loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 410
دوشنبه 7 تير 1400 زمان : 17:18

دبی ستاره‌ ای کوچک اما پرزرق و برق خاورمیانه شناخته می شود که حرف های زیادی برای گفتن دارد؛ دبی یک خط ساحلی‌ بوده که اطرافش را صحرا فرا گرفته، اما بعضی از هیجان‌ انگیزترین دیدنی‌ های جهان را در خود جای داده است.

شما بلندترین ساختمان دنیا، سریع‌ ترین رولرکاستر دنیا، پیشرفته ‌ترین پارک آبی ها و بزرگترین دلفیناریوم دنیا را در این شهر خواهید دید. جزیره‌ا ی به شکل درخت نخل با سواحل سفید، پارک‌ های ساحلی و یک پیست اسکی سرپوشیده بزرگ با برف ‌های واقعی را هم به لیست بالا اضافه کنید.

حالا در کنار اینها جهت اقامت هتل های 5 ستاره و یوآل دبی هم برای گذراندن تعطیلات انتخاب کنید؛ بی شک بهترین سفر زندگیتان خواهد شد.

تور دبی هتل 5 ستاره

خوب زمانی که هتلی عنوان 5 ستاره را میگیرد، بی شک باید ایده ‌آل ‌ترین شرایط و بهترین امکانات و خدمات را به مسافرین تور دبی ارائه دهد، یعنی کیفیت اتاق‌ ها و سوئیت ‌ها و همچنین خدمات باید در بالاترین استانداردهای روز جهان باشد. همچنین تخت‌ هایی بزرگ و راحت با تشک‌ هایی نرم و باکیفیت در اتاق ‌هایی بسیار تمیز و زیبا از حداقل‌ های این شرایط است.

همچنین در هتل های لوکس دبی تنوع رستوران‌ ها و غذاهایی لذیذ و خوشمزه از دیگر خدماتی است که در این هتل ها در اختیار شما قرار می گیرد. وسایل و تجهیزاتی همچون سشوار، دستگاه واکس، مینی ‌بار و… نیز از ملزومات اتاق ‌ها و سوئیت‌ های زیبای هتل ‌های دبی است.

شما در زمان اقامت در این هتل های مدرن پرسنلی مودب، آموزش ‌دیده و خوش برخورد با پوششی متحدالشکل را خواهید دید که به چندین زبان روز دنیا تسلط دارند و اینکه از امکانات تفریحی همچون سالن ورزشی، سالن بازی کودکان، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و اسپا نیز از گزینه‌ هایی است که در تمام هتل ‌های 5 ستاره uall دبی می ‌توانید بهره مند شوید.

البته توجه داشته باشید که دبی شهر بسیار لوکس و مدرن است و اقامت در این هتل ها برای شما بسیار گران تمام خواهد شد.

قیمت تور دبی هتل 5 ستاره

قیمت تور دبی به 4 پارامتر نرخ درهم، هتل محل اقامت، مدت اقامت و نرخ پرواز یا بلیط رفت و برگشت هواپیما بستگی دارد. از ایران 4 پرواز مستقیم ماهان، ایران ایر، ایر عربیا و امارات و 1 پرواز غیر مستقیم قطر به سمت دبی در طی هفته پرواز دارند.

اما توجه داشته باشید که پرواز ایرعربیا در فرودگاه شارجه به زمین می نشیند و تا دبی بدون ترانسفر، 1 ساعت فاصله زمانی دارد.

اما نکته مهمی که در مدیریت هزینه های تور دبی خود باید در نظر بگیرید، انتخاب هتل می باشد خوب هر چه تعداد ستاره های هتل بالا برود باطبع نرخ تور شما هم بالا خواهد رفت و همچنین موقعیت مکانی هتل محل اقامت در دبی بسیار مهم است.

هرچه هتل شما به مرکز شهر نزدیک تر باشد، باید هزینه بیشتری برای اقامت پرداخت نمایید و اگر هتل شما در حومه شهر باشد، هزینه پایین تری را متحمل می شوید و البته باید هزینه های تفریح و حمل و نقل درون شهری دبی را هم در نظر بگیرید.

قیمت تور دبی هتل 5 ستاره

پیشنهاد مجموعه نامی گشت این است که قبل از رزرو این هتل های 5 ستاره دبی از قیمت انواع اتاق های مجموعه اقامتی های متنوع و عالی اطلاعات کامل داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید.

اما این موضوع را بدانید که ارائه قیمت اتاق های هتل کاملا تقریبی می باشد و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات ارزی در حال تغییرات می باشد به همین دلیل قیمت دقیق و درستی را نمی توان به شما ارائه کنیم، اما شما براحتی می توانید با مراجعه به سامانه رزرواسیون وبسایت نامی گست از نرخ دقیق هتل های پنج ستاره و یوآل دبی مطلع شوید.

در نهایت هزینه اقامت در این هتل ها بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد و اینکه هزینه رزرو اتاق ها در مجموعه های اقامتی این مقصد با توجه به نوع هتل و اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است.

خدمات هتل های 5 ستاره دبی چیست؟

هتل های 5 ستاره و یوآل دبی در ردیف اول بهترین هتل های دنیا هستند که قوانین و استاندارد مربوط به هتل های پنج ستاره و کیفیت آن ها همواره ثابت نگه داشته ‏شده است.

هتل های پنج ستاره دبی بهترین خدمات و امکانات را به میهمانانشان ارائه می دهند. این هتل ها فضای بزرگی دارند و اتاق های متنوع با ‏امکانات متفاوتی هم در آنها موجود است.

اکثرا لابی بسیار بزرگ و لوکسی دارند، موقعیت این هتل ها نیز ‏متغیر است اما هتل های پنج ستاره معروف این شهر معمولا در مرکز شهر هستند و دسترسی راحتی به بسیاری از اماکن دیدنی شهر دارند.

تور دبی هتل 5 ستاره

اتاق ها دارای باکیفیت ترین مبلمان و تختخواب می باشند، حتی ملحفه های موجود در اتاق ها هم در امتیاز ستاره ‏هتل نقش بسزایی دارد. هتل های لوکس دبی نهایت امکانات را دارند که اغلب شامل وجود ‏VCR‏، لوازم بهداشتی با کیفیت ، دستگاه ‏پخش کننده ‏CD‏ و ‏DVD‏ ، مینی بار و سایر امکانات اولیه اتاق ها اعم از حمام مجهز به سشوار، حوله، دمپایی، خط تلفن، ‏تلویزیون و ... می باشند.

همچنین خدمات تمیز کردن اتاق ها به صورت 24 ساعته ارائه شده است و نیز هتل های 5 ستاره دبی معمولا امکانات ‏ورزشی، پارکینگ، خدمات نگهبانی، استخرهای روباز و سربسته و نیز سونا، جکوزی و اسپا دارند. اغلب هتل های پنج ستاره دارای چندین رستوران و کافه مجزا با غذاهای متنوع ‏هستند و تعداد اتاق های این هتل بالای 100 عدد می باشد. ‏

ضمنا کارکنان در این هتل های 5 ستاره، بسیار مرتب و یونیفرم پوشیده با لباس های شیک و تمیز، مودب و آگاه و کارآمد و روابط عمومی عالی، نسبت ‏به رفع نیازهای میهمانان تور دبی هستند و بسیارعالی هم سرویس می دهند.

هتل های 5 ستاره دبی

  • هتل کمپینسکی | Kempinski Hotel Mall of the Emirates

هتل کمپینسکی از هتل های معروف در سطح جهانی امارات متحده ی عربی است و به جرات می توان گفت از برترین هتل های دبی می باشد. این هتل نزدیک به پیست اسکی دبی است.

از جمله امکانات این هتل می توان به دکوراسیون و معماری زیبا، فضای باز خوب، استخر و آلاچیق به همراه اتاق های ییلاقی، نهار خوری های بزرگ، کیفیت غذای عالی، انواع امکانات تفریحی از جمله سالن بدنسازی، زمین تنیس، باشگاه گلف، کلاس های آموزشی اسکی و ... اشاره کرد.

همچنین وای فای رایگان، پارکینگ، اتاق های متعدد از سوئیت تا خانوادگی هم از دیگر امکانات این هتل می باشد. هتل کمپینسکی از همه لحاظ آن قدر خوب و مدرن است که هیچ ایرادی نمی توان از آن گرفت و می تواند اقامتی خوش به همراه انواع تفریح و سرگرمی را برای شما فراهم نماید.

هتل کمپینسکی دبی

  • هتل برج العرب دبی | Buri Al Arab

برج العرب دبی از هتل های لوکس این شهر بشمار می رود که دارای 202 اتاق برای میهمانان و گردشگران خارجی می باشد. این هتل زیبا و لاکچری 9 رستوران دارد که انواع غذاها را برای میهمانان خود سرو می کنند.

همچنین سوئیت های این هتل به تلویزیون های باکیفیت و پیشرفته به همراه وای فای مجهز هستند و علاوه بر آن، سوئیت های این هتل، دید پانوراما به خلیج زیبای فارس را بشما ارائه می کند. هتل برج العرب، سرویس رایگان به پارک آبی مشهور وایلد وادی دبی، هتل جمیرا پیج، برج خلیفه، مرکز دبی و DIFC دارد.

همچنین از ویژگی های منحصر به فرد این هتل می توان گفت که هتل برج العرب در جزیره ای مخصوص به خود قرار دارد و از این هتل تا ساحل تنها 2 دقیقه پیاده روی فاصله دارد و همچنین، فاصله این هتل تا پارک آبی وایلدوادی 5 دقیقه و تا بازار مدینه الجمیرا 15 دقیقه پیاده روی می باشد.

  • هتل شانگری لا دبی | Shangri La Hotel Dubai

هتل شانگری لا دبی در منطقه شیخ زاید قرار گرفته است و می توان گفت از این هتل تا برج خلیفه که دیدنی ترین منطقه دبی بشمار می رود با وسیله نقلیه حدود 10 دقیقه فاصله دارد. همچنین با پیاده روی کردن می توانید در مدت زمان 5 دقیقه به ایستگاه مترو برسید و پس از آن با مترو جذاب ترین جاذبه های دبی را ببینید.

همچنین هتل شانگری لا، نزدیک با پارک ساحلی جمیرا دبی بوده و تا فرودگاه بین المللی نیز در حدود 15 دقیقه فاصله دارد. از امکانات بی نظیر و حرفه ای هتل شانگری لا می توان به مرکز سلامتی آن اشاره نمود که امکاناتی همچون اسپا و ماساژ و حتی تب سنتی را بشما علاقه مندان ارائه می دهد.

همچنین این هتل 8 سالن غذاخوری دارد و رستوران شانگ پالاس این هتل نیز غذاهای سنتی را به مسافران ارائه می دهد. علاوه بر آن، رستوران " دن آلفونسو " نیز غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای برای علاقمندان به این غذاها سرو می کنند.

هتل شانگری لا دبی

  • هتل مینا السلام دبی | Jumeirah Mina A'Salam

از دیگر هتل های لوکس و مجلل دبی می توان به هتل مینا السلام دبی اشاره کرد که این هتل از هتل های لوکس و بسیار جذاب شهر دبی است که امکانات متنوع و بسیار متنوعی را در اختیار شما گردشگران قرار می دهد.

اتاق های این مجموعه اقامتی رویایی چشم اندازی از خلیج فارس، رودخانه های جمیرای دبی و باغ های بسیار سرسبز دارند. همچنین، تمامی اتاق های این هتل، با بالکن خصوصی، حمام اختصاصی و مبلمان مجهز هستند و در ادامه هتل مینا السلام در منطقه جمیرای شهر دبی قرار گرفته است و فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی، 25 دقیقه و تا مرکز خرید دبی مدیا سیتی 10 دقیقه و تا بازار در حدود پنج دقیقه با وسیله نقلیه است.

  • هتل آتلانتیس دبی | Atlantis

هتل آتلانتیس در منطقه نخل جمیرا در شهر دبی جای گرفته است و فاصله این هتل با وسیله نقلیه تا فروشگاه امارات و برج خلیفه در حدود 20 دقیقه است.

همچنین کلوپ معروف گلف امارات نیز در فاصله 3 کیلومتری از این هتل قرار گرفته است و اینکه هتل آتلانتیس دبی ساحل شنی اختصاصی و عالی دارد و دارای چشم انداز منحصر به فرد و شگفت انگیزی از خلیج فارس را به شما هدیه می دهد.

از امکانات بی نظیر و منحصر به فردش می توان به آکواریوم زیر آب، امکان شنا کردن با دلفین ها و پارک آب اختصاصی و پارک آبی مشهور آن اشاره کرد. اتاق های این هتل نیز طراحی و دکور عربی شگفت انگیزی دارند و هر اتاق به تلویزیون و ماهواره مجهز است.

هتل جمیرا بیچ دبی

  • هتل جمیرا بیچ دبی | Jumeirah Beach Hotel

هتل جمیرا بیچ دبی از هتل های پنج ستاره دبی می باشد که به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های دبی نامبرده می شود. میهمانان این هتل می توانند به طور نا محدود از پارک آبی مشهور وایلد وادی دبی لذت ببرند و آن نهایت استفاده را ببرند که این ویژگی از ویژگی های منحصر به فرد و بی نظر این هتل به شمار می رود.

اتاق های این هتل، بسیار بزرگ و دلباز و مجهز است و اقامت در این اتاق ها نیز بسیار لذت بخش و خازره انگیز خواهد بود. به همین دلیل، اکثر جوانان ایرانی که شهر دبی را برای ماه عسل انتخاب می کنند، در این هتل اقامت می کنند.

منبع : تور دبی هتل 5 ستاره

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه