loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 350
دوشنبه 10 خرداد 1400 زمان : 17:32

آفریقای جنوبی کشوری است با دنیایی کاملا متفاوت که سرشار از جاذبه‌ های بکر و طبیعی هیجان ‌انگیز و ساختمان‌ های عظیم است که باعث شده است این کشور زیبا با حیات ‌وحش استثنایی ‌و منحصر به فردش در دنیا مقصدی بی نظیر برای علاقه ‌مندان به طبیعت و گردشگران ماجراجو می باشد.

در تور آفریقای جنوبی مشاهده و لمس زندگی حیوانات مختلف از نزدیک، بازدید از بزرگترین معادن طلای دنیا و دیدن تنها شهری که کوهی عظیم را در میان خود جای داده است، تنها بخشی از تفریحات و جاذبه های دیدنی این کشور بشمار می رود.

آفریقای جنوبی دارای شهرهای دیدنی و توریستی بسیار زیادی هم می‌ باشد، اما سه شهر کیپ ‌تاون، ژوهانسبورگ و سان ‌سیتی از مقاصد توریستی مشهور و پرطرفدار در آفریقا محسوب می شوند که هرساله گردشگران زیادی این سه شهر را برای گذراندن تعطیلات انتخاب می‌ کنند.

درباره تور آفریقای جنوبی

اگر شما گردشگران عزیز هم عاشق طبیعت و ماجراجویی هستید این امکان برای شما هست که با تور آفریقای جنوبی آژانس هواپیمایی نامی گشت به این کشور منحصر به فرد و رویایی سفر کنید و یکی از خاطره ‌انگیزترین تعطیلات خود را با ما تجربه کنید.

نقشه گردشگری آفریقای جنوبی

نقشه گردشگری آفریقا

راهنمای گرفتن ویزای توریستی آفریقای جنوبی

در حال حاضر با توجه به شرایط فعلی بحران کرونا در کل دنیا امکان اخذ ویزای آفریقای جنوبی در قاره پیما وجود ندارد. اما بطور نرمال و کلی ویزای آفریقای جنوبی توریستی برای افرادی صادر می شود که قصدشان از سفر به کشور آفریقای جنوبی تفریحی و گردشگری می باشد. همچنین کشور آفریقای جنوبی برای مسافران ایرانی ویزای آفریقای جنوبی برای ایرانیان 14 روزه و یا یک ماهه صادر می کند.

ویزای توریستی آفریقای جنوبی یکبار ورود بوده و بعد از خروج مجدد اجازه ورود دوباره را نخواهید داشت و می بایستی برای ورود به خاک کشور آفریقای جنوبی مجدد درخواست اخذ ویزا کنید. اگر قصد داشته باشید که از طریق تور آفریقای جنوبی به این کشور سفر کنید، آژانس مسافرتی نامی گشت اقدامات لازم برای اخذ ویزای شما را انجام خواهد داد.

اما در صورتی که بخواهید شخصا اقدام به اخذ ویزای آفریقای جنوبی کنید، می بایستی به دفتر شرکت کارگزاری خدمات ویزای VFS Global مراجعه نمایید.

در ابتدا باید مدارک مورد نیاز را تهیه نمایید و از طریق سایت این شرکت اقدام به گرفتن وقت سفارت آفریقای جنوبی کنید و اگر از طریق آژانس اقدام کرده اید، کافیست مدارک زیر را به آژانس تحویل بدهید و باقی کارها را خود آژانس برای شما انجام خواهد شد. در هر دو مورد باید در زمان وقت سفارت، برای تحویل مدارک و انجام امور مربوط انگشت نگاری و مصاحبه، به دفتر VFS مراجعه کنید.

ویزای توریستی آفریقای جنوبی

مدارک مورد نیاز دریافت ویزای توریستی آفریقای جنوبی

  • اصل و کپی گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار
  • عکس 3*4 با زمینه سفید، کاملا از روبرو و بدوت داشتن روتوش (عکس می بایست جدید باشد)
  • اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی
  • پرداخت تمامی هزینه های مربوط به اخذ ویزای توریستی کشور آفریقای جنوبی
  • گواهی اشتغال به کار
  • رزرو بلیط رفت و برگشت به آفریقای جنوبی
  • رزرواسیون هتل در آفریقای جنوبی
  • تمکن مالی به میزان اعلامی سفارت کشور مربوطه با تایید و مهر بانک
  • چنانچه دارای گذرنامه قبلی می باشید آنها را نیز می بایست ارائه دهید
  • تکمیل فرم درخواست ویزا و اطلاعات شخصی که می بایست به طور دقیق،صحیح و خوانا پر شود.

مدت زمان صدور ویزای آفریقای جنوبی


ویزای توریستی آفریقای جنوبی از زمان صدور به مدت 2 ماه معتبر است و شما با ویزای توریستی 14 روزه می ‌توانید 14 روز و با ویزای توریستی یک ماهه می ‌توانید یک ماه در آفریقای جنوبی بمانید. در خصوص مدت زمان صدور ویزای توریستی آفریقای جنوبی باید بگوییم که دقیقا 14 روز کاری معادل 2 هفته بعد از زمان مصاحبه برای مسافر صادر خواهد شد.

  • منظور از روز کاری، روزهای کاری سفارت آفریقای جنوبی در تهران است.
  • این زمان برای ویزای 14 روزه و یک ماهه یکسان است.
  • ویزای توریستی آفریقای جنوبی به صورت فوری صادر نمی ‌شود.

قیمت ویزای توریستی آفریقای چقدر است؟


برای گرفتن ویزای توریستی آفریقای جنوبی ملزم به پرداخت هزینه‌ ویزا هستید که در این مرحله علاوه بر پرداخت 60 یورو به سفارت آفریقای جنوبی در روز مصاحبه، باید هزینه‌ ای جداگانه نیز به کارگزار ویزا بپردازید و در آخر هزینه‌ ویزای توریستی آفریقای جنوبی با توجه به قیمت روز ارز قابل تغییر است.

  • در صورت رد شدن درخواست ویزای توریستی آفریقای جنوبی، هزینه‌ ویزا به هیچ عنوان به متقاضی بازگردانده نمی ‌شود.

قیمت تور آفریقای جنوبی، نحوه تعیین قیمت تور آفریقا جنوبی به چه شکل است؟

قیمت تور آفریقای جنوبی به عوامل گوناگونی از جمله رزرو هتل های همراه با وعده های غذایی، بلیط هواپیما، نوع خدماتی که ارائه میشود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ،تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت و ... بستگی دارد.

شما می توانید برای داشتن سفری مقرون به صرفه، تور لحظه آخری آفریقای جنوبی را از طریق وب سایت آژانس مسافرتی دلتابان دنبال نموده و یک تور ارزان و با کیفیت را تجربه نمایید.

قیمت تور آفریقای جنوبی

آفر تور آفریقای جنوبی ارزان ، گزینه ای اقتصادی!

تور ارزان به آفریقای جنوبی با ارزانترین تور این مقصد گزینه های است که بیشتر مسافران در سال به دنبالش هستند، اما این تورها چگونه اند و چه زمان هایی بیشتر ارائه می شوند؟ خوب تورهای آفری آفریقا جنوبی در اصطلاح به تورهایی گفته می شود که شامل تخفیف های ویژه ای از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف شوند و در ضمن زمان هم تاثیر مهمی در برگزاری این تورها دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری آنها باقی نمانده باشد.

اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر برای شما توضیح دهیم به این صورت است که این تورها درست در فصل های لو سیزن بیشتر برگزار می شوند، حالا یعنی چی؟ سفر در دوران لو سیزن به معناست که شما مسافران و گردشگران تور آفریقای جنوبی کمترین قیمت ‌ها و خلوت ‌ترین جاذبه‌ های گردشگری را در این کشور تجربه خواهید کرد و این برای خیلی ها ملاک سفر بشمار می رود؛ در ضمن لازم است بدانید که لو سیزن یا آف سیزن (Off-Season) به دلایل مختلف زمانی بوده که مسافران خیلی تمایل به مقصدی خاص ندارند.

در ادامه مهم است بدانید که ایرلاین ها و هتل ها به مقصد این کشور در همین زمان ها و فصل های لو سیزن آفرهای ویژه و منحصر به فردی به آژانس های هواپیمایی ارائه می کنند که واقعا هر مسافری را وسوسه می کند که چمدانش را ببندد و راهی شود.

ضمنا شما در بالای همین صفحه می توانید آفر تورهای افریقای جنوبی در طیف گسترده ای با هر سلیقه و هر بودجه ای مشاهده و در صورت هر سوال و ابهامی با مشاوران با تجربه نامی گشت تماس حاصل نمایید.

تور لحظه آخری آفریقای جنوبی، آیا مناسب شماست؟


در سال های اخیر واژه تور لحظه آخری در بین مسافران بسیار رد و بدل می شود. دلیل این اتفاق هم این است که آژانس های مسافرتی و هواپیمایی که برگزار کننده تور های خارجی هستند، به میزان معین و تعریف شده ای بلیط برای فروش دارند، اما به دلایلی تا زمان نزدیک به پرواز هنوز به فروش نرفته اند، بنابراین قیمت تور را تا حد چشمگیری پایین می آورند تا مقدار باقی مانده نیز فروش برود.

در این حین مسافران زیادی با توجه به پیگیری های لازم متوجه این آفرها شده اند و ترجیح می دهند سفر خود را با تور لحظه آخری همراه شوند تا هزینه کمتری را پرداخت کنند و از آنجاییکه تور دقیقه 90 مستلزم این است که ویزا آفریقای جنوبی در دست و چمدان شما حاضر باشد تا با به محض مطلع شدن شما، به سرعت بتوانید جهت رزرو یا خرید تور مورد نظر اقدام نمایید.

تور لحظه آخری آفریقای جنوبی

هزینه سفر به آفریقای جنوبی با تور چقدر است؟


از آن جاییکه مشخص نیست که چه هتلی را برای سفر به آفریقای جنوبی انتخاب می کنید یا اصلا قصد دارید در هتل بمانید یا هاستل! در نتیجه اصلا نمی توان قیمت تور واحدی را در نظر گرفت و بیان نمود.

چرا که هم برای جواب دادن به این سوال باید نوع هتل تان مشخص باشد و هم نوع پرواز. پیشنهاد ما این است برای اطلاع از قیمت های واقعی وارد سامانه آنلاین رزرواسیون سایت نامی گشت شوید و با وارد کردن هتل و پرواز و روزهای اقامت و... هزینه تور سفر به آفریقای جنوبی خود را متوجه و برنامه ریزی های لازم را برای سفرتان انجام بدهید.

تور آفریقای جنوبی از چه شهرهایی انجام می شود؟

با توجه به شرایط و محدودیت هایی که در کل دنیا و کشور ما ایران حکمفرماست، پروازهای خارجی به شدت کاهش پیدا کرده اند، اما در خصوص پروازهای چین به این صورت است که مبدا تمامی تورهای آن به صورت پیش فرض تهران است و امکان تغییر مبدا به سایر شهرهای ایران هم وجود دارد.

تور آفریقای جنوبی از شهرهای بزرگ کشور همچون: تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز، کرمان و رشت هم در بعضی از فصول پرگردشگر توسط آژانس ها برگزار می شوند.

پرواز های آفریقای جنوبی با چه ایر لاین ها یا هواپیمایی ها انجام می شود؟

برای این که به سمت کشور آفریقای جنوبی سفر کنید، باید این را در ابتدا بدانید که از سمت ایران به مقصد افریقای جنوبی، هیچ پرواز مستقیمی وجود ندارد، یعنی تمامی پروازها به سمت آفریقای جنوبی به این صورت بوده که به سمت یکی از مقصد های میانی ابتدا پرواز کرده .

سپس از آن جا راهی مقصد اصلی یعنی آفریقا جنوبی می شویم و از جمله پروازهای میانی که می توانیم به آن ها اشاره کنیم؛ دبی، دوحه، استانبول و … می باشد.

بهترین مسیر های پروازی به آفریقای جنوبی از ایران به وسیله هواپیمایی های معتبری همچون:

  • ترکیش ایرلاین ترکیه (یک توقف در استانبول)
  • امارات (یک توقف در دبی)
  • قطر ایرویز (یک توقف در دوحه) می باشد

ایرلاین های آفریقای جنوبی

آیا می دانستید که آژانس مسافرتی نامی گشت برای نوروز 1400 امسال، اقدام به برگزاری تورهای آفریقای جنوبی کرده است؟ شما با انتخاب هر کدام از این تورها به مدت 10 شب و 11 روز در این مقصد اقامت دارید .

طبق برنامه هایی که تور برای اقامت و گشت و گذار شما در آفریقای جنوبی در نظر گرفته، قرار است ماجراجویی های خاطره انگیزی در این کشور برای شما داشته باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و روزها و ساعات پرواز و مدت زمان پرواز و ... به قسمت رزرواسیون آنلاین بلیط هواپیما سایت نامی گشت مراجعه نمایید.

قیمت پرواز آفریقای جنوبی


با توجه به نوسانات قیمت ارز هی خارجی نرخ پرواز آفریقای جنوبی روزانه در حال تغییر است و جهت آگاهی از قیمت بلیط پرواز آفریقای جنوبی با ارزانترین قیمت ها از طریق راه های ارتباطی سایت با ما در تماس باشید.

فرودگاه های آفریقای جنوبی

  • فرودگاه بین المللی کیپ تاون | Cape Town International Airport

این فرودگاه مشهور آفریقای جنوبی تقریبا 20 کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد و اصلی ‌ترین فرودگاه شهر کیپ تاون شناخته می شود. از این فرودگاه، هم پروازهای مستقیم بین ‌المللی به آسیا، اروپا و خاورمیانه و هم پروازهای داخلی از ژوهانسبورگ، " دوربان (Durban) " و به شهرهای کوچک‌ تر این کشور انجام میشود.

در سال 2011 میلادی خط پرواز بین کیپ تاون و ژوهانسبورگ توانست با جا‌بجایی حدود 4.5 میلیون مسافر، جایگاه نهمین خط شلوغ جهان را به خود اختصاص بدهد.

فرودگاه کیپ تاون اینترنشنال از جمله فرودگاه های محبوبی در آفریقای جنوبی است که به دلیل این که پل ارتباطی مابین یکی از بزرگ ترین مسابقات ورزشی جهان و کشورش بوده است، توانسته دچار تحولاتی بسیار شگرف و مثبت شود.

فرودگاه های آفریقای جنوبی

  • فرودگاه بین المللی اولیور تامبو | O. R. Tambo International Airport

فرودگاه اولیور تامبو با کد یاتا JNB در فاصله 24 کیلومتری شمال شرقی شهر ژوهانسبورگ قرار گرفته است و این فرودگاه در سال 1952 میلادی با نام فرودگاه جان اسمات (فعال سیاسی) افتتاح گردید .

در سال 1994 طبق مصوبه ای نامگذاری فرودگاه ها بر اساس نام اشخاص سیاسی ممنوع اعلام شد و این فرودگاه به فرودگاه ژوهانسبورگ تغییر نام داد و اینکه در کد یاتا نیز نام ژوهانسبورگ لحاظ شده است. در سال 2006 و پس از لغو مصوبه مذکور، این فرودگاه برای گرامیداشت یاد و خاطره اولیور رینالد تامبو، تغییر نام داد.

هرچند هنوز هم این فرودگاه به نام فرودگاه ژوهانسبورگ نیز در میان عموم مردم شناخته می شود. این فرودگاه پرتردد ترین و اصلی ترین فرودگاه در کشور آفریقای جنوبی نامبرده می شود و به جز مناطق قطبی، به تمام مناطق و قاره های مختلف پرواز مستقیم دارد و بیش از 50 شرکت هواپیمایی در این فرودگاه فعالیت های زیادی دارند.

مدت زمان پرواز ایران تا آفریقای جنوبی چقدر است؟


مقدار زمانی که طول می کشد تا پرواز شما از تهران با استفاده از پرواز میانی دوحه به ژوهانسبورگ برسد، 10 ساعت و 50 دقیقه طول می کشد و با استفاده از پرواز میانی دبی نیز، حدود 10 ساعت و 25 دقیقه پرواز شما به طول می انجامد.

شهرهای توریستی و مهم آفریقای جنوبی

  • شهر کیپ ‌تاون | Cape Town

کیپ ‌تاون یکی از زیباترین و دومین شهر بزرگ در آفریقای ‌جنوبی می باشد که دارای طبیعت بی ‌نظیر، ساحل استثنایی با خوک ‌های آبی و کوسه ‌های سفید می باشد که این شهر ساحلی را به جذابترین و منحصر به فردترین مقصد گردشگری در دنیا تبدیل کرده است.

شهر کیپ ‌تاون محل استقرار ساختمان پارلمان آفریقای جنوبی نیز هست و خیابان ‌ها و ساختمان ‌های کیپ‌ تاون بسیار شیک و مدرن هستند و بیشتر افراد مرفه و ثروتمند آفریقای جنوبی این شهر را برای زندگی انتخاب کرده اند.

همچنین کیپ ‌تاون دارای طبیعت رویایی و منحصر به فردی می ‌باشد که محل رشد انواع گیاهان دارویی هم محسوب شده که تنها در این شهر پیدا می ‌شوند.

زیبایی ‌های طبیعی و تاریخی این شهر باعث شده تا کاربران سایت تریپ ‌ادوایزر تور آفریقای جنوبی شهر کیپ‌ تاون را به عنوان مقصد برتر گردشگری در سال 2014 میلادی انتخاب نمایند.

شهر کیپ ‌تاون | Cape Town

  • شهر ژوهانسبورگ | Johannesburg


شهر ژوهانسبورگ بیشتر با معادن طلای بسیار عظیمش در دنیا شناخته شده است. این شهر پایتخت اقتصادی آفریقای جنوبی است و مملو از آسمان خراش ‌های بزرگ با مراکز خرید عالی و مدرن و همچنین تفریحات متنوع که باعث محبوبیت تور آفریقای جنوبی در بین گردشگران شده است.

این شهر بزرگ و جوان با قدمت 120 ساله دارای دریاچه یا ساحل نیست، اما پر از جاذبه‌ های منحصر به فرد است که از نمونه های آن می توان به : موزه‌ های طلا، گالری‌ های هنری، کافه رستوران‌ های دنج و طبیعتی بسیار زیبایش اشاره نمود.

شهر ژوهانسبورگ

  • شهر سان ‌سیتی | Sun City


سفر به شهر سان ‌سیتی در تور آفریقای جنوبی یکی از مهیج ‌ترین بخش سفر شما بشمار خواهد رفت. چرا که این شهر مجموعه ‌ای کامل از تمامی امکانات تفریحی از جمله گلف، تفریحات آبی و همچنین هیجان ‌انگیزترین تورهای حیات ‌وحش را برای شما تشکیل می ‌دهد.

این شهر همچنین دارای هتل ‌های بسیار لوکس و فوق العاده است که بیشتر آنها در دل طبیعت ساخته شده ‌اند و معماری بی ‌نظیرشان حیات ‌وحش زیبای آفریقا را پیش روی شما قرار می ‌دهد و از دیگر جاذبه های شهر سان‌ سیتی می‌توان به: پل‌ هایی اشاره کرد که اطراف آن‌ ها را مجسمه ‎‌های عظیم ‌الجثه فیل محاصره کرده و وجود سیستم لرزاننده، عبور از روی پل ‌ها را بسیار هیجان‌ انگیز و جالب کرده است.

شهر سان ‌سیتی

حمل و نقل عمومی در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی کشور پهناور است که جذابیت ‌های بسیاری برای گردشگران از سراسر دنیا دارد و این کشور در سال ‌های اخیر توانسته زیرساخت ‌های خود را به خوبی توسعه و رشد دهد و امروزه سیستم حمل و نقل عمومی آفریقای جنوبی به گردشگران این اجازه را خواهد داد که به راحتی در این کشور سفر کنند.

به همین دلیل است که حمل و نقل عمومی آفریقای جنوبی اهمیت بالایی برای توریست های خارجی دارد. اصلا نگران نباشید! چرا که وسایل حمل و نقل عمومی آفریقای جنوبی علاوه بر کیفیت بالا، بسیار متنوع و کارآمد میباشند و مهمتر شما در تور آفریقای جنوبی این امکان را دارید که از بین گزینه‌ های مختلفی از قبیل هواپیما، قطار، اتوبوس و با قیمت ‌ها و زمانبندی‌ های متفاوت، وسیله حمل و نقل عمومی در آفریقای جنوبی را انتخاب کنید و سفری راحت در این کشور را تجربه کنید.

حمل و نقل عمومی در آفریقای جنوبی

همچنین یک نکته بسیار خوب درباره این کشور، یکدست بودن و توازن کیفیت سیستم حمل و نقل عمومی در کل شهرهای آفریقای جنوبی است؛ به عنوان مثال تفاوت چندانی بین سیستم حمل و نقل عمومی در کیپ تاون و سیستم حمل و نقل عمومی در ژوهانسبورگ با دیگر شهرهای بزرگ و مهم این کشور نیست.

هزینه حمل و نقل در آفریقای جنوبی


اتوبوس ‌های گری هاوند (Greyhound) و باز (Baz) قابل اعتمادترین سیستم حمل و نقل عمومی در این کشور هستند و هزینه ‌های جابجایی در هر نقطه از 25 تا 700 راند متغییر است. برای مثال، کرایه یک اتوبوس از کیپ تاون به ژوهانسبورگ، حدود 500 راند هزینه در برخواهد داشت.

حمل و نقل با استفاده از قطار کمتر رایج است، اما راحت‌ تر و ایمن ‌تر از اتوبوس‌ ها بشمار می روند و نیز بسته به فاصله مسیرها هزینه ‌ها متفاوت محاسبه می شوند. اگر ترجیح دادید کمی بیشتر در شهر گشتو گذار کنید و راحت باشید هزینه کرایه یک ماشین کوچک می‌ تواند 260 راند در روز برای شما تمام شود.

حمل و نقل عمومی در شهرهای بزرگ در دسترس است، هرچند که محبوب هستند اما به دلیل غیر اعتماد بودن در واقع توصیه نمی کنیم از اتوبوس ‌ها در داخل شهرها استفاده نمایید. در نهایت پیشنهاد ما این است که از برنامه Uber استفاده کنید.

راهنمای رزرو تور آفریقای جنوبی

شما علاقه مندان به تور آفریقای جنوبی می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی این مقصد را از سامانه رزرواسیون آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند. برای خرید آفریقای جنوبی و یا تور کیپ ‌تاون، تور ژوهانسبورگ، تور سان سیتی و تور ترکیبی آفریقای جنوبی شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛

خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود. تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند .

در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی آفریقای جنوبی هدایت می شوید.

آژانس نامی گشت سالهاست به عنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای مسافرتی آفریقای جنوبی فعالیت می کند و خوشبختانه توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت ترین پکیج های مسافرتی این مقصد جذاب را به گردشگران و علاقه مندان ارائه دهد و از مزیت های مجموعه نامی گشت نسبت به سایر آژانس ها می توان به این موضوع اشاره کرد.

که چنانچه بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود گرفتید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود و درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت و در آخر نامی گشت سفری لذت بخش و به یادماندنی را برای شما عزیزان آرزومند است.

منبع : تور آفریقای جنوبی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه