loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 277
چهارشنبه 2 تير 1400 زمان : 13:33

در این مطلب سعی داریم در خصوص تور قشم هتل ساحل طلایی اطلاعات عالی و مناسبی به شما بدهیم تا با دید بازتری بتوانید این هتل را جهت اقامتی به یادماندنی انتخاب نمایید. خوب مجتمع اقامتی و تفریحی ساحل طلایی درست در فاصله حدود 10 کیلومتری قشم و در جاده ساحلی قرار گرفته و جالب است بدانید که نام قدیمی تر آن " ساحل یا پلاژ سیمین " بوده است.

هتل به دلیل داشتن ساحل اختصاصی گردشگران زیادی را به خود جذب کرده که می توانند از ساحل خلوت و تمیز آن لذت ببرند و تفریحاتی همچون: جت اسکی، اسکی روی آب، قایق پدالی، قایق کف شیشه ای، ماهیگیری و غواصی (در اسکله تفریحی) استفاده کنند و لذت ببرند.

تور قشم ساحل طلایی

هتل ساحل طلایی درست در سال 1387 افتتاح شده است. هرچند که در سال 1397 بازسازی گردید، اما دارای ظاهری قدیمی می باشد که شاید به دلیل چیدمان قدیمی آن اینگونه به نظرتان می رسد. در بالا هم گفتیم که هتل ساحل طلایی قشم در نزدیکی ساحل واقع شده به همین علت ساحل سیمین یا پلاژ سیمین با برخورداری از ساحل اختصاصی برای شنا و تفریحات آبی، قایق پدالی و تفریحی، جت اسکی، اسکی روی آب و اسکله تفریحی برای ماهیگیری مناسب حال شما مسافران است؛ خبر خوب این است که هتل ساحل طلایی در همین ساحل قرار گرفته است.

همچنین هتل ساحل طلایی قشم هتلی 4 ستاره با آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری شهر کمی فاصله دارد، اما گشت شهری رایگان در پکیج تور قشم نامی گشت برای مسافران در صورت تقاضا ارائه خواهد شد.

لازم است بدانید که تور قشم هتل ساحل طلایی در سایت نامی گشت به صورت پیشنهادی 3 شب و 4 روز بیشتر پیشنهاد می شود البته که مدت تور قشم می تواند توسط مسافر تعیین شود و قیمتی متغییر هم بهمراه دارد. همچنین با توجه به فصل و ماهی که تور مسافرتی قشم را رزرو می کنیم قیمت ها نیز متغییر میباشد.

قیمت تور قشم هتل ساحل طلایی

نرخ تور مسافرتی قشم براساس چند عامل مختلف و اساسی تعیین میگردد؛ در اصل نحوه قیمت گذاری تور قشم هتل ساحل طلایی به عوامل مهم و اساسی همچون رزرو هتل همراه با وعده های غذایی اعم از صبحانه، ناهار و شام، بلیط هواپیما، نوع خدماتی که ارائه میشود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، گشت شهری رایگان و ارائه خدمات بیشتر بستگی دارد و همچنین شما می توانید از طریق وب سایت آژانس نامی گشت تور قشم ارزان قیمت را براحتی رزرو کنید و برای رزرو آن هم می توانید با مشخص نمودن تور قشم و انتخاب تاریخ رفت و برگشت از میان تورهای نمایش داده شده، تور دلخواهتان را به صورت آنلاین رزرو یا خریداری کنید.

قیمت تور قشم هنل ساحل طلایی

  • قیمت اتاق های هتل ساحل طلایی قشم

هتل ساحل طلایی جمعا 57 واحد اقامتی دارد که شامل اتاق های 2 تخته و 3 تخته و 4 تخته و انواع سوئیت مشرف به دریا (معمولی و دوبلکس) و واحد های ویلایی با پارکینگ مجزا می باشند. ضمنا تمامی اتاق ها دارای امکانات عالی همچون یخچال، تلوزیون، تلفن، سرویس بهداشتی و حمام و وسایل سرمایشی مدرن و... هستند.

هزینه اقامت در هتل ساحل طلایی قشم بسته به فصل سفر و شلوغی جزیره متفاوت است و در ادامه شما در هتل ساحل طلایی می‌ توانید اتاق‌ ها و سوئیت ‌هایی با تیپ‌ های دو تخته تا شش تخته را رزرو کرده و اقامتی رویایی را تجربه کنید. در سایت نامی گشت جزئیات امکانات هر اتاق و سوئیت را می ‌توانید ببینید و رزرو آنلاین هتل ساحل طلایی قشم را به راحتی انجام دهید.

در ادامه اگر مسافر تور قشم هتل ساحل طلایی هستید مهم است که از قیمت اتاق های این مجموعه اقامتی بی نظیر اطلاع داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید. اما لازم به ذکر است که قیمت اتاق ها حدودی است و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات قیمتی در حال تغییرات می باشد. در آخر هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد که برای آگاهی از قیمت دقیق اتاق ها می توانید وارد قسمت خرید اینترنتی صفحه اصلی سایت نامی گشت شوید.

در ادامه هزینه رزرو اتاق در هتل ساحل طلایی قشم با توجه به نوع اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است.

  • اتاق دو تخته : 460,000 تومان
  • اتاق دو تخته VIP : 550,000 تومان
  • اتاق سه تخته : 610,000 تومان
  • اتاق سه تخته VIP : 700,000 تومان
  • اتاق چهار تخته : 660,000 تومان
  • سوئیت دوبلکس چهار نفره : 890,000 تومان
  • اتاق چهار تخته VIP : 890,000 تومان
  • سوئیت یک خوابه پنج نفره : 1,060,000 تومان

قیمت اتاق ساحل طلایی

  • امکانات و خدمات هتل ساحل طلایی قشم

هتل ساحل طلایی از همه نظر هتلی بی ‌نظیر و مناسبی برای اقامت در قشم می باشد و طیف گسترده‌ ای از خدمات و امکانات را در اختیار شما مسافران قرار می ‌دهد.

رستوران ساحلی دوطبقه با نمای رو به دریا و آلاچیق‌ های چوبی کنار ساحل همواره برای گردشگران عزیز خاطرات خوشی را رقم خواهد زد و نیز این هتل درست در جاده‌ ساحلی جنوبی و در کنار زیارتگاه شاه شهید واقع شده است و اینکه تنها کمتر از 20 دقیقه با یکی از جاذبه‌ های شگفت ‌انگیز قشم فاصله دارد.

دره‌ ستاره ‌ها با قدمتی دو میلیون ساله، یکی از جاذبه ‌های طبیعی قشم است که صحبت از آن همیشه با داستان‌ ها و گاهی خرافه‌ های جالبی همراه بوده و اقامت در هتل ساحل طلایی و بازدید از این نقاط دیدنی می ‌تواند بدل به یکی از بهترین تجربیات مسافران تور مسافرتی قشم شود.
از دیگر امکانات این هتل می توان به ساحل اختصاصی همراه با آلاچیق های زیبایی که در آن قرار دارد، اشاره نمود که فضایی آرامش بخش را در اختیار مسافران قرار داده است. علاوه بر این، هتل ساحل طلایی قشم توانسته امکانات رفاهی متنوع و عالی را برای میهمانان فراهم کند، از جمله تلفن، تلویزیون، یخچال، اینترنت بی سیم در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی (بعضی از واحدهای اقامتی)، چشم انداز دریا (بعضی از واحدهای اقامتی)، صندوق امانات، روم سرویس، اتاق چمدان، نمازخانه، خشکشویی، تاکسی سرویس، کافی شاپ، رستوران (واقع در محوطه با چشم انداز دریا)، فضای سبز، جت اسکی، غواصی، قایق سواری و پارکینگ و ... .

امکانات هتل ساحل طلایی

آفر تور قشم هتل ساحل طلایی

آفرها یا تورهای لحظه آخری قشم بیشتر در زمان ها و شرایط خاصی به مسافران و علاقه مندان ارائه می شود، برای مثال زمان هایی مثل لوسیزن و یا فصل کم گردشگر قشم مثل تابستان هتل ها طبعا با استقبال مسافران زیادی روبرو نمی شوند به همین علت صاحبان هتل تصمیم می گیرند که آفرهای هیجان انگیزی به آژانس ها و کارگزاران تور قشم پیشنهاد دهند تا متحمل ضرر و زیان نشوند که خوب آفر تور قشم هتل ساحل طلایی هم از این قاعده مستثنی نیست.

در ادامه باید بگوییم که فصل اصلی ترین عامل مهم و اساسی بر قیمت هتل ساحل طلایی است که در این خصوص یک قانون کلی وجود دارد که به آن اشاره میکنیم که باید به ذهنتان بسپارید و آن هم این است که " وقتی سراغ هتل بروید که دیگران نمی روند " حالا یعنی چی؟ در فصل خلوت سال هتل ها دست به کاهش قیمت می زنند و در فصل شلوغ سال با افزایش قیمت آن را جبران میکنند و مثلا بلافاصله بعد از پایان تعطیلات نوروز یا بازه زمانی فصل های گرم سال که زمان اوج قیمت ها است، قیمت ها به شدت کاهش می یابد که خوشبختانه شما در این زمان ها امکان رزرو و یا خرید آفرهای تور قشم هتل ساحل طلایی خواهید بود.

آفر تور قشم ساحل طلایی

تور قشم هتل ساحل طلایی از تهران و شهرستان ها

در ابتدا مهم است بدانید که مبدا اکثر تورهای قشم از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر وجود دارد. در سفر به این مقصد اگر روش تور هوایی قشم با بلیط هواپیما قشم را به منظور گشت و گذار و خرید در این جزیره انتخاب کردید، لازم است اطلاعاتی از شرایط تور مسافرتی و پرواز های قشم داشته باشید.

خوب به طور کلی فرمول مشخصی برای تمام مقاصد وجود ندارد، اما معمولا بلیط‌ ها در بازه زمانی 60 تا 15 روز پیش از سفر در بالاترین قیمت خود هستند.

بعد از این زمان ‌چنانچه بلیط ‌های زیادی به فروش‌ نرود، بلیط‌ های چارتری ارزان‌ تر خواهند شد و بهترین زمان سفر به قشم همین زمان ها می باشد. اما در مورد بلیط ‌های سیستمی معمولا خرید آنها قبل از 60 روز مانده به‌ سفر به صرفه ‌تر می باشد؛ ضمنا در حال حاضر هواپیمایی قشم ایر، ایران ایر، ایران ایرتور، آسمان، زاگرس، ماهان، آتا، معراج ایر، سپهران و... به سمت جزیره قشم پرواز دارند.
در ادامه شما گردشگران می توانید بلیط هواپیما قشم ارزان را در فصل هایی که جزیره از ازدحام گردشگران به شدت خلوت می شود، خریداری کنید.

برای مثال از اواخر بهار تا انتهای تابستان با بالاتر رفتن دما و گرم شدن هوا، تعداد مسافران کم و بلیط ارزان قشم راحت و در دسترس تر می شود. آن دسته از افرادی که به دنبال بلیط لحظه آخری قشم هستند، سعی کنید تابستان را برای سفر انتخاب کنند.

برای رزرو تور قشم با بهترین قیمت، کافیست بعد از جستجوی مقصد و تاریخ سفر خود در فهرست تورهای قشم که به شما نمایش داده می ‌شود، هتل دلخواه خود را انتخاب نمایید تا به مرحله بعد هدایت شوید و در مرحله بعد می ‌توانید بین پیشنهادهای موجود، پرواز رفت و برگشت خود را نیز انتخاب و رزرو خود را نهایی کنید.

  • تور قشم هتل ساحل طلایی از مشهد

تور قشم از مشهد در تعطیلات نوروز و روزهای خنک پاییز و زمستان یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتن سفری عالی و به یادماندنی می باشد. با خرید تور مسافرتی قشم این امکان را دارید که قدم به سرزمین عجایب ایران بگذارید و از جاذبه های دیدنی و بی نظیر بکر آن بازدید کنید. برای اطلاع از نحوه خرید تورهای لحظه آخری و چارتری ارزان قیمت قشم از مشهد هوایی و زمینی در این مسیر با مجموعه مسافرتی نامی گشت همراه باشید.

منبع : تور قشم هتل ساحل طلایی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه