loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 155
دوشنبه 11 مرداد 1400 زمان : 18:45

یکی از مقاصد پرطرفدار و وحبوب مسافران ایرانی برای سفرهای خارجی پایتخت کشور ترکیه، شهر تاریخی و دوست داشتنی استانبول است.

این شهر مجموعه ای از مراکز خرید شگفت انگیز، کافه ها و رستوران های فوق العاده، سواحل رویایی، آثار تاریخی چشمنواز، خیابان های بامزه و طبیعت زیبا است. به طور کلی این شهر ترکیه هرچه یک شهر توریستی نیاز دارد را یکجا در خود جای داده است.

بطور کلی روزهای هیجان انگیز و شب های آرامش بخش و بی نظیر سوغات تور استانبول از تبریز است.

تور استانبول از تبریز

راستی چرا تور استانبول در سال های اخیر خواهان زیادی پیدا کرده است؟ برگزاری تورهای هوایی و زمینی به استانبول از تمامی شهرهای ایران بخصوص تبریز در تمامی فصول سال و از همه مهم تر عدم دریافت ویزا برای سفر به ترکیه و مخصوصا پایتخت گردشگری آن استانبول، همگی باعث شده تا پکیج های تور استانبول محبوبیت ویژه ای پیدا کند. در همین راستا سعی داریم اطلاعات کامل از تور استانبول از تبریز به شما دهیم، بنابراین همراه ما باشید.

این روزها تقاضا برای سفر به استانبول نسبت به دیگر شهرهای ترکیه بسیار بیشتر است؛ چون همانطور که می ‌دانید، جاذبه ‌های طبیعی و توریستی گوناگون و کم نظیری در این شهر وجود دارد؛ به‌ همین‌ دلیل بیشتر آزانس های هواپیمایی، بیشتر تمرکز خود را روی فروش تور استانبول گذاشته اند و تورهای متنوع استابنول را از تبریز در اختیار شما قرار می ‌دهند.

شما شهروندان تبریزی اگر قصد سفر به این شهر زیبا سفر کنید، پیشنهاد می ‌کنیم به بالای همین صفحه مراجعه کنید تا متنوع ترین و مناسب ترین تورهای استانبول از تبریز را مشاهده نمایید. مجموعه مسافرتی نامی گشت به شما این تضمین را می ‌دهد که کمترین قیمت تور را به شما عزیزان ارائه نماید.

توراستانبول از تبریز لحظه آخری

تور استانبول از تبریز هوایی

خوب در ابتدا شاید سوال خیلی از شما شهروندان تبریزی عزیز این باشد که چه ایرلاین ‌های از تبریز به سمت استانبول پرواز دارند؟ خوب 3 ایرلاین آتا، ایران ‌ایر و ترکیش از تبریز به طرف استانبول پرواز می ‌کنند. معمولا هزینه بلیط رفت و برگشت ترکیش از هزینه بلیط‌ های آتا و ایران ‌ایر طبیعتا گران ‌تر تمام می شود. ضمنا فاصله هوایی تبریز تا استانبول 1 ساعت می ‌باشد.

تور استانبول از تبریز هوایی را می توان در دو دسته high season "های سیزن" و low season "لو سیزن" قرار داد. در فصل های سیزن یا پرگردشگر استانبول که در واقع بازه زمانی است که گردشگران زیادی مخصوصا در ایام نوروز و تابستان راهی این شهر می شوند و به همین دلیل قیمت پروازهای استانبول از تبریز اعم از داخلی همچون ماهان ایر، قشم ایر، معراج، ایران ایر و کیش ایر و خارجی چون ترکیش و پگاسوس به شدت افزایش می یابد که این عامل تاثیر زیادی در افزایش نرخ پکیج تور استانبول شما از تبریز دارد.

همچنین در فصل low season که در پاییز و زمستان به جز ایام سال نو میلادی را شامل می شود، قیمت بلیط هواپیمای استانبول کاهش چشمگیری را تجربه می کند و در این بازه زمانی از سال حتی می توانید تور استانبول پرواز ترکیش را با قیمت مناسب و عالی خریداری کنید.

تور استانبول از  هوایی

تور استانبول از تبریز زمینی

معمولا تورهای زمینی استانبول از تبریز به صورت گروهی و با اتوبوس‌ های VIP برگزار میشود. ما پیشنهاد می ‌کنیم اگر به دنبال خرید تورهای زمینی استانبول از تبریز هستید حتما تور مورد نظر خود را از یک کارگزار و یا آژانس مسافرتی معتبر و شناخته شده خریداری کنید؛ چرا که هیچکس هیچ تضمینی از اتفاقاتی که در مسیر ممکن است برای شما بیافتد، را نخواهد داد.

در ادامه کشور ترکیه به دلیل نزدیکی اش با ایران این امکان را فراهم کرده که تورهای آنتالیا از تبریز و دیگر شهرهای ایران به صورت زمینی هم برگزار شود. خوب تورهای زمینی آنتالیا با اتوبوس ‌های توریستی انجام می گیرد و این تورها معمولا در ایام نوروز یا تابستان بیشتر عرضه می شوند و حدودا 30 ساعت در راه هستید. تورهای زمینی آنتالیا معمولا از سه مرز بازرگان، رازی و سرو امکان پذیر است.

تور استانبول از  زمینی

قیمت تور استانبول از تبریز چقدر است؟

در حالت عادی، قیمت تور استانبول از تبریز معمولا از دیگر تورها ارزان ‌تر است، اما این بدان معنا نیست که شما از شهرهای دیگر به تبریز بروید و از آنجا به استانبول سفر کنید ارزان ‌تر تمام می ‌شود! نه؛ تنها به دلیل فاصله کوتاه تبریز تا استانبول هزینه پرواز آن ارزان ‌تر برای شمت تمام خواهد شد.

قیمت تور استانبول از تبریز، به 2 عامل بلیط رفت و برگشت هواپیما و رزرو هتل محل اقامت شما مسافران بستگی دارد. در ضمن از شهر تبریز به استانبول فقط 3 ایرلاین آتا، ایران‌ ایر و ترکیش پرواز دارند که پرواز ترکیش از دوتای دیگر کمی گران ‌تر است.

در مورد هزینه های هتل محل اقامت نیز این نکته را بدانید که هرچه هتل محل اقامت شما به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، باید هزینه بیشتری برای اقامت پرداخت کنید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد و یا در حومه شهر باشد، هزینه اقامت شما به نسبت پایین تر می آید و اینکه ارزان ‌ترین هتل استانبول چیزی در حدود 10 دلار برای اقامت یک شب برای هر نفر می ‌باشد.

برای کنترل هزینه تور استانبول از تبریز بهتر است 3 الی 4 ماه قبل از تاریخ سفر، بلیط رفت و برگشت هواپیما خود را بخرید. چرا که هرچه به زمان سفر نزدیک‌ تر میشوید، قیمت بلیط هواپیما استانبول افزایش پیدا می ‌کند. برای اطمینان خاطر بهتر است 1 ماه قبل از تاریخ سفر هتل خود را نیز رزرو نمایید.

تور استانبول از تبریز ارزان و لحظه

تور استانبول از تبریز لحظه آخری و ارزان

تور لحظه آخری به این معناست که تا ساعاتی قبل از سفر ظرفیت هتل و یا هواپیما تکمیل نشده باشد که در این صورت تورها با قیمت کمتری به فروش خواهد رسید تا اینکه کارگزار یا آژانس برگزار کننده تور متحمل ضرر و زیان نشود.

معمولا تور استانبول از تبریز لحظه آخری و ارزان بیشتر در اوایل مهر ماه و به دلیل شروع فصل مدارس، خرداد و دی ماه به دلیل شروع فصل امتحانات، اواخر فروردین ماه و بعد از تعطیلات نوروز و بهمن و اسفند ماه به دلیل شلوغی آخر سال شمسی در دسترس شما علاقه مندان قرار می گیرد.

توجه داشته باشید که حتما در زمان خرید تورهای لحظه آخری و ارزان استانبول از تبریز، خدمات تور را با آژانس و یا کارگزار خود چک کنید. در ضمن آزانس مسافرتی نامی گشت به عنوان مجری مستقیم تور استانبول در این راستا می تواند راهنمایی و کمک های بسیار مفیدی را در اختیار شما قرار بدهد، تنها کافیست که با مشاوران با تجربه نامی گشت تماس حاصل نمایید.

منبع : تور استانبول از تبریز

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه