loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 352
چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 زمان : 17:22

فصل تابستان فصل شلوغی مشهد و شروع برگزاری تور مشهد تابستان 1400 می باشد، در این فصل، مدارس تعطیل شده اند و آب و هوای مشهد متعادل ‌تر از سایر مناطق گردشگری کشورمان است.

به همین دلیل یکی از محبوب ‌ترین تورهای مسافرانی بی شک تورهای تابستانی مشهد است و نیز بهترین زمان سفر به مشهد در این فصل کی است؟ خوب باید بگوییم اگر قصد تهیه تور مشهد را دارید، باید بدانید که در این بازه زمانی مشهد بسیار شلوغ و مملو از مسافر است. اما اول هفته‌ ها شرایط مناسب‌ تری نسبت به آخر هفته ها برای سفر به مشهد دارد. زیرا زائرینی که شاغل هستند، اغلب آخر هفته را برای سفر به مشهد انتخاب میکنند و در نتیجه شما عزیزان باید انتظار افزایش نرخ تور مشهد در اواخر هفته را داشته باشید.

در ضمن همین حالت را در نیمه دوم تابستان هم تجربه خواهید کرد؛ درست در نیمه دوم تابستان و به خصوص در شهریور ماه، شهر مشهد و حرم مطهر بسیار شلوغ می شود و نرخ قیمت تور مشهد نیز با افزایش چشمگیری روبرو خواهد شد.

تور مشهد تابستان 1400

اگر قصد تهیه تور مشهد را دارید، باید بدانید که در فصل تابستان مشهد بسیار شلوغ است و اما اوایل هفته ‌ها شرایط مناسب ‌تر و ارزان تری برای سفر به مشهد دارید. چرا که زائرین و مسافرانی که شاغل هستند، اغلب آخر هفته را برای سفر به مشهد برمیگزینند و در نتیجه باید انتظار افزایش نرخ تور مشهد در اواخر هفته را داشته باشید. ضمنا همین موضوع را در نیمه دوم تابستان هم خواهیم داشت.

در نیمه دوم تابستان و به خصوص در شهریور ماه، شهر مشهد و حرم مطهر بسیار شلوغ می شود و قیمت تور مشهد نیز با افزایش چشمگیری روبرو خواهید شد، بنابراین جهت رزرو تور مشهد خود هوشمندانه رفتار کنید. در تورهای مشهد نامی گشت شما خدمات بلیط رفت و برگشت هواپیما – قطار، رزرو هتل به همراه صبحانه (و یا فولبرد صبحانه – ناهار – شام)، ترانسفر استقبال و بدرقه، سرویس 24 ساعته به حرم و پذیرایی و شام در قطار را دریافت می‌ کنید.

تور مشهد تابستان

موضوع بعدی که سوال اکثر مسافران است؛ نرخ قیمت تور مشهد تابستان 1400 چگونه تعیین میشود؟ خوب در ابتدا باید بدانید که در حالت عادی، اختلاف قیمت تورهای تابستانی با تورهای دیگر ایام سال حدود 2 برابر می باشد و این اختلاف قیمت فقط به بلیط رفت و برگشت و هتل محل اقامت مرتبط نمی شود و هزینه های خورد و خوراک و تفریح نیز در تابستان کمی افزایش قیمت دارند.

شما با عضویت در کانال های خبری نامی گشت می توانید از تخفیف های هیجان انگیز تور تابستان مشهد مطلع شوید و شما در این بازه زمانی هم می ‌توانید با هزینه ‌ای مشابه فصل بهار، سفری با کیفیت بسیار بالا را تجربه کنید.

همچنین نحوه تعیین قیمت تورهای مشهد در این فصل به قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما / قطار و نرخ اتاق هتل محل اقامت بستگی دارد و ضمنا معمولا بسته به شهر مقصد هزینه بلیط رفت و برگشت هواپیما و یا قطار در یک بازه قیمتی مشخص قرار دارد.

در مورد هتل محل اقامت نیز باید در نظر داشته باشید که هرچه هتل محل اقامت شما به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، هزینه بیشتری برای اقامت باید پرداخت کنید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد، هزینه اقامت شما کمتر می شود. برای مشاهده طیف وسیعی از تورهای مشهد در این فصل به بالای همین صفحه مراجعه کنید.

آفر تور مشهد تابستان 1400

آفر تور مشهد بیشتر در قالب تورهای لحظه آخری مشهد به مسافران ارائه می شود. در اصل به این معناست که هواپیما، قطار یا هتلی جای خالی دارد و تا لحظه آخر پر نشده است و حالا آژانس های مسافرتی حاضر هستند با پایین‌ ترین نرخ قیمت ممکن آن را پر کند. بنابراین قیمت آن بسیار ارزان و مناسب است؛ ولی مشکل اینجاست که شما باید همین امروز یا فردا راهی شهر مشهد شوید.

آیا شما آمادگی سفر لحظه آخری به مشهد را دارید؟ آیا چمدان هایتان برای سفر آماده است؟ اگر جواب شما منفی است و نمی ‌توانید ظرف امروز یا فردا به مشهد بروید، فریب وعده ‌های آژانس های ارائه دهنده این تورها را نخورید. در ادامه موضوع حائز اهمیت اینجاست که تابستان فصل شلوغ و در اصطلاح های سیزن مشهد بشمار می رود و به ندرت اتفاق می افتد که آفر تور مشهد تابستان 1400 به شما پیشنهاد شود چرا که این تورها بیشتر در زمستان به مسافران معرفی می شوند. بنابراین چندان گول عبارت آفر تور مشهد در این فصل را نخورید!

آفر تور مشهد تابستان

راه‌ های سفر به مشهد در تابستان 1400 چگونه است؟

تور هوایی مشهد در تابستان 1400

بهترین و راحت ترین روش سفر به مشهد سفر با تور هوایی مشهد است که اگر قصد سفر به مشهد با هواپیما را دارید، حتما به دنبال تهیه بلیط در ساعات ابتدایی صبح و یا بعد از ظهر باشید. برای این منظورهم نامی گشت پیشنهاد می ‌کنیم هواپیمایی ماهان و یا ایران ایر را انتخاب کنید چرا که بهترین ایرلاین ها برای سفرهای داخلی شناخته می شوند.

تور مشهد با قطار در تابستان 1400

برای سفر به مشهد با قطار، بهتر است قطارهای شب رو را انتخاب کنید چرا که خیلی راحت در طول مسیر می خوابید و صبح به مشهد می رسید.

بهترین گزینه های این روش سفر از دید نامی گشت قطارهای فدک، نورالرضا و زندگی می باشد. ضمنا سفر به مشهد با قطار 10 تا 14 ساعت طول می کشد و البته اگر قصد دارید زودتر به مشهد برسید می‌ توانید از قطار سریع ‌السیر پردیس هم استفاده نمایید و 8 ساعت بعد در مشهد هستید.

قطار در اصل گزینه اقتصادی و مقرون به صرفه ای برای شما مسافران محسوب می شود.

تور مشهد با قطار

قیمت پرواز مشهد در تورهای تابستانی چگونه تعیین میشود؟

قیمت بلیط هواپیمای تهران مشهد با توجه به ماه‌ های مختلف سال کاملا متغیر محاسبه می شود و معمولا بهترین و ارزانترین زمان خرید بلیط مشهد فصل پاییز و زمستان است.

تابستان مشهد فصل شلوغ و پرگردشگر است و شما نرخ پرواز را در بالاترین حالت خود می توانید تخیه کنید و در ادامه پیشنهاد میکنیم اگر تاریخ سفر مشخصی را انتخاب کردید، بلیط هواپیما مشهد رفت و برگشت را با هم خریداری نمایید، چون قیمت بلیط هواپیما به مقصد مشهد رفت و برگشت از قیمت دو بلیط یک طرفه مشهد ارزان ‌تر برایتان تمام خواهد شد.

برای خريد ارزانترين بليط هواپيما از تهران یا سایر شهر های ایران به مشهد کافیست از گزینه تقویم قیمتی استفاده کنید و با مشاهده تقویم قیمتی تمامی پرواز های تهران مشهد براساس قیمت دسته بندی شده ‌اند تا شما براحتی بر این اساس بهترین قیمت پرواز مشهد در حوالی تاریخ انتخابی را می توانید مشاهده نمایید.

در نتیجه برای پرواز ارزان قیمت مشهد می‌توانید از این قابلیت نهایت بهره را ببرید. در حال حاضر بلیط پرواز مشهد را می ‌توانید از چندین ایرلاین داخلی و معتبری خریداری کنید که از محبوب ترین آن ‌ها می ‌توان به هواپیمایی ایران ایر، ماهان ایر، هواپیمایی تابان، ایران ایرتور، هواپیمایی سپهران، هواپیمایی ساها، معراج ایر، هواپیمایی وارش، هواپیمایی آسمان، هواپيمایی قشم ایر، هواپیمایی زاگرس، کاسپین و آتا اشاره کرد.

قیمت پرواز مشهد در تورهای تابستانی

بهترین زمان خرید تورهای تابستان مشهد 1400

این فصل داغ سال، فصل شلوغی و مملو از گزدشگر تور مشهد بشمار می رود و این باعث افزایش نرخ تور مشهد به نسبت سایر فصول سال خواهد شد. بنابراین اگر قصد خرید تور تابستان مشهد ۱۴۰۰، با قیمتی ایده آل و برای روزهای غیر تعطیل را دارید، بهتر است تا 10 روز قبل از تاریخ سفرتان، اقدام به خرید یا رزرو این تور مسافرتی نمایید.

اگر هم قصد سفر به مشهد در روزهای تعطیل و شلوغ این بازه زمانی را دارید، حداقل 15 روز قبل از تاریخ سفرتان، منطقی ترین زمان اقدام به خرید تور مشهد می باشد تا حق انتخاب بیشتری برای انتخاب هتل و یا مسیر سفر خود داشته باشید.

بهترین مقاصد گردشگری در تور مشهد تابستان 1400 کجاست؟

معروف ترین شهر توریستی مذهبی ایران، مشهد نام دارد! پایتخت معنوی کشورمان قطعا یکی از مکان هایی است که نه تنها مقصد اصلی مسافران داخلی بوده بلکه بسیاری از گردشگران خارجی که به کشورمان سفر می کنند، مشتاق دیدن جاذبه های دیدنی مشهد هستند.

خوب در اینجا قصد داریم مهمترین جاذبه های این شهر را به شما معرفی کنیم؛ اگر مسافر تور مشهد در این فصل هستید مکان های جذاب و توریستی همچون: کوه سنگی، معروف ترین مکان تفریحی مشهد، مقبره ی تاریخی فردوس، دریاچه چشمه سبز، آرامگاه نادرشاه افشار، پارک هفت حوض، پارک وکیل آباد، باغ گیاه شناسی ملی ایران در مشهد، غار تاریخی مغان، منطقه شاندیز و... را از دست ندهید.

بهترین مقاصد گردشگری در تور مشهد تابستان

نحوه رزرو تور مشهد در تابستان 1400

شما علاقه مندان به رزرو یا خرید تور مشهد می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی مورد نظرتان را از سامانه رزرواسیون آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند. برای خرید آفر تور مشهد تابستان 1400 شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود.

تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی خود هدایت می شوید.

سفر با تور تابستان مشهد ۱۴۰۰ در سال های اخیر یکی از جذاب ترین برنامه های سفر برای ایرانیان بوده و این مقصد جذاب بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات در ایران محسوب می شود. آژانس نامی گشت با سیستم رزرواسیون 24 ساعته امکان رزرو آنلاین تور این مقصد را در هر ساعت از شبانه روزی برای شما فراهم کرده است.

کافیست زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص کنید تا تمامی تورهای موجود به مقصد این جزیره دیدنی برای شما نمایش داده شود. در آخر در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکل، تیم پشتیبانی نامی گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما هستند.

منبع : تور مشهد تابستان 1400

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه