loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 670
شنبه 1 خرداد 1400 زمان : 12:29

امسال سالی پر از امید و اتفاقات هیجان انگیز خواهد بود و شما می توانید تور گرجستان تابستان 1400 را متفاوت تر از هر سال تجربه کنید؛ چرا که سالی که گذشت سال بسیار سختی برای همه افراد در کل جهان بود، ضمنا ویروس کرونا مانع سفرهای تفریحی و کاری شد و هم کسب و کارهایی که از طریق گردشگری درآمد داشتند متحمل ضررهای زیادی شدند و هم گردشگران از این بیماری فراگیر دچار ناراحتی و خستگی شده اند، چرا که سفر برایشان مقدور نیست.

البته با شروع سال جدید و کم شدن شیوع این بیماری و بازشدن مرزهای خارجی خوشبختانه سفرهای تفریحی با رعایت پرتکل های بهداشتی شروع شده است. در ادامه شما علاقه مندان اگر می‌ خواهید یک سفر خارجی بدون ویزا و ارزان داشته باشید، گرجستان یکی از بهترین مقاصد گردشگری است.

تورگرجستان تابستان 1400

با توجه به اینکه شما برای خرید تور گرجستان نیاز به اخذ ویزا توریستی ندارید و تنها باید پاسپورت خود را با خود به همراه برید و مهمتر اینکه فصل تابستان از آن جهت بهترین زمان برای خرید تور گرجستان تابستان ۱۴۰۰ است که گرجستان به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی تابستانی خنک و معتدل را تجربه می کند.

علاوه بر آن می ‌توان تور گرجستان را یکی از ارزان‌ ترین و عالیترین تورهای خارجی نزدیک به کشورمان می باشد.

اگر دارید برای تعطیلات تابستانی برنامه ریزی می کنید مهمه که بدانید بهترین زمان سفر به گرجستان در فصل تابستان در نیمه دوم شهریور ماه است.

در این زمان هوا کمی خنک ‌تر شده و تعطیلات این ماه، فرصت مناسبی را برای سفر به گرجستان در این بازه زمانی به شما می دهد.

ضمنا در خصوص قیمت تور گرجستان تابستان 1400 باید این موضوع را در نظر داشته باشید که در فصل تابستان قیمت تور گرجستان به نسبت بالاتر از سایر فصول سال می شود و علاوه بر آب و هوا مطبوع گرجستان در این فصل جذاب، به دلیل وجود تعطیلات تابستانی مسافران زیادی راهی این مقصد میشوند.

در نتیجه تعداد متقاضیان تور گرجستان در این تعطیلات به نسبت رو به افزایش میرود و همین موضوع باعث بالا رفتن نرخ تور گرجستان تابستان خواهد شد.

زیرا با بالا رفتن تقاضا برای خرید این تور مسافرتی، ظرفیت اغلب پروازها و هتل‌ های تفلیس و باتومی تکمیل و پر می شود.

اما سوال خیلی از شما مسافران این است که دلیل اختلاف قیمت تورهای مشابه در همان فصل دقیقا چیست؟ برخی از تورهای تفلیس یا تورهای باتومی در یک زمان امکان دارد قیمت متفاوتی باهم داشته باشند و آژانس های هواپیمایی انتخاب های متفاوتی را به شما ارائه کنند که این تفاوت قیمت می‌ تواند به دلیل استفاده از ایرلاین‌ ها و یا هتل ‌های مختلف باشد.

خرید تور گرجستان تابستان

قیمت پرواز گرجستان در تورهای تابستانی چگونه تعیین میشود ؟

مهم است قبل از اطلاع از قیمت پرواز گرجستان اطلاعاتی کاربردی قبل از خرید بلیط هواپیما تهران تفلیس داشته باشید، مسافت پروازی تهران از تفلیس 891 کیلومتر است و طول پرواز تهران تفلیس معمولا 1 ساعت و نیم است. بیشتر ایرلاین های ایرانی همچون: ماهان، قشم ایر و ایران ایر، پرواز مستقیم از تهران به تفلیس دارند.

ضمنا در بیشتر موارد شما پرواز چارتر ارزان گرجستان پیدا خواهید کرد، اما چارتر همیشه هم ارزان نیست و بستگی به هواپیمای چارتر خواهد داشت؛ برای مثال اگر یک پرواز فرست کلاس چارتر شود، قیمت چارتری آن هم بالا خواهد بود و همچنین در زمان پیک سفر بلیط چارتر ارزان نمی باشد.

توجه داشته باشید که برای تور گرجستان خطوط هوایی تابان (حدود 730,000)، قشم ایر (حدود 750,000)، قطر ایرویز (حدود 5,100,000) و ترکیش ایرلاینز (حدود 4,900,000) محبوبیت بالا و ویژه ای دارد، اما خطوط هوایی خارجی با قیمتی بیش از 8 برابر خطوط داخلی، به گرجستان بلیط ارائه میکنند؛ بنابراین انتخاب خطوط هوایی داخلی به صرفه ‌تر و ارزان تر می باشد.

قیمت پرواز گرجستان تابستان 1400

بهترین زمان خرید تور گرجستان تابستان 1400

از آنجایی که فصل تابستان فصل شلوغی و در اصطلاح های سیزن گرجستان می باشد، بهتر است حداقل 2 هفته قبل از سفر برای خرید تور گرجستان تابستان 1400 اقدام کنید. اما پیشنهاد نامی گشت برای شما این است که شما مسافران عزیز از 10 الی 14 روز قبل از تاریخ سفر جهت رزرو یا خرید تور گرجستان خود اقدام نمایند.

اما نکته ‌ای که باید به آن توجه داشته باشید و شاید از کمتر کسی شنیده باشید این است که در " های سیزن " بهتر است بلیط‌ خود را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید تا مبلغ کمتری را پرداخت نمایید، چرا که هر چقدر به زمان سفر نزدیک ‌تر می‌ شوید، باطبع هزینه بلیط رفت و برگشت افزایش خواهد یافت. برای رزرو هتل نیز بهتر است از یک ماه تا 10 روز قبل از تاریخ سفر اقدام کنید تا متحمل هزینه های بالای سفر نشوید.

بهترین زمان خرید تور گرجستان تابستان 1400

بهترین تفریحات تابستانی در تور گرجستان کدامند ؟

خوب تابستان از راه خواهد رسید و علاقه ‌مندان به تفریحات مهیج تابستانی در حال برنامه ‌ریزی برای این فصل جذاب و پر از هیجان هستند. گرجستان با طبیعت بکرش، تاریخ و فرهنگ غنی و پربارش می‌ تواند یکی از بهترین گزینه‌ ها برای تجربه تفریحات این بازه زمانی مملو از گردشگر این مقصد باشد.

به غیر از دیدن روستاهای دوردست و خلوت، پیاده ‌روی در پارک ‌های ملی و لذت بردن از سواحل زیبای دریای سیاه، شما مسافران و گردشگران می ‌توانند در فستیوال ‌های بین ‌المللی موسیقی گوناگونی نیز شرکت نمایند. با این حال توجه داشته باشید که بهتر است زمان زیادی را در گرجستان و شهرهای توریستی آن اقامت نداشته باشید، چرا که در طول ماه جولای و آگوست، هوای این مقصد به شدت گرم می ‌شود.

در ادامه چندین گزینه محبوب مسافران جهت گذراندن تفریحات تابستانی گرجستان را به شما معرفی میکنیم:

  • در فستیوال موسیقی در تفلیس شرکت کنید
  • حتما یک ‌روزه به گوری سفر کنید
  • به تماشای دریاچه‌ های Abudelauri بروید
  • به کمپینگ بروید
  • در جشنواره جاز دریای سیاه شرکت کنید
  • در دره مارتویلی گشت و گذار کنید
  • ورزش ‌های هیجان ‌انگیزی مثل پاراسیلینگ، پاراگلایدینگ و قایق ‌رانی در آب ‌های خروشان را در گرجستان تجربه کنید
  • در فستیوال موسیقی الکترونیک در آناکلیا شرکت کنید
  • به روستاهای سرسبز و بکر سوانتی و توشتی سفر کنید

بهترین تفریحات تابستانی در تور گرجستان

نحوه رزرو تور گرجستان در تابستان ۱۴۰۰

شما علاقه مندان به رزرو یا خرید تور گرجستان می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی مورد نظرتان را از سامانه رزرواسیون آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند. برای خرید تور گرجستان شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود.

تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی خود هدایت می شوید.

سفر به گرجستان در سال های اخیر یکی از جذاب ترین برنامه های سفر برای ایرانیان بوده و این مقصد جذاب بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات در اطراف ایران محسوب می شود. آژانس نامی گشت با سیستم رزرواسیون 24 ساعته امکان رزرو آنلاین تور مسافرتی این مقصد را در هر ساعت از شبانه روزی برای شما فراهم کرده است.

کافیست زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص کنید تا تمامی تورهای موجود به این مقصد برای شما نمایش داده شود. در آخر در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکل، تیم پشتیبانی نامی گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخ گویی به شما هستند.

منبع : تور گرجستان تابستان 1400

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه