loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 589
شنبه 1 خرداد 1400 زمان : 13:16

تور چابهار تابستان 1400 گرچه در نگاه اول، بدلیل گرمای زیاد مناطق جنوبی کشورمان در این فصل چندان جذاب و منطقی به نظر نرسد. اما آگاهی از شرایط آب و هوایی و هزینه‌ های تور چابهار در این بازه زمانی نظر شما و احتمالا تصمیم شما را در انتخاب یک تور تابستانی مناسب و ارزان قیمت قطعا تغییر می کند.

ضمنا اگر اولین بار است که به چابهار سفر می ‌کنید بهتر است بیش از 3 شب را در آنجا برای اقامت انتخاب نمایید و از چابهار و جاذبه‌ های طبیعی و بکرش کلی لذت ببرید اما اگر در گذشته هم تجربه سفر به چابهار را داشته ‌اید، تور 3 شب و 4 روز چابهار بسیار عالی و مناسب بیشتر مسافرین است.

تور چابهار تابستان 1400

تور چابهار تابستان ۱۴۰۰ گرچه در نگاه اول، بدلیل گرمای زیاد مناطق جنوبی کشورمان در این فصل چندان جذاب و منطقی به نظر نرسد. اما آگاهی از شرایط آب و هوایی و هزینه‌ های تور چابهار در این بازه زمانی نظر شما و احتمالا تصمیم شما را در انتخاب یک تور تابستانی مناسب و ارزان قیمت قطعا تغییر می کند.

ضمنا اگر اولین بار است که به چابهار سفر می ‌کنید بهتر است بیش از 3 شب را در آنجا برای اقامت انتخاب نمایید و از چابهار و جاذبه‌ های طبیعی و بکرش کلی لذت ببرید اما اگر در گذشته هم تجربه سفر به چابهار را داشته ‌اید، تور 3 شب و 4 روز چابهار بسیار عالی و مناسب بیشتر مسافرین است.

قیمت تور چابهار تابستان 1400

در آخر از لحاظ قیمت تور چابهار تابستان 1400 باید بدانید که علاوه بر شرایط اقلیمی، پرواز و هتلی که انتخاب می ‌کنید همگی در قیمت تور چابهار موثر است. همچنین ایام تعطیل و پیک سفر هم تاثیر مستقیمی در قیمت تور چابهار شما خواهد داشت؛ مثلا هزینه‌ تور چابهار، در ایام تعطیلات تابستانی پایین تر از تور چابهار در دیگر ایام سال است.

اما در زمان ‌های مشابه، علت تفاوت قیمت تورهای چابهار در این بازه زمانی را در نوع، روز و ساعت پرواز و همچنین کیفیت و حتی نوع اتاق ‌های هتل محل اقامت ‌تان جستجو کنید. همچنین ایام تعطیل و پیک سفر هم تاثیر مستقیمی در قیمت تور شما دارند؛ برای مثال هزینه‌ تور تابستان ۱۴۰۰ چابهار، از اوایل شهریور ماه که هوا رو به سردی میرود، کمی بالاتر از تور چابهار ایام دیگر تابستان می شود.

اما در بازه زمان‌ های مشابه، علت تفاوت قیمت تورهای چابهار در این فصل را در نوع، روز و ساعت پرواز و همچنین کیفیت و حتی نوع اتاق ‌های هتل جستجو کنید.

آفر تور چابهار تابستان 1400

اگر تا به حال آفر تورهای چابهار در سفر به این مقصد جذاب شامل حالتان شده باشد، می‌ دانید که این تورها در اصل یک نوع سفر دقیقه نودی است و همیشه باید شما آمادگی های لازم را برای آن داشته باشید و اگر در اصل نمی‌ دانید آفر تور چابهار تابستان 1400 چیست؟ باید بگوییم که آژانس ‌های مسافرتی گاها به دلیل تکمیل نشدن صندلی‌ های هواپیما و قطار و یا خالی بودن هتل ‌ها در لحظه‌ های آخر قیمت ‌تورهای چابهار را پائین می آورند تا ظرفیت تور را تکمیل کنند؛ بنابراین همانطور که از اسمش هم مشخص است باید برای گرفتن این نوع تورها سرعت عمل داشته باشید و لحظه ‌ای را هدر ندهید و چمدان به دست به دنبال رزرو تور لحظه آخری چابهار باشید.

آفر تور چابهار تابستان 1400

البته توجه داشته باشید نرخ آفر تور چابهار در این فصل حدود 20 تا 50 درصد کمتر از نرخ عادی آن به شما ارائه می شود. پس این نکته را هم در نظر داشته باشید و اما مساله مهم بعدی که برای گرفتن تور لحظه آخری چابهار لازم است در ابتدا بدانید که مسیرهای چابهار چه قطار و چه هواپیما معمولا مسیرهای پر تردد و ترافیکی نیستند.

معمولا از قبل رزرو شده‌ اند، بنابراین خیلی کم پیش می ‌آید که از سمت آژانس های مسافرتی آفر تورهای چابهار تابستان را بشنوید. پیشنهاد ما این است که برای گرفتن تور چابهار با برنامه ‌ریزی عمل کنید و با خیال راحت سفرتان را شروع کنید.

قیمت پرواز چابهار در تورهای تابستانی چگونه تعیین میشود ؟

در ابتدا لازم است بدانید که در بیشتر موارد شما پرواز چارتر ارزان چابهار را پیدا خواهید کرد، اما چارتر همیشه ارزان نیست و بستگی به هواپیمای چارتر دارد. برای مثال اگر یک پرواز فرست کلاس چارتر شود، قیمت چارتری آن هم بالاست و نیز همچنین در زمان پیک سفر بلیط چارتر ارزان نمی باشد.

در ادامه بلیط هواپیما تهران چابهار و خرید آن یک شروع خوب برای سفر مقرون به صرفه به چابهار بشمار می رود و نیز بهترین راه برای خرید ارزان بلیط تهران چابهار اطلاع از عوامل موثر در قیمت بلیط مانند نحوه خرید بلیط هواپیما چابهار، زمان مناسب برای خرید بلیط و... می باشد.

همچنین شرکت های هواپیمایی متنوع و زیادی هستند که می ‌توانید برای خرید بلیط هواپیما چابهار از آن ‌ها استفاده کنید؛ مثلا ایرلاین ‌های ماهان، ایران ایر، آسمان، زاگرس و کاسپین و... بیشترین تعداد پرواز را در این مسیر انجام می‌ دهند.

قیمت بلیط این مسیر در بازه زمانی فصا تابستان از 700 - 800 هزار تومان شروع می شود و تا 1.000.000 - 1.200.000 هزار تومان هم میرسد. پیشنهاد نامی گشت برای بهره ‌مندی از بهترین قیمت، استفاده از بلیط‌ های لحظه آخری تهران چابهار می باشد و سفری خاطره انگیز و به یادماندنی را برای خود و همراهانتان برآورده کنید.

قیمت پول پرواز تور چابهار تابستان 1400

نکته: آنجاییکه قیمت بلیط های هواپیما به چند معیار متفاوت بستگی دارد ما نمی توانیم قیمت واحد و مشخصی را به شما ارائه کنیم اما شما مسافران عزیز می توانید با آگاهی از این معیارها به سادگی بلیط ارزان هواپیما چابهار را خریداری کنید. این معیارها شامل موارد زیر هستند: 1-ایرلاین 2- کلاس هواپیمایی 3- بلیط چارتری یا سیستمی 4- زمان سفر به چابهار.

بهترین زمان خرید تورهای تابستان چابهار 1400

نلازم به ذکر است که ظرفیت تور چابهار در فصل تابستان فقط در اواخر هفته امکان دارد که پر شود، چون به دلیل استقبال نه چندان زیاد گردشگران از تورهای تابستانی چابهار قیمت این تور اصولا پایین و مناسب است.

در نتیجه شما با تغییر قیمت چندانی در دیگر ایام سال هم روبرو نخواهید شد. شما یکی دو روز قبل از تاریخ سفرتان نیز می ‌توانید تور چابهار خود را تهیه نمایید؛ اما اگر قصد سفر در آخر هفته را دارید بهتر است از یک هفته قبل از تاریخ سفرتان، تور چابهار تابستان خود را رزرو کنید و با خیال راحت به برامه ریزی های سفرتان بپردازید.

بهترین زمان خرید تور چابهار تابستان 1400

بهترین مقاصد گردشگری در تور چابهار تابستان 1400

چابهار یکی از مهمترین شهرهای بندری ایران می باشد که از نظر اقتصادی و گردشگری بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گرفته و این شهر در جنوب شرقی سیستان و بلوچستان جای گرفته است و تنها بندر اقیانوسی ایران بشمار می رود که درست در کرانه دریای مکران و اقیانوس هند قرار گرفته است؛ نکته حائز اهمیت این منطقه این است که به دلیل جاذبه های بی نظیر و شگفت انگیزی که در این شهر بندری قرار گرفته به آن لقب " بهشت " جنوب ایران داده شده است .

قطعا از سفر به آن رضایت کامل را خواهید داشت و تجربه فراموش نشدنی برای شما می شود. همچنین با توجه به اهمیت تجاری و سیاسی بندر چابهار از نظر طبیعت و گردشگری در سالهای اخیر این شهر جذاب و توریستی بسیار مورد توجه مسافران و توریست های خارجی قرار گرفته است و هر روز به گردشگران علاقه مند آن افزوده می ‌شود و گردشگران زیادی را از سراسر ایران به سوی خود جذب می‌ کند.

از جمله جاذبه‌ های گردشگری و مهم در تور چابهار می‌ توان به: قلعه پرتغالی‌ ها، کوه‌ های مریخی یا مینیاتوری، موزه محلی چابهار، تالاب صورتی، خلیج گواتر، روستاها و غار تیس، موج افشان، درخت مکرزن و جنگل و درخت حرا اشاره کرد. در این میان دیدن طلوع و غروب خورشید در سواحل خلیج از دیدنی‌ های حیرت انگیز و تکرار نشدنی چابهار محسوب می ‌شود.

بهترین مقاصد تور چابهار تابستان 1400

نحوه رزرو تور چابهار تابستان 1400

شما علاقه مندان به رزرو یا خرید تور چابهار می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی مورد نظرتان را از سامانه رزرواسیون آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند.

برای خرید تور چابهار تابستان شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود.

تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی خود هدایت می شوید.

سفر به چابهار در سال های اخیر یکی از جذاب ترین برنامه های سفر برای ایرانیان شناخته شده است و این مقصد جذاب بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات در ایران محسوب می شود. آژانس نامی گشت با سیستم رزرواسیون 24 ساعته امکان رزرو آنلاین تور چابهار را در هر ساعت از شبانه روزی برای شما فراهم کرده است.

کافیست زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص کنید تا تمامی تورهای موجود به مقصد این جزیره دیدنی برای شما نمایش داده شود. در آخر در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکل، تیم پشتیبانی نامی گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخ گویی به شما هستند.

منبع : تور چابهار تابستان 1400

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه