونزی

اندونزی، مجمع الجزایری استوایی با جاذبه های بسیار جذاب و بکر که مقصدی ایده آل و دیدنی برای همه نوع گردشگر و توریستی بشمار می رود و نیز جاذبه های طبیعی اندونزی آن همکان هایی هستند که حسی فوق العاده آرامش بخشی را به شما منتقل می کنند .

در اصل کاری می کنند تا شما عاشق این کشور شوید و در ادامه از جمله این جاذبه های مهم که بیش از همه مورد توجه گردشگران تور مسافرتی این کشور قرار گرفته، می توان به میدان مردکا و لوح ملی اندونزی، موزه ملی، کاخ ریاست جمهوری، مسجد بزرگ استقلال، مجموعه ورزشی بازی های آسیایی، بازار چینی ها، بازار قدیمی ماهی فروشان، بازار بزرگ، باغ جایاانکول، ساختمان شهرداری و... اشاره نمود.

راجا امپات | Raja Ampat

جزایر راجا امپات حتی در یک گوهر گرمسیری بزرگ با صدها مکان جذاب برای لذت بردن از زیبایی های دریایی، هنوز هم از دیگران برجسته تر و پرطرفدارتر می باشد و اینکه راجا امپات حدودا 1000 جزیره کوچک را در خود جای داده که منظره های آن بسیار خاص و منحصر به فردند، این سرزمین بکر پر از پرندگان اندمیک، گل های وحشی رنگارنگ و سایر حیوانات خانگی می باشد.

بهترین جاذبه های گردشگری اندونزی

کوه برومو | Mount Bromo

کوه برومو یکی از توریستی ترین جاذبه های طبیعی واقع در کشور اندونزی است و زمانی که طبیعت چشمگیر و رویایی آن را ببینید، بدون تردید دلیل آن را حس خواهید کرد .

نیز این آتشفشان فعال در وسط دشتی به نام دریای شن (Segara Wedi)، همراه با چندین کوه دیگر قرار گرفته است. کوه برومو به دلیل وجود فوران های مکررش که منجر به یک چشم انداز کوهستانی محصور کننده از دود سولفور شده، یکی از صحنه های محبوب برای عکاسی بشمار می رود.

کو برومو

سواحل بالی


مسلما پرطرفدارترین و معروف ترین نقطه در تعطیلات در ااین کشور، سواحل بالی می باشد که دارای تعدادی از نشانه های فرهنگی و سنتی مردمان محلی بوده اما هر کسی که به بالی سفر می کند، شنا و گردش و تفریح در ساحل را هم به طور قطع تجربه می کند.

سواحل بالی

جزایر گیلی | Gili Islands

جزایر اعجاب انگیز گیلی وسط لومباک و بالی و در وسط مجمع‌ الجزایر Nusa Tenggara جزو زیباترین امکان توریستی این مقصد است که حیف است نبینید و از مهم ‌ترین نقاط گرمسیری کره زمین می باشد .

که این دو جزیره کوچک ‌تر گیلی ایر و گیلی منو که کمتر مورد توجه قرار می ‌گیرند، دارای جنگل ‌های بامبو بسیار بزرگی هستند که از خطوط ساحلی تا دریای آبی کشیده شده اند و نیز بزرگ ‌ترین جزیره این منطقه یعنی گیلی تراوانگان منطقه زنده ‌تر و مملو از توریست و مسافر است.

جزایر گیگیلی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه