loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 721
سه شنبه 11 خرداد 1400 زمان : 18:53

پاتایا یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین شهرهای توریستی تایلند است و افراد بسیاری به دلیل تفریحات شبانه، غذاهای لذیذ تایلندی، طبیعت و معابد شگفت انگیزی که در پاتایا وجود دارد، خواهان خریداری تور پاتایا یا تورهای ترکیبی پاتایا بانکوک هستند.

شهر پاتایا 100 کیلومتر با بانکوک فاصله مسافتی دارد و در سمت جنوب شرقی آن قرار گرفته است.

از آنجاییکه پاتایا یکی از شهرهای ساحلی تایلند به حساب می آید، همواره تفریحات آبی متنوع و هیجان انگیزی در آن شاهد هستید و گردشگران به صورت بیست و چهار ساعته از این نوع تفریحات می توانند لذت ببرند.

تور پاتایا

پاتایا جاذبه‌ های گردشگری هیجان انگیز و زیادی دارد که اغلب آنها دیدنی ‌های بکر و یا اماکن مذهبی هستند که از این میان این مکان‌ های دیدنی، باغ گیاهشناسی نانگ نوچ، معبد حقیقت، معبد وات فارا یا، آکواریوم پاتایا، پارک مینی سیام، گالری چند بعدی پاتایا، واکینگ استریت پاتایا، بازار شناور پاتایا،پارک آبی رامایانا، معبد بودای بزرگ، باغ وحش فیلهای پاتایا و سواحل آن از مهمترین آنها و مکان های جذاب پاتایا هستند.

نقشه گردشگری پاتایا

نقشه گردشگری پاتایا

معرفی انواع تورهای پاتایا

سفر به شهر پرهیاهوی پاتایا برای گردشگرانی که به دنبال ماجراجویی و طبیعت گردی هستند به شدت توصیه می شود. بسیاری از توریست های تور پاتایا این شهر زیبا و جذاب را به اقامتگاه های ساحلی، شگفتی های طبیعت، جزایر مرجانی و تفریحات متعدد و مهیجی آن می شناسند.

تور پاتایا معمولا در 7 شب و 8 روز بیشتر بسته می شود و اکثر گردشگران ایرانی به دلیل ارزان تر شدن نرخ قیمت تور پاتایا تمایل دارند با پرواز های ایرانی همچون ماهان ایر و ... به شهر پاتایا سفر کنند و ضمنا شما مسافران عزیز توجه داشته باشید که اگر تور پاتایا خود را از آزانس نامی گشت تهیه نمایید.

هیچ محدودیتی در انتخاب هتل محل اقامتتان، پرواز و خدمات تور مسافرتی خود ندارید و براساس زمان مورد نظر می توانید این موارد را به دلخواه خود رزرو نمایید و مجموعه ما موظف است که تمامی این خدمات را به نحو احسن در اختیار شما قرار بدهد.

معرفی انواع تورهای پاتایا

شما برای سفر به این مقصد انتخاب های متنوعی دارید مثلا از پرطرفدارترین تورهای این مقصد می توان به: تور پاتایا نوروز 1400، تور 10 روزه پاتایا، تور 15 روزه پاتایا، تور پاتایا لست سکند، تورهای ترکیبی مثل تور بانکوک پاتایا و تور پاتایا پوکت و... اشاره نمود.

که نامی گشت با هدف رضایت حال مسافران خود، همواره سعی در ارائه بالاترین خدمات در کنار ارزان ترین قیمت ها در سطح بازار داشته است؛ بنابراین جای هیچ نگرانی بابت قیمت تورهای پاتایا در بالای همین صفحه نداشته باشید.

چرا که شما می توانید با تغییر پرواز و یا هتل خود هزینه تور پاتایا را متناسب با بودجه خود تغییر دهید؛ البته توجه داشته باشید که قیمت تور 15 روزه پاتایا تایلند به نسبت دیگر تورهای این مقصد گرانتر می باشد.

خدمات تور پاتایا

خدمات تور پاتایا ممکن است در هر پکیجی متفاوت باشد. اما خدمات زیر معمولا در تمامی تورهای پاتایا ارائه می‌شود:

  • اخذ ویزای تایلند
  • رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • رزرو هتل به همراه صبحانه
  • ترانسفر فرودگاهی
  • ترانسفر بین شهری و از فرودگاه بانکوک
  • بیمه مسافرتی با توجه به تعداد روزهای اقامت
  • تور لیدر فارسی زبان
  • راهنمای محلی
  • سیم کارت اعتباری تایلند (در صورت نیاز)

تور پاتایا هوایی

بهترین و سریعترین راه دسترسی به پاتایا از طریق هواپیما می باشد که توجه داشته باشید که از ایران به این شهر، پرواز مستقیم وجود ندارد و شما باید پرواز بانکوک خریداری کنید و از آنجا با ترانسفر به شهر زیبای پاتایا برسید.

شما می توانید با متنوع ترین ایرلاین ها (داخلی - خارجی) سفری راحت و بدون دغدغه به پاتایا تایلند داشته باشید و ما در آژانس نامی گشت با ارائه تورهای هوایی پاتایا ارزان قیمت، شرایط را به گونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد تا با کمترین هزینه برای تور هوایی، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید.

در نهایت خرید ارزان ترین قیمت تور پاتایا با پرواز های متنوع، رزرو تور پاتایا لحظه آخری با صبحانه و بهترین ساعات پرواز و هتل های متنوع از نامی گشت مجری برتر تور تایلند بخواهید.

نکته: رزرو و خرید بلیط هواپیما به مقصد پاتایا تایلند از تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، بندرعباس، ارومیه، جزیره کیش، ساری و ... نیز امکان پذیر است.

تور پاتایا هوایی

پروازهای پاتایا با چه ایرلاین ها یا هواپیمایی ها انجام می شود؟

چنانچه قصد سفر به پاتایا را دارید بهترین پروازهای ایرانی هواپیمایی های ماهان Mahan Air Airlines و هواپیمایی ایران ایر Iran Air Airlines هستند و نیز بهترین پروازهای خارجی به این مقصد همچون قطر ایرویز قطر Qatar Airways، ایرلاین بانکوک ایرویز تایلند Bangkok Airways، هواپیمایی امارات و هواپیمایی ایرفلوت نیز به این مقصد پرواز دارند.

پروازهای پاتایا

فاصله هوایی بین ایران و پاتایا چقدر می‌ باشد؟

قبل از هر چیزی باید به این نکته توجه داشته باشید که تمامی پروازها از ایران به فرودگاه شهر بانکوک انجام می ‌شود و از آنجا شما با اتوبوس به پاتایا سفر خواهید کرد. حدودا از فرودگاه امام خمینی تهران تا فرودگاه شهر بانکوک 10 ساعت در مسیر هستید.

هزینه سفر به پاتایا با هواپیما چقدر است؟

تایلند از آن دست کشورهایی نیست که روی سفر زمینی و کاهش هزینه‌ های آن از این طریق، حساب باز کنید. بنابراین تنها راهی که برایتان باقی می ‌ماند سفر هوایی به این مقصد است.

با این اوصاف احتمالا به دنبال قیمت بلیط هواپیما پاتایا هستید؛ خوب قیمت بلیط این مسیر به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله این عوامل می ‌توان به نوع ایرلاین، کلاس پروازی، زمان سفر و… اشاره کرد که به دلیل نوسانات ارزی و دیگر موضوعات نمی توان قیمت واحدی را بیان نمود.

همچنین شروع قیمت بلیط هواپیما تهران پاتایا از حدود 4 میلیون تومان شروع می شود که با توجه به عوامل ذکر شده این قیمت می ‌تواند کمتر و بیشتر هم بشود و نیز برای کاهش مخارج سفر به پاتایا، می‌توانید ایرلاین‌هایی اقتصادی و کلاس پرواز اکونومی را برای سفرتان انتخاب کنید.

قیمت تور پاتایا، نحوه تعیین قیمت تور پاتایا چگونه است؟

موضوع مهم بعدی هزینه سفر به پاتایا با تور است که نحوه قیمت گذاری تورهای پاتایا تایلند به عوامل مهمی همچون رزرو هتل های همراه با وعده های غذایی، بلیط هواپیما، فصل انتخابی شما و تعداد روزهای اقامت و مهمتر نوع خدماتی که ارائه میشود مثل: ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت و... بستگی دارد و همگی می تواند نرخ تور مسافرتی پاتایا را دستخوش تغییراتی کند.

همچنین تور مسافرتی به مقصد پاتایا می تواند شامل تور پاتایا ترکیبی، تور پوکت پاتایا، تور بانکوک پاتایا و... باشد و همچنین شما می توانید از طریق وب سایت آژانس نامی گشت تور پاتایا ارزان قیمت را براحتی رزرو کنید و برای رزرو آن هم می توانید با مشخص نمودن تور مسافرتی و انتخاب تاریخ رفت و برگشت از میان تورهای نمایش داده شده، تور دلخواهتان را به صورت آنلاین رزرو یا خرید نمایید.

قیمت تور پاتایا

تور پاتایا لحظه آخری، آیا شرایط استفاده از این تورها را دارید؟

در ابتدا پیشنهاد می کنیم گول این عبارت لحظه آخری را نخورید! به خصوص در خصوص مقاصدی مثل پاتایا تایلند که نیاز به اخذ ویزا دارد و مهمتر اینکه چرا که به ندرت در طول سال این تورها به مشتریان آژانس های هواپیمایی معرفی می شود؛ چرا که تور لحظه آخری پاتایا ارزان به این صورت است .

که در روزهای آخر گاها چند صندلی در پرواز یا چند اتاقی در هتل خالی باقی مانده است و این موضوع باعث می شود که آژانس ‌ها برای متحمل نشدن ضرر، این ظرفیت‌ های موجود را با قیمت کمتری به شما بفروشند؛ هر چه هم به زمان پرواز نزدیک‌ تر می شوند و ظرفیت خالی وجود داشته باشد قیمت آن از 30 تا 50 درصد پایین می آورند تا تمام آنها را به فروش برسانند.

در ادامه می‌ توان گفت اکثر علاقه مندان به سفر، این موضوع را می دانند و تلاششان این است که از تور لحظه آخری بانکوک و پاتایا چارتر برای کاهش هزینه هایشان استفاده کنند.

البته توجه داشته باشید هر آژانس مسافرتی که ادعای فروش تور ارزان و لحظه آخری پاتایا را داشت، دال بر حقیقی بودن آن نیست! در بعضی مواقع آژانس ‌ها تور‌های ارزان و بی کیفیت خود را در قالب تور لحظه آخری ارزان قیمت پاتایا به مسافران بی تجربه می ‌فروشند و این شما هستید که باید در انتخاب درست و هوشمندانه ای داشته باشید.

تور پاتایا لحظه آخری

تور ارزان پاتایا یا همان آفر تور پاتایا!

تورهای ارزان پاتایا یا آفر تور پاتایا گزینه هایی هستند که بیشتر مسافران در سال به دنبالش هستند، اما این تورها چگونه اند و چه زمان هایی بیشتر ارائه می شوند؟ خوب تورهای آفری پاتایا تایلند در اصطلاح به تورهایی گفته می شود که شامل تخفیف های ویژه ای از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف در شهر پاتایا شوند و در ضمن زمان هم تاثیر مهمی در برگزاری این تورها دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری آنها باقی نمانده باشد.

اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر برای شما توضیح دهیم به این صورت است که این تورها درست در فصل های لو سیزن بیشتر برگزار و توسط آژانس ها ارائه می شوند، حالا یعنی چی؟ سفر در دوران لو سیزن به معناست که شما گردشگران تور مسافرتی پاتایا کمترین قیمت ‌ها و خلوت ‌ترین جاذبه‌ های گردشگری را در این مقصد تجربه خواهید کرد و این برای خیلی ها ملاک سفر بشمار می رود؛ در ضمن لازم است بدانید که لو سیزن یا آف سیزن (Off-Season) زمانهایی در سال است که همیشه مورد استقبال مسافرانی بوده که به دنبال تورهای ارزان قیمت پاتایا هستند.

تور ارزان پاتایا

ارزانترین قیمت تور پاتایا

در ابتدا توجه داشته باشید که ارزان ترین نرخ تور پاتایا به هیچ عنوان نمی تواند دلیل بر بهتر بودن تور مسافرتی شما باشد چرا که آژانس ها خدمات و امکانات ضعیف تری را در این تورها ارائه می کنند و نوع هتل و پرواز شما در حد اکونومی است.

در ادامه بسیاری از شما عزیزان به دنبال تور تایلند ویژه یا تور تایلند آفری یا همان تور تایلند لحظه آخری می گردید و اگر با سرچ هوشمند در نامی گشت آشنایی داشته باشید، حتما می دانید که شما براحتی می توانید همواره ارزان ترین تورهای شهرهای مختلف تایلند را فقط با نوشتن نام تایلند در سرچ نامی گشت مشاهده کنید و با استفاده از فیلترها بسیار سریع به ارزانترین قیمت تور تایلند پاتایا برسید.

البته گاهی اوقات هم پیش می آید که تورهای ارزان پاتایا هیچ تفاوتی با سایر تورها نداشته باشند چرا که تنها به دلیل داشتن ظرفیت بیشتر قیمتشان کم تر شده اند، بنابراین نگران نباشید.

هزینه سفر به پاتایا چقدر است؟

هزینه های تورهای پاتایا

  • تورهای مخصوص پاتایا: تورهای 7 شب و 8 روزه بین 6 تا 22 میلیون تومان
  • تورهای ترکیبی پاتایا: این تورها معمولا 6 تا 7 شب هستند و ترکیبی با شهرهای بانکوک یا پوکت برگزار میشود. هزینه بین 6.5 تا 20 میلیون تومان

منبع : تور پاتایا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه