loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 377
چهارشنبه 19 خرداد 1400 زمان : 16:49

گوا شهری بندری در قسمت جنوب غربی هندوستان می باشد که با سواحلی رویایی و شگفت انگیز شناخته می شود و معمولا تورهای گوا را با طبیعت بکر و بخصوص تفریحات آبی و هیجان انگیز سواحل زیبایش می شناسند.

این شهر نیز از دو بخش تشکیل شده که شامل بندر گوا و شهر قدیمی گوا با فاصله حدودا 40 کیلومتر نسبت به هم می شود. با توجه به اینکه پرتغالی ها چند صد سال بر این منطقه بندری حکومت می کردند و فرهنگ خاص آن ها بر منطقه جای خود را باز کرده است، فرهنگ این بندر کوچک و کم جمعیت نیز نسبت به سایر مناطق هندوستان تفاوت چشمگیری پیدا کرده است.

همچنین تاریخ غنی و پربار منطقه گوا باعث شده که این بندر مشهور هند علاوه بر جابه های طبیعی و بخصوص سواحل دیدنی اش، جاذبه های تاریخی جذابی هم داشته باشد و گردشگران تور گوا بتوانند همزمان از هر دو گونه جاذبه بازدید کنند و لذت ببرند. از جمله جاذبه های دیدنی گوا می توان به: ساحل آگوندا، ساحل پالولم، ساحل کیولوسیم، آبشارهای Dudhsagar، شهر قدیم گوا، کلیسای بانوی ما و مراکز خریدی مثل کاکولو مال و... اشاره نمود.

تور گوا

نقشه گردشگری گوا

نقشه گردشگری گوا

معرفی انواع تورهای گوا

تور گوا هند یک سفر بسیار زیبا و جذاب است که آژانس هواپیمایی نامی گشت با سابقه درخشان خود توری کامل از نظر خدمات بلیط هواپیما تا ترانسفر فرودگاهی ویژه و خدمات هتل 4 و 5 ستاره و تور لیدر را به صورت کاملا حرفه ای در تور گوا هندوستان به شما عزیزان ارائه می دهد.

به همین علت موضوع قیمت تور گوا برای شما بسیار ارزانتر از آژانس های دیگر تمام می شود.

به علاوه شما این امکان را دارید که تور لحظه آخری گوا را هم با کمترین هزینه رزرو کنید و یک پیشنهاد ویژه دیگر مجموعه ما شما میتوانید بلیط گوا لحظه آخری با قیمتی ارزانتر دریافت کنید.

انواع تورهای گوا

برای سفر به گوا انتخاب مسیر سفر از نوع هوایی و یا زمینی جزو مهمترین آیتم های تاثیرگذار در قیمت تور گوا می باشد و اگر تمایل به تور هوایی گوا و خرید بلیط ارزان قیمت به این مقصد را دارید باید با در نظر داشتن زمان سفر " لو سیزن (low season) " و "های سیزن (high season) " اقدام به خرید بلیط گوا کنید.

در تور هوایی گوا قیمت هتل های گوا را همانند زمان خرید پرواز گوا، با توجه به نرخ ارز باید در نظر داشته باشید که در ایام پرگردشگر قیمت هتل میتواند در انتخاب تعداد شب های مسافرت شما تاثیرگذار باشد.
نکته: از پرطرفدارترین تورهای گوا می توان به: تور گوا نوروز، تور گوا + بمبئی، تور دهلی اگرا جیچور گوا، تور هند بمبئی گوا و تور ترکیبی هند اشاره نمود.

راهنمای گرفتن ویزای هند

انواع ویزای هند برای ایرانیان به دو صورت الکترونیکی و لیبل صادر می‌ شود. ویزای هند فقط در قالب ‌های تورهای گروهی هند و به صورت سینگل و مطابق با زمان تور صادر میگردد.

به طور کلی ویزای هند برای مسافران ریجکتی ندارد و در مدت زمان 7 روز کاری به درخواست شما جواب داده خواهد شد و خوشبختانه هیچ سخت ‌گیری خاصی برای اخذ ویزای هند برای ایرانیان وجود ندارد.

ویزای توریستی هند چند روزه است؟

مدت دریافت ویزای هند از زمان ارسال مدارک برای ما 3 روز می باشد و نیز توجه داشته باشید که ویزاهای مولتی 1 و 5 ساله توریستی در هر بار ورود مسافر می تواند 90 روز در هند بمانید و بعد از 90 روز می بایستی از خاک این کشور خارج شده و مجددا وارد هند شوید.

مدارک لازم برای سفر به گوا هند

در ابتدا لازم است بدانید که مدارک ویزای هند نیازی به ترجمه و گرفتن تائیدیه دادگستری و وزارت امور خارجه ندارند. ضمنا با توجه به اینکه ویزای هند به دو صورت الکترونیکی و حضوری اقدام میشود، برای درخواست ویزای الکترونیکی مدارک باید آپلود شود و برای درخواست حضوری نیز مدارک را باید همراه خود داشته باشید. در ادامه چک لیست مدارک ویزای هند به شرح زیر می ‌باشد:

  • فرم تکمیل شده ویزای هند (در ویزای الکترونیکی، فرم ویزای هند به صورت آنلاین تکمیل می‌ شود)
  • اصل پاسپورت متقاضی با حداقل 7 ماه اعتبار
  • 2 قطعه عکس رنگی 3 * 4 با پس زمینه سفید
  • کپی برابر اصل تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی متقاضی
  • کپی برابر اصل تمامی ویزاهای قبلی کشور هند (در صورت وجود)
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما (مطابق با مدت زمان اقامت)
  • واچر هتل (مطابق با مدت زمان اقامت)
  • بیمه مسافرتی (مطابق با مدت زمان اقامت)

مدت زمان اخذ ویزای توریستی هند

حدودا 7 روز کاری درست بعد از ارائه درخواست ویزای هند چه به صورت حضوری و چه به صورت الکترونیکی جواب آن برای شما صادر می گردد.

مراحل اخذ ویزای توریستی هند

ویزای هند به دو صورت الکترونیکی و حضوری درخواست می‌شود. برای درخواست حضوری ویزای هند شما باید برای انگشت نگاری و تحویل مدارک به سفارت این کشور در تهران مراجعه نمایید که می توانید از آژانس هواپیمایی که تور مسافرتی گوا خود را خریداری کردید، این مسئولیت را بخواهید. در ادامه برای درخواست الکترونیکی ویزای هند نیز باید به سایت سفارت این کشور مراجعه نمایید و کلیه اطلاعات و مدارک درخواستی را برای سفارت ارسال کنید که این کار هم آژانس نامی گشت برای شما انجام خواهد داد و ضمنا انگشت نگاری ویزای الکترونیکی هندوستان در مرزهای این کشور انجام می ‌شود.

ویزای توریستی هند چند روزه است؟

زمان صدور ویزا توریستی هند بسته به نوع لیبل و الکترونیکی بودن آن کاملا متفاوت است. ویزاهای لیبل بین 7 تا 10 روز کاری و ویزاهای الکترونیکی بین 5 تا 7 روز کاری صادر میگردد. اما با توجه به اینکه ویزاهای توریستی هند به 3 نوع یک ماهه، یک ساله و پنج ساله تقسیم‌ می ‌شوند که مدت اعتبار ویزا بسته به نوع هر کدام متفاوت است.

  • اعتبار ویزای یک ماهه توریستی: این نوع ویزا به صورت دو بار ورود است و دارنده آن می ‌تواند در هر بار ورود به مدت یک ماه در هند اقامت داشته باشد.
  • اعتبار ویزای یک ساله توریستی: این نوع ویزا چند بار ورود است و دارنده آن می ‌تواند در طی یک سال به مدت نامحدود به هند سفر کند و در هر بار ورود 90 روز در این کشور اقامت داشته باشد.
  • اعتبار ویزای پنج ساله توریستی: این نوع ویزا چند بار ورود است و دارنده آن می‌تواند در طی پنج سال به مدت نامحدود به هند سفر کند و در هر بار ورود 90 روز در این کشور اقامت داشته باشد.

قیمت ویزای توریستی هند

هزینه ویزای هندوستان معمولا با هزینه‌ های تور هند پرداخت می ‌شود و با توجه به اینکه ویزای هند فقط در قالب تورهای گروهی برگزار می شود، شما نمی‌ توانید به صورت انفرادی درخواست ویزای خود را ارسال کنید.

تور گوا از چه شهرهایی انجام می شود؟

با توجه به شرایط و محدودیت هایی که در کل دنیا و کشور ما ایران حکمفرماست، پروازهای خارجی به شدت کاهش پیدا کرده اند، اما در خصوص پروازهای گوا هند به این صورت است که مبدا تمامی تورهای آن به صورت پیش فرض تهران است و امکان تغییر مبدا به سایر شهرهای ایران هم وجود دارد. مثلا تور هند از شهرهای بزرگ از مشهد، از شیراز، اصفهان، تبریز، تهران، کرمان، رشت هم در بعضی از فصول پرگردشگر سال توسط آژانس ها برگزار می شوند.

مدت زمان اقامت تورهای گوا چقدر است؟

بیشتر تورهای مسافرتی گوا هند بصورت تور 7 شب و 8 روز بسته می شوند. در نهایت به شما توصیه می کنیم که حداقل یک هفته را در گوا اقامت داشته باشید تا بتوانید از مهمترین و زیباترین مکان های دیدنی این مقصد بازدید کنید.

تور گوا هوایی

خوب تور گوا با هواپیما راحت ترین و مناسب ترین روش سفر به این مقصد محسوب می شود و در اصل منظور از تور هوایی گوا این است که شما با استفاده از تور مسافرتی نامی گشت که خدماتی اعم از بلیط هواپیما و رزرو هتل و... را دریافت می کنید و راهی تور هوایی گوا می شوید و همچنین اگر قبل تر با تورهای مسافرتی همراه شده باشید.

می دانید که خدمات تور هوایی این مقصد به صورت یک بسته یا پکیج کامل شامل خدمات متنوعی همچون رزرو بلیط هواپیما، خدمات مربوط به اقامت و رزرو هتل، گشت و گذار و ... تعریف می شود و برنامه ریزی های مختلف و لذت بخشی برای ارائه بهترین ها به مسافران فراهم شده است.

ما در آژانس هواپیمایی نامی گشت سعی کرده ایم با تعریف بسته های مسافرتی مختلف و مقرون به صرفه به مقصد گوا، میزبانی فوق العاده برای روزهای به یادماندنی سفر هوایی گوا باشیم. ضمنا تور گوا هند با هواپیما از مشهد - از تهران - از شیراز - اصفهان - تبریز - اهواز - کرمانشاه و دیگر شهرهای ایران نیز برگزار می شود.

تور گوا هوایی

پروازهای گوا با چه ایرلاین ها یا هواپیمایی ها انجام می شود؟

توجه داشته باشید در حال حاضر هیچ پرواز مستقیمی بین ایران به گوا وجود ندارد و تمام پروازهای دارای حداقل 1 توقف در خارج از کشور می باشند.

البته هواپیمایی ماهان تنها در چند هفته در تابستان در بعضی مواقع پرواز مستقیم تهران به گوا را انجام می دهد. در حال حاضر بهترین شرکت هواپیمایی که این پروازهای تهران گوا را انجام می دهد .

عبارت است از: هواپیمایی ایر عربیا Air Arabia، قطر ایرویز Qatar Airways و عمان ایر Oman Air هستند.

همچنین هواپیمایی های مطرحی همچون: ماهان Mahan Air، هواپیمایی امارات Emirates Airlines، کویت ایرویز Kuwait Airways و هواپیمایی ترکیش در طول هفته به مقصد گوا پرواز دارند.

قیمت پرواز گوا

قیمت بلیط هواپیما به مقصد گوا هندوستان از ایران یا پرواز مستقیم تهران گوا بستگی به موارد مختلف و اساسی دارد. توجه داشته باشید که نرخ بلیط هواپیما به این شهر جذاب در اصل به تاریخ سفر، شهر مورد نظر، نوع ایرلاین و کلاس پروازی که انتخاب می کنید کاملا متفاوت است.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده قیمت های دقیق تر وارد قسمت خرید اینترنتی بلیط در صفحه اصلی سایت نامی گشت شوید و با وارد کردن اطلاعات مربوطه نرخ قیمت های این مقصد برای شما کاملا قابل مشاهده خواهد بود.

چرا که قیمت تور گوا از اصفهان به گوا، شیراز به گوا، مشهد به گوا و تهران به گوا و... کاملا متفاوت ارائه می شود.

قیمت پرواز گوا

پرواز تهران گوا چند ساعت است؟

تهران و گوا در فاصله 3148 کیلومتری از یکدیگر قرار دارند که مدت تخمینی پرواز میان ‌آن‌ ها 04:30 ساعت است، ضمنا این میزان ممکن است بسته به آب و هوا یا مسیرهای هوایی متغیر باشد.

نحوه ترانسفر فرودگاهی در تور گوا

توجه داشته باشید یکی از خدمات اصلی مجموعه نامی گشت که در تور گوا به شما ارائه خواهیم کرد، ترانسفر فرودگاهی می باشد. ترانسفر فرودگاهی زمانی که شما مسافران عزیز به فرودگاه بین المللی گوا می رسید.

ترانسفر هتل مقصد با یک تابلو به اسم هتل یا نام آژانس منتظر شما است تا به همراهی آنها به سمت هتل محل اقامتتان بروید. لازم به ذکر است حتما ساعت ترانسفرهای برگشت را از تور لیدرهای خود مطلع شوید چرا که بر اساس شهر، منطقه هتل و روز و ساعت برگشت این ساعت می تواند کمی متفاوت باشد.

قیمت تور گوا، نحوه تعیین قیمت تور هند به چه شکل است؟

قیمت تور گوا به 3 پارامتر پرواز، هتل و نرخ دلار بستگی دارد و مهم است بدانید که از ایران پرواز مستقیم ماهان و ایران ایر به سمت هند پرواز دارند. لازم به ذکر است که حداقل هزینه برای یک شب اقامت در هتلی 4 ستاره در هند از حدود 440 هزار تومان شروع می ‌شود و به بیش از 2 و نیم میلیون تومان می‌ رسد و نکته مهمی که در مدیریت هزینه‌ های تور گوا باید در نظر داشته باشید.

انتخاب هتل شما می باشد که قیمت هتل های 3، 4 و 5 ستاره با یکدیگر کاملا متفاوت می باشند و همچنین موقعیت مکانی هتل محل اقامت در گوا هند نقش پر رنگی در قیمت تور مسافرتی گوا شما دربرخواهد داشت.

هرچه هتل شما به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، باید هزینه بیشتری برای اقامت بپردازید و اگر هتل شما در حومه شهر باشد، هزینه پایین تری برای اقامت پرداخت می کنید.

البته باید هزنیه بالای حمل و نقل در گوا را نیز در نظر بگیرید و در آخر فصل سفر شما و تعداد روزهای اقامت شما نیز قیمت تورهای گوا را دستخوش تغییراتی می کند. ضمنا نحوه تعیین قیمت هتل ‌های گوا براساس نرخ دلار ارائه میشود و نیز به طور معمول بازه قیمتی تور گوا حدودا 245 دلار + قیمت بلیط شما می باشد.

قیمت تور گوا

تور ارزان گوا همان آفر تور گوا است؟

در ابتدا لازم است بدانید که اگر به دنبال ارزانترین تور گوا هستید، باید این موضوع را بدانید که تورهای گوا هند در مقایسه با کشورهای همسایه جزو سفرهای لوکس و گران شناخته می شود و اگر به دنبال مقصد ارزان قیمتی هستید از سفر به گوا منصرف شوید! چرا که فاصله این کشور با ما زیاد است و اینکه معمولا تورهای گوا به صورت ترکیبی برگزار می شوند.

اما با این اوصاف، ما در مجموعه نامی گشت تمام تلاشمان را کرده ایم تا در پکیج ها طیف متنوعی از قیمت ها را ارائه دهیم تا هر کس با هر سلیقه و بودجه ای بتواند از سفر کردن به این مقصد سرسبز و بکر کلی لذت ببرد.

ضمنا شما مسافران تور ارزان قیمت گوا با بررسی دقیق جزئیات می توانید براحتی بودجه سفر خود را مدیریت کنید، مثلا انتخاب یک ایرلاین داخلی و یک هتل 3 یا 4 ستاره را انتخاب کنید تا هزینه های سفر کمتر شوند و همچنین انتخاب فصل کم گردشگر و خلوت هند در کنار کمتر کردن تعداد روزهای اقامتتان میتواند مناسب ترین نرخ تور ارزان گوا هندوستان را برای شما بسازد.

تور ارزان گوا

تور گوا لحظه آخری

در سال های اخیر به دلیل نوسانات ارز و گران شدن تورهای خارجی بیشتر مسافران به دنبال تورهای لحظه آخری هستند و این عنوان در بین مسافران و گردشگران خیلی رد و بدل می شود.

دلیل این اتفاق هم این است که آژانس های مسافرتی و هواپیمایی که برگزار کننده تورهای خارجی همچون تور گوا لحظه آخری هوایی هستند، به میزان معین و تعریف شده ای بلیط برای فروش دارند، اما به دلایلی تا زمان نزدیک به پرواز هنوز به فروش نرفته اند.

بنابراین قیمت تورهای گوا خود را تا حد چشمگیری پایین می آورند تا مقدار باقی مانده نیز فروش برود. در این حین مسافران زیادی با توجه به پیگیری های لازم متوجه این آفرها می شوند و ترجیح می دهند سفر خود را با تور لحظه آخری جزیره گوا شروع کنند تا هزینه کمتری را پرداخت کنند.

از آنجاییکه تور دقیقه 90 گوا مستلزم این است که چمدان شما حاضر و ویزای توریستی هند در دستتان باشد چرا که به محض مطلع شدن شما باید به سرعت جهت خرید این تورها اقدام نمایید.

خدمات تور گوا

  • بلیط رفت و برگشت با پرواز دلخواه شما
  • 7 شب اقامت در هتل
  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی
  • بیمه مسافرتی
  • لیدر فارسی زبان
  • ویزای الکترونیک
  • 1 گشت شهری بازدید از شهر گوا
  • تور لیدر فارسی زبان

هزینه گردشگری در گوا

یکی از جذاب ترین مواردی که در سفر با تور گوا برای شما هزینه دربرخواهد داشت، تفریحات و تورهای گشت و گذار و تفریح در گوا است. با توجه به طبیعت زیبا و بکر گوا، بیشترین و مشهورترین تورها، مربوط به گشت و گذار در سواحل، طبیعت گردی و تفریحات آبی می گردد. در ادامه هزینه تفریحات گوا و ورودی جاذبه های گوا را برای شما آورده ایم:

  • تور بازدید از آبشار دودهساگار: از 1,600 روپیه هند (546,000 تومان)
  • تورهای غواصی: از 1,200 روپیه هند (409,000 تومان) به بالا
  • تورهای قایق سواری: از 1,500 روپیه هند (512,000 تومان)
  • تور بازدید از دلفین ها: از 1,000 روپیه هند (341,000 تومان) به بالا
  • تور بازدید از تمساح ها: از 2,000 روپیه هند (683,000 تومان) به بالا
  • تور تفریحات و ورزش های آبی: از 1,800 روپیه هند (614,000 تومان) به بالا
  • تور رفتینگ (تابستانه): از 2,000 روپیه هند (683,000 تومان) به بالا
  • تور بازدید از مزارع کشت ادویه: از 1,200 روپیه هند (409,000 تومان) به بالا
  • تور بالون سواری: از 10,000 روپیه هند (3,416,000 تومان) به بالا

حمل و نقل عمومی در گوا/h2>

بنا به بودجه و ترجیح شما، گوا گزینه های حمل و نقل عمومی و خصوصی متنوعی برای جابجایی دارد. گزینه های حمل و نقل عمومی شامل شبکه گسترده ای از اتوبوس های عمومی است که شهرهای اصلی را به روستاها متصل می کند و همچنین بین روستاها نیز برقرار است.

حمل و نقل اجاره ای شامل تاکسی های از قبل رزرو شده، دوچرخه تاکسی یا “پایلوتس” ، اتومبیل و اجاره دوچرخه و همچنین اتومبیل های مسافرتی خصوصی است. در ادامه قصد داریم به انواع گزینه های حمل و نقل عمومی در گوا بپردازیم.

حمل و نقل عمومی در گوا

اتوبوس در گوا

حمل و نقل عمومی در گوا بیشتر در انحصار شرکت ‌های خصوصی می باشد و چند شرکت خصوصی مطرحی اتوبوس ‌های کاربردی را برای حمل و نقل در شهر اختصاص داده‌ اند.

در ضمن اتوبوس ‌های عمومی در گوا بیشتر مسیرهای پر رفت و آمد را تحت پوشش قرار داده اند و نیز تعدادی از اتوبوس ‌ها به شهرهای ساحلی نزدیک گوا هم رفت و آمد دارند و اگر قصد دارید یک روز را خارج از شهر بگذرانید، کافیست تا از اتوبوس ‌های عمومی استفاده کنید.

تاکسی در گوا

تاکسی یکی از اصلی ‌ترین وسایل حمل و نقل عمومی در این شهر است و برای دسترسی به بسیاری از نقاط شهر مجبورید از تاکسی ها استفاده کنید.

تاکسی‌ های شخصی زیادی در سطح شهر گوا مشاهده می شوند، تاکسی‌ های متعلق به دولت و شرکت‌ های خصوصی با رنگ ‌های مخصوصی در سطح شهر در حرکت اند. نرخ قیمت تاکسی در شب و نزدیک محدوده هتل‌ ها بالاست و قبل از سوار شدن حتما باید قیمت مشخصی را تعیین کنید.

تاکسی های موتوری در گوا

تاکسی‌ های موتوری یکی از بهترین و ارزان‌ ترین وسایل حمل و نقل عمومی در گوا می باشند که از طرف دولت هند هم تائید شده ‌اند. قیمت تاکسی موتوری نصف تاکسی‌ های شخصی بوده و مسیر اصلی حرکت آن‌ ها سواحل گوا هستند.

ضمنا برای پیدا کردن تاکسی‌ های موتوری تنها کافیست نسبت به رنگ زرد حساس باشید، لباس فرم و موتورهای تاکسی در گوا زرد رنگ هستند.

موتور سه‌ چرخ (اترویکشا) در گوا

موتورهای سه ‌چرخ یا اترویشکا، یکی از محبوب ‌ترین و بامزه ترین وسیله‌های حمل و نقل هندوستان برای گردشگران است که با رنگ‌ های زرد و سیاه در سطح شهر گوا حرکت می‌ کنند.

قیمت کرایه موتورهای سه‌ چرخ تقریبا یک ‌سوم کرایه تاکسی‌ هاست و بهترین گزینه برای سفرهای کوتاه داخل شهری محسوب می ‌شود.

کرایه وسیله نقلیه در گوا

شما گردشگران در گوا می ‌توانید اتومبیل و موتورسیکلت را هم کرایه کنید و بدون محدودیت در سطح شهر تردد داشته باشید؛ البته داشتن گواهینامه بین ‌المللی اولین لازمه کرایه وسیله نقلیه است.

شرکت‌ هایی برای کرایه اتومبیل و موتورسیکلت در گوا فعالیت می ‌کنند و حتی می‌ توانید به ‌صورت آنلاین وسیله نقلیه خود را کرایه کنید.

هزینه حمل و نقل در گوا

وقتی به مقصدی خارجی سفر می کنیم، برای گشت و گذار درون شهر، راه های مختلفی پیش روی ما قرار دارد و نیز می توانیم در ساده ترین حالت از تورهای گشت و گذار استفاده کنیم و البته هزینه گزافی را نیز بپردازیم.

راه بهتر و به صرفه تر آن است که درباره حمل و نقل عمومی مقصدمان تحقیق کنیم و بدانیم چه گزینه هایی پیش روی ما هست و با استفاده از آن ها در شهر به گشت و گذار بپردازیم. هزینه های حمل و نقل درون شهری گوا به صورت خلاصه:

  • اتوریکشا: حدود 50 روپیه هند (17,000 تومان) تا 150 روپیه هند (51,000 تومان)
  • اتوبوس: حدود 5 روپیه هند (1,000 تومان) تا 40 روپیه هند (13,000 تومان)
  • قایق: بین 23 روپیه هند (7,000 تومان) تا 55 روپیه هند (18,000 تومان)
  • تاکسی دربست: برای یک روز بین 1,500 روپیه هند (512,000 تومان) تا 2,500 روپیه هند (854,000 تومان)
  • تاکسی آنلاین گوا مایلز (Goa Miles): با کرایه های مناسب و نصف تاکسی های گوا
  • کرایه موتور: روزی حدود 200 روپیه هند (68,000 تومان) تا 800 روپیه هند (273,000 تومان)
  • کرایه ماشین: در حدود 1,100 روپیه هند (375,000 تومان) تا 4,500 روپیه هند (1,537,000 تومان)
  • کرایه دوچرخه: حدود 40 روپیه هند (13,000 تومان) تا 100 روپیه هند (34,000 تومان)
  • بنزین: لیتری 65 روپیه هند (22,000 تومان)

بهترین هتل های گوا

یکی از سخت ترین مراحل برنامه ریزی سفر انتخاب هتل محل اقامت می باشد، تازه مخصوصا اگر برای اولین بار به مقصد جدیدی سفر می کنید. اگر این بار گوا مقصد گردشگری شما مسافران خوش سلیقه است.

برای شما گلچینی از بهترین هتل های گوا از دید مسافران را جمع آوری کرده ایم. گوا کشور ساحلی در جنوب غربی هند بوده که بهترین زمان سفر به این مکان دیدنی فصل پاییز و زمستان است.

در سال های اخیر به علت حضور گسترده و استقبال بی نظیر گردشگران تعداد هتل ها در گوا به اندازه چشمگیری افزایش یافته است. بنابراین پیدا کردن هتلی که با سبک و بودجه شما هماهنگ باشد به راحتی امکان پذیر است. اگر ترجیح می دهید تور سفر به گوا خود را خودتان طراحی کنید از لیست رزرو هتل های گوا را در مجموعه نامی گشت مشاهده بفرمایید.

بهترین هتل های گوا

بهترین هتل های 5 ستاره گوا

  • هتل ل مردین گوا | Le- Meridien Goa
  • هتل لیلا گوا | The Leela Hotel
  • هتل ریزورت ریو گوا | Resort Rio Hotel
  • هتل ویوانتا بای تاج پانجی گوا | Hotel Vivanta by Taj Panaji
  • هتل ریزورت ماریوت گوا | Marriott Resort Hotel
  • هتل گرند حیات گوا | grand hyatt goa
  • هتل دابل تری بای هیلتون گوا در باگا | DoubleTree by Hilton Hotel Goa – Baga
  • هتل پارک رجیس گوا | Park Regis Goa
  • هتل هارد راک گوا | Hard Rock Gao

بهترین هتل های 4 ستاره گوا

  • هتل سان ویلیج گوا | Pride Sun Village Resort & Spa
  • هتل ناگوا گرنده گوا | nagoa grande goa
  • هتل و استراحتگاه صندل وود | Sandalwood Hotel & Retreat
  • هتل بلزا بای د بیچ | Beleza by the Beach
  • لمون تری آمارانته بیچ ریزورت گوا | Lemon Tree Amarante Beach Resort, Goa
  • هتل بلوم سوئیتس گوا | bloomSuites Calangute

امکانات هتل ها در گوا

در ابتدا لازم است بدانید که در جزیره گوا هتل های مختلف با امکانات و خدمات متنوعی وجود دارد و بنا به 3، 4 یا 5 ستاره بودن هتل ها این امکانات با یکدیگر کاملا متفاوت است. اگر ترجیح می دهید در هتل های 5 ستاره و لوکس گوا اقامت داشته باشید.

می توانید از امکاناتی همچون: صندوق امانات، فروشگاه، اینترنت وای ‌فای رایگان، محل سیگار کشیدن، رستوران، پارکینگ، استخر روباز، سونا، اسپا، ماساژ، بار، تراس، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع، خشکشویی، مرکز تجاری،‌ صندوق امانات، ‌فروشگاه، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان ‌ها، روزنامه، ترنسفر هواپیمایی، صرافی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، خدمتکار روزانه، چک این/چک اوت سریع، خدمات پرستاری کودک، آرایشگاه و... بهره مند شوند.

در بیشتر اتاق های این هتل های معرفی شده دسترسی به امکانات رفاهی عمومی همچون حمام اختصاصی و سشوار و... وجود دارد. میهمانان برای سرو وعده‌های غذایی ‌شان می ‌توانند به رستوران ‌های هتل ها مراجعه نمایند.

در تمامی هتل های معروف این کشور غذاهای بین ‌المللی، آسیایی و دریایی و همچنین انواع فست فودها در کنار نوشیدنی ‌های خوشمزه سرو می ‌گردد. وعده صبحانه نیز به صورت بوفه ارائه و منوی صبحانه از غذاهای بین المللی، آمریکایی، آسیایی و مخصوص گیاه‌ خواران ارائه می شود. ضمنا کارکنان هتل به زبان ‌های عربی، انگلیسی و فیلیپینی مسلط هستند.

امکانات هتل ها در گوا

رزرو هتل در تور گوا

جهت رزرو هتل در گوا با قیمت مناسب در سایت نامی گشت، بدون دغدغه یا پرداخت هزینه اضافی، در چند دقیقه هتل مورد نظر خود را در گوا هند یا دیگر شهرهای توریستی این کشور رزرو کنید.

شما می توانید در سامانه رزرواسیون آنلاین آژانس با انتخاب رزرو هتل، شهر و هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید سپس قیمت و مشخصات هتل ها را مقایسه نمایید .

بعد از اطمینان از انتخاب خود از طریق درگاه های بانکی با استفاده از کارت های عضو شتاب هزینه را به صورت پرداخت الکترونیکی پرداخت نمایید.

بدین شکل به راحتی در کمترین زمان رزرو هتل خود را به صورت آنلاین انجام داده اید و نیز می توانید با پشتیبانی 24 ساعته آنلاین نامی گشت، آسان ترین و کم هزینه ترین روش رزرو هتل های گوا را انتخاب کنید.

قیمت هتل های گوا

در ایالت زیبای گوا، اقامتگاه های مختلف و متنوعی به چشم می خورد که هر یک بسته به امکانات و خدمات، هزینه های متفاوتی هم دارند. هزینه های زیر برای یک نفر و یک شب هستند.

  • هتل 2 ستاره: حدود 500 روپیه هند (170,000 تومان) تا 3,400 روپیه هند (1,161,000 تومان)
  • هتل 3 ستاره: حدود 650 روپیه هند (222,000 تومان) تا 7,000 روپیه هند (2,391,000 تومان)
  • هتل 4 ستاره: حدود 1,400 روپیه هند (478,000 تومان) تا 11,000 روپیه هند (3,757,000 تومان)
  • هتل 5 ستاره: حدود 1,500 روپیه هند (512,000 تومان) تا 20,000 روپیه هند (6,832,000 تومان)
  • هاستل ها: از شبی 130 روپیه هند (44,000 تومان) تا 1,700 روپیه هند (580,000 تومان)
  • آپارتمان: از شبی 800 روپیه هند (273,000 تومان) تا 8,000 روپیه هند (2,732,000 تومان)

قیمت هتل های گوا

نکات مهم پیش از سفر به هند

  • چک کردن تاریخ انقضا پاسپورت
  • برگه پرداخت عوارض خروج از کشور
  • ضمانت ‌نامه بازگشت از هندوستان
  • اخذ ویزا توریستی هندوستان
  • اطلاع از قیمت و هزینه های سفر به هند
  • بررسی وضعیت آب و هوای مقصد
  • همراه داشتن ارز خارجی که بهترین ارز برای خرج کردن در فرانسه (روپیه یا دلار) است.
  • در صورت استفاده از دارو، همراه داشتن نسخه پزشک
  • همراه داشتن بیمه مسافرتی
  • پرهیز از همراه داشتن وسایل ممنوعه سفر در هواپیما

راهنمای رزرو تور گوا

شما علاقه مندان به تور تهران گوا می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی این مقصد را از سامانه رزرواسیون آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند. برای خرید تور گوا هند دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج هایی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود.

تنها کافیست در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور گوا هدایت می شوید.

آژانس نامی گشت سالهاست به عنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای خارجی بخصوص تورهای هند فعالیت می کند و خوشبختانه توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت ترین پکیج های مسافرتی این مقصد جذاب را به گردشگران و علاقه مندان ارائه دهد و از مزیت های مجموعه نامی گشت نسبت به سایر آژانس ها می توان به این موضوع اشاره کرد .

که چنانچه بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود گرفتید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود و درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت. در آخر نامی گشت سفری لذت بخش و به یادماندنی را برای شما آرزومند است.

منبع : تور گوا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه