loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 298
سه شنبه 18 خرداد 1400 زمان : 19:11

یکی از جذاب ترین کشورهای منطقه قفقاز، گرجستان است. سرزمینی کهن با جاذبه های فرهنگی و طبیعی فراوان، که سالانه گردشگران بسیاری را به خود می پذیرد. تفلیس و باتومی تماشایی ترین شهرهای این کشور هستند و شرکت در تور تفلیس باتومی یک روش عالی برای بازدید از زیبایی های گرجستان است. هر یک از این شهرها ویژگی های خاص خود را دارند و هیچ کدام را نباید از دست داد.

این سفر برای کسانی که حوصله پروازهای طولانی را ندارند بسیار مناسب خواهد بود زیرا فاصله گرجستان و ایران بسیار کم است و با یک پرواز کوتاه، به شهر تفلیس خواهید رسید.

از این گذشته، نیازی به تهیه ویزا نخواهید داشت و یک پاسپورت معتبر کفایت می کند. اجازه ورود مسافران در فرودگاه صادر می شود و بنابراین، از دردسرهای تهیه ویزا راحت خواهید بود.

اختلاف ساعت تهران و تفلیس در حدود 30 دقیقه است و به همین دلیل دچار مشکلات ناشی از تفاوت زمان نخواهید شد. در حال حاضر ارزش واحد پول گرجستان یعنی لاری، برابر است با حدود 4900 تومان ایران.

معرفی تور تفلیس باتومی


تفلیس، پایتخت گرجستان و یکی از زیباترین شهرهای قفقاز است. جایی که به معماری ویژه، آثار تاریخی فراوان، غذاهای خوشمزه، آب و هوای دلپذیر، مردم مهمان نواز و ... معروف است. رودخانه متکواری از میان این شهر عبور می کند و منظره های بی نظیری را پدید آورده است. این شهر را یک موزه روباز می نامند و علت این نام گذاری، ساختمان ها و مجسمه های زیبا است. دریاچه های متعددی در این شهر وجود دارند که امکان شنا و قایق سواری در آن ها وجود دارد. تفلیس یا تبلیسی به معنای گرم است و این نام را به دلیل وجود چشمه های آب گرم روی آن گذشته اند وگرنه هوای این شهر معمولا خنک است. نسیمی که از سمت کوهستان ها و دره های اطراف می وزد باعث می شود هوای شهر همیشه خنک و پاکیزه باشد.

متوسط دمای هوای سالانه در تفلیس 13 درجه است. هوا در سردترین حالت به 9 درجه زیر صفر می رسد و در گرم ترین ماه ها تا 25 درجه افزایش می یابد. تفلیس در همه فصل ها جذاب است. روزهای آفتابی بهار و تابستان، برای گردش در فضای باز عالی است. پاییز این شهر با درختان رنگارنگ بسیار تماشایی خواهد بود و زمستان ها طرفدران اسکی را به خود جذب می کند. معماری شهر ترکیبی از سبک های اروپایی و آسیایی است و نشانه هایی هم از دوران حکومت شوروی دیده می شود.

جاذبه ها و مناطق دیدنی بسیارند و حتی قدم زدن در خیابان ها هم با آن همه زیبایی، یک تفریح محسوب می شود! می توانید هتل های این شهر هم می توانند بسیار جذاب باشند. مواردی را پیدا می کنید که رنسانس اروپایی دارند. پنجره های قدی، کف پوش ها و مبلمان چوبی، تابلوهای نقاشی زیبا، فرش هایی با نقش و نگار چشم گیر و ... .
باتومی یک شهر بزرگ و ساحلی در گرجستان است که به ویژه در تابستان طرفداران بسیاری دارد. هر جا که دریا و ساحل باشد قطعا گردشگران را به خود جذب می کند و باتومی در سواحل دریای سیاه نیز یکی از شهرهای توریستی مهم آسیا است.

مروارید دریای سیاه که به جاذبه های طبیعی و فرهنگی و معماری مدرن خود شهرت یافته است. یک شهر جوان و پر شور و نشاط، با کافه ها و کلاب های متنوع ساحلی و امکانات ورزش های آبی و منظره های بی نظیر. می گویند شن های سواحل این شهر خاصیت مغناطیسی دارند و در درمان بعضی از بیماری ها موثر هستند.

میانگین دمای سالانه باتومی 15 درجه و بهترین فصل برای سفر به این شهر، تابستان است. با توجه به علاقه توریست ها به باتومی، افراد و شرکت های بسیاری از کشورهای مختلف برای سرمایه گذاری به این شهر آمده اند و طیف بزرگی از هتل ها و مراکز اقامتی در باتومی پیدا می شود که برای هر بودجه و سلیقه ای مناسب هستند.

هم هتل های لوکس و هم اقامت گاه های ساده ارزان قیمت را در این شهر می توانید پیدا کنید.

قیمت تور تفلیس باتومی


با توجه به فاصله کوتاه بین ایران و گرجستان، این سفر برای تان مقرون به صرفه خواهد بود. با این حال، هزینه نهایی سفر تا حدود زیادی به انتخاب های خودتان بستگی دارد.

در پکیج های سفر طیف متنوعی از هتل ها را مشاهده خواهید کرد که معمولا شامل گزینه های متعددی از هتل های سه تا پنج ستاره می شود. هر چه تعداد ستاره ها کمتر باشد، هزینه سفر نیز کمتر خواهد بود.

زمانی که برای سفر انتخاب می کنید نیز در هزینه نهایی تاثیر گذار است. در فصول پرگردشگر و ایام تعطیلات مهم، هزینه ها تا حدودی بیشتر می شوند.

آفر تور تفلیس باتومی


در شرایط خاص و تاریخ های خاص، آژانس های مسافرتی آفر ها و پیشنهادهای ویژه ای برای مسافران در نظر می گیرند. برای اطلاع یافتن از این پیشنهادها دائما وب سایت ما را مد نظر داشته باشید.

تیم کارشناسان ما همواره تلاش می کنند بهترین گزینه ها را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه دهند و تعطیلاتی بی نظیر برای تان رقم بزنند.

باتومی

دیدنی های تفلیس و باتومی


این دو شهر از جمله زیباترین شهرهای آسیایی هستند و فهرست بلندبالایی از جاذبه ها دارند. در تفلیس می توانید به تماشای محله قدیمی و محله حمام ها بروید.

معماری جذاب و ساختمان های رنگارنگ این ناحیه چشم هر بیننده ای را خیره می کند. فروشگاه های مختلفی برای خرید صنایع دستی و سوغات وجود دارد و در کافه ها، می توانید قهوه و شیرینی های مخصوص گرجی را میل کنید. تله کابین تفلیس را فراموش نکنید که منظره های بی نظیری از شهر را پیش چشم تان می گذارد و پارک ریکه را به قلعه ناریکالا متصل می کند.

روی رودخانه ای که از میان شهر می گذرد پل صلح ساخته شده است که یک شاهکار معماری مدرن است و بخش قدیمی و جدید تفلیس را به هم وصل می کند.
باتومی هم مناطق تماشایی بسیاری دارد که مهمترین آن ها، سواحل شهر هستند. جایی که می توانید استراحت کنید، آفتاب بگیرید، شنا کنید به ورزش های ساحلی و دریایی بپردازید، در کافه های ساحلی نوشیدنی ها و خوراک های خوشمزه میل کنید و از موسیقی زنده و شور و حال شهر لذت ببرید.

باغ گیاهشناسی با داشتن پوشش گیاهی متنوع و منظره دریا یکی از زیباترین مناطق باتومی محسوب می شود. مسیر تله کابین شهر نیز بسیار تماشایی است و به کوه آنوریا منتهی می شود.

منبع : تور تفلیس و باتومی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه