loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 180
چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 زمان : 15:06

با وجود گرمای هوا جزیره کیش در فصل گرم سال، آمار گردشگرانی که تور کیش تابستان 1400 را برای سفر انتخاب می ‌کنند همچنان بالاست. اما به راستی علت این موضوع چیست؟ یک سال است و یک تابستان که علاوه بر آب و هوای مطبوعش، فصل تعطیلی مدارس و بهترین فرصت برای تهیه تورهای مسافرتی هیجان انگیز در کنار خانواده و جمعی از دوستانتان می باشد. اما تابستان 1400، شاید متفاوت ‌ترین فصل عمر همه ما باشد چرا که تعطیلات سال گذشته با همه برنامه‌ هایی که برایش داشتیم و نقشه‌ هایی که برایش کشیده بودیم نقش بر آب شد و دیگر هم اون روزها برنمی گردد. اما با کمی استرس و امید فراوان منتظر رسیدن تابستانی عاری از ویروس کرونا هستیم تا به تلافی همه روزهایی که در قرنطینه ماندیم و حسرت کلی سفرهای به یادماندنی را کشیدیم، امسال آنرا جبران کنیم و تنها خوش بگذرانیم.

تور کیش تابستان 1400

از این جهات کارشناسان گروه مسافرتی نامی گشت، با امید به اینکه تا فرارسیدن این فصل گرم و داغ و البته هیجان انگیز تمام تلاش خود را کرده است که متنوع ترین تور تابستان 1400 کیش را برای شما تدارک دیده‌ است، تا یک سفر دلچسب در یک تور تابستانی به یادماندنی بتواند تمام روزهای سخت قرنطینه را از ذهنتان بیرون کند و و این تورهای کیش نامی گشت، توسط کارشناسان با تجربه مجموعه انتخاب و تدارک دیده شده اند. در ادامه سوال بیشتر شما این است که بهترین مدت زمان اقامت در تور کیش تابستان 1400 چه زمانی است؟

معمولا مناسب ‌ترین مدت زمان برای بازدید از جزیره‌ کیش اقامت به مدت 3 شب و 4 روز است؛ چون در این بازه زمانی شما هم به میزان کافی، زمان برای بازدید از مراکز خرید را دارید و هم فرصت استفاده از مراکز تفریحی و آشنایی با تفریحات آبی خواهید داشت.


موضوع بعدی که فکر بیشتر گردشگران را درگیر کرده است این است که نرخ قیمت تور کیش تابستان ۱۴۰۰ چگونه تعیین میشود؟ خوب در ابتدا باید بدانید که در حالت عادی، اختلاف قیمت تورهای تابستانی با تورهای دیگر ایام سال حدود 2 برابر می باشد و این اختلاف قیمت فقط به بلیط رفت و برگشت و هتل محل اقامت مرتبط نمی شود و هزینه های خورد و خوراک و تفریح نیز در تابستان کمی افزایش قیمت دارند. اما با توجه به گرمای زیاد و شرجی شدن کیش شما شاهد افت قیمت ‌های تور کیش خواهید بود و شما می ‌توانید با هزینه ‌ای مشابه فصل بهار، سفری با کیفیت بسیار بالا را تجربه کنید.

همچنین نحوه تعیین قیمت تورهای کیش در این فصل به قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما / قطار و نرخ اتاق هتل محل اقامت بستگی دارد و ضمنا معمولا بسته به شهر مقصد هزینه بلیط رفت و برگشت هواپیما و یا قطار در یک بازه قیمتی مشخص قرار دارد. در مورد هتل محل اقامت نیز باید در نظر داشته باشید که هرچه هتل محل اقامت شما به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، هزینه بیشتری برای اقامت باید پرداخت کنید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد، هزینه اقامت شما کمتر خواهد بود.

آفر تور کیش تابستان 1400

با توجه به توضیحات بالا، افراد بسیار زیادی علاقه مند سفر به کیش هستند، اما اساسی ترین و مهمترین دغدغه مسافران کاهش هزینه های سفرشان است. اگر قصد دارید در این فصل جذاب به کیش سفر کنید ولی دغدغه مدیریت هزینه های سفرتان را دارید لازم است بگوییم کارشناسان ما در بخش فروش تور کیش همواره در تلاشند تا ارزانترین و با کیفیت ترین تورها را با قیمتی مناسب برای شما رزرو کنند. برای اینکه سفری ارزان و مقرون به صرفه به کیش را تجربه کنید بهترین فصل را انتخاب کردید! چرا که آفرهای هیجان انگیزی در تابستان به علاقه مندان معرفی می شود و این موضوع هم برمیگردد که گرمای طاقت فرسای کیش چون فصل کم گردشگر این مقصد بشمار می رود و هتل ها و ایرلاین ها تخفیف های وسوسه انگیزی به مسافران ارائه می کنند. بنابراین همیشه هم لازم نیست که در هتل آپارتمان ها و هتل های ارزان قیمت کیش اقامت داشته باشید، بلکه در زمان هایی که سفر به کیش کمتر صورت می گیرد، اقدام به سفر کنید و در این صورت می توانید هتل و پرواز را با قیمتی بسیار پایین تر خریداری کنید. در ادامه به طور معمول آفر تور کیش تابستان 1400 در زمان های خاص مانند ایام مناسبتی و یا روزهای تابستان بیشتر ارائه می شود. در این بازه زمانی به دلیل گرمای هوا گردشگران تمایل کمتری برای مسافرت به کیش دارند و همین امر باعث می شود تا آژانس های مسافرتی ارائه دهنده تورهای کیش، آفرهای قیمتی خوبی به مسافران پیشنهاد بدهند.

آفر تور کیش تابستان

قیمت پرواز کیش در تورهای تابستانی چگونه تعیین میشود؟

بسیاری از شرکت‌ های هواپیمایی داخلی از نقاط مختلف ایران به جزیره کیش پرواز در هفته پرواز دارند. در این بین پروازهای شرکت‌ های هواپیمایی ماهان، معراج، ایران ‌ایر تور و ایران ‌ایر به علت بهره ‌مندی از ناوگان مجهزتر و هواپیمای بهتر، گران ‌تر از دیگر شرکت های هواپیمایی هستند. پروازهای کاسپین، تابان، زاگرس هم جزو دیگر ایرلاین ها هستند که ایرلاین زاگرس پروازهای سیستمی دارد و ممکن است قیمت پرواز تغییرات بسیار زیادی داشته باشد. بطور معمول پروازهای اول هفته ارزان ‌تر از پروازهای آخر هفته عرضه میشوند؛ چرا که اکثر مردم به دلیل محدودیت زمانی آخر هفته را برای سفر به کیش انتخاب میکنند که این موضوع خود باعث افزایش قیمت بلیت پرواز کیش در روزهای آخر هفته می ‌شود، اما اگر اول هفته به جزیره سفر کنید، حدود 30% در هزینه ‌های سفر صرفه ‌جویی کرده اید. نکته: توجه داشته باشید که آفر تور کیش تابستان 1400 معمولا از طریق پیامک یا فضای مجازی اطلاع‌ رسانی می ‌شوند، همچنین اگر عضوی از باشگاه مشترکین نامی گشت باشید، شانس این را دارید که جزو اولین نفراتی باشید که از نرخ تورهای تخفیف خورده کیش با خبر می ‌شوید و نیز برای آگاهی از شرایط تورهای لحظه آخری کیش به صفحه تور کیش مراجعه نمایید.

قیمت تور کیش تابستان

بهترین زمان خرید تورهای تابستان کیش 1400

با توجه به خلوت بودن جزیره زیبای کیش، شما فرصت زیادی برای خرید تور کیش تابستان خود دارید و می ‌توانید بدون اینکه نگران پر شدن صندلی‌ های هواپیما و اتاق‌ های هتل محل اقامتتان باشید، برای سفر خود با فرصت کافی تصمیم بگیرید؛ اما برای اطمینان خاطر بیشتر پیشنهاد نامی گشت این است که 3 تا 5 روز قبل از سفر اقدام به خرید تور تابستانی کیش 1400 نمایید؛ چراکه هتل‌ های پرطرفداری همچون ترنج، داریوش و مارینا پارک حتی در این فصل هم احتمال تکمیل بودن ظرفیت ‌شان وجود دارد. بنابراین بهترین زمان سفرتان را تعیین نمایید و هر چه زودتر با کارشناسان ما تماس بگیرید و سفری هیجان انگیز خود را آغاز کنید.

بهترین زمان خرید تورهای تابستان کیش

بهترین مقاصد گردشگری در تور کیش تابستان 1400 کجاست؟

جزیره‌ کیش، به ‌دلیل دارا بودن آب و هوایی معتدل و دلچسب، از طبیعت خاصی برخوردار است. وجود مرجان‌ ها و زلال بودن آب نیز از دیگر جذابیت ‌های طبیعی و بکر جزیره کیش بشمار می رود. همچنین، کیش دارای جاذبه‌ های فرهنگی و تاریخی بسیار متنوع و جذابی است که شاید برای همگان، شناخته شده نباشد. در سفر با تور کیش، بازدید از این جاذبه‌ ها را فراموش نکنید؛ کشتی یونانی، شهر باستانی حریره، قنات (کاریز) کیش، پارک ساحلی سیمرغ، پارک ساحلی مرد ماهیگیر، پارک ساحلی مرجان و... .

بهترین مقاصد گردشگری در تور کیش تابستان

نحوه رزرو تور کیش در تابستان ۱۴۰۰

شما علاقه مندان به رزرو یا خرید تور کیش می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی مورد نظرتان را از سامانه رزرواسیون آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند.

برای خرید تور کیش شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود. تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی خود هدایت می شوید.

سفر به کیش در سال های اخیر یکی از جذاب ترین برنامه های سفر برای ایرانیان بوده و این مقصد جذاب بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات در ایران محسوب می شود. آژانس نامی گشت با سیستم رزرواسیون 24 ساعته امکان رزرو آنلاین تور کیش را در هر ساعت از شبانه روزی برای شما فراهم کرده است. کافیست زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص کنید تا تمامی تورهای موجود به مقصد این جزیره دیدنی برای شما نمایش داده شود. در آخر در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکل، تیم پشتیبانی نامی گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخ گویی به شما هستند.

منبع : تور کیش تابستان 1400

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه