loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 598
دوشنبه 24 خرداد 1400 زمان : 16:44

هتل پانوراما یک هتل شیک و تر و تمیز و لوکس در میان هتل های پنج ستاره کیش است. این هتل که از سال 1398 آغاز به کار کرده است جزو جدیدترین هتل های جزیره محسوب می شود و طبیعی است که از جدیدترین استانداردهای هتل سازی و امکانات ساختمانی و طراحی بهره برده باشد.

هتل پانوراما هتلی پنج طبقه است که فرصت اقامت در آن برای افرادی که تور کیش را در پکیجی لوکس رزرو می کنند فراهم شده است.

تورگردان تور کیش را در پکیج های مختلفی برگزار می کند که البته پکیج های اقامت در هتل های پنج ستاره با استقبال بیشتری مواجه می شود.

هتل پانوراما کیش ارزان قیمت از اتاق های دو تخته دبل و توئین، سوئیت های پانوراما دو نفره، اتاق های سه تخته، سوئیت های سه نفره پانوراما، اتاق های کانکت چهار نفره و سوئیت های کانکت چهار نفره تشکیل شده که هر یک از طراحی داخلی و نورپردازی منحصر به فرد خود برخوردار هستند. امکانات داخل واحدها نیز با امکانات روز دنیا برابری می کند.

هتل پانوراما

هتل پانوراما کیش انتخابی درست، برای آن دسته از گردشگرانی است که تمام ویژگی های یک اقامت تفریحی و رویایی را برای خود در نظر دارند. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و این مکان بهترین مسیرهای دسترسی به مراکز خریدی چون مرکز تجاری، زیتون، پردیس یک، پردیس دو، پانیذ و رویا مال را دارد.

نزدیکی به مراکز تفریحی همچون پارک ساحلی ماهیگیر، اسکله قدیم، پارک شهر زیبای کیش، مرکز غواصی، کلوپ های دریایی، کیبل اسکی و تالار شهر که محل برگزاری کنسرت ها و جشن های کیش است، این هتل را با محبوبیت بیشتری رو به رو کرده است.

هتل لوکس و مجلل پانوراما در وسعتی بالغ بر 3000 مترمربع و معماری خاص و زیبا دارای 276 باب اتاق دو تخته و سه تخته است.

که مساحت آن تقریبا 45 متر مربع است که اندازه آن فراتر از استاندارد است. این مجموعه سوئیت های رویال کانکت هم دارد که ابعاد آن 70 متر مربع است. همینطور آپارتمان های پرزیدنشال و امپریال ابعادی نزدیک به 350 متر دارد.

قیمت تور کیش هتل پانورواما

عوامل مختلفی بر قیمت تور مسافرتی کیش تاثیرگذار است، از جمله این عوامل می توان به زمان سفر، نوع هتل (3، 4 یا 5 ستاره)، تعداد روزهای اقامت در کیش، انتخاب شرکت هواپیمایی، خدمات و امکانات تور و... اشاره نمود.

همچنین اگر قیمت تور مسافرتی کیش برای شما اهمیت بالایی دارد، این امکان برای شما مهیاست که یکی از راه های ارزان رزرو تور کیش هتل شایگان را انتخاب کنید که برایتان مقرون به صرفه تر باشد مثلا انتخاب و خرید تورهای لحظه آخری کیش یا آفر تور کیش هتل پانوراما؛ شما با انتخاب این تورها می توانید با پرداخت مبلغی بسیار کم سفری جذاب و مناسبی را تجربه کنید و کلی روزهای خوش را تجربه کنید.

اما قیمت هتل پانوراما کیش تا حد زیادی به اتاق مورد نظر شما بستگی خواهد داشت و در کل قیمت هتل پاناراما نسبت به دیگر هتل های این مقصد که هتلی لوکس و 5 ستاره میباشد.

شاید کمی بالاتر باشد و اگر میخواهید سفری به یادماندنی و لذت بخشی را داشته باشید خیلی به دنبال ارزان تر بودن هتل محل اقامتتان نباشید چرا که هتل های 3 ستاره کیش خیلی با کیفیت با خدمات مدرن و به روز نیستند و اگر بخواهید تور هتل پانوراما کیش از تهران را انتخاب نمایید باید هزینه بیشتری نسبت به شهرهای نزدیک تر پرداخت کنید.

قیمت تور کیش هتل پانوراما

  • قیمت اتاق های هتل پانوراما

اتاق های هتل پانوراما کیش در طبقه 2 تا طبقه 13 قرار دارند که با ارائه بهترین خدمات و امکانات عالی، این هتل 5 ستاره کیش را به یکی از بهترین هتل‌ های جزیره تبدیل کرده است و اینکه این هتل با داشتن امکانات رفاهی جهت رفاه و آسایش حال مسافران عزیز و با داشتن معماری خاص و دیزاین حرفه ای خود در بهترین نقطه از مرکز شهر به یکی از بهترین انتخاب ‌ها جهت اقامت در جزیره محسوب می شود.

همچنین موقعیت جغرافیایی عالی هتل و دسترسی راحت به مراکز خرید کیش و جاذبه ‌های ساحلی، گشت و گذار را برای میهمانان هتل بسیار راحت کرده و تنها با چند قدم پیاده ‎‌روی، به تک تک آنها میرسید.

خوب همین نکات مثبت باعث شده تا افراد زیادی از سراسر کشور عزیزمان ایران این مجموعه را برای اقامتی لوکس انتخاب کنند و شما متنوع ترین و ارزانترین تور کیش هتل پانوراما را می توانید در بالای همین صفحه مشاهده نمایید.

ضمنا در بخش زیر قیمت ها بر اساس اقامت برای یک شب ارائه شده است و ممکن است این قیمت ها نسبت به شرایط و زمان های مختلف قابل تغییر باشد.

قیمت اتاق های هتل پانوراما به شرح زیر است:

  • اتاق دو تخته : 800,000 تومان
  • اتاق سه تخته : 1,170,000 تومان
  • پانوراما لوکس دو تخته : 1,470,000 تومان
  • پانوراما لوکس سه تخته : 1,400,000 تومان
  • کانکت چهار تخته : 1,880,000 تومان
  • سوئیت کانکت : 2,170,000 تومان

قیمت اتاق هتل پانوراما

  • امکانات و خدمات هتل پانوراما

اتاق های هتل پانوراما به صورت دو تخته دبل، دو تخته توئین، دو تخته دبل لوکس پانوراما، سه تخته، اتاق پانوراما سه تخته لوکس، اتاق کانکت چهار نفره و اتاق کانکت چهار نفره (لوکس +توئین) در دسترس شما قرار دارد که در مجموع هتل دارای 267 اتاق در 15 طبقه است.

در اتاق ها امکاناتی همچون حمام، دمپایی، کمد لباس، رخت آویز، روم سرویس، IPTV، صبحانه، شبکه پخش فیلم، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، میزتحریر، چای ساز، آب رایگان، سیستم گرمایش و سرمایش، قفل درب ها، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع ، صندوق امانات ، سیستم اطفاء حریق ، تلفن، تلویزیون، لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی فرنگی وجود دارد.

خدمات هتل پانوراما

از امکانات عمومی هتل می توان به جکوزی، استخر، سونا، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، آتلیه، آژانس مسافرتی ، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن (اپراتور)، روزنامه، خدمات باربری، خدمات تور، شبکه پخش فیلم ،تلفن در لابی، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، خدمات نگهداری کودک، خدمات بیدار باش، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات و پارکینگ اشاره کرد و اینکه پارکینگ هتل برای 60 خودرو گنجایش دارد ولی برای رزرو جای پارک باید هزینه ای جداگانه پرداخت نمایید.
همچنین رستوران هتل برای 200 نفر ظرفیت دارد. ر

ستوران لوتوس در طبقه همکف قرار گرفته و غذاهای فرنگی، دریایی، سنتی، گیاهی و فست فود ارائه می کند. نوع سرو غذا در این رستوران به صورت انتخابی، بوفه، بسته و باز بوده ولی هم اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا منوی بوفه تعطیل می باشد.

آفر تور کیش هتل پانوراما

تور کیش هتل پانوراما بیشتر به مدت 2 شب و 3 روز برگزار می شود که بسته به نوع اتاق انتخابی شما قیمت های آن نیز متغیر خواهد بود که شما مسافران عزیز بسته به سلیقه خود می توانید انتخاب های متنوعی داشته باشید و در صورت درخواست، به تعداد شب های دلخواهتان نیز این امر نیز امکان پذیر میباشد و از 2 شب به بالا قابل برگزاری است که باز به بودجه ای که در نظر گرفته اید، بستگی دارد.

خوب آفر تور کیش هتل پانوراما بیشتر در زمان ها و شرایط خاصی به مسافران و علاقه مندان ارائه می شود، برای مثال زمان هایی مثل لوسیزن و یا فصل کم گردشگر کیش هتل ها طبعا با استقبال مسافران زیادی روبرو نمی شوند به همین دلیل صاحبان هتل تصمیم میگیرند که آفرهای وسوسه انگیزی به آژانس ها و کارگزاران تور کیش پیشنهاد دهند تا متحمل ضرر و زیان هایی نسبت به این فصول نشوند که آفر تور کیش هتل ترنج هم از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه باید بگوییم که فصل یکی از عوامل مؤثر بر قیمت هتل پانوراما است.

در این خصوص یک قانون کلی وجود دارد: " وقتی سراغ هتل بروید که دیگران نمی روند " حالا یعنی چی؟ در فصل خلوت سال هتل ها دست به کاهش قیمت می زنند و در فصل شلوغ سال با افزایش قیمت آن را جبران میکنند و بلافاصله بعد از پایان تعطیلات نوروز که زمان اوج قیمت ها است، قیمت ها به شدت کاهش می یابد و میتوانید بهترین زمان برای خرید آفر تور کیش هتل پانوراما باشد.

آفر هتل پانوراما

تور کیش هتل پانوراما از تهران و شهرستان ها

در ابتدا لازم است بدانید که تور کیش از تهران و شهرستان با پروازهای مختلف برگزار میشود و بیشترین تعداد پروازها به سمت جزیره کیش از مبدا تهران انجام می پذیرد و به همین دلیل تور کیش از تهران بیشترین گردشگر را به جزیره کیش میفرستد، بنابراین نرخ بلیط‌ تور کیش هتل پانوراما کمتر از سایر شهرها می ‌باشد و به همان نسبت هزینه تورها نیز کمتر خواهد بود.

تور کیش نامی گشت از تهران بهترین گزینه ‌ای است که در اختیار شما مسافران گرامی قرار دارد چرا که متنوع ترین و مناسب ترین تورها به شما پیشنهاد می شود.

لازم به ذکر است که تور کیش با هواپیما بی شک راحت ترین روش سفر به کیش می باشد و از آنجاییکه برای رفتن به این جزیره زیبا مسافت طولانی را در راه خواهید بود، بهترین انتخاب برای شماست؛ برای پایین آوردن هزینه های سفر با هواپیما می توانید در ایام غیر پیک به جزیره کیش سفر کنید.

در ادامه قصد داریم تور کیش هتل پانوراما را از شهرهای مختلف کشور به شما معرفی کنیم، همراه ما باشید.

  • تور کیش هتل پانوراما از مشهد

مشهد با داشتن بیشترین پرواز چارتری به جزیره کیش بیشترین سهم توریست در این جزیره را دارد و نیز یکی از مهمترین فرودگاه‌ های کشور در مشهد قرار گرفته است و روزانه پروازهای زیادی از این شهر به سمت جزیره کیش حرکت می ‌کنند. آژانس نامی گشت این امکان را برای شما فراهم کرده است تا مسافران بتوانند تور کیش از مشهد را نیز رزرو کرده و راهی این جزیره بکر و زیبا شوند.

  • تور کیش هتل پانوراما از اصفهان

یکی از تورهای پرطرفدار در بین شهروندان اصفهانی، تور کیش هتل پانوراما از اصفهان است. اگرچه مبدا اکثر تورهای کیش از شهر تهران می باشد، اما برخی از شرکت‌ های مسافرتی معتبر مثل نامی گشت، متخصص تور کیش از اصفهان به طور تخصصی و به صورت تور هوایی کیش از اصفهان و تور زمینی کیش از اصفهان هستند که در طیف متنوعی آماده ارائه تورهای مسافرتی این مقصد هستند. شما می توانید برای اطلاع از شرایط و رزور تور کیش از اصفهان، با کارشناسان ما در مجموعه نامی گشت تماس بگیرید.

  • تور کیش هتل پانوراما با پرواز ماهان

تور کیش هتل پانوراما با پرواز ماهان، تمام نیاز‌های یک گردشگر با سطح توقع بالا را به خوبی برآورده می ‌کند. در واقع در تور کیش با پرواز ماهان مسافران با انتخاب خود بهترین امکانات را به خود هدیه می دهند و شما با انتخاب تور لوکس می ‌توانید با بهترین پرواز‌ها سفر کنید که یکی از این بهترین ایرلاین ‌ها در مسیر کیش ماهان میباشد که البته پرواز بیزنس ماهان می‌ تواند لذت سفر تور کیش شما را تکمیل و حتی دوچندان کند.

  • تور کیش هتل پانوراما با پرواز زاگرس

هتل پانوراما کیش یکی از بهترین و پرطرفدارترین هتل های 5 ستاره کیش می باشد که شما می توانید با شرکت های هواپیمایی متنوعی تور خود را تهیه کنید اما آژانس مسافرتی نامی گشت تمامی خدمات تور کیش هتل پانوراما با پرواز زاگروس را در عالی ترین حالت به شما ارانه خواهد کرد که از جمله این خدمات می توان به اخذ و تهیه بلیط هواپیمایی زاگروس و رزرو هتل پانوراما در کیش و بیمه مسافرتی با ارائه واچر رسمی و... می باشد.

توجه داشته باشید که مجموعه نامی گشت بهترین و ارزان ترین تورهای کیش با پرواز زاگروس را در اختیار شما میهمانان تور کیش قرار می دهد و لازم به ذکر است که اگر با پروازهای چارتر زاگروس سفر می کنید باید بدانید که با توجه به چارتر بودن پرواز هر گونه تغییر اطلاعات ، کنسل کردن تور کیش و جابجایی تاریخ سفر و ... منجر به سوخت پکیج درخواستی شده و هیچ مبلغی قابل بازگشت نیست.

منبع : تور کیش هتل پانوراما

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه