loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 130
يکشنبه 7 شهريور 1400 زمان : 16:18

آلانیا یکی از زیباترین شهرهای ساحلی و توریستی ترکیه است که هر ساله گردشگران و توریست های بسیاری از سراسر جهان خود را به این مقصد ساحلی جذاب می رسانند.

این شهر ترکیبی از مناظر جنگلی در کنار سواحل رویایی و زیباست و به همین دلیل سفر به آلانیا می تواند به رویایی ترین و خاطره انگیزترین سفر شما به کشور ترکیه تبدیل شود. آرامش غیر قابل توصیف آلانیا باعث شده است تا بسیاری از مسافران این شهر ساحلی را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب کنند.

آلانیا از شهرهای توریستی و گردشگری ترکیه دقیقا ترکیبی با شکوه از دریا و جنگل های بکر و شگفت انگیز می باشد. همین آرامش و زیبایی چشمنواز سبب شده تا بسیاری از مسافران خارجی این شهر را به شهرهای شلوغ ترکیه ترجیح بدهند.

درسته که سفر کردن یکی از دلچسب ترین لذت های زندگی و راهی برای دیدن دنیا و شناخت فرهنگ و جاذبه های متنوع است، اما قبل از سفر داشتن اطلاعات کافی درباره آن مقصد و همچنین چشم اندازی نسبت به هتل ها و امکانات آنها از جمله نیازهایی است که باید در اختیار داشته باشید؛ در ادامه ما را همراهی کنید.



درباره تور آلانیا

نقشه گردشگری آلانیا

نقشه گردشگری آلانیا

قیمت تور آلانیا

قیمت تور آلانیا با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین و خدماتی که ارائه میشود متفاوت خواهد بود و نامی گشت با ارائه تور لحظه آخری آلانیا یا آفر تور آلانیا، شرایطی ایده آل و مناسب برای مسافران فراهم میکند تا با کمترین هزینه، بتوانید بیشترین لذت را در سفرتان تجربه کنید و در بالای همین صفحه ما لیستی از انواع مختلف تورها با قیمت های متفاوت و مناسب در اختیار شما علاقه مندان قرار داده ایم تا با توجه به بودجه و زمان خود، بتوانید بهترین پکیج تور آلانیا را انتخاب نمایید .

در ادامه قیمت تور آلانیا با توجه به نوع ایرلاین، نوع هتل و باقی امکانات موجود در پکیج، کاملا متغییر محاسبه می شود و عوامل دیگری همچون تعداد روزهای اقامت و فصلی که برای سفر انتخاب می کنید تاثیرات چشمگیری در نرخ تور شما دارد و شما می توانید با بررسی پکیج های تور ارزان قیمت، سفری عالی را داشته باشید.

قیمت تور آلانیا

تور آلانیا از تهران

خوشبختانه در نامی گشت اکثر تورهای مسافرتی برای هر شهری از قبل برنامه ریزی شده است و شما مسافران می توانید طبق برنامه آن ها برای سفر خود اقدام کنید. با رزرو آنلاین همزمان پرواز و هتل آلانیا، تور مسافرتی خود در این شهر را برنامه ریزی کرده و سفری خاطره انگیز را به این شهر زیبای ترکیه تجربه کنید.

شما در تور آلانیا از تهران علاوه بر امکان انتخاب گزینه هایی همچون بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و راهنمای فارسی زبان و... می توانید سفر به شهرهای دیگر ترکیه را نیز در برنامه سفر خود قرار دهید.

ضمنا برای جستجوی دقیق هتل ها در وبسایت نامی گشت، به راحتی با وارد کردن مقصد آلانیا و مشخص کردن تعداد مسافران، تمامی هتل های آماده پذیرش در آلانیا برای شما به نمایش در خواهد آمد.

همچنین در قسمت پروازها، با مشخص کردن مبدا حرکت و وارد کردن آلانیا به عنوان مقصد سفر، زمان سفر، تعداد مسافران، کلاس پرواز و نوع سفر، تمامی پرواز های در دسترس در بازه زمانی مشخص شده برای شما نمایش داده می شود و شما می توانید بنا به بودجه و سلیقه خود انتخاب خای متنوعی داشته باشید.

تور آلانیا از تهران

تور آلانیا از تبریز

شما در تور آلانیا از تبریز سفری خاطره انگیز به شهر تفریحی و جذاب کشور ترکیه که دارای پر است از کشتی های تفریحی، سواحلی همراه با هتل های بزرگ و لوکس، سفری لذت بخش را آغاز می کنید.

به همین دلیل آژانس مسافرتی نامی گشت با ارائه پکیج های تور آلانیا از تبریز و دیگر شهرهای ایران، تورهای لحظه آخری آلانیا از تبریز و بلیط هواپیما به آلانیا از تبریز تمام تلاش خود را کرده تا در سفر به این شهر ترکیه بتوانید خاطراتی شیرین در کنار خانوادتان بسازید.

شما برای اطلاع از قیمت های دقیق و امکانات و تمامی تفریحات در تور آلانیا از تبریز می توانید با مشاوران نامی گشت تماس بگیرید تا ما به صورت مفصل درباره تمام این سوالاتی که ذهن شما را درگیر کرده پاسخگو هستیم و از آنجا به بعد حق انتخاب و تصمیم گیری با خود شما مسافر محترم می باشد که تور آلانیا از تبریز خود و خدمات گردشگری را چگونه و چه زمانی خریداری نمایید.

تور آلانیا از اصفهان

آلانیا یکی از زیباترین شهرهای ترکیه با مناظر بکر و انواع تفریحات آبی و تورهای طبیعت گردی متنوعی است که این روزها جزو محبوب ترین شهرهای ترکیه برای سفر شناخته میشود.

شما در بالای همین صفحه انواع تورهای آلانیا از تهرانن و شهرستان ها، تور آلانیا زمینی، تور هوایی آلانیا از اصفهان، تور ارزان آلانیا با قطار و... توسط آژانس معتبر مسافرتی نامی گشت همراه با ارزانترین قیمت تور آلانیا و بهترین کیفیت در خدمات مانند رزرو هتل در آلانیا، ترانسفر فرودگاهی، بلیط رفت و برگشت به آلانیا در ترکیه (قطار، اتوبوس و هواپیما) و... را شاهد هستید که قابل رزو و خریداری هستند که شما عزیزان می توانید بعد از بررسی قیمت، هتل، مدت زمان اقامت و خدمات آژانس، تور مورد نظر خود را خریداری نمایید.

تور آلانیا از اصفهان

تور آلانیا از مشهد

تور آلانیا سفر به یکی از زیباترین شهر های تاریخی کشور ترکیه است که خوشبختانه شما مسافران می توانید با خرید بلیط هواپیما آلانیا از مشهد سفر خود را آغاز کنید و از هفته بی نظیر و هیجان انگیزی نهایت لذت را ببرید.

برای تجربه سفر با تور ارزان آلانیا از مشهد باید به صفحه اصلی سایت نامی گشت مراجعه کنید. در اینجا می‌ توانید وارد بخش تور شوید و بعد از مشخص کردن مبدا (مشهد)، مقصد (آلانیا)، تعداد روزهای سفر و نفرات روی گزینه جستجو کلیک کنید تا متنوع ترین تورهای این مقصد از مبدا مشهد برای شما نمایش داده شود.

تور آلانیا از ارومیه

خوشبختانه همه روزه پروازهای زیادی از شهرهای مختلف ایران به سمت آلانیا انجام می ‌شود ؛ باطبع از ارومیه به آلانیت ترکیه نیز پروازهای زیادی صورت می‌ گیرد و شما علاقه مندان می ‌توانید انواع قیمت بلیط هواپیما ارومیه به آلانیا را در بالای همین صفحه مشاهده کنید.

شما این امکان را هم دارید که به راحتی و با انتخاب تاریخ پرواز و زمان سفر خود قیمت بلیط هواپیما ارومیه به آلانیا را انتخاب و خریداری کنید. لازم به ذکر است که ما در مجموعه مسافرتی نامی گشت تضمین می‌ کنیم بهترین قیمت تور آلانیا از ارومیه را به دست شما مشتریان عزیز برسانیم.

تور آلانیا از ارومیه

نکته: شما مسافران عزیز تور آلانیا را از تهران و شهرستان ها می توانید از نامی گشت بخواهید و شما متنوع ترین تورهای این مقصد از بیشتر شهرهای ایران را در دسترس دارید و همچنین این امکان برای شما هست که تور آلانیا از اهواز و همچنین تور آلانیا از شیراز و ... هم جهت تماس با مشاوران مجموعه رزرو و خریداری نمایید.

معرفی بهترین هتل های آلانیا

آلانیا یکی از شهرهای توریستی و محبوب با کلی جاذبه های طبیعی و تفریحی متنوع در ترکیه است که گردشگران بسیار زیادی برای تعطیلات خود به این منطقه سفر می ‌کنند، این شهر میهمانان خود را با هتل‌ های لوکس و بی ‌نظیر خود میزبانی عالی برای ساختن اقامتی خاطره انگیز می باشد.

آلانیا با داشتن هتل‌ های متنوع توانتسه بهترین پذیرایی را از گردشگران تور آلانیا خود کند و با داشتن‌ هتل ‌های لوکس و مجلل از آنان در بهترین شکل ممکن اقامتی رویایی هدیه دهد. بیشتر هتل‌ های این منطقه از ترکیه به‌ گونه ‌ای هستند که با امکانات تفریحی و هیجان انگیزی که برای گردشگران تعبیه کرده است، خاطرات بیادماندنی را برای آنان خلق نماید.

در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین هتل‌ های لوکس و 5 ستاره آلانیا را به شما معرفی کنیم.

منبع : تور آلانیا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه