loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 161
دوشنبه 31 خرداد 1400 زمان : 15:14

تور مشهد هتل مدینه الرضا مشهد یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین تورهای مشهد می ‌باشد. برای راحتی شما علاقه مندان به این هتل تورها را هم بصورت زمینی هم بصورت هوایی برای شما چیدمان و نرخ گذاری کرده ایم تا با دید بازتری تور مورد نظرتان را انتخاب کنید.

هتل مدینه الرضا نزدیک ترین هتل پنج ستاره به حرم امام رضا، هتلی آرامش بخش و خاص است که درست در خیابان شیرازی مشهد واقع شده است.

نمای فیروزه ای و کاهگلی رنگ این هتل قبل از ورود، تفاوتش را با سایر هتل ‌ها نشان داده و فضای آن بطرز عجیبی خودنمایی می کند. معماری این هتل از سبک سنتی ایرانی الهام گرفته است.

اما در تمام قسمت های آن حس لوکس و مجلل بودن را به شما القا می کند؛ هتل مدینه الرضا در سال 1392 و با 18 طبقه افتتاح گردید و امروزه بعنوان یک هتل مدرن و لوکس پذیرای مسافران تور مسافرتی مشهد است.

تور مشهد هتل الماس

هتل پنج ستاره مدینه الرضا تا حرم امام رضا 5 دقیقه فاصله دارد، خدمات جانبی رایگان هتل مدینه الرضا مشهد صبحانه بوفه در رستوران، اینترنت رایگان و خدمات مجموعه آبی و... می باشد و مهمتر اینکه تورهای هوایی مشهد هتل مدینه الرضا در بهترین ساعت پرواز بسته شده است.

تور زمینی هتل مدینه الرضا هم در قطار پنج ستاره نور الرضا (4 تخته) بسته می شود و تور مشهد هتل مدینه الرضا از بهترین اقامتگاه های 5 ستاره این شهر برای سفری به یادماندنی و اقامتی آرام در فاصله بسیار کوتاه با حرم مطهر است.

ضمنا شما براحتی می توانید تور مشهد را از طریق سامانه آنلاین نامی گشت با تنوع بسیار بالا خریداری نمایید. با اقامت در این هتل این امکان را دارید که اقامت در اتاق های بسیار لوکس و چشم انداز حرم را تجربه نمایید.

در آخر برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید تور ارزان و لحظه آخری مشهد هتل مدینه رضا میتوانید با مشاوران بخش فروش تور مشهد نامی گشت تماس بگیرید.

قیمت اتاق هتل مدینه الرضا

قیمت تور مشهد هتل مدینه الرضا

در ابتدا مهم است بدانید که در حالت کلی عوامل مختلفی بر قیمت تور مسافرتی مشهد تاثیرگذار است، از جمله این عوامل می توان به زمان سفر، نوع هتل (3، 4 یا 5 ستاره)، تعداد روزهای اقامت در مشهد، انتخاب شرکت هواپیمایی، خدمات و امکانات تور و... اشاره نمود.

از آنجاییکه تنوع در تورهای ارائه شده برای سفر به مشهد بسیار زیاد و متنوع می باشد، از نظر قیمت نیز با هم تفاوت زیادی دارند. اگر برای شما نیز این سوال بوجود آمده است که قیمت تور مشهد مدینه الرضا چقدر است؟ یا اینکه چرا برخی از تورها گران تر و برخی ارزان تر ارائه میشوند؟ در جواب این سوال ها باید بگوییم که لازمه از فاکتورهای موثر در قیمت گذاری این تورها اطلاع داشته باشید.

برای مثال قیمت این تورها با توجه به نوع سفر (هوایی و زمینی و سفر با قطار)، نوع پرواز (چارتر و سیستمی)، تعداد روزها، زمان سفر، شرایط سنی مسافران و امکانات جانبی ارائه شده برای تور و همچنین نوع اتاق که در رزرو اقامتگاه انتخاب شده، تعیین می شود.

با خرید آنلاین تور مشهد هتل مدینه الرضا می توان قیمت تورهای مختلف را بر اساس فاکتورهای فوق با هم مقایسه و در نهایت بهترین و ارزان ترین گزینه را انتخاب و سپس خریداری نمایید.

قیمت تور مشهد هتل مدینه الرضا

همچنین قیمت تور مشهد هتل مدینه الرضا بسته به خدمات تور مشهد و مدت اقامتتان، کاملا متفاوت ارائه می شود و شما مسافران عزیز این امکان را دارید که بهترین قیمت هتل های مشهد، تور لحظه آخری مشهد و تور ارزان مشهد را بصورت روزانه از سایت مجموعه مسافرتی نامی گشت تهیه نمایید.

در ادامه لازم به ذکر است که هزینه یک شب اقامت در هتل مدینه الرضا بستگی به نوع اتاق و امکانات انتخابی، تعداد نفرات، زمان رزرو و مدت زمان اقامت شما دارد؛ شما در وب سایت نامی گشت می ‌توانید اتاق ‌های مختلف این هتل را مشاهده و بعد رزرو نمایید و اینکه برای انتخاب بهتر کافی است قیمت اتاق ها را با هم مقایسه کنید و امکانات مدنظرتان را انتخاب نمایید.

  • قیمت اتاق های هتل مدینه الرضا مشهد

واحدهای اقامتی متنوعی در هتل مدینه ‌الرضا برای شما وجود دارد که تمامی ‌واحدها بسیار شیک و مدرن چیدمان شده اند و دارای امکانات رفاهی عالی هستند. یکی از انواع واحدهای اقامتی هتل اتاق‌ های استاندار یک تا سه ‌تخته است.

بخش دیگر اتاق ‌های کانکت هستند که با فضای بزرگتر و اتصال بین اتاق ‌ها برای جمع ‌های خانوادگی و دوستانه گزینه ای عالی است. این اتاق ‌ها در ظرفیت ‌های سه تا پنج ‌تخته به شما ارائه می ‌شوند.

در ادامه از دیگر اتاق‌ ها مناسب زوج ‌های است که برای ماه‌ عسل به مشهد مسافرت کرده‌ اند و همچنین اتاق‌ هایی ویژه جانبازان و معلولین هم اختصاص داده شده ‌است.

اما اگر علاقه مند به اقامتی لوکس ‌تر با امکانات فوق العاده عالی هستید، این امکان را دارید که انواع سوئیت ‌ها و آپارتمان‌ های یک تا سه‌ خوابه هتل مدینه الرضا را برای اقامت خود انتخاب کنید. در ادامه اگر مسافر تور مشهد مدینه الرضا هستید لازم دونستیم که قیمت اتاق های این مجموعه اقامتی را برای شما بیاوریم تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید.

اما توجه داشته باشید که این قیمت ها حدودی است و نرخ هتل ها روزانه براساس نوسانات قیمتی در حال تغییرات می باشد. در آخر هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد که برای آگاهی از قیمت دقیق اتاق ها می توانید وارد قسمت خرید اینترنتی صفحه اصلی سایت نامی گشت شوید.

  • اتاق یک تخته : 555,000 تومان
  • اتاق دوتخته : 780,000 تومان
  • اتاق دوتخته لوکس : 1,207,000 تومان
  • سوئیت یکخوابه دونفره : 1,537,000 تومان
  • آپارتمان یک خوابه دونفره : 1,867,000 تومان
  • اتاق سه تخته : 1,005,000 تومان
  • اتاق کانکت سه نفره : 1,365,000 تومان
  • سوئیت دوخوابه سه نفره : 1,743,000 تومان
  • آپارتمان دوخوابه سه نفره : 2,280,000 تومان
  • آپارتمان دوخوابه چهار نفره : 2,486,000 تومان
  • آپارتمان سه خوابه چهار نفره : 2,692,000 تومان
  • اتاق کانکت پنج نفره : 1,815,000 تومان
  • آپارتمان سه خوابه پنج نفره : 3,682,000 تومان

اتاق های هتل مدینه الرضا

امکانات و خدمات هتل مدینه الرضا مشهد

این هتل با داشتن 4 رستوران و یک کافی ‌شاپ آماده پذیرایی از شما میهمانان عزیز می باشد. دو رستوران " گل نرگس 1 و 2 " که فضای وسیع و مناسبی از طبقه اول را دربرگرفته ‌و با طیف وسیعی از لذیذترین غذاهای ایرانی و بهترین غذاهای فرنگی از از شما میهمانان میزبانی میکنند.

رستوران گردان " آفتاب " واقع در طبقه دوازدهم در فضایی شیک و مدرن میزبان شما مسافران تور مشهد مدینه الرضاست.

ویژگی منحصر‌ به ‌فرد این رستوران چشم ‌انداز زیبا و دیدنی رو به گنبد طلایی حرم امام رضا (ع) است که جلوه‌ ای خاص و عرفانی به فضا بخشیده است.

اگر به صرف غذا در فضای سنتی علاقه دارید حتما به رستوران سنتی هتل هم سری بزنید، چرا که در فضای سنتی و زیبای این رستوران می ‌توانید از طعم خوش انواع غذاهای اصیل ایرانی را سفارش دادهو و لذت ببرید. در نهایت کافی ‌شاپ هتل هم که در قسمت شرقی لابی قرار گرفته است که با فضایی دنج و دلنشین به صورت شبانه‌ روزی پذیرای شما می باشد.

امکانات و خدمات هتل مدینه الرضا

این هتل همچنین امکانات تفریحی و ورزشی متنوعی برای میهمانان در نظرگرفته که از جمله اختصاص دو مجموعه ورزشی مجزا برای بانوان و آقایان واقع در طبقه 1- که مجموعه آبی، سالن بدنسازی و اتاق ماساژ قرار گرفته است.

به‌ علاوه در این هتل یک اتاق بازی هم برای سرگرم کردن کودکان تعبیه شده و همینطور اگر به مطالعه علاقه دارید می ‌توانید از کتابخانه هتل استفاده کنید و نیز اگر خواهان اقامتی آرامش بخش در یکی از لوکس ‌ترین هتل‌ های مشهد و بهره ‌مندی از بهترین امکانات و با کیفیت ‌ترین خدمات هستید اقامت در هتل مدینه ‌الرضا را در تور مسافرتی مشهد از دست ندهید.

در آخر برای رزرو اتاق در هتل مدینته الرضا مشهد می توانید به سایت نامی گشت جهت رزرو هتل مراجعه کنید و در آنجا با تعیین تاریخ ورود، خروج و تعداد روزهایی که می خواهید در هتل بمانید یک اتاق برای خود رزرو کنید.

شما با رزرو اتاق از طریق سایت این امکان را دارید که عکس هتل و انواع اتاق های آن را مشاهده کنید و براحتی تصمیم گیری کنید که چه نوع اتاقی مناسب حال و شرایط و مهمتر برآود مالی شماست.

ضمنا شما در هر ساعت از شبانه روز که به سایت ما مراجعه کنید می توانید هر اتاقی از هر یک از هتل های مشهد مقدس را رزرو نمایید؛ البته اگر از یک تور مشهد انتخابی ما در بالای همین صفحه استفاده کنید، طبیعی است که انجام این مراحل، بر عهده شما نخواهد بود.

آفر تور مشهد هتل مدینه الرضا

به طور معمول آفر تور مشهد هتل مدینته الرضا بیشتر در زمان ها و شرایط خاصی از سال به شما مسافران و علاقه مندان این مقصد ارائه می شود، برای مثال درست زمان های لوسیزن و یا فصل کم گردشگر مشهد که هتل ها طبعا با استقبال مسافران زیادی روبرو نمی شوند، به همین جهت تصمیم می گیرند که آفرهای ارزان و هیجان انگیزی به آژانس ها و کارگزاران تورهای داخلی از جمله تور مسافرتی مشهد پیشنهاد دهند تا متحمل ضرر و زیان نشوند. در این بازه زمانی می توانید رشآفر تور مشهد هتل مدینه الرضا را خریداری نمایید.

بطور معمول در اعیاد، ولادت ‌ها، شهادت‌ ها و ایام آخر هفته نرخ تور مشهد در گران‌ ترین حالت خود قرار می گیرد. دلیل این موضوع هم افزایش درخواست متقاضیان تور مشهد است؛ شما معمولا تور مشهد را با بهترین نرخ می ‌توانید در اوایل هفته و زمان‌ های پس از تعطیلی رزرو یا خریداری نمایید. قیمت تور مشهد هتل مدینه الرضا، بر اساس چند عامل مختلف که یکی از آنها خدمات هتل میباشد.

تعیین می‌ شود. برای مثال این خدمات شامل صبحانه، ناهار، شام، ترانسفر استقبال و بدرقه، مینی بار، چای و قهوه می ‌باشد که نقش مهمی در نرخ هتل شما دارد. عامل بعدی، رفت و برگشت به مشهد است که با توجه به اینکه تور مشهد با هواپیما، قطار و اتوبوس برگزار می‌ شود در این بین، بلیط رفت و برگشت هواپیما گران ‌ترین نرخ حمل و نقل را به خود اختصاص می دهد.

در نهایت برای اطلاع از آفرهای تور مشهد و یا تورهای لحظه آخری مشهد می توانید به صفحه تور مشهد نامی گشت مراجعه کنید و یا با مشاوران ما در مجموعه تماس حاصل نمایید.

آفر تور کیش هتل مدینه الرضا

تور مشهد هتل مدینه الرضا از تهران و شهرستان ها

در ابتدا لازم است بدانید که مبدأ اکثر تورهای مشهد از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر کشور هم وجود دارد. خوب معمولا سفرهایی که با تور مسافرتی انجام می گیرند، بدون دغدغه تهیه بلیط و رزرو اقامتگاه هستند با این حال گردشگرانی که این شیوه سفر را انتخاب میکنند، نیاز دارند که اطلاعات کافی از نحوه سفر از شهر مبدا خود داشته باشند که ما در این مطلب از نامی گشت سعی کرده ایم اطلاعات مورد نیاز شما مسافران عزیزی که قصد خرید تور مشهد هتل مدینه الرضا از تهران و شهرستان ها با قطار یا هواپیما را دارند در اختیارشان قرار دهیم.

در ادامه بیشتر تورهای مشهد بصورت هوایی از تهران و شهرهای دیگر برگزار می شوند چرا که این شکل سفر طرفداران زیادی از سراسر کشور به خود اختصاص داده است، بنابراین قیمت بلیط هواپیما مشهد، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون شهر مبدا، نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد.

به همین علت برای خرید بلیط ارزان هواپیما مشهد بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه کنید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما مشهد باشید!
در نهایت بسیاری از شرکت ‌های هواپیمایی داخلی از نقاط مختلف ایران به شهر مقدس مشهد پرواز دارند و نیز در این بین پروازهای شرکت ‌های هواپیمایی مطرح و مهمی همچون: ماهان، معراج، ایران ‌ایر تور و ایران ‌ایر به علت بهره‌ مندی از ناوگان مجهزتر و هواپیمای بهتر به نسبت گران‌ تر از سایر ایرلاین های داخلی مثل پروازهای کاسپین، تابان، زاگرس هستند.

در خصوص تورهای هوایی مشهد باید بگوییم که معمولا پروازهای اول هفته ارزان ‌تر از پروازهای آخر هفته هستند، چرا که اکثر مردم به دلیل محدودیت زمانی آخر هفته را برای سفر به مشهد انتخاب میکنند که این موضوع باعث افزایش قیمت بلیت پرواز کیش در روزهای آخر هفته خواهد شد.

منبع : تور مشهد هتل مدینه الرضا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه