loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 118
دوشنبه 15 شهريور 1400 زمان : 14:15

تور دبی نمایشگاه expo 2020

نمایشگاه اکسپو 2020 دبی برای اولین بار در منطقه خاورمیانه برگزار می شود و در نوع خود برای علاقه مندان این حوزه بی نظیر و شگفت انگیز است. این نمایشگاه فوق العاده جذاب چیزی در حدود شش ماه زمان می برد و پیش بینی شده است حدود 25 میلیون نفر از سراسر دنیا برای دیدن آن راهی تور دبی شوند. اکسپو 2020 دوبی در فضایی با مساحت 500 هکتار با حضور 195 کشور و نهادهای بین المللی با شعار " پیوند افکار و ساخت آینده " در کشور امارات برگزار می شود .

که پاویون جمهوری اسلامی ایران با مساحت 2014 متر مربع در زون تحرک در همسایگی پاویون های کشورهای فرانسه و پرو قرار گرفته است.

همچنین نمایشگان اکسپو دبی، رویدادی بسیار مهم و فرصتی شگفت انگیز و نو برای شرکت های معتبر جهانی است. باید یاداور شویم که اگر قصد رزرو تور نمایشگاه اکسپو 2020 دبی را دارید این رویداد مهیج از 09 مهر 1400 الی 11 فروردین 1401 در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می شود.

تور دبی نمایشگاه expo

خوب شاید این سوال در ذهنتان پیش بیاید که این نمایشگاه دقیقا به چه موضوعاتی می پردازد؟ موضوع و تم اصلی اکسپو 2020 دبی " ارتباط ذهن ها، خلق آینده " انتخاب شده و انتظار می رود که این نمایشگاه جهانی، بستری عالی و کمیاب برای رشد و مطرح شدن ایده های خلاقانه از سراسر کره زمین باشد.

ضمنا مهم است بدانید که بسیاری از اختراعات و سازه های مشهور دنیا اعم از: برج ایفل، اولین ماشین تایپ، تلویزیون و حتی سس کچاپ هانز اولین بار در این نمایشگاه ها به جهانیان معرفی شده اند. خوشبختانه می توان این انتظار را داشت که این نمایشگاه بستر مناسب و ایده آلی برای ایده های جدید و ظهور برندهای تازه در جهان باشد و گامی مهم در محبوبیت بیشتر و شهرت جهانی تر دبی در سطح بین الملل به حساب آید.

به همین جهت حاکم دبی اعلام کرده که در روز افتتاحیه این نمایشگاه، جهان را به حیرت و شگفتی فرو می برد و همه را متحیر و متعجب خواهد کرد! این نمایشگاه فرصت های شغلی زیادی را بوجود آورده است و فرصتی مناسب برای اقتصاد امارات می باشد و شما گردشگران برای بازدید و شرکت در این نمایشگاه می توانید از امروز اقدام نمایید.

بسیار مشهوری طراحی این نمایشگاه بزرگ و معروف

همچنین مهندسان بسیار مشهوری طراحی این نمایشگاه بزرگ و معروف را بر عهده گرفته اند و تمام تلاششان را می کنند تا نمایشگاهی بسیار زیبا در محیطی ویژه و مناسب گردشگران طراحی و آمادا نمایند.

همچنین این نمایشگاه هر 5 سال یکبار برگزار می شود و برای تمام فناوری های جهانی غرفه هایی تعبیه شده است. در اهمیت این نمایشگاه این را بگوییم که بعد از جام جهانی و المپیک سومین رویداد مهم جهانی است و به این نمایشگاه " نمایشگاه فرهنگ ملل " هم می گویند.

اکسپوی 2020 در کدام کشور برگزار می ‌شود؟

این همایش هر چند سال یکبار در یک کشور برگزار می ‌شود، اما امسال کشور امارات متحده عربی و شهر دبی میزبان EXPO2020 بوده است که با شیوع و اپیدمی کرونا به درخواست دبی مجمعی مجازی با شرکت کشورهای عضو (BIE) برگزار شد و درخواست دبی برای تاخیر یک ساله مورد رای ‌گیری قرار گرفت که با توجه به اینکه دوسوم اعضا با تاخیر یک‌ ساله این رویداد موافقت کردند، برگزاری این نمایشگاه به مدت یک سال به تاخیر افتاد و امسال با خیال راحت تر این نمایشگاه در بهترین حالت خود اجرا می شود.

همچنین دیمیتری کرکنتز، دبیرکل BIE درست بعد از برگزاری رای‌ گیری اعلام کرد: من پاسخ سریع کشورهای عضو BIE را تحسین می ‌کنم و حمایت آنها از به تعویق انداختن نمایشگاه Expo 2020 دبی که به طور رسمی در 29 مه تصویب میگردد را نشانه ای دوباره از همبستگی و نشان دهنده اراده مشترک برای همکاری در ایجاد آینده می بینم.

اکسپوی 2020 در کدام کشوراست

تاریخچه نمایشگاه اکسپوی 2020 دبی چیست؟

این اولین بار در تاریخ EXPO می باشد که یک کشور عربی میزبان این نمایشگاه مشهور جهانی است، در واقع اولین بار است که نمایشگاه EXPO در منطقه خاورمیانه، آفریقا و آسیای جنوبی برگزار می ‌گردد و همچنین اولین مورد میزبانی در جهان عرب به حساب می آید.

به همین دلیل برگزاری این نمایشگاه برای کشور امارات و شهر دبی از اهمیت بسیار بالا و ویژه‌ ای برخوردار است و تمام توانشان را به کار گرفته اند که در برگزاری این رویداد بهترین خود را به نمایش بگذارند. بر طبق بیانیه نمایشگاه محوریت این نمایشگاه بر خلق ایده‌ های جدید و فناوری پزشکی استوار است.

تاریخچه نمایشگاه اکسپوی 2020 دبی چیست؟

تاریخ برگزاری نمایشگاه اکسپوی 2020 دبی

تاریخی که برای برگزاری نمایشگاه EXPO در نظر گرفته شده است به آخرین بیانیه به شرح زیر است:

  • افتتاحیه : 1 اکتبر2021 (9 مهر 1400)
  • اختتامیه:31 مارچ 2022 (11 فروردین 1401)

در بیانیه سایت https://www.expo2020dubai.com بیان شده است که با توجه به شرایط همه ‌گیری ویروس کرونا در دنیا، با در نظر گرفتن این بازه زمانی به شرکت کنندگان و کشورهای مختلف اجازه داده شده تا با خیال راحت و بدون استرس از تاثیر ویروس بر شرایط، به خلق و تبادل افکار خلاق برای پیدا کردن راه‌ حل ‌های مناسب برای چالش های بزرگ و قابل توجهی که جهان با آن گریبان گیر است، بپردازند.

همچنین کشور امارات و دبی افتخار این را دارد که اعلام کند " EXPO2020 " در اصل بزرگترین رویدادی است که تاکنون در جهان عرب اتفاق افتاده است، این نمایشگاه میزبان 192 کشور از مشاغل مختلف، شرکت ‌های چندجانبه و موسسات آموزشی و... می باشد.

تاریخ برگزاری نمایشگاه اکسپوی 2020 دبی

منبع : تور دبی نمایشگاه expo 2020

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه