loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 580
چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 زمان : 11:25

اگر با تور اروپا تابستان 1400 همراه می شوید باید بدانید که سفر با تورهای گروهی به اروپا بیشتر از هر زمان دیگری برایتان هزینه دربرخواهد داشت. دلیل گران بودن تورهای تابستانی اروپا نسبت به فصول دیگر سال گران بودن بلیط‌ هواپیما و هتل‌ محل اقامت می باشد. البته تقاضای بالا و حجم مسافران که در این بازه زمانی به اروپا سفر می ‌کنند، در بالا رفتن هزینه‌ ها تاثیرگذار است. اما اگر قصد دارید در تابستان ارزان ‌تر و یا هم قیمت با فصل ‌های دیگر به اروپا سفر کنید باید چندین مورد را به ذهن بسپارید، اول اینکه سعی کنید انفرادی سفر کنید و بلیط و هتل را از 2 الی 3 ماه جلوتر رزرو نمایید و سعی کنید برای دیدن جاذبه های گردشگری از وسایل نقلیه عمومی مثل مترو یا اتوبوس استفاده کنید و نیز هتل های 3 ستاره و هاستل ها بهترین و ارزانترین گزینه بشمار می روند و نیز اگر هتل ‌تان خارج از شهر باشد، حدودا 5 درصد از قیمت هتل ‌تان کمتر خواهد شد.

توراروپا تابستان 1400

در ادامه مسافران تور تابستان اروپا 1400 همیشه بیشتر متقاضیان تورهای مسافرتی خارجی را به خود اختصاص می دهند و حتی دمای بالا و رطوبت زیاد در اروپا در این فصل هم نمی‌ تواند این کشورها را خالی از گردشگر و توریست کند. معمولا برنامه ‌هایی که برای تورهای دور اروپا برنامه ریزی میشود مسیرها به گونه‌ ای هستند که شما علاوه بر دیدن تمام زیبایی ‌ها و جاذبه ‌های شگفت انگیز اروپایی، هم زمان را از دست ندهید و هم از شهرهایی دیدن می ‌کنید که مناسب تعطیلات تابستانی می باشد. در این بازه زمانی سواحل بارسلون اسپانیا، دوچرخه سواری در آمستردام، مناطق شمالی ایتالیا مانند رم و فلورانس و فرانسه مناطق مناسبی برای تورهای دور اروپا بشمار می روند.

قیمت تور اروپا تابستان 1400

در خصوص اخذ ویزا اروپا هم باید بدانید که بیشتر خانواده ها تابستان راحت ‌تر جهت گرفتن ویزا اقدام می کنند. چرا که در تابستان مدارس تعطیل است و زمان مناسبی برای سفرهای توریستی و خانوادگی بشمار می رود. خوشبختانه شرایط گرفتن ویزا در تورهای گروهی تابستانی راحت ‌تر از زمان ‌های دیگر سال است. در ادامه اگر خودتان برای تورهای تابستانی اروپایی می‌ خواهید اقدام کنید حتما یکی دو ماه قبل وقت سفارت را حتما بگیرید و برنامه سفری خود را برای این بازه زمانی با برنامه ریزی های لازم و خیال راحت بچینید. یعنی بلیط و هتلتان را به صورت قطعی یا رزرو موقت برای یکی از ماه‌ های تابستان بگیرید و نیز حتما به خاطر داشته باشید که تعداد روزهای بالا رزرو نکنید و مخصوصا اگر اولین بار است که برای ویزا شنگن اقدام می‌ کنید، برنامه یک هفته‌ ای یا نهایتا 10 روزه بچینید و به سفارت ارائه نمایید.

همچنین موضوعی که همیشه ذهن مسافران را درگیر می کند موضوع قیمت تور اروپا تابستان 1400 می باشد که در ابتدا بدانید ارزان‌ ترین تور ترکیبی اروپا، برای 9 روز و در 3 شهر برگزار می ‌شود که پایه قیمت آن از 800 یورو شروع می شود. همچنین، بیشترین هزینه تورهای دور اروپا، برای 12 روز و 4 شهر است که شروع قیمت از 1,800 یورو برآورد شده است. در آخر با توجه به نوسانات نرخ دلار و پروازها نمی توانیم قیمت واحدی را بیان کنیم اما بصورت کلی قیمت تور اروپا تابستان 1400، به چهار فاکتور پرواز، هتل، ویزا و نیز نرخ دلار بستگی دارد.

آفر تور اروپا تابستان 1400

همه ما بی شک اسم تور لحظه آخری اروپا یا آفر تور اروپا 1400 را بارها شنیده ایم، در واقع تور آفر خورده اروپا به تورهایی گفته می شود که میانگین در نظر گرفته شده جهت اجرای تور تکمیل نشده باشد و آژانس های هواپیمایی به جهت جلوگیری از ضرر و زیان، مجبور می شوند قیمت را با تخفیف چشمگیری به متقاضی ارائه کنند که در این صورت قیمت تور اروپا در این شرایط به شدت پایین می آید و یا اینکه ایرلاین های تور اروپا تعداد محدودی صندلی، جای خالی داشته باشند که در این صورت آنها هم مجبور به ارائه قیمت بلیط ارزان قیمت اروپا به شما می شوند که این 2 مورد مهم در اصطلاح تور لحظه آخری اروپا نامیده می شوند. آفر تور اروپا تابستان معمولا در آژانس هایی که مجری مستقیم تور اروپا هستند بیشتر برگزار و ارائه می شود و زمان سفر و شرایط جوی و... تاثیر فراوانی را در اجرا و قیمت تور اروپا خواهد داشت.

البته با توجه به اینکه برای سفر با تورهای اروپا نیاز به اخذ ویزای شینگن دارید، بنابراین این تورها مختص همه مسافران نمی باشد و تنها افرادی می توانند از این تورها بهره مند شوند که ویزا شینگن آنها در دستشان باشد.

آفر توراروپا تابستان 1400

انواع تورهای اروپا تابستان 1400 را بشناسید

شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که منظور از تور اروپا چیست؟ تور اروپا تابستان ۱۴۰۰ به تور برگزار شده به مقاصد مختلف اروپایی رد بازه زمانی تابستان گفته می شود. در حالت کلی تورهای اروپایی به دو نوع تور تکی و یا ترکیبی دسته بندی شده اند که در مورد اول تنها یک کشور برای سفر هدف قرار داده میگردد و اما در تور ترکیبی اروپا چند کشور مورد بازدید قرار خواهد گرفت. همچنین تورهای اروپا از نظر کشور مقصد نیز با یکدیگر کاملا متفاوت هستند، هریک از مقاصد اروپایی جاذبه های متنوعی نسبت به یکدیگر دارند و به همین دلیل تورهای مختلفی به هریک از کشورهای اروپایی که مورد استقبال مسافران می باشد در متنوع ترین طیف برگزار می شود و می توانید متناسب با سلیقه خود نسبت به رزرو یکی از آنها اقدام کنید.

انواع توراروپا تابستان 1400

در ادامه مجموعه مسافرتی نامی گشت در راستای افزایش قدرت انتخاب مسافران خود، علاوه ‌بر اجرای تورهای تکی به کشور‌های فرانسه، سوئیس، ایتالیا، اسپانیا، اتریش و ...، در تمامی کشو‌ر‌های اروپایی اقدام به اجرای تورهای ترکیبی هم می کند. شما در یک سفر این امکان را دارید از حداقل 2 تا 7 کشور حوزه شینگن به راحتی بازدید کنید. کوتاه ‌ترین تور اروپا نامی گشت 2 روزه و طولانی‌ ترین آن، تور دور اروپا 29 روزه می باشد. ضمنا تورهای ترکیبی اروپا معمولا در فصل بهار و تابستان بیشتر برگزار می ‌شوند و در فصول سرد سال، اکثرا مقاصد تورها به صورت تک کشور ارائه می شود.

تور ترکیبی " فرانسه، اسپانیا و ایتالیا " از پرطرفدارترین و محبوب ‌ترین تور ترکیبی مجموعه نامی گشت است. علاوه‌ بر آن، تورهای 21 روزه، 24 روزه، 27 روزه و 29 روزه هم از محبوب ‌ترین تورهای دور اروپا بشمار می روند.

قیمت پرواز اروپا در تورهای تابستانی چگونه تعیین میشود ؟

در ابتدا اطلاعاتی در خصوص پروازهای اروپا به شما بدهیم؛ طول مسیر پرواز مستقیم تهران اروپا حدود 5 الی 5:30 ساعت در مسیر رفت و 4:30 الی 5 ساعت در مسیر برگشت میباشد که کم و زیاد بودن زمان آن به شرایط آب و هوایی و همچنین به مقصد مورد نظر شما بستگی دارد.

البته با پروازهای غیر مستقیم مانند ترکیش، بابت ترانزیت در فرودگاه کشور رابط، حداقل 3 الی 5 ساعت را هم باید به این زمان اضافه کنید. در ادامه قیمت بلیط هواپیما از تهران به شهرهای کشورهای اروپایی با پرواز مستقیم به موارد گوناگون و مختلف بستگی دارد.

شما قبل از خرید بلیط هواپیما به شهرها و کشورهای اروپایی باید در نظر داشته باشید که نرخ پرواز اروپا در ابتدا به شهر مورد نظر با بعد مسافتی آن و در مرحله بعدی تاریخ سفر رفت و برگشت، نوع هواپیما و ایرلاین مورد نظر و در نهایت انتخاب کلاس پروازی از کلاس اکونومی تا بیزنس کلاس و فرست کلاس که انتخاب خواهید کرد می تواند کاملا متفاوت باشد.

همچنین شما برای مشاهده قیمت و تهیه و رزرو بلیط کشورهای اروپا میتوانید با مراجعه به قسمت خرید اینترنتی بلیط هواپیما آژانس هواپیمایی نامی گشت در صفحه اصلی همین سایت، با درج اطلاعات لازم پرواز مورد نظرتان، از قیمت و هزینه بلیط اروپا بصورت واقعی مطلع شوید.

قیمت پرواز اروپا تابستان 1400

بهترین زمان خرید تور اروپا تابستان 1400

در خصوص بهترین زمان خرید تور اروپا تابستان 1400 باید بگوییم که دقیقا این موضوع به کشور مقصد شما بستگی دارد. مثلا برای خرید تور فرانسه بهتر است که حدود 30 تا 45 روز قبل از سفر اقدامات لازم را انجام دهید. چرا که از این مدت زمان حدودا 7 روز برای وقت سفارت، تحویل مدارک و انگشت نگاری و 21 روز برای جواب دهی می بایستی در نظر بگیرید.

در ادامه اگر هم قصد خرید تور ایتالیا تابستان را در ایام تعطیلات تابستانی دارید، بهتر است حدودا 45 تا 60 روز قبل از تاریخ سفر برای خرید تور مسافرتی تان اقدام نمایید. چرا که وقت سفارت ایتالیا معمولا برای 10 تا 20 روز بعد از ارائه درخواست اختصاص داده میشود بنابراین پیشنهاد می کنیم حتما حداقل 30 روز قبل از تاریخ سفر برای خرید با مشاوران نامی گشت تماس بگیرید تا با خیال راحت سفری به یادماندنی و آرامش بخشی را تجربه کنید.

بهترین زمان خرید تور اروپا تابستان 1400

بهترین تفریحات تابستانی در تور اروپا کدامند ؟

  • کوه پیمایی در کوه های آلپ

اولین کاری که هر توریستی در اروپا باید انجام دهد کوهپیمایی در کوه های آلپ می باشد. کوه های زیبای آلپ یکی از بی نظیرترین و قابل دسترس ترین کوه ها در دنیا برای توریست ها بوده که این کوهها که در خاک کشورهای فرانسه، سوئیس، اتریش، ایتالیا و اسلوونی (و همینطور آلمان) امتداد یافته اند، همچنین برای علاقه مندان، کوهپیمایی در سطح جهانی را ارائه می دهند. مهم نیست که قصد شما چی باشه اما تماشای مراتع سرسبز که در نقطه به نقطه آن گاو و گوسفندها و دریاچه ها را می توانید مشاهده کنید یا صعود به قله و...؛ آلپ درست جایی است که حتما در تور تابستان اروپا باید از آن دیدن کنید.

بهترین تفریحات  اروپا تابستان 1400

  • بازدید از بهترین موزه های دنیا

بازدید از موزه ها هم جزو گزینه های عالی و هیجان انگیز در لیست ما می باشد. بدون تردید خیلی از بزرگترین موزه های دنیا را می توانید در اروپا جستجو کنید. موزه هایی مثل لوور پاریس، موزه هرمیتاژ سن پترزبورگ و موزه پرادو در مادرید، کاملا پدیده هایی شگفت انگیز در نوع خودشان هستند. موزه های اروپا به همین چند مورد هم ختم نشده و تعداد زیادی موزه دیگر هم در اروپا هستند که در بین خیلی از کشورهای مختلف اروپا پراکنده شده اند و در واقع در اروپا هر کشور حداقل یک موزه دارد که ارزش دیدن و وقت گذاشتن را قطعا دارند.

  • گرفتن حمام آفتاب و تجربه تفریحات آبی در یک جزیره یونانی

اگر به گذراندن تعطیلات در کنار ساحل آن هم در تابستان علاقه دارید، در اروپا جایی بهتر از جزایر خیره کننده یونان برای گرفتن آفتاب وجود ندارد. برای تعطیلات ساحلی می توانید جزیره هایی مانند سانتورینی، رودس و کرت را انتخاب نمایید، اما پیشنهاد می کنیم حتما از یکی از جزایر کمتر شناخته شده یونان هم دیدن کنید و کلی لذت ببرید.

گرفتن حمام آفتاب تفریحات آبی

  • گشت و گذار در کانال های آبی آمستردام هلند

کانال های آمستردام از جمله مکان های توریستی و جذاب شناخته شده در سراسر دنیا بشمار می رود که درست در امتداد این کانال های معروف ردیفی از خانه های هلندی، درختان و نرده هایی که دوجین دوچرخه به آنها تکیه داده شده اند را می توانید مشاهده کنید. در آمستردام کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما کاری که حتما باید تجربه اش کنید، پیوستن به تور قایق سواری در داخل کانال های آبی آمستردام می باشد.

  • خیره شدن به نورهای شمالی در سوئد

پیشنهاد بعدی نامی گشت برای شما در تورهای اروپایی، تماشای نورهای شمالی در سوئد است. درحالیکه چراغانی بازارهای کریسمس در اروپای غربی و مرکزی مطمئنا در نوع خود بی نظیر و لذت بخش است، ولی نورهای شمالی در سوئد از جاذبه های منحصر به فرد و کمیابی است که حتما باید از آن را در برنامه خود بگذارید. اطراف مدار شمالگان، یکی از بهترین مکان هایی در دنیا برای دیدن این پدیده طبیعی جادویی است.

خیره شدن به نورهای  شمالی در سوئد

  • لذت بردن از جاذبه های منطقه چینکو تره ایتالیا

چینکو تِره (Cinque Terre) یک محوطه‌ ای بوده در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده و همچنین یک پارک ملی جذاب است. این منطقه به این دلیل چینکو تره یا " پنج سرزمین " نام گرفته است که از 5 دهکده‌ منحصر به ‌فرد تشکیل شده که بر فراز صخره‌های ناهموار مشرف به نوار ساحلی مشهور ریویرا (Riviera) جای گرفته اند. این پنج دهکده ورناتزا (Vernazza)، کورنیلیا (Corniglia)، مانارولا (Manarola)، ریوماجوره (Riomaggiore) و مونتروسو (Monterosso) نام دارند و هرکدام از آن‌ ها دارای جاذبه ‌ها و دیدنی ‌های شگفت انگیزی هستند.

نحوه رزرو تور اروپا در تابستان 1400

شما علاقه مندان به رزرو یا خرید تور اروپا می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی مورد نظرتان را از سامانه رزرواسیون آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایید. برای خرید تور تابستان اروپا ۱۴۰۰ شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود. تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی خود هدایت می شوید.

سفر به این مقاصد اروپایی دوست داشتنی در سال های اخیر یکی از جذاب ترین برنامه های سفر برای ایرانیان بوده و این تورهای جذاب بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات خارج از کشور محسوب می شود. آژانس نامی گشت با سیستم رزرواسیون 24 ساعته امکان رزرو آنلاین تور مسافرتی این مقصد را در هر ساعت از شبانه روزی برای شما فراهم کرده است. کافیست زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص کنید تا تمامی تورهای موجود به این مقاصد برای شما نمایش داده شود.

در آخر در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکل، تیم پشتیبانی نامی گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخ گویی به شما هستند.

منبع : تور اروپا تابستان 1400

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه