loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 124
سه شنبه 19 مرداد 1400 زمان : 15:06

هتل میرا پالاس جزو لوکس‌ ترین و پرطرفدارترین هتل ‌های آنکارا شناخته می شود که درست در 3 کیلومتری از کتابخانه ملی ترکیه و نیز 4 کیلومتری از موزه آنیت کابیر آتاتورک جای گرفته است. خوشبختانه جاذبه ‌های گردشگری متنوع و زیادی در نزدیکی این هتل قرار گرفته است که باعث شده تا مسافران زیادی مشتاق اقامت در این هتل مدرن و زیبا باشند.

وجود استخر بی نهایت زیبا و چشنواز با فضای سرشار از آرامش هتل میرا پالاس از جمله محبوب ترین مکان‌ های هتل بشمار می رود. هتل میرا پالاس آنکارا امکانات فوق العاده دیگری همچون سونا، اتاق بخار، حمام ترکی، سالن بدنسازی و خدمات آرایشی و زیبایی را برای رفاه حال میهمانانش در نظر گرفته است تا شما عزیزان از اقامت در آن حداکثر لذت را ببرند.

ضمنا هر یک از اتاق ‌های هتل میرا پالاس آنکارا مجهز به تلویزیون با شبکه‌ های ماهواره‌ ای، بار کوچک و حمام با لوازم بهداشتی رایگان و... هستند.

هتل میرا  پلاس آنکارا

از جذابیت های این هتل داشتن ویوی حیرت ‌انگیز و فوق العاده زیبای رو به شهر آن است که زیبایی اتاق ‌ها را دو چندان کرده است. اگر قصد سفر به آنکارا را دارید، تور آنکارا هتل میرا پالاس را از دست ندهید.

با اقامت در این هتل لوکس و جذاب، یکی از بهترین سفرهای زندگیتان را تجربه خواهید کرد؛ در آخر برای آگاهی از بهترین نرخ تور آنکارا و به روزترین قیمت هتل میرا پالاس با آژانس مسافرتی نامی گشت در ارتباط باشید.

لوکس ترین هتل های میرا

قیمت تور آنکارا هتل میرا پالاس

قیمت تور آنکارا براساس قیمت بلیط هواپیما پروازهای ایرانی (قشم ایر، ایران ایر و ماهان و...) به مقصد آنکارا و قیمت هتل رزرو شده در آنکارا متفاوت و متغیر است. علاوه بر این دو فاکتور مهم که تاثیر زیادی در قیمت تور آنکارا دارند، تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به آنکارا سفر می کنید هم می توانند قیمت تور آنکارا هتل میرا پالاس را دستخوش تغییراتی نماید.

با این حال ما در مجموعه مسافرتی نامی گشت به دنبال آن هستیم تا با ارائه متنوع ترین و مناسب ترین تورهای آنکارا با قیمت های متفاوت شرایط را به گونه ای فراهم کنیم تا با توجه به بودجه ای که دارید بتوانید سفری لذت بخش و خاطره انگیزی را در این شهر ترکیه تجربه کنید.

بنابراین برای خرید تور آنکارا هتل میرا پالاس در هر ساعت از شبانه روز می توانید به سایت نامی گشت مراجعه کنید و از میان گزینه های متنوع، بهترین تور مسافرتی آنکارا را خریداری کنید.

قیمت تور آنکار هتل میرا پلاس

قیمت اتاق های هتل میرا پالاس آنکارا

در ابتدا لازم به ذکر است که اتاق های هتل میرا پالاس آنکارا به شرح زیر می باشند:

  • Presidential Suite
  • Standard Double Room
  • Standard Queen Room
  • Deluxe Suite
  • Executive Room

هر کدام از این اتاق ها دارای قیمت های متفاوتی هستند و اینکه برای اطلاع از قیمت تور آنکارا هتل میرا پالاس مهم است بدانید که شروع قیمت های اتاق ها از شبی 120 دلار شروع می شود و اینکه پیشنهاد مجموعه نامی گشت این است که قبل از رزرو این هتل از قیمت اتاق های این مجموعه اقامتی 5 ستاره اطلاع داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید.

قیمت اتاق های هتل میرا پالاس آنکارا

اما این موضوع را بدانید که ارائه قیمت اتاق های هتل کاملا تقریبی می باشد و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات ارزی در حال تغییرات می باشد به همین دلیل قیمت دقیق و درستی را نمی توان به شما ارائه کنیم، اما شما براحتی می توانید با مراجعه به سامانه رزرواسیون وبسایت نامی گشت از نرخ دقیق اتاق ها و سوئیت های این هتل مطلع شوید.

در نهایت هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد و اینکه هزینه رزرو اتاق در هتل الیت ورد استانبول با توجه به نوع اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است.

اتاق ها و سوئیت های هتل میرا آنکارا

امکانات و خدمات هتل میرا پالاس آنکارا

هتل Meyra Palace یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر آنکارا، واقع در کشور ترکیه می باشد که طرفداران زیادی هم در بین مسافران تور آنکارا پیدا کرده است.

این هتل 177 اتاق و سوئیت دارد و از جمله مهمترین و اصلی ترین امکانات و خدمات آن می‌ توان به: خدمات اتاق VIP، سرویس اتاق، استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ، اسپا، سالن ورزشی، وای ‌فای رایگان و پذیرش 24 ساعته آن اشاره کرد.

همچنین اتاق ‌های هتل مجهز به تلویزیون صفحه‌ تخت با ماهواره، صندوق امانات، مینی ‌بار و سرویس بهداشتی اختصاصی و... هستند.
ضمنا شما در رستوران ‌های این هتل نیز می توانید انواع غذاهای دریایی، ترکی و بین ‌المللی را سفارش دهید و نوش جان کنید. هتل از فرودگاه اسن ‌بوغا آنکارا 29.2 کیلومتر، از مرکز خرید کاروم 4.6 کیلومتر، از برج آتاکوله 3.9 کیلومتر و از قلعه آنکارا 7.1 کیلومتر فاصله دارد.

ضمنا اقامت در این هتل به زوج‌ ها بیشتر پیشنهاد می ‌شود و در این هتل سالن غذا خوری شامل رستوران و کافه می باشد و یک صبحانه مفصل هر روز برای شما سرو خواهد شد.

امکانات و خدمات هتل میرا پالاس آنکارا

آفر تور آنکارا هتل میرا پالاس

تور ارزان آنکارا یا آفر ویژه تور آنکارا هتل میرا پالاس گزینه های هیجان انگیزی هستند که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالشان هستند.

اما این تورها دقیقا چگونه اند؟ و چه زمان هایی بیشتر به مسافران ارائه می شوند؟ خوب آفرهای تور تخصصی آنکارا در اصطلاح به تورهایی اطلاق شده که شامل تخفیف های ویژه از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف شهر آنکارا بشوند و ضمنا زمان هم تاثیر بسزایی در برگزاری این تورها دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری تور مربوطه باقی نمانده باشد.

اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر بگوییم به این صورت است که تور مسافرتی آنکارا درست در فصل های لو سیزن و کم گردشگر این شهر مثل فصول سرد سال، بیشتر برگزار و توسط آژانس ها به شما علاقه مندان پیشنهاد می شوند.

آفر هتل میرا  پلاس آنکارا

تور آنکارا هتل میرا پالاس از تهران و شهرستان ها

در ابتدا مهم است بدانید که مبدا اکثر تورهای آنکارا از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر کشورمان در صورت درخواست مسافران امکان پذیر است. خوشبختانه در خصوص تور آنکارا هتل میرا پالاس از تهران و شهرستان ها باید بگوییم که برگزاری این تور برای شما کاملا امکان پذیر است؛ تنها کافیست با مشاوران مجموعه نامی گشت جهت رزرو و خرید تور مورد نظر خود تماس حاصل نمایید.

همچنین با برنامه ریزی تور مسافرتی خود به مقصد آنکارا علاوه بر امکان انتخاب گزینه هایی همچون: بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و راهنمای فارسی زبان، می توانید سفر به شهرهای دیگر ترکیه را نیز در برنامه سفر خود قرار دهید.

در نهایت برای جست و جوی هتل ها در وبسایت نامی گشت، به راحتی با وارد کردن مقصد آنکارا و مشخص کردن تعداد مسافران، تمامی هتل های آماده پذیرش در این شهر برای شما نمایش داده می شود.

همچنین در قسمت پروازها، با مشخص کردن مبدا حرکت و وارد کردن آنکارا به عنوان مقصد سفر، زمان سفر، تعداد مسافران، کلاس پرواز و نوع سفر، تمامی پروازهای در دسترس در بازه زمانی مشخص شده برای شما نمایش داده می شود.

منبع : تور آنکارا هتل میرا پالاس

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه