loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 280
شنبه 1 خرداد 1400 زمان : 17:02

تورهای تابستانی همیشه مورد استقبال و توجه مسافران از سراسر دنیا قرار میگیرند؛ خوشبختانه امسال تور روسیه تابستان 1400 یکی از شلوغ ترین ایام سفر به این شهر جذاب خواهد بود، همچنین خوشبختانه با کاهش شیوع ویروس کرونا و باز شدن مرزهای خارجی در این بازه زمانی این شهر روزهایی پرگردشگر و مملو از مسافران ایرانی را تجربه خواهد کرد.

چرا که این زمان از سال " های سیزن " روسیه بشمار می رود، یعنی در این ایام قیمت بلیط ها و تورهای روسیه کمی گرانتر می شود اما با این اوصاف از طرفداران آن به هیچ وجه کم نمیشود. لازم به ذکر است که برای سفر به روسیه شما به ویزای توریستی این کشور نیاز دارید و شرایط اخذ ویزای روسیه سخت نیست و نسبت به ویزای شینگن بسیار ساده‌ تر و کم هزینه ‌تر برایتان تمام می شود.

برای اخذ ویزای روسیه شرایط خاصی نیاز ندارید، اما برای اخذ ویزای توریستی روسیه فقط می ‌توانید به همراه تورهای گروهی روسیه اقدام کنید که هزینه ویزای روسیه به همراه تور از شما دریافت می ‌شود.

تورروسیه تابستان 1400

قطعا همه شما روسیه را با زمستان‌ هایی سرد و طولانی می شناسید و به همین دلیل هم هست که فقط در چند ماه گرم تابستان، امکان سفر به این کشور وجود دارد و همین موضوع باعث محبوبیت تور تابستان روسیه ۱۴۰۰ شده است.

در این فصل آب و هوای روسیه کمی گرم ‌تر میشود و شهرهای بزرگی مثل مسکو، سنت پترزبورگ، سارانسک، سوچی، کازان و بسیاری دیگر از شهرهای توریستی مهم روسیه، مملو از مسافران تور روسیه خواهند شد. ضمنا از میان تورهای تابستانی روسیه، تور مسکو، تورسن پترزبورگ و تور سوچی بسیار مشهور و محبوبیت بالایی دارند

قیمت تور روسیه تابستان 1400 به 3 پارامتر هتل محل اقامت، بلیط رفت و برگشت هواپیما و ویزا بستگی دارد. مبلغ ویزای روسیه ثابت است و شما برای درخواست ویزا روسیه باید 120 دلار برای تورهای گروهی و 130 دلار برای تورهای انفرادی بپردازید.

ضمنا هزینه هتل ‌های روسیه تماما به دلار پرداخت می ‌شود و در ادامه به علت سرد بودن این کشور در سایر فصول سال، فصل تابستان را می ‌توان گل گردشگری روسیه نام برد و از این جهت قیمت تور روسیه در فصل تابستان به نسبت بالا خواهد رفت. اما این موضوع را باید در نظر داشته باشید که اگر به دنبال یک تور اروپایی با کیفیت و کم هزینه و کم دردسر میگردید، تور روسیه بهترین و شاید تنها انتخاب برایشما باشد.

هتل‌ های این مقصد همه بسیار لوکس و دارای خدماتی به بعضا بالاتر از استانداردهای اروپا هستند؛ اما در مورد قیمت اینطور نیست و در واقع روسیه یک تور اروپایی نیم ‌بها برای شماست.

مهمتر اینکه قیمت تور مالزی تابستان 1400 به بلیط رفت و برگشت هواپیما و نرخ اجاره ‌بهای اتاق هتل محل اقامت بستگی دارد. در تورهای خارجی هم نیز تعیین نرخ قیمت به 3 پارامتر بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل محل اقامت و اخذ ویزای توریستی بستگی دارد که مالزی نیاز به اخذ ویزا ندارد.

ضمنا توجه داشته باشید که در مورد هتل محل اقامت نیز باید در نظر داشته باشید که هرچه هتل محل اقامت شما به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، هزینه بیشتری برای اقامت باید بپردازید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد، هزینه اقامت شما کمتر خواهد بود.

ایرلاین‌ های ماهان، قطر و امارات نیز از ایران به سمت مالزی پرواز می ‌کنند که غالبا هواپیمایی ماهان به سمت مالزی پرواز دارد. ضمنا قیمت پروازهای ایران به سمت مالزی معمولا در یک بازه قیمتی هستند و در طول سال تفاوت چندانی با هم ندارند.در آخر شما برای اطلاع دقیق تر از قیمت‌ تورهای مالزی را می‌ توانید در ابتدای این صفحه مشاهده نمائید.

محبوب ترین تورهای روسیه تابستان 1400

محبوب ترین تورهای تابستانی روسیه کدامند ؟

  • تور مسکو تابستان 1400

به جرات می ‌توان تور مسکو را یکی از بهترین تورهای تابستانی روسیه نام برد. مسکو به عنوان پایتخت امپراتوری روسیه حرف های زیادی برای گفتن دارد و تاریخ غنی این شهر باعث شده است تا اغلب جاذبه ‌های فرهنگی و توریستی روسیه را در خود جای بدهد.

از جاذبه‌ های دیدنی مسکو روسیه میتوان به: میدان سرخ، کلیسای سنت باسیل، کاخ کرملین، شهر هفت خواهران یا آسمان خراش ‌های استالین، آرامگاه لنین و یادبود فاتحان فضا و... را نام برد.

تورموسکو تابستان 1400

  • تور سنت پترزبورگ تابستان 1400

شهر سنت پترزبورگ دومین شهر معروف کشور روسیه درست بعد از مسکو است، که یکی از توریستی‌ ترین و محبوب ترین شهرهای این کشور بشمار می رود. جاذبه ‌های گردشگری و توریستی فوق العاده‌ جذابی در سن پترزبورگ واقع شده است که بیانگر فرهنگ غنی این شهر میباشد.

از جمله جاذبه ‌های این شهر می ‌توان به: کاخ کاترین، کاخ کنستانتینوفکسی در استرلنا، موزه دولتی روسیه، کلبه پتر کبیر، قلعه پیتر و پائول، کلیسای سنت ایزاک، موزه هرمیتاژ، کلیسای بسیار شگفت انگیز ناجی در خون و کاخ رویایی پترهوف و... اشاره کرد.

پیشنهاد ما این است که در تور سنت پترزبورگ تابستان 1400، بازدید از هیچ یک از این اماکن را از به هیچ وجه از دست ندهید.

تور سن پترزبورگ  روسیه تابستان 1400

قیمت پرواز روسیه در تورهای تابستانی چگونه تعیین میشود ؟

در ابتدا لازم است بدانید که به سمت کشور روسیه، پرواز مستقیم از تهران به مسکو وجود دارد. در حال حاضر برای پروازهای روسیه، دو شرکت هواپیمایی پروازها را برگزار میکنند که این شرکت ها عبارتند از: شرکت هواپیمایی ماهان ایر(Mahan Air) و شرکت هواپیمایی ایرفلوت (Aeroflot Airlines) که ایرلاینی متعلق به خود کشور روسیه است، انجام می گیرد.

در ادامه قیمت پرواز روسیه در تابستان به مقصد مسکو، به صورت آنلاین موجود است و با توجه به تاریخ و ساعت و همچنین نوسانات ارزی به صورت لحظه ای در حال تغییر می باشد؛ به همین دلیل نمیتوان قیمت واحد و مشخصی را بیان کنیم.

همچنین برای خرید آنلاین بلیط هواپیمای روسیه شما تنها به کارت بانکی که عضو شبکه شتاب نیز باشد، احتیاج خواهید داشت. برای سفر به روسیه می توانید با دو نوع پرواز سیستمی که خود انواع مختلفی دارد و نیز پرواز چارتر، سفر کنید.

قیمت پرواز تور روسیه تابستان 1400

بهترین زمان خرید تور روسیه تابستان 1400

پیشنهاد نامی گشت برای شما این است که شما مسافران عزیز از 10 روز قبل از تاریخ سفر جهت رزرو یا خرید تور روسیه خود اقدام نمایند. اما نکته ‌ای که باید به آن توجه داشته باشید و شاید از کمتر کسی شنیده باشید .

این است که در این فصل که " های سیزن " روسیه هم میباشد، بهتر است بلیط‌ خود را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید تا مبلغ کمتری را پرداخت نمایید، چرا که هر چقدر به زمان سفر نزدیک ‌تر می‌ شوید، باطبع هزینه بلیط رفت و برگشت افزایش می ‌یابد.

برای رزرو هتل نیز بهتر است از یک ماه تا 10 روز قبل از تاریخ سفر اقدام کنید تا متحمل هزینه های بالای سفر نشوید.

بهترین تفریحات تابستانی در تور روسیه کدامند ؟

  • کلیسای جامع سنت باسیل

بنایی جذاب و با شکوه که الهام بخش تاریخی عظیمی است. ساختمان کلیسا تا سال 1600 میلادی بلندترین سازه مسکو بود که بعدها تبدیل به موزه شد و در سازمان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.

از دانستنی های عجیب کلیسا این است که ایوان مخوف با دیدن بنای با شکوه آن تحت تاثیر بسیار قرار گرفته و دستور داد تا چشمان معمارش پوستنیک یاکلووف را در آورند تا دیگر نتواند بنایی با این ابهت را بسازد، اما در حقیقت آن معمار بعدها یک کلیسای جامع دیگر در ولادیمیر هم ساخت!

بهترین تفریحات تابستانی روسیه

  • پارک آبی ریویرا

اگر به دنبال جاذبه ای متفاوت در تابستان هستید و مهمتر راهی شهر کازان روسیه هستید، پارک آبی ریویرا می تواند گزینه خوب و راضی کننده ای برایتان باشد. با انتخاب این پارک آبی بسیار بزرگ و جذاب که یکی از بزرگترین ها در نوع خودش است.

بیش از 50 بخش تفریحی مختلف را روبروی خود خواهید دید و می توانید در میان انواع سرسره ها و بازی های هیجانی کلی تفریح کنید و نهایت لذت را ببرید. از ویژگی های جالب پارک آبی ریویرا آن است که به 2 بخش سرپوشیده و روباز مجهز شده است و به این ترتیب این امکان برای شما هست تا فارغ از زمان سفر خود، در تمام طول سال به این پارک آبی مهیج بروید.

  • دیدن از باغ الکساندر

باغ الکساندر درست در وسط سن پترزبورگ درست در کنار میدان کاخ قرار گرفته است، این باغ در گذشته به عنوان یکی از پاتوق های محبوب اشراف زادگان سن پترزبورگ بشمار میرفته است.

باغ الکساندر در دهه 1800 به منظور احترام به دویست مین سالگرد تولد پیتر کبیر طراحی و بنا نهاده شده و سپس به طور رسمی در سال های آینده زیر نظر الکساندر دوم افتتاح گردید که درخواست کرده بود تا بیش از 50 گونه از گیاهان در این مکان کاشته شود. این باغ در دهه 1920 بازسازی شد و از آن زمان به بعد در تمام طول سال به روی بازدید کنندگان باز است.

تفریحات سن پترزبورک

شب های سفید سن پترزبورگ: یکی از بهترین تفریحات سن پترزبورگ در تور تابستان 1400 روسیه جشنواره وایت نایت یا شب های سفید سن ‏پترزبورگ می باشد که یک فستیوال جهانی و هنری محسوب می شود و هر سال در این شهر ‏توریستی در متنوع ترین حالات برگزار می شود. جشنواره شب های سفید سن پترزبورگ برنامه های جذاب و تفریحی بسیار متنوعی را در خود ‏جای داده .

که بعضی از آن ها عبارتند از: اجرا اپرا توسط بهترین خوانندگان روسیه، ‏اجرا انواع رقص های کلاسیک، برگزاری جشن بادبان های سرخ و... ؛ لازم به ذکر است که شب های سفید سن پترزبورگ از اوایل خرداد ماه شروع و تا اوایل ‏تیر ماه ادامه دارد.

همچنین خوب است بدانید فستیوال وایت نایت یکی از بزرگترین ‏جشن های شهر سن پترزبورگ است و گردشگران زیادی هر ساله تنها با هدف شرکت در ‏این جشنواره با تور سن پترزبورگ تابستان 1400 به این شهر سفر می کنند

نحوه رزرو تور روسیه

باغ وحش لنینگراد: یکی دیگر از بهترین تفریحات سن پترزبورگ " باغ وحش لنینگراد " می باشد که در پارک ‏الکساندرا و بخش پتروگراد جای گرفته است. اگر قصد سفر با تور روسیه را دارید جالب است بدانید که باغ وحش لنینگراد ‏دومین باغ وحش بزرگ کشور روسیه نامبرده میشود.

این باغ وحش امکانات بسیار متنوعی همچون: انواع رستوران ها و کافه ها، محل برگزاری کنسرت های موسیقی و سیرک و... را در خود ‏جای داده است که گردشگران تور سن پترزبورگ می توانند از تمامی آن ها بهره ببرند.

نحوه رزرو تور روسیه در تابستان ۱۴۰۰

شما علاقه مندان به رزرو یا خرید تور روسیه می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی مورد نظرتان را از سامانه رزرواسیون آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند.

برای خرید تور روسیه شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود.

تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند .

در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی خود هدایت می شوید.

سفر به این مقصد خارجی در سال های اخیر یکی از جذاب ترین برنامه های سفر برای ایرانیان بوده و این مقصد جذاب بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات خارج از کشور محسوب می شود.

آژانس نامی گشت با سیستم رزرواسیون 24 ساعته امکان رزرو آنلاین تور مسافرتی این مقصد را در هر ساعت از شبانه روزی برای شما فراهم کرده است.

کافیست زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص کنید تا تمامی تورهای موجود به این مقصد برای شما نمایش داده شود. در آخر در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکل، تیم پشتیبانی نامی گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخ گویی به شما هستند.

منبع : تور روسیه تابستان 1400

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه