loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 738
شنبه 1 خرداد 1400 زمان : 16:58

در ابتدا بدک نیست اطلاعاتی مهم و کاملی در خصوص تور ارمنستان تابستان 1400 داشته باشیم تا با دید بازتری تصمیم به برنامه ریزی مناسب سفر بگیریم.

خوب کم کم داریم به تعطیلات تابستانی نزدیک می شویم و از آنجاییکه پارسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و دردسرهای زیاد آن متاسفانه تمام فصول سال را برای سفر کردن و خوشگذرانی از دست دادیم.

تمام امیدمان به سال جدید است! چرا که یک سال است و یک تابستان که علاوه بر آب و هوای مطبوعش، فصل تعطیلی مدارس و بهترین فرصت برای تهیه تورهای تابستانی خارجی و سفرهای خانوادگی و دسته جمعی است.

مطلب امروز ما در خصوص مقصد ارمنستان است که رد ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

تور ارمنستان تابستان 1400

در ابتدا بدک نیست اطلاعاتی مهم و کاملی در خصوص تور ارمنستان تابستان ۱۴۰۰ داشته باشیم تا با دید بازتری تصمیم به برنامه ریزی مناسب سفر بگیریم. خوب کم کم داریم به تعطیلات تابستانی نزدیک می شویم و از آنجاییکه پارسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و دردسرهای زیاد آن متاسفانه تمام فصول سال را برای سفر کردن و خوشگذرانی از دست دادیم.

تمام امیدمان به سال جدید است! چرا که یک سال است و یک تابستان که علاوه بر آب و هوای مطبوعش، فصل تعطیلی مدارس و بهترین فرصت برای تهیه تورهای تابستانی خارجی و سفرهای خانوادگی و دسته جمعی است. مطلب امروز ما در خصوص مقصد ارمنستان است که رد ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

قیمت تور ارمنستان تابستان

مهم است بدانید که دو کشور ایران و ارمنستان برای بهبود روابط و توسعه صنعت گردشگری، توافق ‌نامه‌ ای را امضا کردند که بر اساس آن، شهروندان این دو کشور برای سفر توریستی می‌ توانند بدون دریافت ویزا به کشور دیگر سفر کنند.

البته حداکثر اجازه اقامت شما در کشور مقصد 90 روز خواهد بود و گذرنامه شما در هنگام ورود به ارمنستان باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد. اگر مسافر تور تابستان ارمنستان 1400 هستید باید بدانید که تور ارمنستان به دو صورت تور ارمنستان هوایی و تور ارمنستان زمینی برگزار می ‌شود.

در ادامه بیشتر سوالی که کاربران از ما می پرسند این است که قیمت تور ارمنستان تابستان 1400 چکونه تعیین می شود؟ خوب همانطور که میدانید قیمت تور مسافرتی براساس قیمت بلیط هواپیما ارمنستان پرواز ایرانی (ایران ایر و ماهان) و پرواز خارجی (آرمنیا ایرویز، جت آسیا، امارات، قطر ایرویز و ... ) به مقصد ارمنستان و قیمت رزرو هتل این کشور متفاوت و متغییر است.

علاوه بر این دو فاکتور که تاثیر زیادی در قیمت تور تابستان ارمنستان 1400 دارند، تعداد روزهای مدت تور و ماهی که در آن به آن سفر میکنید نیز میتوانند نرخ تور شما را دستخوش تغییراتی کنند.

همچنین به یاد داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت تور ارمنستان در این بازه زمانی تعطیلات نمیتواند دلیل بر بهتر بودن تور مسافرتی این مقصد باشد، برخی با ارائه تور ارزان تر و بی کیفیت فقط باعث هدر رفت سرمایه و زمان شما گردشگران می شوند.

آفر تور ارمنستان تابستان 1400

از عوامل مهم عرضه آفر تور ارمنستان تابستان وجود چارتر در مسیر ارمنستان می باشد که این مسئله نیز رابطه مستقیم با میزان استقبال مخاطبان و گردشگران و توریست ها دارد و از این جهت تور لحظه آخری ارمنستان یا همان تور آفر ارمنستان معمولا در اکثر فصل های سال وجود دارد، اما عرضه تورهای لحظه آخری باکو ارمنستان در مسیرهای مختلف متفاوت است. ضمنا این تورها معمولا در روزهای پایانی منتهی به برگزاری تور عرضه میشود.

ضمنا از آنجاییکه برای سفر به این مقصد، نیازی به اخذ ویزای توریستی نیست، هر زمان که بخواهید این امکان را دارید که تور ارمنستان را خریداری کنید و راهی شوید. از این رو امکان دارد در برخی ایام که ظرفیت تور این کشور به حد نصاب نرسیده و برگزار کننده برای پر کردن صندلی‌ های خالی، اقدام به کاهش نرخ بلیط پرواز و یا اجاره هتل می‌ کند.

در آن زمان آفر تور ارمنستان را میتوانید با قیمتی به مراتب پایین ‌تر از یک تور استاندارد، بخرید. ویژگی تورهای لحظه آخری ارمنستان این است شما با پرداخت هزینه کمتر، خدمات با کیفیت و مشابه با یک تور استاندارد را دریافت خواهید کرد.

تور ارمنستان تابستان 1400

قیمت پرواز ارمنستان در تورهای تابستانی چگونه تعیین میشود ؟

شاید برایتان جالب باشد اطلاعاتی در خصوص پرواز ارمنستان قبل از خرید تور مسافرتی این مقصد را داشته باشید، بهترین پروازهای ارمنستان در تور هوایی ارمنستان، پرواز مستقیم آرمنیا ایرویز Armenia Airways و هواپیمایی آسمان و هواپیمایی ماهان است که از تهران به ایروان در طول هفته پرواز دارند. اما سهم هواپیمایی ماهان در این بین بیشتر می باشد و با 5 پرواز در هفته، تقریبا در تمام طول هفته به مقصد ارمنستان پرواز مستقیم دارد.

همچنین هواپیمایی آسمان نیز 4 و هواپیمایی آرمنیا ایرویز 2 پرواز در طول هفته دارند. مدت زمان این پرواز 1 ساعت و 30 دقیقه است که در فرودگاه بین المللی شهر ایروان بر زمین خواهد نشست.
در خصوص قیمت پرواز ارمنستان هم باید بگوییم که پرواز ارمنستان در تابستان به مقصد ایروان، به صورت آنلاین موجود است و با توجه به تاریخ و ساعت و همچنین نوسانات ارزی به صورت لحظه ای در حال تغییر می باشد.

به همین دلیل نمیتوان قیمت واحد و مشخصی را به شما بیان کنیم. همچنین برای خرید آنلاین بلیط هواپیمای ارمنستان شما تنها به کارت بانکی که عضو شبکه شتاب نیز باشد، احتیاج دارید؛ برای سفر به این کشور می توانید با دو نوع پرواز سیستمی که خود انواع مختلفی دارد و نیز پرواز چارتر، سفر کنید.

قیمت پرواز تور ارمنستان تابستان 1400

بهترین زمان خرید تور ارمنستان تابستان 1400

از آنجاییکه فصل تابستان فصل شلوغی و در اصطلاح های سیزن ارمنستان شناخته می شود، بهتر است حداقل 2 هفته قبل از سفر برای خرید تور تابستان 1400 ارمنستان اقدام کنید. اما پیشنهاد نامی گشت برای شما این است که شما مسافران عزیز از 10 الی 14 روز قبل از تاریخ سفر جهت رزرو یا خرید تور باکو ارمنستان خود اقدام نمایند.

اما نکته ‌ای که باید به آن توجه داشته باشید و شاید از کمتر کسی به شما گفته باشد این است که در " های سیزن " بهتر است بلیط‌ خود را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید تا مبلغ کمتری را پرداخت نمایید، چرا که هر چقدر به زمان سفر نزدیک ‌تر می‌ شوید، باطبع هزینه بلیط رفت و برگشت افزایش خواهد یافت.

بهترین تفریحات تابستانی در تور ارمنستان کدامند ؟

در ابتدا بدک نیست اطلاعاتی مهم و کاملی در خصوص تور ارمنستان تابستان ۱۴۰۰ داشته باشیم تا با دید بازتری تصمیم به برنامه ریزی مناسب سفر بگیریم. خوب کم کم داریم به تعطیلات تابستانی نزدیک می شویم و از آنجاییکه پارسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و دردسرهای زیاد آن متاسفانه تمام فصول سال را برای سفر کردن و خوشگذرانی از دست دادیم.

تمام امیدمان به سال جدید است! چرا که یک سال است و یک تابستان که علاوه بر آب و هوای مطبوعش، فصل تعطیلی مدارس و بهترین فرصت برای تهیه تورهای تابستانی خارجی و سفرهای خانوادگی و دسته جمعی است. مطلب امروز ما در خصوص مقصد ارمنستان است که رد ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

بهترین تفریحات تور ارمنستان تابستان 1400

  • دریاچه سوان

دریاچه سوان یکی از زیباترین و مهمترین دریاچه‌ های ارمنستان به شمار می‌رود که تقریبا 5% از مساحت این کشور را به خود اختصاص داده است و در تورهای تابستانی بهترین گزینه برای خوشگذرانی می باشد.

  • دره گل ‌ها

دره گل ‌ها درست در 50 کیلومتری شمال شرقی شهر ایروان قرار گرفته است و از ویژگی‌ های بارز این مکان، طبیعت سرسبزو بکر کوهستانی آن است که در فصل تابستان سرسبز و غرق در گل می شود و در زمستان با انبوهی از برف پوشیده می ‌شود همچنین دره گل‌ ها از مراکز اصلی تفریحی ارمنستان شناخته می شود که شامل مجموعه‌ های ورزشی رستوران ‌ها، هتل‌ ها و یک پیست اسکی به طول 7 کیلومتر می باشد.

نحوه رزرو تور ارمنستان تابستان

  • زیپ لاین در ارمنستان

انسان ها قرن ها آرزو داشتند که بتوانند پرواز کنند. ما در این نسل بسیار خوش شانس هستیم که در دوره پاراگلایدرها، هلکوپتر ها، هواپیما ها و چتربازی ها قرار گرفته ایم و هر زمان که بخواهیم این امکان را داریم که از آن ها لذت ببریم. یکی دیگر از روش هایی که ما به آسانی به آن دسترسی داریم و می توانیم با آن اشتیاق درون خود را آرام کنیم.

استفاده از زیپلاینیگ است. این تفریح یکی از جدید ترین تفریحات دنیاست که در صنعت گردشگری ارمنستان هم به کار آمده است. می توانید در زیپلاینینگ، خود را رها و آزاد تصور کنید و تصور کنید که قرار است کوه های فوق العاده ارمنستان، منطقه سرسبز تاوش، را ببینید و قرار است در ارتفاع 200 تا 300 متری از سطح زمین زیپلاین کنید.

نحوه رزرو تور ارمنستان در تابستان ۱۴۰۰

شما علاقه مندان به رزرو یا خرید تور ارمنستان می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی مورد نظرتان را از سامانه رزرواسیون آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند.

برای خرید تور ارمنستان شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود.

تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند .

در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی خود هدایت می شوید.

سفر به این مقصد خارجی در سال های اخیر یکی از جذاب ترین برنامه های سفر برای ایرانیان بوده و این مقصد جذاب بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات خارج از کشور محسوب می شود.

آژانس نامی گشت با سیستم رزرواسیون 24 ساعته امکان رزرو آنلاین تور مسافرتی این مقصد را در هر ساعت از شبانه روزی برای شما فراهم کرده است.

کافیست زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص کنید تا تمامی تورهای موجود به این مقصد برای شما نمایش داده شود. در آخر در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکل، تیم پشتیبانی نامی گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخ گویی به شما هستند.

منبع : تور ارمنستان تابستان 1400

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه