loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 1142
چهارشنبه 13 مرداد 1400 زمان : 13:30

آنتالیا، مهمترین شهر توریستی ترکیه در منطقه مدیترانه، در اصل شهری است شگفت انگیز که نخل ‌های سایه دار در امتداد بلوارهای این شهر سایه افکنده است.

شما عزیزان دلایل متنوعی برای سفر با تور آنتالیا از مشهد دارید؛ مثلا دلایلی مثل خوش گذرانی، تفریح، تجارت، خرید کردن و... که تمامی این جذابیت ها باعث شده که در سال های اخیر بعنوان محبوب ترین مقصد گردشگری خارجی در بین ایرانیان شناخته شود.

از طرفی، جاذبه‌ های بی نظیر و جذاب در آنتالیا به گونه ‌ای هستند که به سادگی نمی توان از آنها گذشت؛ سواحل آنتالیا، فستیوال ‌های معروف آنتالیا و لذت تفریحات آبی در آنتالیا دست به دست هم داده اند تا شهر ساحلی آنتالیا برای گذراندن تعطیلات بهترین انتخاب باشد.

این مقصد هیجان انگیز در لیست مقاصد نوروزی و تابستانی، استقبال بی نظیر گردشگران از آنتالیا را دو چندان می کند.

تور آنتالیا از مشهد

خوب با توجه به جمعیت و وسعت شهر مشهد که دومین کلان شهر و پر جمعیت ترین شهر ایران بعد از تهران بشمار می رود و برای رفاه حال شهروندان مشهدی و ایجاد امنیت و کنترل سلامت بیشتر مسافرین و به همت بخش خصوصی پروازهای مستقیم از مشهد به آنتالیا (دنیزلی) و دیگر شهرهای ترکیه به صورت فوق العاده برگزار شده است.

این پروازها بصورت چارتر هم انجام می گیرد و و در تاریخ های مختلف و به صورت 7 روزه برای تور آنتالیا به فروش میرسد. همچنین آژانس مسافرتی نامی گشت در تلاش است تا بتواند تور آنتالیا از مشهد و دیگر شهرهای ایران را با کمترین قیمت برای شما هموطنان عزیز مشهدی برگزار کند و مسافرین بتوانند با خرید تور آنتالیا از مشهد تعطیلاتی خاطره انگیز و لذت بخش را تجربه کنند.

تور آنتالیا از مشهد هوایی

در ابتدا لازم است بدانی که تور آنتالیا از مشهد یا پرواز آنتالیا از طریق شهرهای دیگر ترکیه انجام می شود و شما مسافرین تور آنتالیا از مشهد و دیگر شهرهای ایران باید به یکی از شهرهای اطراف آنتالیا مانند دنیزلی، اسپارتا یا آنالیا بروید و از آنجا به صورت زمینی تا هتل آنتالیا ترانسفر شوید و البته اگر با پروازهای ترک مثل ترکیش سفر کنید بصورت مستقیم و براحتی به این مقصد ساحلی جذاب میرسید.

تور آنتالیا از مشهد هوایی

در ادامه اینکه قضیه از این قرار است که پروازهای ایرانی که به سمت آنتالیا حرکت دارند در خود فرودگاه آنتالیا مسافران را پیاده نمیکنند، بلکه هر ایرلاینی به یکی از شهرهای اطراف آنتالیا رفته که حدود 3 الی 4 ساعت با ماشین تا خود آنتالیا فاصله زمانی دارند.

مثلا اگر شما با پرواز ایران ایر و ماهان به آنتالیا سفر کنید به شهر اسپارتا می ‌رسید و با ترانسفر زمینی حدود 4 ساعت تا آنتالیا و هتل محل اقامت ‌تان فاصله خواهید داشت. اگر با پرواز قشم ایر به آنتالیا سفر کنید به دنیزلی رفته و با ترانسفر زمینی حدود 3.5 ساعت تا آنتالیا و هتل ‌تان میرسید؛ ضمنا توجه داشته باشید که ترانسفر زمینی به عهده برگزار کننده تور است.

اما اگر ترانسفر زمینی و معطلی شب تا صبح شما عزیزان را اذیت می ‌کند، پیشنهاد نامی گشت این است که شما با پروازهای ترک به آنتالیا بروید که حرکت ‌شان معمولا صبح زود است و شما قبل از ظهر مستقیم به خود فرودگاه آنتالیا خواهید رسید و با ترانسفری کوتاه به هتل ‌محل اقامتتان می‌ رسید، البته پروازهای ترک تقریبا 30 درصد از پروازهای ایرانی گران ‌تر می باشند.

تور آنتالیا از مشهد زمینی

اکثرا در ذهن بیشتر مسافران تور مسافرتی آنتالیا از مشهد به صورت هوایی تعریف شده است. اما جالب است بدانید که که گاهی برای این شهر ساحلی تورهای زمینی آنتالیا هم از شهر مشهد برگزار می ‌شود که هم سفر شاد گروهی با کلی تجربیات جدید و هم قیمت مناسب ‌تری است. در نتیجه تجربه متفاوتی می ‌تواند برای شما مسافران تور آنتالیا از مشهد زمینی باشد.

اگر مبدا شما از مشهد باشد تا آنتالیا با اتوبوس چیزی در حدود 30 ساعت یا شاید بیشتر در مسیر هستید.

بنابراین تورهای زمینی آنتالیا همیشه برگزار نمی‌ شوند و در بیشتر مواقع در بازه زمانی هایی که حجم مسافر تور آنتالیا به اوج خود می رسد؛ آژانس‌ های مسافرتی تورهای زمینی را برگزار می ‌کنند که تورها به حد نصاب برسد.

ضمنا بطور معمول تورهای زمینی آنتالیا از مشهد در ایام نوروز و تابستان برگزار می ‌شود و به دلیل ارزان بودن و تجربه متفاوت مسافرت گروهی، مسافران خاص خودش را همیشه دارد.

تور آنتالیا از مشهد زمینی

قیمت تور آنتالیا از مشهد چقدر است؟

بی تردید برای سفر کردن و گشت و گذار شهر ساحلی آنتالیا باید هزینه ‌ای پرداخت کرد. اما مدیریت هزینه ‌ها باید به شکلی باشد که احساس لذت سفر را برای شما به همراه داشته باشد.

بنابراین مدیریت هزینه‌ های سفر به آنتالیا نیز در این تورهای خارجی و خدماتی که به شما ارائه می دهند، در نظر گرفته شده است. هتل ‌های یوآل، بهترین ساعت ‌های پروازی، گشت شهری در آنتالیا و به همراه داشتن یک لیدر فارسی زبان در سفر به آنتالیا در نرخ پکیج تور آنتالیا مشا از مشهد گنجانده شده است تا شما عزیزان در سفر به ترکیه دغدغه ‌ای از بابت سفرتان نداشته باشید.

تور آنتالیا از مشهد زمینی

در ادامه تور آنتالیا از مشهد با قیمت ‌های مختلفی در طول هفته برگزار می‌ شود. اگر ساکن مشهد هستید، قیمت‌ های تور آنتالیا از مشهد بسیار متنوع می باشندد و با هر بودجه‌ ای دستتان برای انتخاب تور مسافرتی کاملا باز است.

شما شهروندان مشهدی هر چه خدمات بیشتری در تور بخواهید، قیمت آن گران ‌تر برایتان تمام خواهد شد. در مجموع قیمت تور آنتالیا از مشهد به عوامل مختلفی از جمله نوع سفر (زمینی یا هوایی)، نوع وسیله تردد (اتوبوس یا هواپیما)، تعداد روزها و شب ‌های اقامت، محل اقامت (هتل های آنتالیا، هتل آپارتمان، مسافرخانه، خوابگاه و...)، وعده‌های غذایی (صبحانه، نهار یا شام)، برنامه‌ های تفریحی تور و... بستگی دارد.

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از مشهد لحظه آخری و ارزان

لازم به ذکر است که در فصولی از سال گردشگران کمتری راهی تور آنتالیا می شوند و به همین دلیل آژانس ها از جمله آژانس مسافرتی نامی گشت که به عنوان مجری مستقیم تور آنتالیا سالهاست که فعالیت دارد با ارائه تور آنتالیا از مشهد لحظه آخری و ارزان قیمت همان تورهای با قیمت بالا و با کیفیت فوق العاده را با تخفیف های ویژه ای به فروش مسافران میرساند.

خوشبختانه این تورها از نظر امکانات رفاهی و خدمات ارائه شده تفاوتی با تور معمولی آنتالیا ندارد، اما قیمت آن به مراتب بسیار ارزان ‌تر و مقرون ‌به‌ صرفه‌ تر از تور معمولی برای شما تمامی خواهد شد.

با توجه به اینکه تور لحظه آخری آنتالیا برای پر شدن ظرفیت تور برگزار می ‌شود، زمان برگزاری آن بسیار سریع می باشد و شما باید به سرعت چمدانتان را ببندید و راهی این مقصد جذاب شوید، به طوری که حدود یک تا چند روز از زمان اعلام، این تور برگزار می شود.

منبع : تور آنتالیا از مشهد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه