loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 258
يکشنبه 10 مرداد 1400 زمان : 16:58

خوشبختانه تور مشهد مجموعه نامی گشت از همه شهرهای ایران به صورت زمینی، هوایی و یا هر دو در طیف متنوعی و با هر سلیقه ای برگزار می ‌شود و تور مشهد از شیراز هم یکی از همین تورهای پرطرفدار داخلی است.

شهر شیراز یکی از کلان شهرهای ایران میباشد که بیش از 1,5 میلیون نفر جمعیت را در خود جای داده است و همین موضوع باعث شده تا تور مشهد از شیراز، متقاضیان بسیار زیادی به خصوص در تمام ایام سال داشته باشد.

همچنین تور مشهد از شیراز بهترین و راحت ترین شیوه های سفر برای میهمانان شیرازی پایتخت معنوی جهان اسلام می باشد که در مدت زمان بسیار کوتاه و آؤامشی توصیف نشدنی این امکان را دارند با خرید انواع بلیط فاصله زیاد بین مبدا و مقصد را طی نمایند و تجربیات شیرین خود را در این مقصد شروع کنند و اینکه این روزها تور مسافرتی مشهد مزایای زیادی را بهمراه دارد و شما مسافران به راحتی می توانید با رعایت چند نکته اساسی این تور را ارزان بخرید.

تورمشهد از شیراز

در نهایت از هر کجای ایران به شهر مشهد سفر کرده اید، به شهر هشتمین امام شیعیان خوش آمدید. از میان تمامی گردشگرانی که این شهر را انتخاب می کنند، کم تر کسی است که این مقصد را به عشق زیارت امام رضا انتخاب نکرده باشد.

این مقصد عرفانی که به عنوان دومین کلان شهر ایران نامبرده می شود، درست در شمال شرقی ایران و مرکزیت استان خراسان رضوی قرار دارد، زادگاه بزرگانی هم چون فردوسی، نادر شاه افشار، استاد محمد رضا شجریان، محمود خیامی، پدر صنعت اتومبیل ایران، نورالدین زرین کلک (انیمیشن ساز بزرگ ایرانی)، و معروف ترین نستعلیق نویس سده 9 هجری به نام سلطان علی مشهدی می باشد.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید این شهر علاوه بر شهرت جاذبه های تفریحی و مذهبی که در ایران دارد، در سال 206 میلادی، از سوی شورای جهانی صنایع دستی، عنوان " شهر جهانی گوهرسنگ ها " و در سال 2017 میلادی، از طرف آیسسکو نیز عنوان " پایتخت فرهنگی اسلامی " را به خود اختصاص داد.

جاذبه های تفریحی

تور مشهد از شیراز هوایی

خوب اگر صرفه جویی در زمان و نیز راحتی و آرامش در تور مشهد از شیراز برای شما عزیزان اهمیت بالاتری نسبت به هزینه‌ های این تور مسافرتی دارد.

تور هوایی مشهد از شیرز بهترین گزینه برای شماست و پیشنهاد می کنیم بدون هیچ تردیدی آن را همین امروز رزرو کنید. در تور هوایی مشهد، شما با پرداخت مبلغی بیشتر و با یک پرواز مستقیم حدودا یک ساعت و 30 دقیقه (ساعت پرواز با توجه به شرایط آب و هوا و مسیر پرواز متغیر میباشد)، می توانید به راحتی خود را از شیراز به شهر دوست داشتنی مشهد برسانید.

همچنین تعداد پروازهای مسیر شیراز مشهد در روزهای مختلف کاملا متغیر می باشد که در بعضی روزها تنها 2 پرواز فرودگاه شهید دستغیب شیراز را به مقصد مشهد ترک میکند که یکی از آن ‌ها صبح و دیگری عصر بوده و نیز روزهایی که تعداد مسافر بیشتر می شود، تعداد پروازها به 3 پرواز هم افزایش خواهد داشت تا شب هنگام نیز یک پرواز مشهد وجود داشته باشد.

تورمشهد از شیراز هوایی

آژانس مسافرتی نامی گشت یکی از سایت های ارائه کننده تور زیارتی، سیاحتی با بالاترین میزان رضایت و کیفیت با توجه به پتانسیل شیراز برای تور مشهد در تلاش است که در این زمینه متنوع ترین پکیج های تورهای زیارتی از شیراز به مشهد را برای علاقه مندان برگزار نماید.

از جمله تورهای ارائه شده می توان به تور زمینی مشهد از شیراز، تور ریلی مشهد از شیراز و تور هوایی مشهد از شیراز این مجموعه اشاره کنیم که شما می توانید تور در کنار مجموعه نامی گشت بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید.

تور مشهد از شیراز با قطار

در ابتدا لازم است بدانید که فاصله زمانی مسیر ریلی شیراز - مشهد، چیزی در حدود 22 تا 24 ساعت برای شماست که در نظر داشتهب اشید که حدودا دو برابر بیشتر از مدت زمانی است که در مسیر قطار تهران مشهد خواهید بود.

همچنین باید متذکر شویم که قطارهای تندرو در این مسیر در حال حاضر فعالیت ندارند و پیشنهاد ما این است که از قطارهایی با امکانات و خدمات مناسب برای سفر به مشهد از شیراز استفاده کنید تا در طی این زمان طولانی اذییت نشوید.

اگرچه قطار لوکسی مثل قطار فدک در این مسیر حرکت ندارد اما قطارهای با کیفیت پلور سبز، 4 تخته و 4 ستاره امید، غزال و سریر در این مسیر حرکت میکنند که انتخاب های مناسبی برای مسافران است.

قیمت تور مشهد از شیراز چقدر است؟

در کل نرخ تور مشهد به چند فاکتور مهم اعم از بلیط رفت و برگشت (هواپیما، قطار یا اتوبوس)، انتخاب هتل محل اقامت، تعداد روزهای اقامت و فصلی که به مشهد سفر می کنید ارتباط مستقیم دارد. خوب شاید کمی تعجب کنید اما قیمت تور مشهد از شیراز با قطار کمی بیشتر از هزینه همین تور از تهران می باشد.

این هزینه در طول سال قابل تغییر است و در ایام پیک سفر تا 100 درصد گران‌ تر از روزهای عادی عرضه می شود. در ادامه قیمت تور هوایی مشهد از شیراز هم کمی گران ‌تر از تور مشهد با قطار بوده و دلیل بالاتر بودن هزینه سفر به مشهد از شیراز نسبت به تهران نیز در این است که تعداد پرواز شیراز - مشهد بسیار کمتر از مسیر تهران به مشهد است و همین مساله باعث افزایش نرخ تور مشهد از شیراز نسبت به تور مشهد از تهران شده است.

قیمت تورمشهد از شیراز

تور مشهد از شیراز لحظه آخری و ارزان

خرید تور ارزان مشهد از شیراز چندان کار سختی نیست و تنها نیاز به کمی مقایسه نرخ ها در سایت های مختلف گردشگری دارد. با توجه به اینکه قیمت خرید بلیط هواپیما، نوع هتلمحل اقامت، تعداد روزهای سفر و بازه زمانی خرید تور به شدت بر بالا یا پایین بودن نرخ تور مورد نظر تاثیر می گذارد. در نتیجه باید این فاکتورها را باید مدنظر داشته باشید تا انتخاب مناسب و درستی داشته باشید.

خوب یکی از موثرترین کارها برای خرید ارزان تور مشهد از شیراز، دقت در نوع هتل می محل اقامت در این شهر می باشد. رزرو هتل های مشهد کمی پیچیدگی های خاص خودش را دارد و به دلیل تنوع بسیار بالای آنها انتخاب را کمی دشوار خواهد کرد؛ اگر تصمیم دارید سفرتان به این شهر ارزان تمام شود، می توانید هتل هایی با تعداد ستاره های کمتر و هتل آپارتمان ها را انتخاب نمایید.

علاوه براین، هتل هایی را انتخاب کنید که از حرم کمی فاصله دارند، چرا که هتل های نزدیک حرم قیمت بالاتری نسبت به سایر گزینه ها دارند.

تورمشهد از شیراز ارزان و لحظه

در آخر لازم دونستیم به اطلاع شما برسانیم که از آنجاییکه در مسیر شیراز به مشهد وسیله نقلیه کم است و به همان اندازه مسافر، معمولا تور لحظه آخری و ارزان از شیراز به مشهد نداریم.

تقریبا هیچ یک از پروازها و قطارها شیراز خالی به سمت مشهد نمی روند و در نتیجه امکان ارزان شدن قیمت بلیط هواپیما و بلیت قطار مشهد خیلی پایین است، مگر اینکه شرایط تور مشهد استثنائی شود که در این شرایط، نرخ تور مشهد از شیراز کاهش خواهد داشت ولی باز هم به نسبت تور مشهد از تهران نرخ ‌ها بیشتر می شود.

منبع : تور مشهد از شیراز

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه