loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 558
يکشنبه 23 خرداد 1400 زمان : 17:28

اگر برای سفر به جزیره کیش، به دنبال رزرو تور کیش هتل شایگان هستید، می‌ توانید با بررسی اطلاعات ارائه شده در ادامه همین صفحه، با امکانات، خدمات و کیفیت هتل شایگان بیشتر آشنا شوید.

همچنین این امکان را دارید که با تماس با مشاوران ما از شرایط و نحوه رزرو تور کیش نامی گشت با اقامت در هتل 5 ستاره شایگان مطلع شوید. هتل 5 ستاره شایگان از پرطرفدارترین و شلوغ ترین هتل ‌های کیش است که در شرق جزیره کیش قرار گرفته است.

بخش شرقی جزیره همان مرکز شهر کیش است که مراکز خرید و امکانات تفریحی و گردشگری متنوع این جزیره در آن قرار دارد و خوشبختانه به همین دلیل هتل شایگان دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید، ساحل مرجان، شهربازی هایلند، بولینگ مریم، پیست کارتینگ کیش و از همه مهمتر ساحل و اسکله بزرگ تفریحی کیش دارد.

 تور کیش هتل شایگان

همچنین در تور کیش هتل شایگان شما می ‌توانید یکی از انواع اتاق ‌های دو تخته، سه تخته، سوئیت جونیور (یک خوابه)، سوئیت رویال (دو خوابه)، اتاق دو تخته ویلایی و سوئیت یک خوابه ویلایی هتل شایگان را برای اقامت در هتل شایگان انتخاب نمایید و اقامتی رویایی را تجربه کنید. در ضمن از آنجاییکه ساختمان هتل در سال 1396 بازسازی شده است.

وضعیت اتاق‌ های هتل شایگان بسیار مناسب و خوب است.

اما قبل از رزرو اتاق در هتل شایگان بهتر است با انواع واحد اقامتی در هتل شایگان بیشتر آشنا شوید.

اتاق های استاندارد هتل شایگان

  • مساحت: 20 الی 30 متر مربع
  • ظرفیت: حداکثر 3 نفر
  • از امکانات اولیه این اتاق‌ها می‌توان به اینترنت، تلوزیون، تلفن، مینی بار و … اشاره نمود.

سوئیت ‌های هتل شایگان

  • مساحت: حداقل 40 متر مربع
  • شامل یک پذیرایی، آشپزخانه و 1 الی 2 اتاق
  • از امکانات سوئیت‌های مجموعه می‌توان به جکوزی، مینی‌بار، ماهواره، تلویزیون، تلفن، مبلمان و … اشاره نمود.

سوئیت ‌های ویلایی هتل شایگان

  • واقع در محوطه هتل شایگان و خارج از ساختمان اصلی هتل
  • امکانات و خدمات رفاهی آن ‌ها مانند سوئیت ‌ها و اتاق‌ های داخل ساختمان اصلی هتل می ‌باشند.

اتاق های هتل شایگان

در آخر شرکت در تور کیش هتل شایگان از یک سفر بی نظیر به این جزیره زیبا واقع در خلیج فارس روایت می کند که سرشار از انرژی و تفریحات هیجان انگیز و شاد است.

در این سفر شما با اقامت در این هتل، به علت نزدیکی به دریا و مراکز تجاری بی شک می توانید سفر خاطره انگیزی را برایتان به ارمغان بیاورد. در ادامه با آژانس مسافرتی نامی گشت بعنوان مجری مستقیم تور کیش هتل شایگان همراه باشید تا با رزرو تور چارتری و لحظه آخری کیش هتل شایگان بیشتر آشنا شوید و اطلاعات مورد نیاز برای این سفر را بدست آورید.

قیمت تور کیش هتل شایگان

عوامل مختلفی بر قیمت تور مسافرتی کیش تاثیرگذار است، از جمله این عوامل می توان به زمان سفر، نوع هتل (3، 4 یا 5 ستاره)، تعداد روزهای اقامت در کیش، انتخاب شرکت هواپیمایی و… اشاره نمود. همچنین اگر قیمت تور کیش برای شما اهمیت بالایی دارد، می توانید یکی دیگر از راه های رزرو تور کیش هتل شایگان را انتخاب کنید که برایتان مقرون به صرفه تر باشد .

مثلا انتخاب و خرید تورهای لحظه آخری کیش یا آفر تور کیش؛ شما با انتخاب این تورها می توانید با پرداخت مبلغی بسیار کم سفری ایده آل و مقرون به صرفه ای را تجربه کنید و کلی خوش بگذرانید.

اما قیمت هتل شایگان کیش تا حد زیادی به اتاق مورد نظر شما بستگی خواهد داشت و در کل قیمت هتل شایگان نسبت به دیگر هتل های این مقصد کمی شاید بالاتر باشد و اگر میخواهید سفری به یادماندنی و لذت بخشی را داشته باشید خیلی به دنبال ارزان تر بودن هتل نباشید چرا که هتل های 3 ستاره کیش خیلی با کیفیت نیستند و اگر بخواهید تور هتل شایگان کیش از تهران را انتخاب نمایید باید هزینه بیشتری نسبت به شهرهای نزدیک تر پرداخت نمایید.

 قیمت تور کیش هتل شایگان

  • قیمت اتاق های هتل شایگان

هتل شایگان از بهترین هتل های کیش بشمار می رود که 6 طبقه دارد و با 130 اتاق مجلل و سوئیت‌ رویال مجهز به جکوزی، ویلاى لوکس و آپارتمان ویژه میزبانی گرم و باشکوهی از میهمانان خود به عمل می ‌آورد.

هتل شایگان کیش اتاق ها و سوئیت هایی رو به دریا و رو به جزیره دارد که منظره آنها شما را شیفته خود می کند و نیز هزینه اقامت در این اتاق‌ ها با توجه به تاریخ رزرو، مدت زمان اقامت و تعداد نفرات متغیر می باشد.

اگر در صفحه مربوط به رزرو هتل شایگان کیش در سایت نامی گشت نگاهی بیاندازید خواهید دید که هزینه اقامت در این هتل از 700.000 تومان شروع می‌ شود و همچنین این هتل نه‌ تنها در موقعیت مکانی خوب و مناسبی قرار گرفته است، بلکه با امکانات رفاهی و تفریحی درجه یک خود، اقامتی به‌ یادماندنی را برای میهمانان رقم می ‌زند.

  • اتاق دو تخته : قیمت 700,000 تومان
  • اتاق سه تخته : قیمت 800,000 تومان
  • سوئیت یک خواب سه تخته : قیمت 950,000 تومان
  • سوئیت دو خوابه چهار تخته : قیمت 1,125,000 تومان

قیمت اتاق های هتل شایگان

  • امکانات و خدمات هتل شایگان

از امکانات متمایز و منحصر به فرد هتل شایگان رستوران دریایی شانی است که با گشت دریایی به همراه موسیقی زنده لحظات شاد و جذابی را برای مسافران می سازد. این هتل نیز دارای رستورانی سنتی در باغ است و کافه تراس دریا که با نمای زیبایی از ساحل از پرطرفدارترین امکانات این هتل بشمار می روند.

کلوپ سلامت مجهز به تسهیلاتی متنوع، ترکیب یافته از سونا، جکوزی و ... می باشد و موقعیت مکانی عالی هتل شایگان امکان بازدید از جذابیت هایی همچون اسکله تفریحی، پارک مرجان ها و پارک دلفین ها را برای مسافران فراهم می کند.

از امکانات هتل لاکچری شایگان می توان به : اینترنت رایگان در تمامی نقاط هتل، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، سالن همایش، امکانات ویژه برای معلولین، اتاق چمدان، لاندری، فضای سبز، صندوق امانات و ... اشاره کرد.

همچنین خدمات ارزنده ای نیز در این هتل ارائه می شود که این خدمات شامل: روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، سرویس دهی 24 ساعته، سرو صبحانه در اتاق، میز گردشگری برای خرید تفریحات کیش و هماهنگی گشت جزیره، مینی بار در اتاق ها، نظافت روزانه، استقبال و بدرقه، روزنامه، مسلط بودن کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، عربی، فارسی، میز صبحانه به صورت بوفه، خدمات باربری و... می باشد.

سویت های هتل شایگان

آفر تور کیش هتل شایگان

آفرها بیشتر در زمان ها و شرایط خاصی از سال به مسافران و علاقه مندان تور کیش ارائه می شود، مثلا درست زمان های لوسیزن و یا فصل کم گردشگر کیش که هتل ها طبعا با استقبال مسافران زیادی روبرو نمی شوند به همین دلیل تصمیم میگیرند که آفرهای هیجان انگیزی به آژانس ها و کارگزاران تور کیش پیشنهاد دهند تا متحمل ضرر و زیان هایی نسبت به این فصول نشوند که آفر تور کیش هتل شایگان هم از این قاعده مستثنی نیست.

در ادامه باید بگوییم که فصل یکی از عوامل مؤثر بر قیمت هتل شایگان است. در این خصوص یک قانون کلی وجود دارد: " وقتی سراغ هتل بروید که دیگران نمی روند " حالا یعنی چی؟ در فصل خلوت سال هتل ها دست به کاهش قیمت می زنند و در فصل شلوغ سال با افزایش قیمت آن را جبران میکنند و مثلا بلافاصله بعد از پایان تعطیلات نوروز که زمان اوج قیمت ها است، قیمت ها به شدت کاهش می یابد.

البته زمان مناسب دیگری هم برای رزرو وجود دارد که به آن shoulder season گفته می شود و آن زمان بین های سیزن و آف سیزن است که این این زمان ها هم میتواند بهترین زمان برای خرید آفر تور کیش هتل شایگان باشد.
ضمنا برای خرید تور کیش هتل شایگان ارزان شما می توانید رزرو اینترنتی این تور را با قیمت مناسب به صورت لحظه آخری خریداری نمایید.

این تورها تنها چند ساعت قبل از پرواز ارائه و پیشنهاد می شوند و برای استفاده از آن باید همان موقع و چمدان به دست راهی سفر شوید.

اما از مزیت هایی که بلیط چارتر کیش تور هتل شایگان در این سفر برای شما دارد، کاهش هزینه ها به نسبت بلیط معمولی می باشد، بنابراین به یاد داشته باشید یکی از راه هایی که می توانید با قیمت مناسب این تور را برای خود و عزیزان تان تهیه کنید استفاده از تور لحظه آخری کیش می باشد.

تور کیش هتل شایگان از تهران و شهرستان ها

همیشه اولین موضوعی که پیش از برنامه ‌ریزی برای یک سفر به یادماندنی و جذاب مورد بحث و بررسی قرار می ‌گیرد، هزینه ‌های مربوط به آن است.

قیمت بلیط کیش هم مانند سایر بلیط ‌های هواپیمایی به مشخصه ‌هایی همچون: آژانس هواپیمایی، مسافت پرواز، کلاس پرواز، ساعت حرکت و مهمتر شهر مبدا شما بستگی دارد؛ به همین دلیل نمی ‌توانیم مبلغ دقیق و مشخصی را برای بلیط کیش تعیین کنیم.

خوب در ادامه هزینه بلیط کیش با توجه به شهری که از آن به سمت کیش پرواز می ‌کنید و زمان پروازتان کاملا متفاوت می باشد اما برای تهیه بلیط هواپیما با مراجعه به سایت نامی گشت بعد از انتخاب شهر مبدا و مقصد و زمان پرواز، گزینه ‌های متنوعی را مشاهده میکنید و می‌ توانید با توجه به نیازتان از میان آنها بهترین انتخاب را داشته باشید.

ضمنا بسیاری از شرکت ‌های هواپیمایی داخلی از نقاط مختلف ایران به جزیره زیبای کیش پرواز دارند؛ در این بین پروازهای شرکت ‌های هواپیمایی ماهان، معراج، ایران ‌ایر تور و ایران‌ ایر به علت بهره‌ مندی از ناوگان مجهزتر و هواپیمای بهتر، گران ‌تر از سایر هواپیمایی های داخلی مثل پروازهای کاسپین، تابان، زاگرس هستند.

  • تور کیش هتل شایگان از مشهد

بلیط هواپیما کیش از مشهد جزو پرفروش ترین بلیط سفرهای داخلی بشمار می رود که در تمام روزهای هفته و توسط ایرلاین های مختلف مانند ماهان، کیش ایر و ایرتور پروازهای آن انجام می شود.

تور کیش هتل شایگان از مشهد همه روزه از ساعت 6 صبح تا 12شب انجام می ‌گیرد و شما مسافران می ‌توانید برای خرید بلیط هواپیما با کارشناسان نامی گشت تماس بگیرید .

از آخرین اطلاعات پرواز و قیمت بلیط مطلع شوید و از آنجاییکه کیش قطب گردشگری جنوب ایران است و به دلیل تعداد مسافران، تمام ایرلاین ‌ها بلیط مشهد کیش را ارائه می ‌کنند و امکان چارتر هم وجود دارد.

پرواز از فرودگاه بین المللی مشهد به مقصد فرودگاه بین ‌المللی کیش به صورت مستقیم یک ساعت و نیم دقیقه زمان می برد.

  • تور کیش هتل شایگان از اصفهان

شما براحتی برای خرید بلیط هواپیما اصفهان کیش در سامانه خرید اینترنتی نامی گشت می توانید اقدام کنید. اما قبل از آن اطلاعات پروازی کیش از اصفهان را بدانید، مسیر هوایی اصفهان کیش 720 کیلومتر است و طول مدت پرواز اصفهان کیش به طور متوسط 1 ساعت و 15 دقیقه است.

ضمنا ارزانترین ایرلاین ‌‌های پرواز اصفهان کیش، هواپیمایی تابان، زاگرس و کاسپین هستند و اما محبوب ‌ترین ایرلاین ‌ها در مسیر اصفهان کیش هواپیمایی ماهان، ایران ایر، کیش ایر و معراج می باشند و در آخر تمامی پروازهای اصفهان کیش از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان (IFN) به سمت فرودگاه هاشمی نژاد کیش (MHD) انجام می ‌شوند.

منبع : تور کیش هتل شایگان

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه