loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 769
پنجشنبه 30 بهمن 1399 زمان : 15:28

جمهوری آذربایجان کشوری بسیار زیباست که در همسایگی ایران قرار گرفته است و بخشی از سواحل دریای خزر در اختیار این کشور بوده اما علاوه بر آن، کوهستانی بودن آذربایجان باعث شده تا تنوع زیستی و آب و هوایی بسیار مطبوعی را داشته باشد. همین موضوع باعث شده تا هرساله گردشگران زیادی از سراسر دنیا برای گذراندن تعطیلات این کشور را برای تفریح و سفر انتخاب کنند. همچنین به دلیل نزدیک بودن فرهنگ مردم ایران و آذربایجان، سفر به آنجا برای ما مسافران ایرانی بسیار لذت بخش و راحت ‌تر است و حتی جذابیت‌ های متنوعی هم دارد.

به طور مثال مردم این کشور هم نوروز را جشن می ‌گیرند و با برگزاری مراسم‌ های شاد و موسیقی محلی به استفبال سال نو می ‌روند. از طرفی آثار باستانی و مکان‌ های تاریخی متنوعی در آذربایجان باقی‌ مانده‌ اند که هر کدام ارزش دیدن را قطعا دارند. با این‌ حال مراکز تفریحی و سرگرمی در این کشور به اندازه‌ ای گسترده و هیجان انگیز هستند که پاسخگوی هر نوع سلیقه ‌ای در تور آذربایجان باشند.

راهنمای گرفتن ویزای آذربایجان، آیا آذربایجان ویزا میخواهد؟

از جمله قوانین کشور آذربایجان برای مسافران و گردشگران عزیز در سراسر دنیا این است که برای هر نوع سفری به آنجا باید ویزا داشته باشند. اما دریافت ویزای جمهوری آذربایجان کار چندان پیچیده و سختی نیست و خیلی راحت می ‌توانید برای آن اقدام نمایید، به این صورت که شما میتوانید از طریق سفارت و به طور مستقیم اقدام کنید که کمی زمان بیشتری از شما می گیرد. اما امروزه این کشور برای سرعت بخشیدن به این کار، سامانه‌ ای را راه‌ اندازی کرده که شما جهت اخذ ویزای الکترونیکی آذربایجان می‌ توانید به طور آنلاین در خانه نسبت به گرفتن ویزای توریستی آذربایجان اقدام کنید. توجه داشته باشید که برای گرفتن ویزا باید پاسپورت ‌تان حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد.

ویزای آذربایجان

اگر از طریق آژانس ‌های مسافرتی با تور آذربایجان راهی می شوید، خیلی راحت ‌تر می ‌توانید ویزا دریافت کنید و این آژانس ها این کار را خیلی سریع ‌تر برای شما انجام می دهند و در اصل از خدمات آژانس هواپیمایی بشمار می رود. شما می ‎توانید ویزای یک بار ورود را با شرایط زیر بگیرید:

  • درخواست الکترونیکی ویزا عادی باکو: صدور این ویزا 3 تا 5 روز کاری زمان خواهد برد.
  • درخواست الکترونیکی ویزا فوری باکو: صدور این ویزا 24 ساعت زمان خواهد برد.
  • درخواست ویزا بصورت لیبل: انتظار برای دریافت ویزا بصورت لیبل دار7 تا 10 روز کاری است.
  • ویزای کثیرالورود: مدت اعتبار این نوع ویزا از زمان صدور حداکثر تا 2 سال تعیین می ‌شود. صاحبان این ویزا می ‌توانند در طول مدت اعتبار آن به دفعات به قلمرو کشور جمهوری آذربایجان ورود و خروج داشته باشند.
  • به طور کلی، مدت اقامت در کشوری که در ویزا درج شده است تنها در طول دوره اعتبار ویزا قابل استفاده است. توجه داشته باشید که چنانچه در طول دوره اعتبار ویزا استفاده‌ ای از آن نشود، ویزا از درجه اعتبار ساقط می ‌شود.

مدارک لازم برای سفر به آذربایجان

  • اسکن با کیفیت از دو صفحه ابتدایی گذرنامه با اعتبار حداقل 7 ماه
  • پرداخت هزینه ویزا به مبلغ 28 دلار (عادی)
  • پرداخت هزینه ویزا به مبلغ 58 دلار (فوری)

مدارک مورد نیاز برای ویزای لیبل دار:

  • اصل گذرنامه با اعتبار حداقل 7 ماه
  • عکس 3.4 جدید با پس زمینه سفید
  • پرداخت هزینه ویزا به مبلغ 38 دلار

برای مشاوره بیشتر با نامی گشت تماس بگیرید، کارشناسان بخش ویزا در این رابطه شما را کاملا راهنمایی خواهند کرد. همچنین می ‎توانید مدارک خود را از طریق واتس اپ یا تلگرام برای مجموعه ما ارسال کنید.

هزینه ویزای توریستی آذربایجان


یکی از هزینه هایی که باید برای سفر های خارجی در ابتدا در نظر گرفته شود هزینه ویزا است و اما با توجه به همسایگی ایران با آذربایجان همواره این سوال مطرح است که سفر به آذربایجان بدون ویزا امکان پذیر است؟ جواب این سوال خیر می باشد. نرخ ویزا آذربایجان با توجه به نوع آن و مدت زمانی که برای صادر شدنش زمان می ‌برد متغیر محاسبه می شود که قیمت ویزا آذربایجان ارزان از حدود 20 دلار شروع می ‌شود و گاهی تا 65 دلار هم میرسد.

قیمت تور آذربایجان

همانطور که می دانید قیمت تور آذربایجان براساس قیمت بلیط هواپیما پرواز ایرانی (قشم ایر،ایران ایر و ماهان) و پرواز خارجی (ترکیش ایرلاین، آذربایجان ازال و قطر ایرویز) به مقصد شهر باکو و قیمت هتل رزرو شده در این مقصد متفاوت و متغییر می باشد و شما علاوه بر این 2 فاکتور که تاثیر زیادی در قیمت تور دارند، تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به این کشور سفر می کنید نیز می توانند قیمت ها را دستخوش تغییرات مختص خود کند و همچنین توجه داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت تور نمی تواند دلیل بر بهتر بودن تور مسافرتی مورد نظرتان باشد.

قیمت تور آذربایجان

آفر تور آذربایجان یا همان تور ارزان آذربایجان!


خوشبختانه امسال هم مجموعه نامی گشت آفر تور آذربایجان را با پایین ترین نرخ، به شما مسافران عزیز ارائه خواهد کرد تا بتوانید بیشترین لذت را از سفرتان ببرید، چگونه؟ پکیج های آفر تور آذربایجان با قیمت های متفاوتی متناسب با بودجه شما در متنوع ترین حالت در بالا به شما عرضه کرده ایم؛ قیمت تور آذربایجان لحظه آخری با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین و سایر امکانات ارائه شده در تور و زمان سفر شما متفاوت می باشد و نیز با تور آذربایجان ارزان، شما با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفرتان می برید و مجموعه ما در تمامی این ایام متعهدانه در کنار هستیم، پس خیالتان راحت! همچنین پکیج های تور ارزان قیمت آذربایجان و آفرهای آن با قیمت های متفاوتی متناسب با بودجه شما تعیین شده اند که در بالای همین صفحه می توانید طیف متنوعی از این نوع تورها را مشاهده کنید.

آفر تور آذربایجان

تور آذربایجان لحظه آخری


بارها نام تور لحظه آخری یا (Last Minute) را شنیده اید و برایتان این سوال پیش آمده که تور لحظه آخری باکو آذربایجان دقیقا چیست؟ همان طور که از نام آن مشخص است تور لحظه آخری به توری اطلاق میشود که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور آذربایجان می باشد که به دلیل اینکه سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها تکمیل نشده آژانس ها مجبور به فروش تورهای خود با 10 تا 50 % پایین تر از قیمت واقعی که شامل تور ارزان آذربایجان می باشند. تور ارزان لحظه آخری آذربایجان معمولا برای تعطیلات سال نو میلادی، عید نوروز، تابستان و تعطیلات رسمی طولانی بیشتر از سمت آزانس های مسافرتی عرضه می شوند.

قیمت تورهای مسافرتی آذربایجان چگونه محاسبه می شود؟

قیمت تور هوایی آذربایجان

سفر به آذربایجان با آن همه زیبایی‌ های رنگارنگ و شگفت انگیزش زمانی جذاب ‌تر می ‌شود که قیمت پرواز، هتل و یا تور هوایی آذربایجان در مقایسه با سفرهای خارجی دیگر پایین ‌تر باشد و گردشگران ایرانی بتوانند با کمترین بودجه تجربه یک سفر خارجی به یادماندنی را به دست آورند. قیمت بلیط هواپیما از ایران به آذربایجان یا پرواز مستقیم تهران باکو بستگی به موارد مختلفی و اساسی دارد. توجه داشته باشید که نرخ بلیط هواپیما به این کشور در اصل به تاریخ سفر، شهر مورد نظر، نوع ایرلاین و کلاس پروازی که انتخاب می کنید کاملا متفاوت است؛ همچنین هتل مورد نظر شما اعم از 4،3 یا 5 ستاره بودن با خدمات گوناگون هم میتواند قیمت تور هوایی باکو شما را تحت تاثیر قرار بدهد. در ضمن پیشنهاد می کنیم برای مشاهده قیمت های دقیق تر وارد قسمت خرید اینترنتی بلیط در صفحه اصلی سایت نامی گشت شوید و با وارد کردن اطلاعات مربوطه نرخ قیمت های این مقصد برای شما کاملا قابل مشاهده خواهد بود.

قیمت تور آذربایجان زمینی


در حال حاضر تنها شرکت اتوبوس رانی سیما سفر (غرب) از تهران به باکو آذربایجان به صورت روزانه ( 7 روز هفته ) و در ساعت 10 شب بلیط اتوبوس باکو به فروش می رسد که البته گاهی اوقات تعداد اتوبوس ها زیاد تر است و در ساعت های دیگر نیز اتوبوس ها به این مقصد حرکت می کنند. هزینه بلیط سفر زمینی از تهران به باکو 280 تومان است البته شرکت های اتوبوس رانی در برخی تاریخ ها بلیط اتویوس تهران باکو را به قیمت 150 هزار تومان تا 130 هزار تومان هم می فروشند که این موضوع بستگی به فصل و تعداد مسافران دارد و در آخر اتوبوس های تفلیس از تهران از پایانه غرب (آزادی) سفر خود را شروع می کنند.

ارزان ترین زمان سفر به آذربایجان

بی شک فصل زمستان ارزانترین زمان سفر به باکو بشمار می رود و همچنین ماه‌های زمستان از ماه دسامبر تا ماه مارس درجه حرارت به طور متوسط 6 تا 10 درجه در طول ساحل و کمی پایین تر از نقطه انجماد در کوهستان ها می باشد و همچنین در طول شب دمای هوای زیر صفر در کوه ها غیر معمول نیست، در ماه‌ های زمستان با وزش شدید باد و طوفان ‌های برفی مواجه خواهید شد. اما نکته اقتصادی اینجاست که شما در این فصول با آفرهای هیجان انگیزی در تور آذربایجان و هتل های این کشور روبرو می شوید که شما را وسوسه خواهد کرد.

ارزان ترین زمان سفر به آذربایجان

معرفی انواع تورهای آذربایجان

تور هوایی آذربایجان

منظور از تور هوایی آذربایجان این است که شما راحت ترین راه را برای سفر به این مقصد انتخاب کرده اید آن هم با هواپیما! تورهای هوایی اغلب با تورهای مسافرتی توسط آژانس های هواپیمایی به مسافران ارائه می شود که بیشترین مسافران این روش سفر را انتخاب می کنند. پرواز های ایران به سمت کشور آذربایجان با هواپیماهای شرکت بوتا که یکی از شرکت های هواپیمایی آذربایجان است و همچنین با هواپیمایی ایران ایر انجام می شود. پروازهای ایران ایر در روزهای دوشنبه و پنج شنبه هستند و پرواز های بوتا نیز در روزهای یکشنبه و سه شنبه است. پرواز های تهران به مقصد شهر باکو هستند و در فرودگاه بین المللی حیدر علی اف (Heydar Aliyev International Airport) به زمین می نشیند و نیز مدت زمان پرواز، 1 ساعت و 25 دقیقه می باشد.

تور هوایی آذربایجان

تور آذربایجان زمینی


در حال حاضر سفر زمینی به آذربایجان تنها به دو شهر باکو و نخجوان بوسیله اتوبوس قابل انجام می باشد و اینکه در حال حاظر تور آذربایجان با قطار برگزار نمی شود و در ادامه این دو شهر از پر طرفدارترین شهر های آذربایجان برای ایرانیان عزیز بشمار می روند. کشور جمهوری آذربایجان دارای دو مرز زمینی با ایران است که یکی از مرزها آستارا در استان گیلان و دیگری هم بیله سوار در استان اردبیل نام دارد.

۱- فاصله تهران تا باکو از مرز آستارا


مرز آستارا به دلیل نزدیک ‌تر بودن و از سوی دیگر قرار گیری در یک منطقه گردشگری عالی در ایران به عنوان پر رفت و آمدترین مرز برای سفر زمینی به باکو محسوب می شود. فاصله تهران تا مرز آستارا از طریق اتوبان تهران - رشت، حدود 500 کیلومتر و فاصله مرز آستارا تا شهر باکو حدود 300 کیلومتر مسافت دارد. برای رسیدن به شهر باکو از طریق سفر زمینی به ترتیب باید از شهرهای لنکران، جلیل آباد، بیله سوار و ماسالی عبور نمایید.

۲- فاصله تهران تا باکو از مرز بیله سوار

فاصله تهران تا مرز بیله سوار از طریق اردبیل حدود 760 کیلومتر و تا شهر باکو حدود 200 کیلومتر می باشد. لازم به ذکر است که تفاوتی که در این دو مسیر وجود دارد این است که با رفتن از آستارا از کنار دریای خزر عبور می کنید و بعد از گذشتن از چند شهر آذربایجان مجددا به مرز بیله سوار خواهید رسید که در نهایت مسیر از بیله سوار تا باکو در هر دو حالت یکی می باشد.

تور آذربایجان زمینی

تور آذربایجان با قطار

و اما می رسیم به قسمت سفر زمینی به باکو آن هم با استفاده از قطار! خوب برای سفر به باکو آن هم از طریق قطار باید از سمت مرز آستارا اقدام کنید و اگر قصد دارید تا به وسیله قطار به باکو بروید، ابتدا می بایستی از طریق هر راهی که مناسب است به صورت زمینی به آستارا سفر کنید و بعد با خرید بلیط قطار به مقصد باکو به سمت این مقصد بروید. در آستارا می توانید هم کارهای قانونی خروج از کشور را انجام بدهید و هم می توانید با استفاده از تاکسی هایی که در مرز قرار دارند به سمت ایستگاه آستارا بروید و سپس سوار قطار بشوید و به سمت باکو حرکت کنید و چند ساعت بعد که معمولا هم 9 الی 10 ساعت است هم در مقصدتان هستید.

پرواز های آذربایجان با چه ایر لاین ها یا هواپیمایی ها انجام می شود؟

پرکت های هواپیمایی معتبری همچون: هواپیمایی بوتا ایرویز Buta Airways Airlines، هواپیمایی آذربایجان آزال Azerbaijan Airlines، هواپیمایی ایران ایر Iran Air Airlines، ماهان Mahan Airlines، ترکیش Turkish Airlines، قطر Qatar Airways، امارات Emirates Airlines و... به مقصد کشور آذربایجان پرواز دارند. نکته : توجه داشته باشید در حال حاضر تنها به شهر باکو آذربایجان پرواز مستقیم از ایران وجود دارد و برای پرواز به سایر شهرهای آذربایجان حداقل 1 توقف در برنامه پروازی وجود دارد.

پرواز های آذربایجان

فرودگاه های کشور آذربایجان

فرودگاه های زیادی در کشور آذربایجان وجود دارد که عبارتند از فرودگاه بلوکانی، فرودگاه بین‌المللی حیدر علی ‌اف، فرودگاه بین‌المللی زاکاتلا، فرودگاه بین‌المللی گنجه، فرودگاه بین‌المللی لنکران، فرودگاه گابالا، فرودگاه نخجوان و فرودگاه یولاخ. اما مهمترین و شلوغ ترین فرودگاه کشور فرودگاه بین المللی باکو یا همان فرودگاه بین ‌المللی حیدر علی ‌اف باکو نام دارد مه در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

آشنایی با فرودگاه بین المللی باکو | Baku International Airport


فرودگاه بین المللی باکو در شهر باکو، پایتخت کشور آذربایجان یا به عبارتی مهم ترین فرودگاه در شهری که حکم خواهر خواندگی شهر تبریز را دارد، می باشد. این فرودگان با نام دیگر فرودگاه بین المللی حیدر علی ‌اف باکو، یکی از بهترین 5 فرودگاه بین ‌المللی در آذربایجان شناخته می شود و سالانه پذیرای مسافران بسیاری از سراسر دنیا و به ویژه کشورمان ایران، است. علت آن هم ارزان بودن پرواز و همچنین هزینه سفر به باکو میباشد و نیز طبق آمار این فرودگاه سالانه به طور متوسط بیش از 3 میلیون مسافر را از طریق خود جا به جا می کند.

پرواز تهران به باکو چند ساعت است؟


مدت زمان پرواز به باکو آذربایجان، 1 ساعت و 25 دقیقه است و فاصله تهران تا باکو 355 مایل و یا به عبارتی 571 کیلومتر می باشد.

تور آذربایجان از چه شهرهایی انجام می شود؟


لازم به ذکر است که مبدا تورهای مارماریس به صورت پیش فرض، از تهران است و امکان تغییر مبدا به سایر شهرهای بزرگ کشور یعنی : از مشهد، از شیراز، اصفهان، تبریز، تهران، اردبیل، رشت، آستارا، اهواز، ارومیه هم وجود دارد.

شهرهای توریستی و دیدنی جمهوری آذربایجان

شهر باکو

یکی از شهرهایی که گردشگران را با سواحل بی نظیر، مکان های تاریخی اعجاب برانگیز، پارک های ساحلی عالی، فستیوال های موسیقی، مجموعه های تفریحی متنوع آشنا می کند شهر باکو است. باکو یکی از بزرگ ترین و زیباترین شهرهای آذربایجان است که توانسته تلفیقی از تاریخ و معماری نوین را در معرض دید همگان بگذارد به همین دلیل این شهر جذاب دارای جاذبه های گردشگری شگفت انگیزی مانند: ایچیری شهر یا شهر تاریخی باکو، چندین موزه مانند: موزه فرش آذربایجان و موزه ادبیات نظامی گنجوی، کاخ شادی، کاخ شیروان شاهی، قلعه دختر، تارگوویی باکو، میدان فانتن، باغ آب، برج شعله می باشد.

باکو

شهر نخجوان

نخجوان شهری با قدمت 1500 ساله درست در شرق کشور آذربایجان است و همچنین یکی از شهرهای قدیمی آذربایجان شناخته می شود که از طریق سد ارس و از سمت غرب با کشورمان ایران دارای مرز مشترک میباشد، شهر نخجوان از روستاهای بسیار زیبا و شگفت انگیزی برخوردار است که می تواند هر بیننده ای را به هیجان و شگفتی وا دارد و از جاذبه های مهم آن میتوان به: غار اصحاب کهف، مقبره حسین جاوید، برج آلینجا، دریاچه باتابات، حمام شرق، باغ گلستان، دریاچه آراز، آرامگاه یوسف، مقبره مومنه خاتون و فرش نخجوان اشاره نمود.

نخجوان

شهر شیروان

شهر شیروان یا شهر نور هم یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین شهرهای کشور آذربایجان بشمار می رود که این شهر مهم مرکزی آذربایجان از طرف شرق با پایتخت آذربایجان یعنی باکو هم مرز می باشد. این شهر قدیمی علاوه بر برخورداری از بناها و مکان های قدیمی دارای سواحل زیبای رودخانه کورا و دشت های سرسبز شیروان می باشد که توانسته با آب و هوای فوق العاده دلچسبش و صنایع مشهوری مانند چرم، سفال و روغن نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب نماید.

راه های حمل و نقل در کشور آذربایجان چگونه انجام می شود؟

توسعه سیستم حمل و نقل از اهمیت بسیار بالایی برای جمهوری آذربایجان برخوردار می باشد. در کنار حوزه های انرژی، ارتباطات، آموزش و بهداشت که از بخش های زیرساخت اقتصاد کشور به شما می رود، بخش حمل و نقل ضمن تامین نیازهای اولیه فعالیت های زندگی در جامعه، نقش مهمی در دستیابی به اهداف اجتماعی، اقتصادی، سیاست خارجی و سایر اولویت های دولت ایفا می کند که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

مترو


باکو تنها شهر آذربایجان بشمار می رود که دارای خدمات مترو است. متروی این شهر بسیار کارآمد بوده و ایستگاه‌ های تمیز و ایمنی را دارد. قطارهای آن نیز بسیار کارامد هستند و از هر دو یا سه دقیقه، قطار جدیدی وارد ایستگاه‌ های متروی باکو می ‌شود. همچنین کرایه‌ متروی این شهر کاملا ارزان است و میزان آن هیچ ارتباطی به طول مسیر ندارد. به عبارت دیگر، نرخ کرایه‌ مترو در باکو ثابت می باشد و نیز این مترو، دو خط اصلی دارد که یکی از این خطوط به مرکز شهر منتهی می ‌شود و دیگری در محور شمال غربی آن تردد دارد.

اتوبوس، اتوبوس برقی و تراموا


در این کشور شما با اتوبوس هم می توانید به مقاصد برون شهری بروید و هم داخل شهرهای آذربایجان که کرایه‌ اتوبوس، اتوبوس برقی و تراموا در محل و به طور نقد به راننده پرداخت می‌ شود. ضمنا روشی برای دریافت برنامه‌ حرکت و زمانبندی اتوبوس‌ های باکو وجود ندارد اما نمونه‌ کوچکی از این برنامه ‌ها در ایستگاه ‌های اتوبوس این شهر چسبانده شده که شما را راهنمایی می کنند. اتوبوس‌ ها و اتوبوس ‌های برقی باکو از 5 یا 6 صبح شروع به کار میکنند و تا 11 شب و گاهی نیز تا 12 شب به فعالیت خود ادامه می ‌دهند.

تاکسی


بیشتر تاکسی ‌های آذربایجان به تاکسی ‌متر مجهز نیستند. کرایه‌ تاکسی مسیرهای مختلف در مرکز شهر، در حدود 15000 مانات است که اگر با راننده صحبت کنید، می ‌توانید تا حدودی این مبلغ را پایین بیاوید. توجه داشته باشید که اگر زبان آذری یا روسی بلد نباشید، ممکن است رانندگان هزینه‌ ای بیشتر از کرایه‌ عرف، از شما بگیرند. توجه داشته باشید که رانندگان تاکسی ها، عمدتا ارز کشورهای دیگر را قبول نمی‌ کنند؛ بنابراین قبل از سفر به آذربایجان، بهتر است ارز این کشور یا مانات به همراه خود داشته باشید.

تاکسی آذربایجان

هزینه حمل و نقل در آذربایجان


در آذربایجان سیستم حمل و نقل عمومی کارآمدی وجود دارد و در کنار تاکسی و اتوبوس، گزینه های متنوعی همچون مترو، مینی بوس، دوچرخه و قطار برقی در پایتخت این کشور وجود دارند و در ادامه با انواع گزینه های حمل و نقل، هزینه ها و نحوه پرداخت آن ها آشنا می شویم.

باکی کارت | بلیت الکترونیک باکو

بلیت الکترونیک باکو یا باکی کارت (BakıKart) دو نوع پلاستیکی و کاغذی دارد که این باکی کارت های پلاستیکی قابل شارژ هستند و هزینه آن ها 2 منات آذربایجان است و هزینه باکی کارت های کاغذی برابر با 0.2 منات آذربایجان می باشد. در کل هزینه حمل و نقل در شهر باکو به این ترتیب است:

  • بلیت الکترونیک: باکی کارت به همراه شارژ: 2 منات آذربایجان ؛ بلیت کاغذی: 0.3 منات آذربایجان
  • اتوبوس: 0.3 منات آذربایجان
  • مترو: 0.3 منات آذربایجان
  • تاکسی: از 2.4 منات آذربایجان به بالا
  • هزینه بنزین: 0.9 منات آذربایجان تا 1.25 منات آذربایجان

خدمات تور آذربایجان

خدماتی که از آژانس نامی گشت به شما ارائه می ‌کنیم، خدمات کلی در تور آذربایجان می ‌باشد و این خدمات امکان دارد در هر پکیجی متفاوت شود. خدمات تور باکو آذربایجان عبارتند از:

  • اخذ ویزای آذربایجان
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • اقامت در هتل‌های 3، 4، 5 ستاره به همراه صبحانه (انتخاب هتل به عهده متقاضی می ‌باشد)
  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی
  • بیمه مسافرتی
  • راهنمای محلی
  • تور لیدر فارسی زبان
  • گشت شهری

نکات مهم پیش از سفر به آذربایجان

  • چک کردن تاریخ انقضا پاسپورت
  • برگه پرداخت عوارض خروج از کشور
  • اطلاع از قیمت و هزینه های سفر به آذربایجان
  • بررسی وضعیت آب و هوای مقصد مورد نظر
  • همراه داشتن ارز خارجی که بهترین ارز برای خرج کردن در آذربایجان (منات یا دلار) است.
  • در صورت استفاده از دارو، همراه داشتن نسخه پزشک
  • همراه داشتن بیمه مسافرتی
  • پرهیز از همراه داشتن وسایل ممنوعه سفر در هواپیما
  • سعی کنید در ایران پولتان را به ارز خارجی تبدیل کنید

راهنمای رزرو تور آذربایجان

شما علاقه مندان به تور باکو آذربایجان می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی این مقصد را از سامانه رزرواسیون آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند. برای خرید تور آذربایجان و یا تور باکو شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود.

تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی آذربایجان هدایت می شوید.

آژانس نامی گشت سالهاست به عنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای مسافرتی آذربایجان فعالیت می کند و خوشبختانه توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت ترین پکیج های مسافرتی این مقصد جذاب را به گردشگران و علاقه مندان ارائه دهد و از مزیت های مجموعه نامی گشت نسبت به سایر آژانس ها می توان به این موضوع اشاره کرد که چنانچه بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود گرفتید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود و درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت و در آخر نامی گشت سفری لذت بخش و به یادماندنی را برای شما آرزومند است.

منبع: تور آذربایجان

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه