loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 292
پنجشنبه 3 تير 1400 زمان : 14:39

هتل هیلتون بسفروس (Hilton Bosphorus Hotel Istanbul) هتلی 5 ستاره در مرکز شهر استانبول میباشد که چشم انداز خیره کننده ‌ای رو به خیابان بسفروس دارد و شما تنها با 10 دقیقه‌ پیاده روی میتوانید به میدان تکسیم معروف برسید.

این هتل در بخش اروپایی استانبول با نمایی رو به تنگه بسفروس قرار گرفته است و دارای استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترکی و 7 رستوران و غذاخوری می باشد. هتل هیلتون بسفر دارای اتاق هایی همراه با بالکن با ویویی منحصر به فرد می باشد که چشم انداز اتاق ها یا به سوی باغ یا تنگه بسفروس هستند و دارای دکوراسیون سنتی ترکی می باشد.

در رستوران های این هتل انواع غذاهای چینی، لبنانی و دریایی و... برای تمام سلیقه ها سرو می شود و همچنین کلوپ سلامتی این هتل به صورت 24 ساعته فعالیت دارد و دارای کلاس های ایروبیک، امکانات تنیس و اسکواش است.

ضمنا این هتل دارای امکاناتی اعم از حمام ترکی ، 2 سونا و 2 حمام بخار و خدمات ماساژ و... نیز ارائه می کند.

تور استانبول هتل هیلتون بسفروس

شما مسافران تور استانبول تنها با 10 دقیقه پیاده روی به میدان تکسیم و منطقه خرید نیشانتاشی خواهدی رسید و همچنین هتل هیلتون بسفر تا ایستگاههای متروی تکسیم و عثمان بی نیز 10 دقیقه فاصله زمانی دارد.

در ادامه لازم است بدانید که هتل هیلتون استانبول بسفروس در مجموع دارای 500 اتاق می باشد که شامل 15 سوئیت، 4 اتاق مخصوص افراد ناتوان و 51 اتاق EXECUTIVE و 431 اتاق استاندارد می باشد.

اتاق های هتل، چشم انداز منحصر به فرد رو به تنگه بسفر و باغ دارند و به سبک و هنر ترکی طراحی و چیدمان شده اند.

از خصوصیات دیگر اتاق های این هتل به پنجره های بزرگ، محل نشیمن، پرده های ضخیم و حمام مرمری و... اشاره کرد.

بطور کلی اتاق ها به شرح زیر تقسیم شده‌ اند:

  • اتاق استاندارد
  • اتاق اجرایی
  • اتاق دلوکس
  • سوئیت

قیمت تور استانبول هتل هیلتون بسفروس

قیمت تور استانبول هتل هیلتون بسفروس

موضوع مهم بعدی قیمت تور استانبول هتل هیلتون بسفروس می باشد که نحوه قیمت گذاری تورهای استانبول ترکیه به عوامل مهمی اعم از: رزرو هتل همراه با وعده های غذایی، بلیط هواپیما، نوع خدماتی که ارائه میشود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان ترکی، گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت و... بستگی دارد.

برای خرید تور استانبول ارزان قیمت همیشه بهترین راه خرید تور لحظه آخری استانبول یا آفر تور مسافرتی استانبول است که هر مسافری در تمام طول سال به دنبالشان هستند. در خصوص رزرو این تورها هر قدر به زمان پرواز نزدیک می شویم، قیمت ها به طرز قابل توجهی کاهش خواهند داشت و امکان خرید تور استانبول مقرون به صرفه و مناسب برای شما فراهم می شود.

در آخر برای خرید تورهای استانبول در هر ساعت از شبانه روز می توانید به سایت نامی گشت مراجعه کنید و از میان گزینه های متنوع، بهترین تور مسافرتی را خریداری کنید.

قیمت اتاق های هتل هیلتون بسفروس استانبول

قیمت اتاق های هتل هیلتون بسفروس استانبول

اتاق ‌های هتل هیلتون بسفروس دارای 9 طبقه است که 15 سوئیت و 499 اتاق غیر سیگاری را در خود جای داده است. 8 آسانسور برای راحتی و انتقال مسافران به طبقات هتل مورد استفاده قرار می ‌گیرد. تمامی اتاق‌ ها به تهویه مطبوع و گرمایش قابل تنظیم مجهز هستند.

همچنین سوئیت ‌ها و اتاق‌ ها دارای تراس هستند که می‌ توان از هوای مطبوع و چشم انداز شگفت انگیزش کلی لذت برد. اتاق ها امکاناتی اعم از یخچال، ایستگاه چای و قهوه، تلفن مستقیم، رادیو، تلویزیون با کانال‌ های ماهواره ‌ای، حمام مجهز به دوش، وان، سشوار وای فای و ... را دارند.

همچنین اتاق‌ های خانوادگی، سوئیت ‌های کوچک و بزرگ همگی پذیرای میهمان ‌هایی است که این هتل را جهت اقامت انتخاب کرده اند. علاوه بر امکانات سوئیت ‌ها و اتاق های هتل، طراحی داخلی و دکوراسیون آن ‌ها هم شگفت انگز است.

اتاق‌ های هتل هیلتون بسفروس روشن و دلباز و با چشم ‌اندازی زیبا رو به باغ هتل یا تنگه بسفروس هستند و نیز دکوراسیون آن به سبک ترکی و سنتی می باشد و دارای پنجره ‌هایی بزرگ و نورگیر است که فضای دلنشین و لذت بخشی را برای مسافرین را فراهم می کند.

اتاق ها و سوئیت های هتل هیلتون بسفروس

برای اطلاع از قیمت تور استانبول هتل هیلتون بسفروس مهم است بدانید که شروع قیمت های اتاق ها از شبی 140 دلار شروع می شود و اینکه پیشنهاد مجموعه نامی گشت این است که قبل از رزرو این هتل از قیمت اتاق های این مجموعه اقامتی 5 ستاره اطلاع داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید.

اما این موضوع را بدانید که ارائه قیمت اتاق های هتل کاملا تقریبی می باشد و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات ارزی در حال تغییرات می باشد به همین دلیل قیمت دقیق و درستی را نمی توان به شما ارائه کنیم، اما شما براحتی می توانید با مراجعه به سامانه رزرواسیون وبسایت نامی گشت از نرخ دقیق اتاق ها و سوئیت های هتل مطلع شوید.

در نهایت هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد و اینکه هزینه رزرو اتاق در هتل هیلتون بسفر با توجه به نوع اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است.

امکانات و خدمات هتل هیلتون بسفروس استانبول

امکانات و خدمات هتل هیلتون بسفروس استانبول

هتل هیلتون بسفروس استانبول ترکیه یک هتل 5 ستاره است که در قسمت اروپایی استانبول با چشم اندازی رو به تنگه بسفروس خودنمایی می کند. اتاق های این هتل دارای بالکن با نمایی رو به باغ یا تنگه بسفر، دکوراسیون سنتی ترکی، محوطه جدا برای نشستن، پرده های نورگیر، حمام اختصاصی، صندوق امانات و اینترنت وای فای رایگان می باشد. استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترکی، کلاس های ایروبیک، امکانات تنیس و اسکواش، حمام ترکی، 2 سونا، 2 حمام بخار، خدمات ماساژ و سالن زیبایی از جمله برخی از امکانات هتل هیلتون بسفروس استانبول هستند.

این هتل به دلیل امکانات و خدمات منحصر به فرد برای اقامت در تور استانبول توصیه می شود.
همچنین این هتل دارای 7 رستوران است که انواع غذاهای چینی، لبنانی، ترکی و دریایی را سرو می کند، غذای مخصوص کودک، غذای رژیمی نیز در منوی رستوران موجود است.

اینکه امکان صرف صبحانه در اتاق نیز از دیگر خدمات هتل بسفروس بشمار می رود. از دیگر امکانات هتل اینکه به میدان تکسیم و منطقه خرید نیشانتاشی با 10 دقیقه پیاده روی از هتل خواهید رسید.

فاصله هتل هیلتون بسفر تا ایستگاه های متروی تکسیم و عثمان بی نیز نیز تنها ده دقیقه زمان می برد و نیز فاصله کاخ توپکاپی تا این هتل 3.5 کیلومتر است.

خدمات هتل هیلتون بسفروس

از جمله اساسی ترین و مهمترین امکانات هتل می ‌توان به: وای‌ فای رایگان، صندوق امانات، سالن اجتماعات، ماهواره، استخر روباز، پذیرش 24 ساعته، باغ، تراس، جکوزی، اجاره خودرو، پارکینگ، خدمات بلیط، سالن ورزشی، سونا، اسپا، خدمات ماساژ، حمام ترکی، شش رستوران و خدمات تبدیل ارز و.. اشاره کرد.

ضمنا اتاق ‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع، پنجره‌ های بزرگ، مبلمان راحتی و حمام مرمری هستند. باشگاه ورزشی و سلامتی هتل نیز 24 ساعته برای رفاه حال میهمانان باز است.

در ضمن مرکز کنگره استانبول، مرکز نمایشگاه و همایش لطفی کردار و تئاتر روباز " هاربیه جمیل تُپوزلو " درست در نزدیکی هتل قرار گرفته است. در نهایت هتل از فرودگاه بین ‌المللی آتاتورک نیز 20 کیلومتر فاصله دارد.

آفر تور آنتالیا هتل هیلتون بسفروس استانبول

تور ارزان استانبول یا آفر ویژه تور استانبول هتل هیلتون بسفروس استانبول گزینه هایی هستند که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالشان هستند.

اما این تورها دقیقا چگونه اند؟ و چه زمان هایی بیشتر به مسافران ارائه می شوند؟ خوب آفرهای تور تخصصی استانبول در اصطلاح به تورهایی گفته می شود که شامل تخفیف های ویژه و شگفت انگیزی از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف شهر استانبول شوند و در ضمن زمان هم تاثیر مهمی در برگزاری این تورهای پرطرفدار دارد.

یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری تور مربوطه باقی نمانده باشد، اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر برای شما توضیح دهیم به این صورته که تور استانبول هتل هیلتون بسفروس درست در فصل های لو سیزن و کم گردشگر استانبول مثل فصول سرد سال، بیشتر برگزار و توسط آژانس ها به شما پیشنهاد می شوند.

آفر تور آنتالیا هتل هیلتون بسفروس استانبول

در ادامه پیشنهاد ما این است که شما علاقه مندان برای اطلاع از آفر تور استانبول و یا خرید تور لحظه آخری استابنول یا دیگر شهرهای ترکیه لازم است همیشه به روز باشید! اگر قصد سفر به این شهر را دارید، با چک کردن مداوم تورها می توانید از جدیدترین و بهترین تورهای لحظه آخری استانبول مطلع شوید.

همچنین شما با عضویت در صفحه اینستاگرام مجموعه نامی گشت می توانید از آخرین اخبار آفر تور استانبول هتل هیلتون بسفر و سایر مقاصد و هتل ها مطلع شوید. برای خرید تور مسافرتی استانبول، امکان رزرو آنلاین برای شما فراهم شده است و تنها با چند کلیک می توانید تور مورد نظرتان را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری نمایید.

تور استانبول هتل هیلتون بسفروس از تهران و شهرستان ها

در ابتدا مهم است بدانید که مبدا اکثر تورهای استانبول از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر کشورمان در صورت درخواست مسافران امکان پذیر است.

خوشبختانه در خصوص تور استانبول هتل هیلتون بسفروس از تهران و شهرستان ها باید بگوییم که برگزاری این تور برای شما کاملا امکان پذیر است؛ تنها کافیست با مشاوران مجموعه نامی گشت جهت رزرو و خرید تور مورد نظر خود تماس حاصل نمایید.

همچنین با برنامه ریزی تور مسافرتی خود به مقصد استانبول علاوه بر امکان انتخاب گزینه هایی همچون: بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و راهنمای فارسی زبان، می توانید سفر به شهرهای دیگر ترکیه را نیز در برنامه سفر خود قرار دهید.

در نهایت برای جست و جوی هتل ها در وبسایت نامی گشت، به راحتی با وارد کردن مقصد استانبول و مشخص کردن تعداد مسافران، تمامی هتل های آماده پذیرش در این شهر برای شما نمایش داده می شود.

همچنین در قسمت پروازها، با مشخص کردن مبدا حرکت و وارد کردن استانبول به عنوان مقصد سفر، زمان سفر، تعداد مسافران، کلاس پرواز و نوع سفر، تمامی پرواز های در دسترس در بازه زمانی مشخص شده برای شما نمایش داده می شود.

منبع : تور استانبول هتل هیلتون بسفروس

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه