loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 331
چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 زمان : 19:09

استانبول پایتخت فرهنگی کشور ترکیه است که قرن ‌ها پایتخت امپراطوری‌ های مختلفی بوده و اما این شهر دوست داشتنی بیشتر شکوه و جلال خود را مدیون امپراطوری قدرتمند عثمانی می باشد. شهر استانبول علاوه بر جاذبه‌ های تاریخی، به لطف داشتن تنگه بسفر و هم مرز بودن با قاره‌ اروپا، دارای طبیعتی بسیار چشم نواز، سرسبز و شگفت انگیزی است.

تمام این ویژگی ‌های طبیعی و تاریخی استانبول را به یک مقصد توریستی جذاب برای گردشگران سراسر دنیا تبدیل کرده است.

استانبول در تمام فصول طرفداران خاص خودش را دارد ولی تابستان یکی از فصولی است که همیشه محبوبیت ویژه ای برای مسافران ایرانی دارد. تور استانبول در تابستان و در این بازه زمانی همیشه روزهای پر شلوغ و پرگردشگری را تجربه می کند.

به شکلی که این زمان از سال " های سیزن " خرید تور استانبول بشمار می رود، یعنی در این ایام قیمت بلیط ها کمی گرانتر می شود. در نتیجه بیشتر مسافرانی که برای تفریح و استراحت به این مقصد سفر می کنند، بیشتر به نیت خرید کردن و شرکت در فستیوال های خرید تابستانه استانبول راهی این مقصد میشوند.

اما خوب تابستان سال گذشته برخلاف تصور همگان ورق عوض شد و در تابستان پارسال که ویروس کرونا تنها توریست دنیا بود و مرزها را بست و تمام برنامه‌ های مسافران تابستانی را خراب کرد

تور استانبول تابستان 1400

خوشبختانه امسال تابستان اوضاع بهتر شده و مرز ترکیه به روی گردشگران علاقه مند باز شد و شما عزیزان می توانید دلتنگی هایی که بر دلتان مانده بود را با سفر با تور استانبول تابستان ۱۴۰۰ جبران کنید.

به احتمال زیاد با فروکش کردن تب کرونا در تابستان 1400، بی شک استانبول به یکی از شلوغ ‌ترین مقاصد گردشگری تابستان 1400 بدل می شود و مسافران ایرانی دلی از عزا درخواهند آورد. چرا که استانبول مقصد اول و جذابی برای مسافران تورهای تابستانی محسوب میشود و نیز تابستان به صورت کلی ایام توریستی شناخته میشود و گرانی این فصل به همین علت است.

موضوع اساسی در تور استانبول تابستان نحوه تعیین قیمت تورهای تابستانی استانبول است؛ خوب سوال بیشتر مسافران ایرانی این خواهد بود که قیمت تور استانبول تابستان 1400 چقدر میشود؟ باید به شما عزیزان بگوییم که قیمت تور تابستان استانبول هم به قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما و هم نوع ایرلاین انتخابی (داخلی – خارجی) شما بستگی دارد و هم به قیمت هتل محل اقامتی که انتخاب میکنید و هم به نرخ ارز بستگی دارد.

همچنین لازم به ذکر است که قیمت بلیط تور استانبول در تابستان از حدود 2 میلیون تومان به بالا برآورد میشود و نیز همچنین هتل محل اقامت شما هم هرچقدر به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، هزینه بیشتری برای اقامت می ‌پردازید و هرچه از مرکز شهر دورتر باشد، هزینه اقامت شما کمتر خواهد بود و مهمتر انتخاب هتل های 3 و 4 ستاره منطقی تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود.

آفر تور استانبول تابستان 1400

حسن آفر تور استانبول تابستان در این است که ارزان تر و مناسب تر هستند و از نظر فنی هیچ تفاوتی با تورهای استاندارد ندارند اما گزینه هایی وسوسه انگیز میباشند. مثلا تور مسافرتی استابنول قیمت های متفاوتی در ایام معمول سال دارد که با توجه به نوع امکانات تور مانند رزرو هتل 5 ستاره و... هزینه های متفاوتی را شامل خواهد شد، اما همین تورهای نسبتا گران قیمت زمانی که شامل آفر لحظه آخری استانبول می شوند به عنوان پکیج لحظه آخری مقرون به صرفه با همان امکانات ولی نصف قیمت ارائه میشوند.

پس اگر هوشمندانه رفتار کنید در تابستان که زمان های سیزن استانبول هم بشمار می رود، می توانید بهترین تور ارزان استانبول تابستان 1400 را در زمان مناسب خرید یا رزرو کنید. بهترین راهکاری که در خصوص تورهای ارزان قیمت استانبول تابستان 1400 می ‌توانیم ارائه کنیم این است که شما بلیط رفت و برگشت خود را 3 یا 4 ماه زودتر از تاریخ سفرتان خریداری کنید.

در این حالت، شما کمترین هزینه ممکن را برای خرید بلیط هواپیما به مقصد استانبول را می ‌پردازید. برای رزرو هتل نیز می‌ توانید حتی زمانی که به استانبول رسیدید محل اقامت خود را مشخص نمایید. لازم به ذکر است که خدمات تورهای استانبول تابستان ارائه شده توسط آژانس ‌های مختلف متفاوت به مسافران ارائه میشود، اما این مساله به سود متفاوت آژانس ‌های گوناگون هم بستگی دارد.

فرض کنید که در یک تور تابستانی استانبول به شما خدمات بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل 4 ستاره به همراه صبحانه و ترانسفر فرودگاهی و... ارائه میگردد و در یک تور استانبول تابستانی دیگر، خدمات بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل 4 ستاره به همراه صبحانه، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، تور لیدر فارسی زبان، راهنمای محلی، پرداخت هزینه خروج از کشور و... به شما ارائه می ‌شود. بنابراین قطعا هزینه این تور نسبت به تور قبلی بیشتر خواهد بود.

آفر تور استانبول تابستان 1400

قیمت پرواز استانبول در تورهای تابستان 1400 چگونه است؟

اوایل بهار بخصوص با شروع تابستان بازه زمانی “های سیزن” برای خرید تور استانبول تابستان 1400 است، یعنی در این ایام قیمت بلیط گرانتر خواهد شد و هتل ها نیز قیمت رزرو را تا حدی افزایش می دهند و این افزایش هزینه ها به موضوع عرضه و تقاضا برمیگردد و خرید تور استانبول در تابستان ۱۴۰۰ به افرادی پیشنهاد می ‌شود که برای تفریح و استراحت سفر می ‌کنند.

در تابستان هوای استانبول نسبتا گرم می شود و با توجه به شرجی بودن هوا تا حدودی به هوای شمال کشور خودمان در تابستان شباهت پیدا می کند.

ایام عید آب و هوای استانبول مطلوب و عالی است و زنده شدن دوباره زمین این شهر را بیش از پیش دیدنی می ‌کند. بهترین گزینه بهار و بعد تابستان است و در این زمان ها قیمت پرواز استانبول هم افزایش می یابد و هزینه های شما را تحت تاثیر قرار می دهد. خوب پس پیشنهاد نامی گشت برای شما عزیزان این است که در " های سیزن " استانبول بهتر است بلیط ‌هواپیما استانبول را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفرتان خریداری کنید تا مبلغ کمتری را پرداخت کنید.

قیمت بلیط تور استانبول در تابستان از حدود 5/3 میلیون تومان به بالا برآورد می ‌شود.

قیمت پرواز استانبول در تورهای تابستان

بهترین زمان خرید تورهای تابستان استانبول 1400

پیشنهاد نامی گشت برای شما این است که مسافران تور تابستان 1400 استانبول از 10 روز قبل از تاریخ سفر جهت رزرو یا خرید تور استانبول تابستان خود اقدام نمایند.

اما نکته ‌ای که باید به آن توجه داشته باشید و شاید از کمتر کسی شنیده باشید این است که در " های سیزن " بهتر است بلیط‌ خود را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید تا مبلغ کمتری را پرداخت نمایید، چرا که هر چقدر به زمان سفر نزدیک ‌تر می‌ شوید، باطبع هزینه بلیط رفت و برگشت افزایش می ‌یابد.

برای رزرو هتل نیز بهتر است از یک ماه تا 10 روز قبل از تاریخ سفر اقدام کنید تا متحمل هزینه های بالای سفر نشوید.

بهترین مدت زمان اقامت تورهای استانبول تابستان 1400 چقدر است؟

تورهای استانبول از 3 شب تا 8 شب در طیف های متنوعی برگزار می ‌شوند. اما همه چیز به سلیقه، بودجه و برنامه سفر خودتان بستگی دارد. به‌ صرفه‌ ترین مدت زمان اقامت در تور تابستانی استانبول از نظر ما اقامت 4 شب برای شما می ‌باشد. اما اگر ترجیح می دهید که تمام مراکز دیدنی استانبول را تماشا کنید و فرهنگ زیبای این شهر را کشف کنید؛ 8 روز هم برای این امر کم است.

در تور تابستانی استانبول 1400، تغییر نرخ بلیط رفت و برگشت وجود ندارد، فقط باید مراقب مخارج خرید از مراکز تجاری استانبول و همچنین هزینه های اضافی خود باشید.

بهترین مدت زمان اقامت تورهای استانبول تابستان

آب ‌و ‌هوای استانبول در تابستان

درست از اواسط خرداد تا تقریبا اواسط مهر، فصل تابستان استانبول محسوب می گردد. ماه های تیر و مرداد گرم ترین و کم بارش ترین ماه های تابستان و تمام سال در این شهر هستند. تابستان استانبول خلوت ترین فصل این شهر است، چون بخشی از ساکنان شهر برای تعطیلات تابستانی و در واقع برای فرار از رطوبت و گرما به اطراف شهر سفر می کنند.

هرچند در این فصل هم گردشگران ایرانی زیادی به استانبول سفر میکنند، اما جمعیت آنها در مقایسه با فصل بهار به نسبت کمتر می باشد. در روزهای بلند تابستان ساعت کار اماکن گردشگری استانبول هم بیشتر شده و شما می توانید برنامه مناسب تری برای گشت و گذار در این شهر، بریزید. بی شک در روزهای گرم و آفتابی تابستان در استانبول هیچ چیز به اندازه قایق سواری و تفریحات آبی از جمله شنا کردن و افتاب گرفتن لذت بخش نباشد.

برای استفاده از تفریحات آبی به سمت سواحل برید و روی تنگه بُسفُر کشتی سواری کنید و کلی لذت ببرید. همچنین می توانید از خنک تر شدن هوا در شب نهایت استفاده رو ببرید چون استانبول شب های زنده و شلوغ و زیبایی دارد و پیشنهاد می کنیم از تفریحات شبانه خیابان استقلال غافل نشوید.

آب ‌و ‌هوای استانبول در تابستان

بهترین مقاصد گردشگری در تور استانبول تابستان 1400 کجاست؟

بزرگ ترین شهر این کشور استانبول است و این شهر با فرهنگ و جذابیت های خاص و منصر به فرد خودش یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه و البته محبوب ترین شهر ترکیه بشمار می رود. استانبول تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا میکند‌ و تنها شهر بزرگ جهان هم محسوب میشود که در دو قاره جای گرفته است.

استانبول یکی از مقاصد گردشگری کشور ترکیه است که سالانه گردشگران زیادی از سراسر جهان مخصوصا از ایران به این شهر سفر می کنند و وجود هتل های استانبول دارای تنوع باعث شده گردشگران انتخاب های زیادی دارند.

اگر همسفر تور تابستان استانبول ۱۴۰۰ هستید به شما پیشنهاد می کنیم حتما کل این شهر دیدنی و زیبا را دیدت کنید و بازدید از معروفترین جاذبه های گردشگری استانبول مثل: مسجد ایاصوفیه – قصر توپکاپی – مسجد سلطان احمد – آب‌انبار باسیلیکا – برج گالاتا – موزه باستان ‌شناسی استانبول – کاخ دلمه باغچه – مسجد سلیمانیه – مسجد رستم پاشا – موزه هنر مدرن استانبول – موزه هنرهای ترکی و اسلامی استانبول – قلعه یدیکوله استانبول – موزه پرا استانبول – اسکودار استانبول - قلعه‌ روملی حصار – تنگه‌ بسفر و ... را در برنامه سفر خود قرار بدهید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه