loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 323
پنجشنبه 14 مرداد 1400 زمان : 12:29

شهر ساحلی آنتالیا، آب و هوای دلچسب مدیترانه ‌ای، سواحل بی نظیر و تفریحات آبی مهیج آسیای شرقی، هتل ‌های یوآل و امکانات مدرن و به روز اروپایی، همه و همه را یکجا در خود جمع کرده است.

علاوه بر این وجود مناطق تاریخی شگفت انگیزش هم باعث شده تا بسیاری از گردشگران آن را به عنوان مقصد مسافرتی خود انتخاب نمایند. بنابراین شما شهروندان شیرازی عزیز با خرید تور آنتالیا از شیراز به صورت پکیج کامل، بسیاری از دغدغه‌ هایتان را برطرف خواهید کرد و چون چارتر کننده‌ ها تمام خدمات را در قالب یک تور مسافرتی به صورت گروهی و انفرادی به شما ارائه می ‌دهند.

رزرو و خرید تور آنتالیا از آژنامیانس های معتبر برای شما بسیار ارزان ‌تر تمام می ‌شود تا اینکه شما جداگانه این خدمات را تهیه نمایید و راهی این مقصد جذاب شوید.

تور آنتالیا از شیراز

در ضمن اگر بعد از یک سال کاری خیلی شلوغ نیاز به کمی آرامش مطلق مثل اقامت در یک هتل لوکس 5 ستاره، لذت بردن از آب و هوای خنک سواحل مدیترانه، تفریحات شبانه، بازدید از مکان های تفریحی و بازارگردی را دارید تنها پیشنهاد آژانس هواپیمایی نامی گشت سفر با تورهای آنتالیا از شیراز است.

در این تور شما با طیف وسیعی از تفریحات آنتالیا، جاذبه های توریستی آنتالیا، مراکز خرید مدرن آنتالیا و سواحل و تفریحات آبی شگفت انگیز این مقصد آشنا می شوید.

مجموعه مسافرتی نامی گشت بهترین ارائه دهنده تورهای ارزان و فوق لوکس و همچنین تورهای لحظه آخری آنتالیا از شیراز و دیگر شهرهای ایران این افتخار را دارد که تعطیلات به یاد ماندنی را برای شما و خانواده محترمتان خلق کند.

تور آنتالیا از شیراز هوایی

در ابتدا لازم به ذکر است که تور آنتالیا از شیراز در تمامی فصل ها با پرواز ترکیش و در ایام نوروز و تابستان با نرخ ویژه و پروازهای مستقیم اطلس جت و فری برد و همچنین سایر پروازها از تهران برگزار خواهد شد.

ضمنا تمامی هتل های لوکس آنتالیا با ارائه خدمات ALL و UALL (صبحانه، ناهار، شام و نوشیدنی رایگان) با بهترین کیفیت خدمات را به مسافرین خود ارائه می دهد. خوب در ادامه تمام مسافرانی که برای تور آنتالیا از شیراز خود برنامه ریزی می کنند، به 2 دسته تقسیم بندی می شوند.

مسافرانی که سفر هوایی را انتخاب میکنند و مسافرانی که دوستدار سفرهای زمینی به آنتالیا هستند که تیم نامی گشت برای شما مسافران در هر دو حالت بهترین تور آنتالیا از شیراز را با بهترین قیمت ها و خدمات ارائه کند.

تور آنتالیا از شیراز هوایی

تور آنتالیا از شیراز هوایی به این صورت است که مسافران و دوستداران سفر، روش تور آنتالیا از شیراز هوایی را انتخاب کنند. همانطور که از اسم این تور هم پیداست لازمه تور آنتالیا از شیراز به صورت هوایی، خرید بلیط هواپیما می باشد و برای اینکه شما بلیت هواپیمای خود را خریداری نمایند، بسته به شهری که در آنجا سکونت دارند، این امکان را دارند که اقدام به خرید بلیت هواپیما نمایند.
در ضمن زمان تقریبی از شهرهای مختلف به کشور ترکیه (شهر آنتالیا) نهایتا 4 ساعت بوده که می توانید از شهرهایی مانند: تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، همدان، رشت، ساری و شهرهای دیگر اقدام به خرید تور مورد نظرتان کنید که پیشنهاد ما به شما خرید بلیت آنتالیا از آژانس نامی گشت می باشد که با بهترین نرخ موجود این مهم را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

تور آنتالیا از شیراز زمینی

حالا نوبت به حالت دوم از تور آنتالیا از شیراز میرسد که برای دوستداران سفرهای زمینی حائز اهمیت است، در تور آنتالیا زمینی از شیراز مسافران این امکان را دارند که هم با ماشین های شخصی خود به این منطقه سفر کنند هم با اتوبوس به این حالت که برای رسیدن به شهر آنتالیا از هر نقطه از ایران که باشید .

می توانید خود را به مرز بازرگان در تبریز، مرز رازی در خوی و مرز سرو در ارومیه برسانید و بعد از رد شدن از مرز می توانید سفر خود را در کشور ترکیه به سمت شهر آنتالیا ادامه دهید و از طبیعت زیبای جاده ها نهایت لذت را ببرید و نیز برای رزرو هتل در آنتالیا هم اصلا نگران نباشید چرا که برای رزرو هتل خود می توانید با شرکت خدمات نامی گشت هماهنگ باشید و بسته به سلیقه و بودجه تعیین شده خود بهترین هتل محل اقامت را با بهترین قیمت و خدمات را خریداری کنید و از تور آنتالیا زمینی خود کلی لذت ببرید.

تور آنتالیا از شیراز زمینی

لازم به ذکر است تورهای گروهی زمینی آنتالیا نیز به صورت منظم در فصل اردیبهشت هر هفته برگزار می شود که می توانید در تور زمینی آنتالیا از شیراز هم همراه مجموعه ما باشید و از خدمات و امکانات فوق العاده عالی که ما در اختیار شما قرار خواهیم داد، نهایت استفاده را ببرید و سفری به یادماندنی را برای خود رقم بزنید.

قیمت تور آنتالیا از شیراز چقدر است؟

بی شک برای سفر کردن و گشت و گذار در شهر ساحلی آنتالیا باید هزینه ‌ای پرداخت کرد. اما مدیریت هزینه ‌ها باید به شکلی باشد که احساس لذت سفر را برای شما به همراه داشته باشد.

بنابراین مدیریت هزینه‌ های سفر به آنتالیا از هر کجای ایران نیز در این تورهای خارجی و خدماتی که به شما ارائه می دهند، در نظر گرفته شده است.

هتل ‌های یوآل، بهترین ساعت ‌های پروازی، گشت شهری در آنتالیا و به همراه داشتن یک لیدر فارسی زبان در سفر به آنتالیا در نرخ پکیج تور آنتالیا از شیراز گنجانده شده است تا شما عزیزان در سفر به این مقصد ساحلی دغدغه ‌ای از بابت سفرتان نداشته باشید.

قیمت تور آنتالیا از شیراز

در ادامه تور آنتالیا از شیراز با قیمت ‌های مختلفی در طول هفته برگزار می‌ شود. اگر ساکن شهر شیراز هستید، قیمت‌ های تور آنتالیا از شیراز بسیار متنوع می باشند و با هر بودجه‌ ای دستتان برای انتخاب تور مسافرتی انتخابی تان کاملا باز است.

شما شهروندان شیرازی عزیز هر چه خدمات بیشتری در تور بخواهید، قیمت آن گران ‌تر برایتان تمام خواهد شد. در مجموع قیمت تور آنتالیا از شیراز به عوامل مختلفی از جمله نوع سفر (زمینی یا هوایی)، نوع وسیله تردد (اتوبوس یا هواپیما)، تعداد روزها و شب ‌های اقامت، محل اقامت (هتل های آنتالیا، هتل آپارتمان، مسافرخانه، خوابگاه و...)، وعده‌های غذایی (صبحانه، نهار یا شام)، برنامه‌ های تفریحی تور و... بستگی دارد.

تور آنتالیا از شیراز لحظه آخری و ارزان

تورهای آنتالیا لحظه آخری به این صورت است که زمانی که هواپیما تا لحظه آخر پر نشده باشد، باید به پایین ‌ترین نرخ ممکن فروخته شود تا ظرفیت آن تکمیل گردد، بنابراین قیمت تور آنتالیا بسیار مناسب می شود و شما عزیزان می ‌توانید تجربه سفری ارزان و مقرون به صرفه به آنتالیا از هر کجاای ایران را داشته باشید.

فقط مشکل اینجاست که شما باید بلافاصله برای سفر به آنتالیا آماده شده و چمدان به دست راهی شوید. خوب با این اوصاف آیا شما شرایط استفاده از تور لحظه آخری آنتالیا را دارید؟

تور آنتالیا از شیراز ارزان

ضمنا قیمت تور آنتالیا از شیراز لحظه آخری و ارزان، بسته به شرایط تور و نیز مدت زمان باقی مانده تا شروع تور امکان دارد شامل تخفیف 10 تا 60 درصدی هم بشود.

برای مثال ممکن است یک تور آنتالیا لحظه آخری، دو روز قبل از تاریخ برگزاری سفر با 10 درصد تخفیف به قروش برسد! اما همین تور، در لحظات پایانی و درست چند دقیقه مانده به پرواز آنتالیا، با 70 درصد تخفیف هم عرضه شود.

در نتیجه برگزار کننده ها و آزانس های مسافرتی مجبورند تا با کاهش نرخ تور لوکس آنتالیا، ظرفیت تور خود را در قالب یک تور لحظه آخری آنتالیا پر کنند تا متحمل ضرر و زیان نشوند.

منبع : تور آنتالیا از شیراز

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه