loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 1106
چهارشنبه 13 مرداد 1400 زمان : 13:19

شما در تور آنتالیا از تبریز سفری خاطره انگیز به شهر تفریحی آنتالیا کشور ترکیه که دارای بنادری مملو از قایق و کشتی های تفریحی، سواحلی همراه با هتل های بزرگو لوکس است، را شروع می کنید.

آنتالیا دروازه ای به سمت جنوب قسمت مدیترانه ای ترکیه بوده که به دلیل داشتن آب های آبی رنگ به نام سواحل فیروزه ای هم در بین گردشگران شناخته می شوند و سالانه در فصول مختلف این جاذبه گردشگری آنتالیا هزاران توریست و گردشگر را به از سراسر دنیا به سمت خود جذب می کند.

به همین دلیل آژانس مسافرتی نامی گشت با ارائه پکیج های تور آنتالیا از تبریز و دیگر شهرهای ایران، تورهای لحظه آخری آنتالیا از تبریز و بلیط هواپیما به آنتالیا از تبریز تمام تلاش خود را کرده تا در سفر به شهر آنتالیا ترکیه بتوانید خاطراتی شیرین در کنار خانوادتان بسازید.

تور آنتالیا از تبریز

این روزها تور آنتالیا به ‌عنوان یکی از انتخاب ‌های اول هر گردشگری شده است، بی شک مطالب زیادی در رابطه با تور آنتالیا و جذابیت ‌های سفر به این شهر زیبا به گوشتان رسیده و یا شاید شما هم جزو مسافران آنتالیا بوده اید و و کلی خاطره با این شهر ساحلی دارید.

در ادامه مجموعه مسافرتی نامی گشت مجری تور آنتالیا از تبریز و تور آنتالیا از تهران و دیگر شهرها ارائه کننده خدماتی متفاوت با پرواز اختصاصی خارجی و ایرانی و با هتل های گارانتی نامی گشت است. اگر قصد سفر به این مقصد جذاب را دارید و در تبریز زندگی می کنید تور آنتالیا از تبریز بهترین انتخاب برای شماست.

تور آنتالیا از تبریز لحظه آخری

تور آنتالیا از تبریز هوایی

روزانه میلیون ها کاربر ایرانی تور آنتالیا از تبریز را در گوگل سرچ می کنند تا بتوانند مناسب ترین و بهترین قیمت و با کیفیت ترین تور آنتالیا از تبریز را از آژانس منتخب خود خریداری کنند، خوشبختانه شما در بالای همین صفحه متنوع ترین و بهترین نرخ تور آنتالیا از تبریز را برای شما عزیزان گرد آورده ایم تا با توجه به سلیقه و بودجه خود جذاب ترین انتخاب را داشته باشید.

شما برای اطلاع از قیمت های دقیق و امکانات و تمامی تفریحات در تور آنتالیا از تبریز می توانید با مشاوران نامی گشت تماس بگیرید تا ما به صورت مفصل درباره تمام این سوالاتی که ذهن شما را درگیر کرده پاسخگو باشیم و از آنجا به بعد حق انتخاب و تصمیم گیری با خود شما مسافر محترم می باشد که تور آنتالیا از تبریز خود و خدمات گردشگری را چگونه و چه زمانی خریداری نمایید.

تور آنتالیا از تبریز هوایی

شما برای سفر به آنتالیا می توانید هم از راه زمینی و هم تور آنتالیا از تبریز هوایی را می تواند انتخاب نمایید. در اینجا یک توضیح کلی خواهیم داد تا شما مسافران و دوستداران سفر هوایی کاملا توجیح شوید و با دید باز تور آنتالیا از تبریز هوایی را انتخاب کنند.

همانطور که از اسم این تور مشخص است، لازمه تور آنتالیا از تبریز به صورت هوایی، خرید بلیط هواپیما می باشد برای اینکه شما بلیت هواپیمای خود را خریداری نمایید بسته به شهری که در آنجا ساکن هستید می توانید اقدام به خرید بلیت هواپیما آنتالیا کنید و زمان تقریبی از شهرهای مختلف به کشور ترکیه نهایتا 4 ساعت می باشد.

شما گردشگران عزیز می توانید از شهرهایی همچون: تهران، اصفهان و دیگر شهرهای بزرگ و مهم ایران اقدام به خرید تور آنتالیا کنید که پیشنهاد ما به شما خرید بلیت آنتالیا از آزانس نامی گشت می باشد که با بهترین نرخ موجود این مهم را برای شما عزیزان فراهم کرده است. ضمنا پروازهای رفت و برگشت آنتالیا یک هفته ‌ای هستند.

یعنی پروازهایی که چهارشنبه به آنتالیا حرکت میکنند، چهارشنبه باز می ‌گردند. بنابراین تورهای آنتالیا فقط مدت اقامت 6 یا 7 روزه دارد و نه بیشتر، نه کمتر! شما تور آنتالیا را چه با پروازهای ایرانی، چه با پروازهای خارجی بگیرید باید یک هفته در آنتالیا اقامت داشته باشید.

تور آنتالیا از تبریز خرید بلیط

تور آنتالیا از تبریز زمینی

حالا نوبت به حالت دوم از تور آنتالیا می رسیم که برای دوستداران سفرهای زمینی و ارزران قیمت جالب توجه است، شما در تور آنتالیا زمینی از تبریز میتوانید هم با ماشین های شخصی خود به این منطقه سفر کنند هم با اتوبوس! به این صورت که برای رسیدن به شهر آنتالیا از هر نقطه از ایران که باشید می توانید خود را به مرز بازرگان در تبریز، مرز رازی در خوی و مرز سرو در ارومیه برسانید و بعد از رد شدن از مرز این امکان را دارید که سفر خود را در کشور ترکیه به سمت شهر آنتالیا شروع کنید.

در تور آنتالیا از تبریز زمینی از طبیعت زیبای جاده ها لذت می برید و برای هتل گرفتن در آنتالیا نیز نگران نباشید چون برای رزرو هتل خود می توانید با شرکت های خدمات مسافرتی در ایران هماهنگ شوید و بسته به سلیقه خود بهترین هتل را با بهترین قیمت رزرو یا خریداری کنید و از تور آنتالیا زمینی خود نهایت لذت را ببرید.

ضمنا لازم به ذکر است تورهای گروهی زمینی آنتالیا نیز به صورت منظم در فصل اردیبهشت هر هفته انجام می شود که می توانید در تور زمینی آنتالیا نیز همراه ما باشید و از خدمات استثنایی و منحصر به فردی که مجموعه ما در اختیار شما قرار می دهیم کلی استفاده ببرید.

تور آنتالیا از تبریز زمینی

قیمت تور آنتالیا از تبریز چقدر است؟

در ابتدا لازم دونستیم به شما کاربران عزیز بگوییم که آژانس مسافرتی نامی گشت با ارائه لیستی از انواع تورهای آنتالیا از تهران و دیگر شهرهای کشورمان قیمت ‌های متفاوتی در اختیار شما قرار می‌ دهد تا با توجه به بودجه و زمان خود بهترین پکیج تور آنتالیا را انتخاب کنید.

در ضمن قیمت تور آنتالیا از تبریز با توجه به هتلی که انتخاب می کنید، نرخ پرواز و نوع ایرلاین (داخلی – خارجی)، تعداد روزهای اقامت و فصلی که به آنتالیا سفر می کنید، کاملا متفاوت است.

در ادامه حتما این نکته را در نظر داشته باشید با توجه به اینکه سفر به این شهر به صورت هفتگی میباشد، پس ارزش این را دارد که به فکر قیمت تور آنتالیا هتل 5 ستاره مخصوصا در مناطق لارا، کمر و بلک باشید چرا که کسانی که قصد دارند در تور ترکیه به آنتالیا سفر کنند، به دنبال بهترین و لوکس ترین خدمات هتل ها هستند و عملا میتوانیم بگوییم تور خیلی ارزان آنتالیا با هتل های 3 ستاره از جذابیت سفرتان به شدت کم می کند و در این صورت شاید مقصد دیگری را انتخاب کنید، تصمیم بهتری باشد.

قیمت تور آنتالیا از تبریز

ضمنا ایرلاین های خارجی مانند ترکیش، به طور معمول قیمت بالاتری دارند اما با تور لحظه آخری می توانید از تخفیف ها و آفرها برای کاهش هزینه خود بهره مند شوید و از خوبی های تور لحظه آخری آنتالیا این است که قیمت پایین تری نسبت به تورهای عادی دارد و این مورد به این دلیل است که این تورها در لحظات آخر بسته شدن تور و برای تکمیل ظرفیت ارائه می شوند که بهترین انتخاب برای سفرهای مقرون به صرفه شناخته می شود.

تور آنتالیا از تبریز لحظه آخری و ارزان

در ابتدا این سوال مطرح می شود که آیا شرایط سفر لحظه آخری به آنتالیا از تبریز را دارید؟ چرا که این تورها دقیقا زمانی که هواپیما تا لحظه آخر پر نشود، به پایین ‌ترین نرخ ممکن فروخته می شود تا ظرفیت آن تکمیل شود، به همین دلیل قیمت مناسبی هم دارد و شما عزیزان می‌ توانید تجربه سفر ارزان به آنتالیا از تبریز را داشته باشید.

تنها مشکل این تورها این است که شما همین امروز و فردا باید چمدان به دست آماده سفر شوید. اما بدانید که همه تورهای لحظه آخری آنتالیا هم ارزان نیستند.

در ایام پر ترافیک و شلوغ آنتالیا مثل تعطیلات نوروز و تابستان تقریبا تور لحظه آخری ارزانی وجود ندارد. برای این زمان ‌ها حتما باید حدود یکماه قبل تور خود را رزرو نمایید.

راستی اگر محدودیت مالی دارید حتما برنامه سفر خود را به زمان ‌های خلوت تر این شهر موکول کنید تا این امکان را داشته باشید که تور آنتالیا از تبریز لحظه آخری و ارزان را حدود 20 تا 50 درصد ارزان خریداری کنید. در ضمن بهترین زمان برای تورهای لحظه آخری ارزان بعد از تعطیلات نوروز تا اواخر اردیبهشت ماه است.

منبع : تور آنتالیا از تبریز

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه