loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 639
سه شنبه 25 خرداد 1400 زمان : 15:30

مجموعه اقامتی تفریحی هتل مارینا پارک در سال 1390 در جزیره کیش و در کنار خلیج همیشه فارس فعالیت خود را برای ارائه تور کیش هتل مارینا در کنار خدمات اقامتی و سیاحتی به شما مسافرین عزیز شروع کرده است.

معماری رویایی و دکوراسیون شیک و تجهیزات مدرن در کنار طبیعت بکر هتل مارینا کیش، خاطره ‌ای منحصر به فرد از تور مسافرتی کیش را به شما هدیه می کند. هتل مارینا پارک در یکی از زیباترین مناطق جزیره کیش قرار گرفته است .

تنها مارینای ایران بشمار می رود. هتل مارینا کیش فضای سرسبز زیبا با گونه‌ های گیاهی بی نظیر و آب نماهای بسیار دیدنی و جذابی دارد.

همچنین شما در دو طرف ساحل هتل مارینا پارک کیش، دریای مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس را شاهد هستید که اولین و زیباترین مارینای کیش را در خود جای داده است که نظر همه مسافرین را به خود جلب کرده و لذت اقامت در هتل مارینا پارک کیش را دوچندان میکند.

 تور کیش هتل مارینا

هتل مارینا پارک دارای اتاق‌ های استاندارد، دبل و تویین و انواع سوییت می باشد که امکان رزرو آن از طریق آژانس مسافرتی نامی گشت برایتان از در سراسر کشور امکان پذیر است؛ در ادامه به معرفی اتاق های این هتل می پردازیم.

  • اتاق دبل پارک

این اتاق با مساحت 36,5 متر مربع، بسیار نورگیر و دلباز طراحی شده و دارای یک تخت دو نفره می باشد و ظرفیت آن 2 نفره و امکان اضافه کردن یک عدد تخت اضافی برای میهمانان بالای 5 سال با پرداخت هزینه اضافی امکان پذیر است.

  • اتاق تویین پارک

اتاق تویین پارک 36,5 متر مربع مساحت و منظره زیبای رو به پارک دارد و دارای دو تخت مجزا می ‌باشد و ظرفیت اتاق 2 نفره و امکان اضافه کردن یک عدد تخت اضافی برای مهمانان بالای 5 سال با پرداخت هزینه اضافی امکان پذیر است.

  • اتاق دبل دریا

با مساحت 36,5 متری دارای یک تخت دو نفره و یک میز کار بزرگ و زیبا و امکانات ویژه می باشد که ظرفیت اتاق برای 2 نفره و امکان اضافه کردن یک عدد تخت اضافی برای مهمانان بالای 5 سال با پرداخت هزینه اضافی امکان پذیر است.
  • اتاق استاندارد

اتاق استاندارد هتل مارینا پارک با مساحت 23,5 متر مربع، بسیار نور گیر و دلباز میباشد و منظره ‌ای دیدنی و زیبا رو به پارک دارد و دارای یک تخت دو نفره می ‌باشد. ظرفیت اتاق 2 نفره و امکان اضافه کردن تخت اضافه در این اتاق وجود ندارد.

  • جونیور سوئیت دو خواب

این اتاق با 64 متر مربع مساحت و منظره‌ای زیبا و دلچسب، دارای تخت دونفره به همراه اتاق نشیمنی بزرگ است که ظرفیت اتاق برای 4 نفره و امکان اضافه کردن یک عدد تخت اضافی برای مهمانان بالای 5 سال با پرداخت هزینه اضافی در هر اتاق امکان پذیر است.

  • جونیور سوئیت یک خواب

با 64,4 متر مربع و منظره‌ ای زیبا و دیدنی دارای دو تخت دونفره و اتاق نشیمنی بزرگ است که ظرفیت آن 2 نفره و امکان اضافه کردن یک عدد تخت اضافی برای میهمانان بالای 5 سال با پرداخت هزینه اضافی امکان پذیر است.

  • سوئیت رویال

این اتاق هتل با 148 متر مربع مساحت و منظره شگفت انگیز پارک، دارای دو تخت دونفره و دو تخت مجزا و اتاق نشیمنی بزرگ و دلباز است که ظرفیت اتاق برای 6 نفره و تخت اضافی برای میهمانان بالای 5 سال با پرداخت هزینه اضافی میسر است.

  • سوئیت دو خوابه

سوییت دو خوابه هتل مارینا پارک با 125 متر مساحت و منظره زیبای رو به دریا، دارای دو اتاق خواب است که یکی از آن‌ ها یک تخت دونفره و دیگری دو تخت مجزا دارد که ظرفیت اتاق 4 نفره و امکان اضافه کردن دو تخت اضافی برای مهمانان بالای 5 سال با پرداخت هزینه اضافی مهیاست.

  • سوئیت یک خوابه

سوئیت ‌های یک خوابه هتل مارینا پارک 91,8 متر مربع مساحت و دارای یک تخت دو نفره است که ظرفیت اتاق 2 نفره و امکان اضافه کردن یک عدد تخت اضافی برای مهمانان بالای 5 سال با پرداخت هزینه اضافی امکان پذیر است.

اتاق های هتل مارینا

قیمت تور کیش هتل مارینا

عوامل مختلفی بر قیمت تور مسافرتی کیش تاثیرگذار است، از جمله این عوامل می توان به زمان سفر، نوع هتل (3، 4 یا 5 ستاره)، تعداد روزهای اقامت در کیش، انتخاب شرکت هواپیمایی، خدمات و امکانات تور و... اشاره نمود. همچنین قیمت تور کیش هتل مارینا 4 شب و 5 روز طبیعتا گران تر از تور 3 روزه کیش برای شما تمام خواهد شد.

توجه داشته باشید که نرخ هتل های کیش نوسانات زیادی دارد و با توجه به امکانات هتل و تعداد ستاره هایش با یکدیگر کاملا متفاوت است. مثلا قیمت هتل مارنا پارک کیش با توجه به امکاناتی که به شما ارائه می کند واقعا منصفانه می باشد و شما در سایت نامی گشت عموما آفر کیش هتل مارینا با تخفیف باورنکردنی را بیشتر خواهید دید و براحتی می توانید از ما آفر هتل های کیش را خریداری کنید.

همچنین هزینه هر شب اقامت در هتل مارینا پارک با توجه به نوع اتاق انتخابی شما متفاوت میباشد که ارزان ترین اتاق این هتل کیش، اتاق های دو تخته تویین رو به پارک بوده که از 2 میلیون تومان شروع و گران ترین نوع اتاق در این هتل کیش دولوکس دو خوابه چهار تخته رو به پارک می باشد که هزینه ای بالغ بر 50,380,000 را دارد.

در آخر از مواردی که لازم است قبل از رزرو تور کیش هتل مارینا به آن توجه داشته باشید نوع اتاق، کلاس پروازی، مدت تور و... است که بر قیمت تور کیش شما تاثیر گذار می گذارد و به طور مثال هزینه هر یک از اتاق ‌ها و سوئیت ‌های هتل مارینا با توجه به ظرفیت، بهره ‌مندی از چشم انداز رو به دریا، نوع خدمات و امکانات ارائه شده می ‌تواند متفاوت باشد که در آخر برای مشاهده آخرین قیمت تور کیش این هتل می توانید در صفحه اصلی سایت نامی گشت بروید.

 تور کیش هتل مارینا

قیمت اتاق های هتل مارینا

  • دو تخته تویین رو به پارک همراه با صبحانه و ناهار: 27,600,000 ریال
  • دو تخته تویین رو به دریا همراه با صبحانه و ناهار: 32,960,000 ریال
  • دو تخته دبل رو به پارک همراه با صبحانه و ناهار: 27,600,000 ریال
  • دو تخته دبل رو به دریا همراه با صبحانه و ناهار: 32,960,000 ریال
  • اتاق دو تخته دبل رو به پارک + سرویس اضافه همراه با صبحانه و ناهار: 36,600,000 ریال
  • اتاق دو تخته دبل رو به دریا + سرویس اضافه همراه با صبحانه و ناهار: 41,960,000 ریال
  • یک تخته استاندارد همراه با صبحانه و ناهار: 20,900,000 ریال
  • سوئیت یک خوابه دو نفره + 1 سرویس اضافه همراه با صبحانه و نهار: 48,660,000 ریال
  • سوئیت یک خوابه دو نفره + 2 سرویس اضافه همراه با صبحانه و نهار: 57,660,000 ریال
  • دولوکس دو خوابه چهار تخته رو به پارک همراه با صبحانه و ناهار: 50,380,000 ریال
  • دولوکس یک خوابه دو تخته رو به پارک همراه با صبحانه و ناهار: 36,970,000 ریال

اتاق های هتل مارینا

  • امکانات و خدمات هتل مارینا

هتل پنج ستاره مجلل و لوکس مارینا پارک با بیش از 750 متر نوار ساحلی اختصاصی در یکی از بهترین مناطق در کنار ساحل زیبای مرجانی خلیج فارس در کیش بنا نهاده شده که بعنوان اولین و شگفت انگیزترین مارینا هتل در ایران بشمار می رود.

فضاهای چشم نواز بکر، معماری منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات حرفه ای، پوشش گیاهی سرسبز، چشم انداز های دیدنی این هتل، نظر هر مسافری را به خود جلب می کند.

میهمانان این هتل می توانند ساعت ها از قدم زدن در فضای زیبای هتل و دریاچه های پارک هتل لذت ببرند و خوشبختانه نزدیکی به مسیر دوچرخه سواری در اطراف هتل، ورزش های دریایی شامل غواصی، جت اسکی و ...، ساحل اختصاصی ماسه ای، پارک بازی، چندین استخر آب شیرین، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ تایلندی، اسکله اختصاصی با قایق، رستوران اختصاصی بام مارینا، اجاره اتومبیل های روز دنیا، آب نماهای بسیار جذاب، کارکنان آموزش دیده و باتجربه از دیگر امکانات هتل مارینا پارک کیش است.

امکانات خدمات هتل مارینا

همچنین هتل مارینا پارک همچنین با ارائه خدمات رایگانی چون استقبال فرودگاهی، صبحانه و ناهار بوفه کامل، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، اینترنت در اتاق و لابی آماده پذیرایی از شما میهمانان عزی می باشد.

همچنین کافی ‌شاپ ‌های هتل هم با موزیک زنده و انواع نوشیدنی و دسر میزبان شما هستند که این کافه ها عبارتند از: کافه باغ»، کافه مارینا و کافه تی ‌بار که در آن‌ ها این امکان را دارید که لحظات به یادماندنی را در کنار دوستان و خانواده ثبت کنید.

از جمله تفریحات دریایی همچون تیوپ ‌سواری، پاراسل، قایق‌ سواری، جت ‌اسکی، گشت ‌های دریایی، ماهیگیری و... برای شما تجربه ‌ای هیجان ‌انگیز و فراموش ‌نشدنی به یادگار می گذارد.

همینطور فوت‌ کورت ساحلی با انواع غذاها و نوشیدنی ‌های تازه و خوشمزه که لذت تفریح و سفر شما را دوچندان میکند.

آفر تور کیش هتل مارینا

اگر چه قیمت تور کیش هتل مارینا پارک به دلیل لوکس بودن و 5 ستاره بودنش، نسبتا بالاتر از دیگر هتل های این مقصد ساحلی می باشد، اما برای مسافرانی که قصد دارند در طول سفر به جزیره کیش اقامت در این هتل را تجربه کنند یک خبر خوب هم وجود دارد، شما می توانید با خرید آفر تور کیش هتل مارینا و یا تور لحظه آخری کیش هتل مارینا پارک در برنامه ریزی های خود اقامتی ارزان و مقرون به صرفه ای در این هتل را تجربه کنید.

در ادامه بی شک بارها و بارها عبارت آفر تور کیش را در سایت های گردشگری دیده باشید، در مورد این عبارت باید بگوییم که آفر تور کیش یا آفر هتل مارینا کیش درست در زمان های لوسیزن و کم گردشگر کیش بیشتر از سمت هتل ها یا کارگزار به شما پیشنهاد می شود، چرا که مسافران به شدت کاهش می یابند و هتل ها و آژانس ها برای اینکه متحمل ضرر نشوند تصمیم میگیرند تخفیف های هیجان انگیزی را به شما ارائه کنند که این فرصت می تواند بهترین اتفاق در سفر به کیش باشد.

تور کیش هتل مارینا از تهران و شهرستان ها

در ابتدا لازم به ذکر است که تور کیش هتل مارینا از تهران و شهرستان ها با پروازهای مختلف برگزار میشود و بیشترین تعداد پروازها به سمت جزیره کیش از مبدا تهران انجام می پذیرد و به همین دلیل تور کیش از تهران بیشترین گردشگر را به جزیره کیش به خود اختصاص می دهد، بنابراین نرخ بلیط‌ تور کیش هتل مارینا از تهران کمتر از سایر شهرها می ‌باشد و به همان نسبت هزینه تورها نیز به نسبت کاهش می یابد.

همچنین تور کیش نامی گشت از تهران بهترین گزینه ‌ای است که در اختیار شما مسافران گرامی قرار دارد چرا که متنوع ترین و مناسب ترین تورها به شما پیشنهاد می شود. البته از شهرهای مهم ایران امکان برگزاری تور کیش وجود دارد که در ادامه قصد داریم به آنها بپردازیم، همراه ما باشید.

  • تور کیش هتل مارینا از مشهد

تور کیش از مشهد با توجه به وجود سواحل مرجانی، جاذبه های تفریحی و تاریخی و مراکز خرید لوکس و تفریحات هیجان انگیز، در هر فصلی از سال بهترین گزینه برای داشتن سفری خاطره انگیز از مبدا مشهد به مقصد جزایر جنوبی کشورمان بشمار می رود که متقاضیان بسیار زیادی هم دارد.

با توجه به تنوع بالا در پروازهای ارائه شده در مسیر مشهد به کیش، می توانید از تور کیش هتل مارینا از مشهد را به صورت چارتر یا معمولی خریداری نمایید. یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر ارزان به این جزیره رویایی، خرید تور لحظه آخری مشهد کیش می باشد که این تورها درست در فاصله کوتاهی تا زمان پرواز به فروش می رسند که به دلیل کاهش بسیار زیاد قیمت بلیط پرواز با نرخ های بسیار پایین در دسترس مسافران علاقه مند قرار میگیرد.

  • تور کیش هتل مارینا از اصفهان

یکی از تورهای پرطرفدار در بین مسافران اصفهانی، تور کیش هتل مارینا از اصفهان است. گرچه شاید در سایت های گردشگری مختلف مبدا اکثر تورهای کیش از شهر تهران باشد.

اما برخی از شرکت ‌های معتبر مثل نامی گشت، متخصص تور کیش از اصفهان به طور تخصصی و به صورت تور هوایی کیش از اصفهان و تور زمینی کیش از اصفهان می باشد که شما می توانید برای اطلاع از شرایط و رزور تور کیش از اصفهان، با کارشناسان مجموعه ما در نامی شگت تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در خصوص رزرو و یا خرید این تور مسافرتی در اختیارتان بگذارند.

  • تور کیش هتل مارینا از تبریز

هزینه تور کیش از تبریز عمدتا به 2 پارامتر هتل محل اقامت و پرواز رفت و برگشت بستگی دارد. لازم به ذکر است که از تبریز به سمت کیش فقط ایرلاین ایران ایرتور پرواز دارد و قیمت آن در بازه ‌های مختلف زمانی متغیر محاسبه می شود. هواپیمایی ایران ایرتور فقط در روزهای یکشنبه، سه‌ شنبه، چهارشنبه و جمعه از تبریز به سمت کیش پرواز دارد.

در مورد هتل مارینا پارک کیش نیز این نکته را در نظر داشته باشید که اگر بیشتر از 5 نفر هستید که به کیش سفر می ‌کنید، بهتر است در سوئیت های این هتل اقامت داشته باشید، چرا که اقامت در سوئیت برای شما به صرفه‌ تر تمام خواهد شد.

  • تور کیش هتل مارینا با پرواز ماهان

تور کیش هتل مارینا پارک با پرواز ماهان، تمام نیاز‌های یک گردشگر با سطح توقع بالا را به خوبی برآورده می ‌کند و در واقع در تور کیش با پرواز ماهان مسافران با انتخاب خود بهترین امکانات را به خود هدیه می دهند و شما با انتخاب تور لوکس هتل مارینا با پرواز ماهان می ‌توانید با بهترین کلاس پروازی ماهان سفر کنید.

که یکی از این بهترین ایرلاین ‌ها در مسیر تهران کیش میباشد که البته پرواز بیزنس این شرکت هواپیمایی می‌ تواند لذت سفر تور کیش شما را تکمیل و حتی دوچندان کند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران با تجربه نامی گشت تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

منبع : تور کیش هتل مارینا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه