loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 998
يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 زمان : 17:10

تابستان در حال فرارسیدن است و بازار آژانس های هواپیمایی برای فروش تور باکو تابستان 1400 در این ماه های تعطیلات ما ایرانی ها به شدت داغ می شود، باکو یکی از جذابترین مقاصد گردشگری در سال های اخیر برای مسافران ایرانی بوده و حالا که با کاهش چشمگیر ویروس کرونا و بازشدن مرزهای خارجی بر روی گردشگران روبرو هستیم، شهر باکو می تواند بهترین فرصت برای تجربیات جدید و سفری به یادماندنی برای شما باشد.

در ادامه شهر باکو پایتخت کشور آذربایجان، بیشتر به دلیل برگزاری فستیوال‌ های جذاب موسیقی، تئاتر و اپرا به شهرت جهانی رسیده است. باکو شهری است که به دلیل موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد خود از مناظر طبیعی بکری برخوردار است، همچنین تور باکو به دلیل نزدیکی به ایران، هزینه‌ های ارزان، رفت و آمد راحت و تفریحات گوناگونش، به یکی محبوب ترین مقاصد برای ایرانیان در چند سال اخیر تبدیل شده است.

تور باکو تابستان 1400

در ادامه شاید سوال خیلی از شما مسافران این باشد که آیا برای سفر به باکو نیاز به اخذ ویزا می باشد؟ در جواب باید بگوییم که بله، شهروندان ایرانی برای ورود به کشور آذربایجان و شهر باکو نیاز به گرفتن ویزا دارند. ویزای کشور آذربایجان به دو صورت الکترونیکی و ویزای لیبل (حضور در سفارت) می باشد و اینکه ویزای توریستی آذربایجان 90 روز اعتبار دارد.

خوب اگر فصل تابستان را برای سفر به باکو انتخاب کردید مهم است از آب و هوای این مقصد اطلاعاتی داشته باشید. باکو در فصل تابستان به دلیل نزدیکی به دریا، آب و هوای گرم و شرجی را تجربه می کند، این فصل برای گردشگرانی که با گرمای هوا مشکل خاصی ندارند، بهترین زمان برای سفر به باکو و لذت بردن از تفریحات آبی هیجان انگیز در این کشور بشمار می رود و نرخ تورهای باکو در تابستان مقرون به صرفه‌ تر و مناسب تر از فصل بهار می باشد.

قیمت تور باکو تابستان 1400 با توجه به عوامل مختلفی مثل نوع سفر شما، انتخاب شرکت هواپیمایی (ایرانی – خارجی)، مدت اقامت در باکو، خدمات تور، نوع هتل و ... متغیر بستگی دارد.

همچنین نرخ تور باکو به این صورت است که پکیج هتل (مدت زمان مشخصی اقامت در هتل خدمات نظیر ترانسفر) با پرواز یا هزینه سفر زمینی بسته می شود؛ با توجه به این که آژانس ‌های مسافرتی پکیج دریافت می‌ کنند و با هواپیمایی و هتل‌ های مختلف قرارداد دارند، معمولا قیمت تورها نسبت به هزینه سفر شخصی ارزان‌ تر می باشد.

خرید تور گرجستان تابستان

آفر تور باکو تابستان 1400

تور باکو نسبت به بسیاری دیگر از تورهای خارجی کشورهای همسایه ایران به نسبت ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد. شما برای این که هزینه خود را پایین بیاورید می توانید سفر زمینی را انتخاب کنید، البته در سفر زمینی احتمالا زمان زیادی در راه هستید و کلی خسته خواهید شد.

البته برای سفر هوایی هم راهکارهایی هست؛ مثلا این که بلیط تان را از ایرلاین های ایرانی بخرید و صندلی های اکونومی را انتخاب کنید. و موضوع بعدی هتل محل اقامت است که از فاکتورهای مهم و اساسی در تعیین نرخ تور تابستان باکو ۱۴۰۰ است و نیز شهر باکو هتل های متنوع و عالی دارد و همه جور قیمتی در آن ها براحتی پیدا می شود؛ برای کم کردن هزینه های سفر می توانید هتل های سه یا چهار ستاره را انتخاب کنید.

اما اگر به دنبال آفر تور باکو تابستان 1400 هستید این مژده را به شما بدهیم که فصل تابستان فصل لوسیزن یا کم گردشگر این مقصد است و شما براحتی می توانید طیف وسیعی از تورهای ارزان قیمت باکو را در اختیار داشته باشید، اگر بتوانید تور لحظه آخری باکو واقعی را پیدا کنید قطعا هزینه سفرتان به شدت کاهش خواهد یافت. اما تورهای لحظه آخری مناسب افرادی است که همیشه آماده سفر هستند و پاسپورتشان نیز اعتبار دارد و با در دست داشتن ویزا توریستی آذربایجان جهت خرید اقدام کنند، چون برای برنامه ریزی سفر زمانی ندارید.

این تورها معمولا زمانی برگزار و ارائه می شوند که آژانس های مسافرتی تمام صندلی های پرواز را از قبل خریداری کرده اند و اصطلاحا چارتر است. در این صورت اگر چند روز مانده به طور صندلی خالی داشته باشد با پیشنهادات شگفت انگیز و تخفیفات هیجان انگیزی گردشگران را سوپرایز می کنند. بنابراین تورهای لحظه آخری باکو یا آفر تور باکو تابستان ۱۴۰۰ یکی از تورهای مناسب و ارزان قیمت برای سفر هستند البته به شرطی که برای سفر آماده باشید.

آفر تور باکو تابستان 1400

قیمت پرواز باکو در تورهای تابستانی چگونه تعیین میشود ؟

باکو به دلیل نزدیکی مسافت و دسترسی راحتی که برای مسافران ایرانی دارد، از مقصدهای گردشگری و محبوب برای شما بشمار می رود. همچنین ارتباطات کاری و تجاری باعث شده که در تمام طول سال پرواز تهران باکو در دسترس همگان باشد.

لازم به ذکر است که معمولا قیمت بلیط باکو متناسب با فصل و تاریخ روز ثابت نیست. مثلا فصل تابستان به دلیل شرایط آب و هوایی خوب این شهر و همچنین فصل های سیزن باکو، فروش بلیط هواپیما باکو به نسبت بالا می رود. اگر شما گردشگران عزیز هم ترجیح می دهید سفری در ایام تابستان داشته باشید، اولویت شما قطعا خرید پرواز باکو تهران باکو با قیمت مناسب است.

اگر سفر شما در زمان پیک سفری باشد، چگونه بلیط باکو با کمترین هزینه پیدا می کنید؟ اولین اقدام تعیین زمان سفر شماست تا از پرواز باکو در تورهای تابستانی مطمئن شوید.

در ابتدا اینکه اکثر ایرلاین های ایرانی مانند ماهان، ایران ایر بلیط باکو را ارائه میکنند و همچنین ایرلاین آذربایجان ازال هم پرواز باکو دارد. مهم است بدانید که بطور معمول قیمت بلیط هواپیما در پرواز سیستمی ثابت است و تغییر چندانی نمی کند. برای خرید بلیط باکو در فصل تابستان بهتر است قیمت ها را کمی قبل از سفرتان مرتب چک کنید.

فراموش نکنید که قیمت نهایی بلیط هواپیما به ایرلاین مد نظر شما، نوع کلاس پروازی و تاریخ بلیط باکو وابسته می باشد و دومین اقدام مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت برای ارزیابی دقیق پروازها می باشد.

شما با وارد کردن اطلاعات در صفحه جستجوی پرواز باکو، انواع قیمت بلیط هواپیما تهران باکو در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما با تغییر گزینه های سایت امکان دسترسی به بلیط های چارتری و کمترین قیمت بلیط باکو هم دارید و نیز در ادامه با رصد کردن قیمت های این مسیر متوجه نوسانات قیمت خواهید شد و در آخر جهت سوالات و ابهاماتی که در خصوص قیمت پرواز باکو دارید می توانید با مشاوران با تجربه نامی گشت تماس حاصل نمایید.

قیمت پرواز  باکو تابستان 1400

بهترین زمان خرید تور باکو تابستان 1400

پیشنهاد نامی گشت برای شما مسافران عزیز تور باکو تابستان این است با توجه به اینکه این فصل فصل شلوغ این مقصد بشمار می رود شما از 10 روز قبل از تاریخ سفر جهت رزرو یا خرید تور خود اقدام نمایند.

اما نکته ‌ای که باید به آن توجه داشته باشید و اگر تصمیم دارید در این فصل راهی باکو شوید بدانید که تابستان " های سیزن " باکو آذربایجان است، بنابراین بهتر است بلیط‌ خود را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید تا مبلغ کمتری را پرداخت نمایید، چرا که هر چقدر به زمان سفر نزدیک ‌تر می‌ شوید، باطبع هزینه بلیط رفت و برگشت افزایش می ‌یابد. برای رزرو هتل نیز بهتر است از یک ماه تا 10 روز قبل از تاریخ سفر اقدام کنید تا متحمل هزینه های بالای سفر نشوید.

بهترین زمان خرید باکو تابستان 1400

بهترین تفریحات تابستانی در تور باکو کدامند ؟

  • دیدن هسته تاریخی باکو را از دست ندهید

هسته تاریخی این شهر یکی از تفریحات مهم در باکو محسوب شده که در یونسکو هم به ثبت رسیده است. سنگ ‌فرش‌ های خیابان ها، تاریخ و تمدن آذری، برج‌ ها و ساختمان‌ های بسیار قدیمی و جذاب که در این ناحیه جای گرفته اند، توجه شما را به خود جذب میکند. شما این امکان را دارید در این مکان پایتخت شروانشاهان را هم ببینید، برج سنگی که از قرن 12 در آنجا قرار دارد بسیار شگفت انگیز است، از گرمابه قرن 17 دیدن کنید و در چایخانه سنتی باکو چای سنتی بنوشید و با آثار و تمدن کشور آذربایجان از نزدیک آشنا شوید.

بهترین تفریحات  باکو تابستان 1400

  • پارک آبی دالغا بیچ باکو

از جذاب ترین و مهیج ترین تفریحات باکو " پارک آبی دالغا بیچ " است. اگر فصل گرما را برای سفر به باکو انتخاب کرده اید، حتما به بزرگ ‌ترین پارک آبی باکو هم سری بزنید و از تفریحات متنوع و جذاب آن بهره مند شوید. پارک آبی دالغا بیچ یک مرکز تفریحی و مدرن و جالب شناخته می شود که 37 کیلومتر از مرکز شهر باکو قرار گرفته است.

  • ونیز کوچک باکو شگفت انگیز ترین جاذبه شهر

این شهر کوچک در سال 1960 میلادی ساخته ‌شد و در سال 2012 م مساحت آن به 10 هزار مترمربع گسترش یافت. ونیز کوچک دو جزیره کوچک و بزرگ را دربرگرفته است که پل‌ های سنگی تزئینی، این دو جزیره را به یکدیگر متصل کرده اند و هنگامی که شما مسافران در حال گذر کردن از این کانال‌ های پر آب و شفاف هستید، لحظات به یادماندنی و بی نظیری را کنار خانواده و دوستانتان تجربه خواهید کرد.

شیمالا منطقه هند

  • تابستان خود را در آمبوران بگذرانید

باشگاه ساحلی آمبوران یکی از بهترین تفریحات تابستانی باکو به‌ ویژه در فصل گرم سال به شمار می ‌رود. اگر قصد دارید که برای این فصل خود برنامه ‌ریزی مناسبی داشته باشید، این باشگاه جذاب می‌ تواند با امکانات ویژه‌ و متنوعی که دارد تمام نیازهای شما را در یک فضای ایده آل به شما هدیه دهد و آرامشی دلچسب را با استخر، لیمو بار و امکانات فوق‌ العاده دیگری در اختیار شما قرار خواهد داد.

  • شهر قدیمی باکو یا ایچری شهر

افرادی که به دنبال تفریح و جاذبه‌ های دیدنی شهر باکو هستند، می بایستی از تفریحات شگفت انگیز و معروف این مقصد باخبر باشند. یکی از همین تفریحات " ایچری شهر یا شهر قدیمی " است که دارای مجموعه‌ هایی از ساختمان‌ ها و بناهای بسیار حیرت انگیزی بوده است؛ همچنین باید گفت که در آن زمان باکو یکی از شهرهای قدرتمند در منطقه آذربایجان به شمار می ‌رفته است.

شهر قدیمی باکو

  • ارتفاع پارک آپلند را از دست ندهید

گزینه بعدی از تفریحات مهم در باکو می ‌تواند دیدن کل شهر از بالاترین نقطه‌ این شهر باشد، مشاهده این شهر از چنین ارتفاعی نمای زیبای این شهر را چندین برابر روبروی چشمان شما قرار می دهد. وقتی به آپلند می ‌روید، گویی تمام شهر زیر پای شما قرار گرفته، بنابراین پیشنهاد می کنیم که تماشای غروب آفتاب در این ارتفاع را از دست ندهید.

نحوه رزرو تور باکو در تابستان ۱۴۰۰

شما علاقه مندان به رزرو یا خرید تور باکو می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی مورد نظرتان را از سامانه رزرواسیون آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند.

برای خرید تور باکو شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود. تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی خود هدایت می شوید.
سفر به این مقصد خارجی در سال های اخیر یکی از جذاب ترین برنامه های سفر برای ایرانیان بوده و این مقصد جذاب بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات خارج از کشور محسوب می شود. آژانس نامی گشت با سیستم رزرواسیون 24 ساعته امکان رزرو آنلاین تور مسافرتی این مقصد را در هر ساعت از شبانه روزی برای شما فراهم کرده است.

کافیست زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص کنید تا تمامی تورهای موجود به این مقصد برای شما نمایش داده شود. در آخر در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکل، تیم پشتیبانی نامی گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخ گویی به شما هستند.

منبع : تور باکو تابستان 1400

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه