loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 165
چهارشنبه 20 مرداد 1400 زمان : 14:56

تور کیش از جذاب ترین و پرتردد ترین تورهای داخلی به جنوب کشورمان محسوب می شود. این استقبال باعث شده مروارید خلیج فارس سالانه نزدیک به دو میلیون گردشگر از سراسر ایران داشته باشد. خوشبختانه تور کیش از اصفهان، از تهران، شیراز، مشهد و بسیاری از شهرهای مهم و پرگردشگر برگزار می شود که نشان دهنده تمایز این منطقه از نظر توریستی با دیگر شهرهای ایران میباشد. این روزها یکی از تورهای پرطرفدار و محبوب در بین شهروندان اصفهانی، تور کیش از اصفهان است.

گرچه مبدا اکثر تورهای کیش از شهر تهران است اما برخی از شرکت ‌های مسافرتی معتبر همچون آژانس نامی گشت، متخصص تور کیش از اصفهان به طور تخصصی و به صورت تور هوایی کیش از اصفهان و تور زمینی کیش از اصفهان می باشد که پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از شرایط و رزور تور کیش از اصفهان، با کارشناسان ما در مجموعه نامی گشت تماس بگیرید.

تور کیش از اصفهان

کیش با برخورداری از مکان های گوناگون تفریحی، تاریخی و بکر توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. از جاذبه های طبیعی کیش که همه را به تور مسافرتی کیش ترغیب می کند، وجود تنوع تفریحات دریایی این مقصد است.

تفریحات آبی همراه بر بازی های هیجانی آبی شامل ساحل نوردی، قایق سواری، کشتی های آکواریومی و کشتی کروز و بازدید از جاذبه های ساحل می باشد و همچنین شما مسافران از تفریحاتی همچون: فلای بورد، چتر پاراسل، اسکوتر زیردریایی برای بازدید از آبزیان و... می توانید تجربیات بامزه و جذابی را بدست آورید.

در نهایت تور کیش از اصفهان را با تخفیفات ویژه، اقامت در بهترین هتل های ساحلی کیش و هتل های نزدیک به مراکز خرید همراه با خدمات گردشگری عالی از قبیل گشت جزیره، ترنسفر فرودگاهی، چند بلیط تفریحی رایگان برای جاذبه های دیدنی کیش و تخفیف بر روی بیشتر تفریحات کیش را از نامی گشت بخواهید؛ مفتخریم با سال ها تجربه در رزرو تورهای کیش در معرفی و اجرای همه تورهای کیش از سراسر کشور در خدمت شما گردشگران عزیز باشیم.

تور کیش از اصفهان لوکس و ارزان

تور کیش از اصفهان هوایی

خوب اگر صرفه جویی در زمان و نیز راحتی در تور کیش از اصفهان برای شما اهمیت بالاتری نسبت به هزینه‌ های این تور مسافرتی دارد. تور هوایی کیش از اصفهان بهترین گزینه برای شماست و پیشنهاد می کنیم بدون هیچ تردیدی آن را رزرو کنید.

در ضمن شما مسافران در تور هوایی کیش از اصفهان باید به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان بروید و با پرواز مستقیم اصفهان به کیش، خود را به جزیره کیش برسانید.

در ضمن پرواز اصفهان به کیش هر روز صبح‌ فرودگاه بین ‌المللی اصفهان را ترک میکند و حدود یک ساعت به طول می ‌انجامد و البته تنها شرکت ‌های هواپیمایی زاگرس، ایران ایر، کیش ایر و آتا در این مسیر فعالیت دارند.

تور کیش از اصفهان زمینی

با توجه به اینکه راحت ترین مسیر تور هوایی می باشد اما با این حال تور زمینی کیش اصفهان هم زمان زیادی نیاز ندارد و شما عزیزان تنها 6 ساعت زمان برای رسیدن به کیش وقت لازم دارید.

در ضمن مسیر زمینی اصفهان به کیش از شهرهای شهرضا، آباده، مرودشت، شیراز، جهرم، لار، بستک و بندرلنگه گذر می کند و عده ای دیگر به جای مسیر جهرم و لار، در مسیر خنج، لامرد و در نهایت به سمت بندرعباس حرکت می کنند.

تور کیش از اصفهان زمینی

تور کیش از اصفهان با قطار

در تور زمینی کیش از اصفهان گزینه دیگری هم پیش رو دارید! شما می توانید خود را به ایستگاه راه ‌آهن اصفهان برسانید و در این ایستگاه، قطارهای بندر عباس را سوار شوید و خود را به شهر زیبای بندرعباس برسانید.

مدت زمان سفر ریلی از اصفهان به بندرعباس 17 ساعت می باشد و درست بعد از توقف در ایستگاه راه آهن بندرعباس، این امکان را دارید به صورت زمینی خود را به بندر چارک برسانید و از آن جا با اتوبوس‌ های دریایی، خود را به جزیره دوست داشتنی کیش برسانید.

توجه داشته باشید که مدت زمان سفر دریایی از بندر چارک تا جزیره کیش، یک ساعت و سی دقیقه می باشد. همچنین تور زمینی کیش از اصفهان گرچه از نظر هزینه، به صرفه ‌تر از تور هوایی کیش از اصفهان برایتان تمام می شود، اما دردسرهای خاص خود را دارد و زمان طولانی ‌تری را می طلبد.

همچنین سفر زمینی از اصفهان به بندر چارک و نیز سفر دریایی از بندر چارک به بند کیش، قطعا کمی خسته کننده است اما نمی توان منکر جذابیت های این روش سفر شد.

قیمت تور کیش از اصفهان چقدر است؟

یکی از مواردی که اغلب مسافران به دنبال آن هستند، خرید تور ارزان کیش از اصفهان می باشد؛ اما با توجه به شرایط و نوساتات قیمتی در حالت کلی نمی توانیم نرخ و قیمت دقیق و ثابتی را برای شما عزیزان بیان کنیم، چون این قیمت ها بر اساس فاکتورهای مختلف و در روزهای متفاوت سال با هم کلی تفاوت دارند.

اما نرخ تور کیش از اصفهان به عوامل زیاد و مهمی بستگی دارد، مثلا عواملی اعم از انتخاب روش سفر (هوایی – زمینی)، تعداد روزهای اقامت، تعداد ستاره‌ های هتل، ترانسفر، صبحانه و... در تعیین قیمت نهایی تور کیش از اصفهان تاثیر گذار خواهند بود.

قیمت تور کیش از اصفهان

بطور کلی نرخ تور کیش از اصفهان به دو عامل قیمت بلیط پرواز اصفهان - کیش و همچنین نرخ رزرو هتل در کیش بستگی دارد. به همین دلیل هزینه تور کیش از اصفهان تقریبا برابر و گاها حتی بیشتر از تور کیش از تهران می شود.

چون پروازهای اصفهان به کیش اکثرا به صورت سیستمی عرضه می شوند و پروازهای چارتری در این مسیر کمتر پیدا می شود و با خرید تور کیش از آژانس مسافرتی نامی گشت، شما براحتی بلیط هواپیما و اتاق هتل ‌های کیش را با بهترین کیفیت و مناسب ‌ترین قیمت خریداری می کنید.

تور کیش از اصفهان لحظه آخری و ارزان

یکی از دلایل شلوغی مسیر پرواز اصفهان به کیش، توریستی بودن هر دو شهر اصفهان و کیش می باشد. اما با این اوصاف به دلیل تکمیل شدن ظرفیت پروازهای این مسیر، پروازهای چارتری زیادی در این مسیر وجود ندارد و خیلی ارائه نمی شود.

اما قطعا می دانید که پروازهای چارتری قیمت پایین ‌تری نسبت به پروازهای سیستمی دارند و شما در روزهای ابتدایی هفته، پروازهای تور کیش از اصفهان ارزان تری را می توانید خریداری کنید.

همچنین اگر تور کیش از اصفهان خود را در ایام گرم سال و یا با هتل ‌های 2 یا 3 ستاره تهیه کنید، این امکان را دارید که تور ارزان کیش از اصفهان را با قیمت مناسب و عالی خریداری نمایید.

تور کیش از اصفهان ارزان و لحظه

همچنین اگر چه تعداد پروازهای کیش از اصفهان هم کم نیست، اما پیدا کردن تور کیش از اصفهان لحظه آخری و ارزان در میان تورهای هوایی کیش از اصفهان، چندان کار ساده ای نخواهد بود. لازم به ذکر است که به ندرت پیش میاد که برخی از پروازهای اصفهان - کیش به صورت چارتری برگزار شده و عرضه شود.

عامل دیگر در لحظه آخری شدن یک تور مسافرتی کیش مربوط به هتل ‌های کیش می باشد که در ایامی که تعداد متقاضیان تور کیش از اصفهان کمتر شود، برگزار کنندگان و یا آژانس های هواپیمایی مجبور به ارائه تور کیش از اصفهان با تخفیف های هیجان انگیز و زیادی خواهند بود.

البته باید این را هم بدانید که لازمه خرید تورهای لحظه آخری کیش آمادگی کامل برای سفر است، امکان دارد تور لحظه آخری شما برای همین امروز یا فردا باشد. بنابراین برای انتخاب این تورها حتما هوشمندانه رفتار کنید.

تور کیش از اصفهان لحظه آخری و ارزان

با توجه به اینکه تور لحظه آخری کیش با هدف تکمیل ظرفیت تور معمولی برگزار می ‌شود، از نظر قیمتی بسیار ارزان ‌تر از تورهای سیستمی به شما عرضه می شوند؛ بنابراین تور کیش از رشت لحظه آخری و ارزان یک تور مقرون ‌به‌ صرفه برای شما خواهد بود. همچنین این تورها در بازه زمانی خیلی کوتاه برگزار می ‌شوند.

پس اگر قصد دارید در این تورها شرکت کنید، باید برنامه کاری و زندگی خود را به تناسب زمان برگزاری تور مورد نظر بچینید و نیز حتما در نظر داشته باشید که خدمات رفاهی و امکانات تورهای لحظه آخری نسبت به تورهای معمولی هیچ تفاوتی ندارد.

در ادامه اگر دنبال یک تور ارزان کیش ازاصفهان هستید، می ‌توانید به سایت نامی گشت مراجعه کنید و از آنجا وارد بخش تورهای گردشگری کیش شوید. در این بخش این امکان را دارید که بعد از انتخاب مبدا، مقصد، بازه زمانی و تعداد نفرات روی گزینه جستجو کلیک کنید تا همه تورهای کیش از رشت در آن بازه زمانی برایتان به نمایش دربیاید.

در ادامه میتوانید فیلتر " کمترین قیمت " را فعال نمایید تا این تورها به ترتیب از کم به زیاد مرتب بشوند تا انتخاب را برایتان راحت کند، حالا با توجه به قیمت ها می ‌توانید به تناسب بودجه و سلیقه خود تور مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

منبع: تور کیش از اصفهان

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه