loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 211
پنجشنبه 17 تير 1400 زمان : 14:44

استانبول از بزرگترین و توریستی ترین شهرهای کشور ترکیه بشمار می رود که مراکز خرید متنوع و جشنواره های شگفت انگیزی که در این شهر برگزار می شود همگی باعث شده است تا گردشگران زیادی از سراسر دنیا تور استانبول برای سفر انتخاب کنند.

اگر به دنبال تور ارزان استانبول می گردید در ابتدا باید این موضوع را بدانید که برای خرید تور استانبول باید اول نوع سفر یعنی هوایی یا زمینی سفر کردن و هتل مورد نظرتان را انتخاب نمایید، که در اصل اصلی ترین و مهمترین فاکتور تاثیر گذار روی قیمت تور استانبول شما تاریخ سفر شماست. در ایام لوسیزن و کم گردشگر استانبول شما می توانید تورهای ارزان قیمت استانبول را براحتی خریداری کنید.

تور ارزان استانبول

اگر گرانی بلیط ‌ها و هتل های این شهر را نیز در نظر بگیریم، همه‌ این موارد می ‌تواند باعث شود سفر استانبول شما سفری گران قیمت برایتان تمام شود و اگر تورتان کیفیت مطلوب را نداشته باشد، تور استانبول شما تبدیل به سفری خواهد شد که دلخواه شما نیست. اما چند راهکار هست که شما هم می توانید با کیفیت سفر کنید و هم ارزان! حالا چطور؟ قیمت هتل ‌ها و بلیط های هواپیما استانبول در " لو سیزن " به حدود نصف ایام " های سیزن " کاهش می یابد .

شما در لو سیزن استانبول این امکان را دارید که با طیف وسیعی از تور چارتر استانبول ارزان قیمت روبرو شوید. ضمنا یادآور شویم که نزدیک بودن هتل شما به میدان تکسیم مزیت تور استانبول به حساب می آید و شما به راحتی می‌ توانید پیاده به بسیاری از نقاط استانبول دسترسی داشته باشید و همین موضوع کاهش قیمت حمل و نقل می تواند تاثیر زیادی در تورهای ارزان قیمت استانبول داشته باشد.

آیا تور استانبول ارزان قیمت کیفیت پایینی دارند؟

در خصوص این سوال میتوانید به این جواب برسیم که همه چیز بستگی به شما دارد که با چه هدفی به استانبول سفر می کنید و چقدر می‌ خواهید برای سفرتان هزینه کنید! بنابراین شما میتوانید کارگردان سفر خودتان باشید و هزینه های سفرتان را کاهش یا افزایش دهید. اما آژانس ‌های مسافرتی چارتر کننده غالبا در برخی از ایام سال پکیج‌ های گوناگونی را در قالب تور ارزان استانبول به مسافران معرفی می ‌کنند. اما دقیقا تور ارزان قیمت استانبول یعنی چه؟ در مواقع عادی و نرمال به جز تورهای لحظه آخری ، این هتل محل اقامت است که در ارزان شدن تور استانبول تاثیر چشمگیری دارد.

پس اگر قرار باشد تور ارزان استانبول شما با یک هتل سطح پائین 2 یا 3 ستاره بسته بشود، بله میتوانیم بگوییم که تور شما کاملا بی کیفیت خواهد شد. این تجربه بیشتر مسافران ماست، شاید این موضوع برای شما هم اتفاق افتاده باشد که تجربه اقامت در هتل ‌های دو یا سه ستاره استانبول با امکانات بسیار ضعیف را داشته باشید.

انتخاب با شماست که از هتلتان دقیقا توقع چه امکاناتی را دارید، ولی توجه داشته باشید که فقط صرفا ارزان بودن، هتلی را رزرو نکنید که هم بودجه و هم زمانتان به هدر رود و به محض رسیدن و ناراضی بودن از هتل مجبور بشوید بیشتر زمانتان را صرف تعویض هتل کنید؛ همیشه در انتخاب هتل محل اقامتتان هوشمندانه رفتار کنید.

تور استانبول ارزان

نکته: تور ارزان استانبول از مشهد، از تبریز، از شیراز، از اصفهان و دیگر شهرهای بزرگ کشورمان در قالب تور چارتر استانبول ارزان، تور استانبول از تهران ارزان قیمت، تور لحظه اخری استانبول ارزان قیمت، تور لحظه آخری استانبول از مشهد، شیراز، اصفهان و تهران برگزار می شوند.

تور ارزان هوایی استانبول

برای سفر با تور ارزان هوایی استانبول سعی کنید به هنگام خرید تور مسافرتی این مقصد به نکات اساسی اعم از وسیله حمل و نقل، نوع هتل رزرو شده و زمان سفرتان دقت کنید به طور مثال مسافران در فصل زمستان می توانند تور استانبول ارزان قیمت خود را با نرخ پایین تری خریداری نمایند. کلا فاکتورهای اساسی در تور هوایی استانبول ارزان، پرواز و هتل محل اقامت می باشد که با مدیریت میتوانید خیلی راحت از این تورها بهره مند شوید.

حالا چطور؟ در کوچه پس کوچه ‌های استانبول طیف زیادی از هتل ‌ها با قیمت ‌های مختلفی را می بینید. بسیاری از مسافران برای سفرهای کاری یا خرید کردن و گشت و گذار به استانبول سفر می ‌کنند، پیشنهاد نامی گشت به این افراد این است که بسته به بودجه ‌تان با آژانس و کانتر مربوطه ما حتما مشورت کنید تا در منطقه ‌ای که مناسب ‌شرایط شماست، هتل نسبتا ارزان و مناسبی را برای شما رزرو کنند. دلیلش هم این بوده که شما از صبح از هتل خارج میشوید و شب برای استراحت بر می ‌گردید.

هتل ‌های استانبول وعده ‌های غذایی نهار و شام هم که ندارند، پس چرا امکانات و غذای هتل برای شما که در هتل نیستید مهم باشد، بنابراین هزینه کردن برای هتل تنها پولتان را هدر می دهد.

تور ارزان هوایی استانبول

ضمنا شما برای استفاده از تور ارزان استانبول با هواپیما میتوانید از بلیط های چارتری استانبول که در فصل لوسیزن این مقصد از سمت آژانس ها ارائه می شوند برای کاهش هزینه سفر هوایی خود به استانبول بهره ببرید و نیز تور ارزان استانبول با هواپیما از شیراز - اصفهان - تهران - تبریز - کرمانشاه - تبریز - اهواز - بوشهر و از رشت هم برگزار می شوند.

ارزانترین تور هوایی استانبول با چه ایرلاین هایی انجام می شود؟

لازم به ذکر است که طول پرواز تهران استانبول نزدیک 2 ساعت و نیم است و البته این مدت با توجه به عواملی چون شرایط آب و هوایی، تعداد توقف‌ ها و مسیر، متغییر خواهد بود و نیز پروازهای مستقیم تهران استانبول توسط هواپیمایی ترکیش، پگاسوس، ماهان، ایران ایر، قشم ایر، آسمان و معراج انجام می ‌شوند.

تاثیر کیفیت پرواز و ساعات پرواز در تورهای ارزان استانبول

پرواز‌هایی با ایرلاین‌ های ایرانی که ارزان ‌تر و مقرون به صرفه هستند، بطور معمول در شب به سمت استانبول حرکت میکنند. پرواز‌های ماهان ساعت 17، معراج ساعت 17 و 19:40، قشم ایر ساعت 17 و 23 و ایران ایر ساعت 23 پرواز‌های ارزانتری نسبت به پرواز‌های صبح این مقصد بشمار می روند. پرواز‌های صبح با هواپیمایی ترک و خارجی همچون ترکیش و اطلس جت بوده که قیمت بالاتری به نسبت ایرلاین های داخلی دارند.

به این موضوع توجه کنید که اگر شما به دنبال تور ارزان استانبول هستید بهتر است پروازهای ارزان شب را بگیرید، آخر شب به هتل تان می ‌رسید و اتاقتان را تحویل می ‌گیرید، اما نکته اینجاست که هزینه یک شب را اضافه تر پرداخت کرده ‌اید.

بنابراین قبل خرید تور با کانتر فروش هر آژانسی که تور خود را خریداری میکنید، حتما مشورت بگیرید که هزینه یک شب اضافه ‌تر برای شما به صرفه است یا اینکه پرواز صبح را بگیرید و بیشترین استفاده را از تور ارزان قیمت استانبول ببرید!

تاثیر کیفیت پرواز و ساعات پرواز در تورهای ارزان استانبول

ساعت رفت و برگشت پرواز‌ها چه ارتباطی با ارزان شدن تور استانبول دارد؟

پرواز‌ها با ایرلاین‌ های ارزان ایرانی بسته می شوند و شما معمولا شب به استانبول میرسید، باطبع ساعات پروازی عصر نسبت به پروازهای صبح ارزان تر هستند، تازه پرواز‌های صبح هواپیمایی های ترک هم قیمت بالاتری دارند. تنها معایب این تورها این است که شب به مقصد میرسید و باید اتاقتان را شب تحویل بگیرید و هزینه یک شب را متاسفانه اضافه بپردازید.

تور ارزان استانبول را زمانی میتوانید با نرخ پایین تر بخرید که پروازهای ارزان شب استانبول را بگیرید. با این تحلیل ساده می توان گفت که ساعات رفت و برگشت پروازها به مقصد استانبول ارتباط مستقیم با نرخ تورهای ارزان قیمت استانبول دارد.

تور ارزان استانبول زمینی

ترکیه به دلیل نزدیکی به ایران این امکان را برای مسافران علاقه مند به تورهای مسافرتی به مقصد استانبول مهیا کرده که به صورت زمینی راهی شهر جذاب و دیدنی استانبول شوند. تورهای زمینی هم بصورت تور استانبول زمینی با قطار و هم تور استانبول زمینی با اتوبوس برگزار می شود که این تورها با اتوبوس ‌ها و قطارهای توریستی اجرا میشوند و تورهای زمینی ارزان استانبول معمولا در ایام نوروز یا تابستان بیشتر برگزار می گردند و حدودا 30 ساعت در راه هستید.

اگر حوصله این مسافت طولانی را دارید مژده بدهیم که شما بهترین و ارزانترین تور استانبول را انتخاب کردید. هزینه بسیار مناسب تور زمینی استانبول ارزان قیمت بسیاری از مسافران را وسوسه می کند که بیشترین سهم هزینه های خود را به تفریح در استانبول و خرید کردن اختصاص بدهند. معمولا ارزانترین تور زمینی استانبول از سه مرز بازرگان، رازی و سرو امکان پذیر می باشد و در آخر تور زمینی استانبول از تبریز جزو پرطرفدارترین تورهای زمینی این مقصد محسوب می شود.

تور ارزان استانبول زمینی

تور زمینی استانبول از شهرهای مختلف ایران

سالهاست تورهای زمینی متنوعی به استانبول از شهرهای مختلف ایران همچون تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و... برگزار می ‌شود که مسافران زیادی مشتاق سفر با تور زمینی استانبول ارزان هستند. با وجود مسافت زیاد، همچنان افراد زیادی خواستار تور زمینی استانبول بوده اند و این امر میتواند به دلایل گوناگونی همچون کاهش هزینه‌ ها، ترس از هواپیما یا لذت بردن از مسیر باشد! خوشبختانه چند سالی است تور زمینی استانبول به خوبی پا گرفته است و آزانس های مسافرتی زیادی مجری آن شده ‌اند.

قیمت تور ارزان استانبول زمینی

چنانچه قصد خرید تور استانبول زمینی ارزان را دارید باید این موضوع را در نظر داشته باشید که قیمت تور زمینی استانبول با توجه به نوع هتل (3 ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره)، نوع اتوبوس یا قطار شما و سایر موارد و خدماتی که به برگزارکننده تور سفارش می دهید، تعیین می شود.

به همین علت نیز ما شاهد بازه قیمتی گسترده ای در تورهای زمینی ارزان قیمت استانبول هستیم و خوشبختانه این تفاوت قیمت امکان خرید تور مسافرتی این مقصد را برای تمامی گردشگران با شرایط اقتصادی متفاوت فراهم می کند.

توجه داشته باشید که تیم نامی گشت در تلاش است که بهترین تورهای گردشگری استانبول را با ارزان ترین قیمت ممکن در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهد.

قیمت تور ارزان استانبول زمینی

تور زمینی استانبول ارزان قیمت بیشتر در چه زمان ‌هایی ارائه می شوند؟

بی شک این مقاطع زمانی که در ادامه نام می بریم، بهترین زمان برای سفر ارزان قیمت استانبول بشمار می روند. سفر بعد از تعطیلات نوروز، مهرماه شروع سال تحصیلی، اوایل بهمن تا اواخر اسفند و نیز اوایل هفته می تواند بهترین زمان و ارزرانترین زمان سفر به استانبول باشد. البته لازم به ذکر است که این زمان ‌ها بدون در نظر گرفتن تعطیلی، مناسبت یا جشنواره ها است.

تور آف خورده استانبول همان تور تخفیف خورده استانبول را چطور بخریم؟

در خصوص این سوال باید بگوییم خیلی راحت می توانید اگر هوشمندانه رفتار کنید تورهای آف خورده استانبول را از نامی گشت بخرید! تور تخفیف خورده استانبول جزو گزینه های ارزان قیمتی است که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالش هستند.

اما این تورها چگونه اند و چه زمان هایی بیشتر به مسافران ارائه می شوند؟ خوب آفر تور تخصصی استانبول در اصطلاح به تورهایی گفته می شود که شامل تخفیف های ویژه ای از سمت ایرلاین های داخلی یا هتل های مختلف در استانبول می باشد و در ضمن زمان هم تاثیر مهمی در برگزاری تور استانبول تخفیف خورده دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری آنها باقی نمانده باشد، اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر برای شما توضیح دهیم.

تورهای آف خورده به این صورت است که این تورها درست در فصل های لو سیزن بیشتر برگزار و توسط آژانس ها به شما پیشنهاد می شوند که در سایت آژانس مسافرتی نامی گشت در این ایام متنوع ترین تورهای آف خورد استانبول را می توانید پیدا کنید.

بخرید. در ضمن تور آف خورده استانبول از تهران، تورهای تخفیف خورده استانبول از اصفهان، تور استانبول تخفیف خورده از مشهد ، از تبریز، از شیراز، از مشهد، با قطار بصورت تور آف خورده استانبول زمینی هم برگزار می شود.

تور آف خورده استانبول

آیا تور خیلی ارزان استانبول را لحظه آخر باید بگیریم؟

اول از همه این نکته را باید صادقانه به شما بگوییم که تورهای لحظه آخری همیشه ارزان نیستند! برای مثال شما در ایام تعطیلات و شلوغی لحظه آخر بلیط یا هتلی را نمی توانید بخرید چرا که اصلا نیست که بخواهد ارزان شود.

اما در ایام عادی و کم ترافیک یا لوسیزن استانبول مثلا اول هفته با پرواز‎های عصر یا شب و هتل ‎های 3 ستاره یا 4 ستاره معمولی، تور خیلی ارزان استانبول از تهران را میتوانید بگیرید و تدارک سفرتان را با خیال راحت ببینید. ضمنا تور خیلی ارزان استانبول زمینی با اتوبوس طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

هتل های ارزان و اقتصادی استانبول، گزینه ای مقرون به صرفه!

استانبول از لحاظ تعداد گردشگران خارجی ، سومین شهر توریستی دنیا محسوب میشود و تعداد متقاضیان تور استانبول به قدری بالاست که شما طیف وسیعی از هتل های 1 ، 2 ، 3 و یا 4 ستاره و پنج ستاره در متنوع ترین حالت در این شهر می بینید و از این رو هتل های استانبول با امکانات و قیمت‌ های مناسب برای هر نوع بودجه ‌ای که در نظر گرفتید.

وجود دارند و شما بنا به اینکه چه هزینه ای را به بخش اقامت خود اختصاص داده اید، می توانید گزینه های زیادی را برای انتخاب داشته باشید. بنابراین برای سفر به استانبول اگر قصد دارید که برای کاهش هزینه های اقامت خود هتل ارزان قیمت و اقتصادی را انتخاب کنید، گزینه های فراوانی هست.

خیالتان راحت! در ادامه قصد داریم ارزرانترین هتل های استانبول از نگاه گردشگران را به شما معرفی کنیم، اما توجه داشته داشته باشید که از این هتل ها اصلا نباید توقع کیفیت و امکانات عالی و مناسبی را داشته باشید.

  • هتل اکسپرس اینچی ایرپورت استانبول
  • هتل ادا استانبول
  • هتل پکس استانبول
  • هتل کالیفرنیا استانبول
  • هتل سن پلاس استانبول
  • هتل فاوری
  • هتل مرمره پلیس

هتل های ارزان و اقتصادی استانبول

آیا کیفیت هتل های تور ارزان استانبول پایین هستند؟

در واقع بر خلاف تصور عموم مردم تور ارزان استانبول همیشه کیفیت پائین و ضعیفی ندارند، اگر چه لزوما شما برای رزرو تور ارزان استانبول و پائین آمدن هزینه های اولیه سفرتان باید از هتل‌ های 2 یا 3 ستاره استفاده کنید، اما بسیاری از هتل‌ های دو یا سه ستاره شهر استانبول هم از کیفیت مطلوب و قابل قبولی برخوردار هستند و امکانات خوبی به شما ارائه می دهند، بنابراین نمی توان مطلق چنین موضوعی را مطرح نمود.

تور استانبول لحظه آخری، گزینه ای کاملا اقتصادی!

سفر به استانبول زیبا با آن فرهنگ جذاب و دوست داشتنی اش برای هر قشر با هر سلیقه و هر بودجه ‌ای مناسب و ایده آل است. چرا که این شهر همه چیز تمام و پر هیاهو ترکیبی از انواع هتل ها، جاذبه و تفریحات هیجان انگیز را در خود جای داده است و امکان یک گردش همزمان در دو قاره آسیا و اروپا را به شما خواهد داد. بی تردید سفر با یک تور استانبول خوب، با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه از دغدغه‌ های اصلی هر مسافری می باشد.

البته اگر شما محدودیت زمانی برای سفر کردن ندارید و از سفرهای غیر قابل پیش بینی استقبال می کنید و مهمتر اینکه نمی‌ خواهید هزینه بالایی برای سفرتان بپردازید، به دنبال تور لحظه آخری استانبول بروید. قطعا اطلاع دارید که تورهای لحظه آخری خارجی، معمولا برای کشورهای بدون ویزا ارائه میشود.

بنابراین با خرید تور لحظه آخر استانبول یا تور دقیقه 90 استانبول شما با کمترین هزینه بیشترین لذت از سفر به این مقصد را خواهید برد. تور استانبول لحظه آخری از تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز و از اصفهان هم برگزار میشود و بیشتر شما این تورها را بیشتر با نام تور لحظه اخری استانبول چارتر شنیده اید و اگر طرفدار تورهای زمینی هستید تور لحظه اخری تبریز استانبول از پرطرفدارترین تورهای این مقصد بشمار میروند.

تور استانبول لحظه آخری

آفر تور استانبول لحظه آخری، آیا شرایط استفاده از این تورها را دارید؟

در واقع به عقیده بیشتر آژانس های هواپیمایی که پرواز و هتل های استانبول را گارانتی یا چارتر کرده اند، این است که به فروش رفتن یک تور با نرخ پائین ‌تر بهتر از خالی ماندن و سوخت شدن آن خواهد بود. از این جهت شرکت‌ های هواپیمایی و هتل ‌ها همینطور چارتر کننده‌ ها برای جلوگیری از ضرر مالی متحمل شده، تنها راه را در فروش آفر تور‌ استانبول لحظه آخری می دانند.

معمولا در تورهای لحظه آخر استانبول مسافر این امکان را دارد که تور خود را چیزی در حدود 20 تا 50 درصد ارزانتر از از نرخ واقعی خریداری کند. توجه کنید که همانطور که از اسم آن کاملا مشخص است در آخرین لحظات شروع سفر این شرایط پیش می آید که آیا واقعا شما شرایط شرکت در این تورها را دارید؟ اگر آماده سفرهای لحظه آخری یا دقیقه 90 به مقصد استانبول زیبا هستید شما می ‌توانید به روز‌ترین تور لحظه آخری استانبول را در بالای همین صفحه پیدا کنید، برای اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با کانتر مربوطه تماس بگیرید و تجربه یک سفر رویایی را داشته باشید.

منبع : تور استانبول لحظه آخری

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه