loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 311
يکشنبه 9 خرداد 1400 زمان : 17:13

اروپا قاره‌ ای با طبیعت سرسبز و بسیار شگفت انگیز که توانسته لقب " قاره‌ سبز " را به خود اختصاص بدهد. این قاره در اصل تلفیقی از هنر، معماری، ساختمان‌ های تاریخی و جاذبه ‌های بکر منحصر به ‌فردی است که تور اروپا را به مقصدی ماجراجویانه و پرطرفدار برای مسافران بدل کرده است.

بی شک هر کدام از کشورهای این قاره‌ متفاوت و بی نظیر، خود به تنهایی یک قطب گردشگری بزرگی به شمار می آیند و هر توریست و مسافری با هر سلیقه ‌ای محصور و شیفته خود می کند. تور اسپانیا با شاهکارهای معماری چشمنواز و سواحل مشهورش، تور روسیه معروف به سرزمین تزارها با تئاترهای معروف خود و تور فرانسه با پایتخت هیجان انگیزش همگی تنها بخشی از جاذبه ‌های تور اروپا به حساب می آیند.

جالب است بدانید که سفر به اروپا در زمستان نیز جذابیت‌ های خاص خودش را برای گردشگران دارد؛ چرا که کشور سوئیس با کوه ‌های سر به فلک کشیده و منحصر به ‌فردش میعادگاه عاشقان اسکی و ورزش‌ های زمستانی در روزهای سرد سال بشمار رفته و شما علاقه مندان برای دیدن تمام این جاذبه های بکر و دیدنی می‌ توانید با تورهای اروپا نامی گشت که به صورت ترکیبی برگزار می‌شود همراه باشید و لذت سفرهای اروپایی را با تمام وجود لمس کنید.

پرطرفدارترین تورهای اروپا

در ادامه آژانس نامی گشت تمامی خدمات گردشگری را در متنوع ترین حالت ارائه می‌ کند و از آنجاییکه به عنوان مجری مستقیم تور اروپا شناخته می‌ شود تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات و امکانات به شما خواهد کرد.

وجه تمایز تورهای اروپای مجموعه نامی گشت؛ گشت ‌های کامل شهری، همراه بودن راهنمای فارسی زبان در تمام طول سفر، همراهی راهنما‌های باتجربه محلی، ترانسفر، بیمه مسافرتی، هتل ‌های با کیفیت و لوکس، تسهیل روند اخذ ویزای شینگن و ... می باشد. شما با آژانس نامی گشت کامل‌ ترین مسیر‌های تورهای اروپا را برای انتخاب پیش رو خواهید داشت.

نقشه گردشگری اروپا

نقشه گردشگری اروپا

قیمت تور اروپا، موضوع مهم و اساسی سفر!

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال تور اروپا ارزان هستید، اولین موضوع را که باید به آن توجه داشته باشید این است که باید تمامی خدمات یک تور مسافرتی را با تورهای مشابه آن بسنجید.

روزانه تبلیغات متنوع و زیادی برای اجرای تورهای ارزان قیمت اروپا انجام می ‌گردد اما وقتی به خدمات آن ریز می شوید، متوجه می شوید که پکیج سفر شما شامل ارزانترین (ساعت نامناسب)، بی ‌کیفیت ‌ترین هتل‌ ها و بدون هیچ گونه گشت و گذار و مهمتر ورودیه است و شما به دلیل نبودن همین دلایل مهم در تور مسافرتی اروپا توانسته اید ارزانترین تور اروپا را خریداری نمایید.

تمام این موارد گفته شده علاوه ‌بر بالا بردن کیفیت اجرایی تور شما و ثبت خاطره ‌ای لذت بخش و ماندگار در ذهن شما، دلیل بر بالا‌تر بودن قیمت یک تور مسافرتی خواهد شد.

توجه داشته باشید هیچ تخفیفی، ارزش ثبت یک خاطره بد در ذهن شما را نخواهد داشت؛ ما در نامی گشت تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بهترین خدمات را با توجه هزینه شما ارائه کنیم تا سفری به یادماندنی را در کنار ما به ثبت برسانید.

قیمت تور اروپا

اما موضوع اصلی قیمت تور اروپا! موضوع قیمت به عوامل گوناگونی همچون رزرو هتل های همراه با وعده های غذایی، بلیط هواپیما (ایرلاین داخلی - خارجی)، نوع خدماتی که ارائه میشود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت و ... بستگی دارد و در آخر برای داشتن سفر عالی به اروپا تور های ارزان لحظه آخری اروپا را از طریق وب سایت ما چک کنید.

معرفی انواع تور مسافرتی اروپا گردی

لذت سفر با تور لوکس اروپا

امروزه یکی از جذاب ‌ترین انواع تور های مسافرتی در دنیا، بی شک سفر با تور لوکس اروپا است. این تورهای لاکچری با امکانات و تفریحات فوق العاده ‌و رویایی که دارند، می ‌توانند آن چنان خاطرات خوشی را برایتان خلق کند که همیشه در ذهنتان نقش ببندد.

تور لاکچری در اصل به چه تورهایی اطلاق می شود؟ در واقع این سوالی است که در خیلی ها در ذهنشان دارند؛ تور لاکچری در واقع لوکس ترین، گران ترین ، کمیاب ترین و باکیفیت ترین تورها را شامل می شود که سفر با تور اروپا لوکس اتفاقی بی نظیر و کم تکرار است که همه ترجیح میدهند حداقل برای یکبار هم که شده تجربه اش کنند.

توجه داشته باشید که تجربه تفریحات لاکچری و لوکس در کشورهای مختلف اروپایی با یکدیگر کاملا متفاوت است و آژانس مسافرتی نامی گشت یکی از آژانس های معتبر و فعال در حوزه گردشگری است که خدمات و امکانات لوکس و فوق العاده ای را به شما مسافران گرامی در قالب تورهای اروپایی و... ارائه می دهد.

آنچه که در تورهای لوکس اروپایی مورد توجه است رزرو بلیط هواپیمایی فرست کلاس و بیزینس کلاس است که گران ترین صندلی های پرواز محسوب میشوند و همانطور که می دانید انتخاب پرواز مناسب از ابتدای سفر، کیفیت سفرتان را تحت تاثیر قرار می دهد.

همچنین ارائه وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام، اقامت در هتل های لوکس و مدرن، ترانسفر اختصاصی از ابتدای سفر با ماشین های لوکس، بیمه مسافرتی، گشت های شهری با راهنمای فارسی زبان در تورهای ترکیبی اروپا و تور دور اروپا را شامل می شود.

تور لوکس اروپا

تور لحظه آخری اروپا، آیا شرایط سفر لحظه آخری را دارید؟


قطعا می دانید که تور لحظه آخری به این معناست که شما امروز و یا فردا باید چمدان به دست آماده حرکت باشید. در صورتیکه شما از قبل ویزا شنگن را گرفته باشید، این کار شدنی است.

اما اگر ویزا نداشته باشید، حداکثر 1 ماه برای زمان وقت سفارت و 1 ماه را برای صدور جواب ویزای خود باید در نظر بگیرید، بنابراین این تور مناسب شما نیست.

این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ تفاوتی بین هزینه ‌های تور‌های لحظه آخری اروپا با تورهای معمولی و سیستمی اروپا به هیچ عنوان وجود ندارد و اگر به دنبال تور ارزان قیمت اروپا هستید به دنبال تورهای لحظه آخری اروپا نباشید.

آفر تور اروپایی، اصلا چنین توری وجود دارد!


در ابتدا باید بگوییم که در رابطه با اروپا می توان گفت که آفر تور اروپا عبارت کاملا اشتباهی است! چرا که مسافران باید زمان کافی برای اخذ ویزا شینگن را داشته باشند، بنابراین زمان کافی برای خرید تور اروپا را در نظر داشته باشید.

تا دچار مشکلات جدی نشوید. همچنین باید در نظر داشته باشید که تورهای اروپا ارزان نمی باشند و نباید هزینه آنها را با تورهایی همچون تور استانبول یا تور دبی مقایسه کنید و در نظر داشته باشید که سفر به این قاره اغلب به صورت تور ترکیبی اروپاست که با خرید آنها می توانید از چند شهر و کشور اروپایی دیدن کنید.

ارزانترین تورهای اروپا برای سفر

واژه ارزان شاید تا حدی بار منفی را نسبت به قیمت تورهای اروپایی در ذهن ها کم کند اما تور اروپا هیچگاه ارزان نیست، به طور کلی سفرهای اروپایی با هزینه هایی همراه هستند که شما نمی ‌توانید با مبلغی ناچیز مثلا به تور فرانسه یا تور اسپانیا سفر کنید یا تور دور اروپا را در یک ماه بگردید! اما ارزان بودن هم از دید همه یکسان نمیباشد؛ مثلا به نظر شخصی مبلغ 1000 یورو برای سفر یک هفته ‌ای به فرانسه ارزان و به نظر شخص دیگر خیلی گران محسوب می شود.

ارزانترین تورهای اروپا

در خصوص خرید تور ارزان اروپایی باید بگوییم اگر شما مسافران قصد دارید جهت خرید تور مورد نظر بهای کمتری پرداخت کنید، دو تا سه ماه قبل از سفر برای خرید تور اقدام نمایید. هرچه به تاریخ سفر نزدیک تر بشوید احتمال پر شدن صندلی‌ های هواپیما بیشتر میشود، بنابراین با افزایش قیمت صندلی ‌های باقی مانده مواجه خواهید شد.

همچنین در فصل پاییز و زمستان قیمت بلیط هواپیما کمتر از فصول بهار و تابستان میباشد و نیز اروپا در این دو فصل کم گردشگرتر است و شما این شانس را دارید که از جاذبه ها در فضایی آرام و به دور از شلوغی لذت ببرید. در ادامه شما را با چند مقصد ارزان اروپایی آشنا میکنیم. کشورهای بلغارستان، لهستان، کرواسی، مجارستان، یونان، پرتغال و رومانی در لیست ارزانترین تور اروپایی قرار می گیرند.

بهترین کشورهای اروپا برای تور اروپا گردی

تور فرانسه

بازدید از فرانسه را بیشتر گردشگران با تماشای پاریس شروع می شود، اما توجه داشته باشید که فرانسه تنها به دلیل وجود برج ایفل به شهرت جهانی رسیده است، بلکه موزه لوور و چشم‌اندازهای معروف دیگری هم در این شهر عشاق هست .

که مورد توجه قرار گرفته است. سواحل زیبا، مناظر بکر و شگفت ‌انگیز، قلعه ‌های زیبا و تاریخی و پارک‌ های حیات وحش دیدنی تنها بخشی از جاذبه‌ های تفریحی کشور فرانسه در تور اروپا بشمار می روند. در سفر به این مقصد حتما از منطقه چمپنی و چامونیکس ‌ولی دیدن نمایید و برای لذت بردن از انواع غذاها و نوشیدنی‌ های محلی، در حومه ‌های شهرهای فرانسه چرخی بزنید.

تور فرانسه

تور سوئیس

زیبایی طبیعی کوه ‌های بی ‌نظیر آلپ، دریاچه ‌های زیبا، قلعه‌ ها، موزه ‌های هنری، دهکده ‌های شگفت ‌انگیز، وجود شهرهای بین‌ المللی، خرید ساعت‌ های برندهای مختلف جهان و ابزارهای نگارشی ایده آل، چاقوهای سوییسی در بین شاخصه‌ های کلیدی و معروف سفر با تور سوییس در اروپا بشمار می رود.

تست کردن انواع شکلات ‌‌ها، پنیرها و غذاهای بی نهایت خوشمزه و کلی جذابیت های دیگر سوییس را به خاطره ‌انگیزترین مقصد گردشگری شما در تور اروپا تبدیل خواهد شد.

تور اسپانیا

اسپانیا سومین و بزرگترین کشور جهان به لحاظ داشتن اماکن تاریخی ثبت ‌شده در یونسکو بشمار می رود و داشتن چشم‌‍ اندازهای زیبای اسپانیا باعث شده که یکی از پرطرفدارترین مقاصد در تور اروپا شود.

از جاذبه های معروف آن می ‌توان به کوهستان ‌های پوشیده از برف، صحراها تا علفزارهای سرسبز در کنار سواحل آتلاتنیک و مدیترانه و... اشاره کرد.

همچنین، اسپانیا برخی از زیباترین سواحل زیبا در جهان را با جزایر مدیترانه و اقیانوس آتلانتیک مانند مایورکا و جزایر بی نظیر قناری را به خود اختصاص داده است.

تور اسپانیا

تور یونان

مقصد محبوب بعدی بونان است که این کشور درست در جنوب شرقی اروپا در تقاطع کشورهای اروپایی، آفریقایی و آسیایی قرار گرفته و اینکه یونان دارای طولانی ‌ترین خط ساحلی مدیترانه ‌ای و دارای 227 جزیره مسکونی میباشد که در سفرتان در تور یونان، کلی ریزوت ‌های ساحلی برای انتخاب پیش رویتا‌ن هست که می‌ توانید در آنجا کلی لذت ببرید.

همچنین، بناهای تاریخی یونان، غذاهای خوشمزه و محلی و جاذبه های فوق العاده برای گردشگران، این کشور را به یکی از مقاصد گردشگری ایده ‌ال برای توریست‌های ایرانی تبدیل کرده است.

تور ایتالیا

کشور ایتالیا در تور اروپا را می ‌توان مهد شعرا، نویسندگان و نمایشنامه ‌‌نویسان نام برد و از معماری دیدنی کلیساها تا تجربیات خوشمزه در بین طیف غذاهای متنوع ایتالیایی، از خرید اجناس لوکس و مدرن تا فستیوال ‌های هنری سالانه همگی ایتالیا را به یکی از دیدنی ‌ترین کشورهای اروپایی برای بازدید بدل کرده است.

در سفر با تور اروپا میتوانید از رم و بناهای تاریخی آن بازدید کرد و به خرید آثار هنری این شهر بروید و نیز به ونیز سری بزنید و از سواحل تماشایی کوه ‌های آلپ دیدن نمایید و تمامی این جاذبه ها ایتالیا را به یکی از محبوب‌ ترین مقاصد گردشگری ایرانیان در تور اروپا تبدیل کرده است.

تور ایتالیا

تور هلند

سعی کنید از زیباترین شهرهای آمستردام، رتردام، لیدن و دلفت برای تجربه زیبای دنیای مردمان هلند بازدید کنید. از آثار هنرمندان و نقاشانی ونگگ و رامبرانت استثنایی دیدن کنید و به سراغ دوچرخه‌ سواری و کوه ‌نوردی در هلند بروید یا به سواحل شنی بروید و در کانال‌ها قایق‌ سواری کنید و در ادامه نماد هلند، باغ‌ های گل لاله در کوکن‌ هاف که گل سرسبد تور اروپا محسوب می شود را نباید از دست بدهید.

انواع تور های اروپا را بشناسید

تورهای اروپا

در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرد که علاوه بر تورهای گردشگری و تفریحی به مقاصد پرطرفدار اروپایی که در بالا به آن پرداختیم، تور پزشکی اروپا، تور ترکیبی اروپا، تور 15 روزه اروپا، تور 29 روزه دور اروپا، تور 7 روزه اروپا و... هم در این دسته بندی قرار می گیرد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

تور گردشگری و تفریحی اروپا

برخی مسافران تنها به یک کشور اروپایی سفر می ‌کنند برای مثال تور فرانسه یا تور اسپانیا را خریداری می کنند و با این روش از شهرها و جاذبه های مختص همان کشور دیدن می می کنند.

اگر اهل سفر های متفاوت باشید، می دانید که تمام شهرهای اروپا دیدنی و چشمنواز هستند؛ اما طبق آمارهای اعلام شده از سوی سازمان جهانی سفر و گردشگری یونسکو و وب ‌سایت‌های معتبر در زمینه صنعت گردشگری، تور مجارستان، تور فرانسه، تور ایتالیا، تور اسپانیا، تور سوئیس، تور اتریش، تور یونان، تور بلغارستان، تور گرجستان در صدر لیست انتخاب گردشگران خارجی برای سفر با تور گردشگری اروپا قرار دارند.

تور پزشکی اروپا

حتما تا به حال برای آشنایان و دوستان شما هم اتفاق افتاده است که برای انجام آزمایش یا تکمیل پروسه درمانی و یا شرکت در سمینارهای پزشکی و معتبر جهانی یکی از کشور های خارجی را برای سفر انتخاب می کنند. به تور پزشکی اروپا به نوعی سفر گردشگری سلامت هم می گویند که صنعتی در حال شکوفا شدن می باشد که در کشورهای اروپایی به موفقیت های چشمگیری دست یافته است. برخی از مسافران به فکر درمان در خارج از کشور خود هستند و برخی از افراد هم برای استفاده از جاذبه هایی که خواص شفا بخش و آرامش بخش مانند چشمه های آب گرم و... دارند، به مقاصد اروپایی سفر میکنند.

انواع تور های اروپا

تور ترکیبی اروپا

تور‌های ترکیبی و یا تورهای دور اروپا، معمولا در کشور‌های حوزه شینگن برای مسافران برگزار می ‌شود. به همین دلیل که شما برای ورود به هر کشور، نیازی به گرفتن ویزای مجزا ندارید و با همان شینگن می توانید از تمامی کشورهای اروپایی را دیدن کنید. مهم است بدانید که ارزان ‌ترین تور ترکیبی اروپا، برای 9 روز و در 3 شهر برگزار می ‌شود که پایه قیمت آن از 800 یورو شروع می شود.

همچنین، بیشترین هزینه تورهای دور اروپا، برای تور 15 روزه اروپا، تور 29 روزه دور اروپا در 4 شهر میباشد که شروع قیمت از 1,800 یورو شروع میشوند.

البته که شما مسافران در تورهای ترکیبی اروپا، فرصت بیشتری برای تفریح و گشت و گذار خواهید داشت. همچنین به جای یک و یا یک کشور، از چندین شهر و کشور با کلی فرهنگ های جالب و دیدنی های متنوع بازدید می ‌کنید که این خود فرصت بسیار عالی بشمار میرود.

تور ترکیبی اروپا

شرایط تورهای اروپا چیست؟

اگر قصد سفر به اروپا آن هم با تور را دارید بهتر است قبل از اقدام برای گرفتن ویزا، درباره شرایط تور اروپا و دریافت ویزای شینگن اطلاعات دقیقی کسب کنید. اولین قدم و در اصل مهمترین شرط برای تور اروپا، گرفتن ویزا می باشد.

همانطور که می ‌دانید کشورهای اروپایی عضو حوزه شنگن میباشند و شما برای سفر به این کشورها نیاز به گرفتن ویزای شنگن هستید. اگر شما قصد سفر به اروپا را برای اولین بار دارید، بهتر است توجه داشته باشید که صدور ویزا وابسته به شرایط سیاسی و اقتصادی یک کشور است.

اما فرآیند صدور ویزای بعضی از کشورها برای ایرانیان آسانتر از بقیه است، به خصوص ویزاهای گروهی. برای گرفتن ویزا بهتر است از حدود 2 تا 2.5 ماه قبل تاریخ تور اروپا خود اقدام نمایید تا در صورت کسری مدارک، زمان لازم برای تکمیل مدارکتان داشته باشید و دچار مشکل نشوید.

لازم به ذکر است که قبل از اقدام برای دریافت ویزا، لازم و ضروری است که مدارک ویزای شنگن را آماده کنید. این مدارک در برخی موارد برای کشورهای مختلف اروپایی متفاوت می باشد.

شرایط لازم برای اخذ ویزای توریستی اروپا

  • برای گرفتن ویزا، حداقل 2 ماه قبل از سفرتان اقدام نمایید.
  • هرچه گردش حساب و تمکن مالی بهتری داشته باشد احتمال ویزا شدنتان بالاتر می‌رود.
  • حضور مسافران در دفتر کارگزاری برای انگشت نگاری ضروری است.
  • اگر دعوت ‌نامه دارید و قصد دارید برای ویزای شنگن اقدام نمایید نیازی به رزرو هتل برای تور اروپا نیست.
  • بسته به نوع سفارت ممکن است ترجمه مدارک نیاز به مهر دادگستری و امور خارجه داشته باشد.

ضمانت ‌نامه برگشت در تورهای اروپایی، حقیقتی تلخ!

بعضا ممکن است تبلیغاتی با شعار " خدمات ویزای شینگن بدون نیاز به ضمانت ‌نامه " و ... از سمت آژانس های مسافرتی مختلفی توجه شما را جلب کرده باشد. در وحله اول باید بگوییم که ضمانت ‌نامه توسط آژانس هواپیمایی از شما گرفته می ‌شود و جزو مدارکی که باید به سفارت ارائه دهید نمیباشد، اما لزوم آن در چیست؟

از آنجاییکه آژانس مسافرتی با توجه به اعتبار خود، فرایند صدور ویزا را برای مسافران راحت تر خواهد کرد و این تضمین را از جانب خودش به سفارت ‌خانه می‌ دهد که مسافران بعد از اتمام سفر به ایران بر‌می ‌گردند.

بدین ترتیب آژانس هواپیمایی هم به واسطه عملکرد خود، از اعتبار بالایی در سفارت ‌خانه ‌های مربوطه برخوردار است و تضمین بازگشت مسافران را عهده دار می شود و درصورت هرگونه اتفاق غیر قابل پیش ‌بینی، سفارت صادر کننده ویزا، آن آژانس را به عنوان مسئول می ‌شناسد؛ بنابر‌این آژانس ها خود را موظف می ‌داند تا تضمین کافی جهت بازگشت مسافرین از سفر را از آنها دریافت نمایند.

چه ارزهایی برای تورهای اروپا باید داشته باشیم؟

یکی از دغدغه های افراد برای مسافرت با تور اروپا، همراه داشتن ارزهای مناسب در طول سفرشان است. از آنجاییکه هر کدام از کشورهای اروپایی دارای ارزهای متفاوتی هستند، یکی از مهمترین ارز هایی که همواره مورد توجه مسافران می ‌باشد " یورو " است.

چون اغلب کشورهایی که عضو اتحادیه اروپا میباشند، یورو را به عنوان پول اصلی خود انتخاب کرده اند و همین موضوع باعث شده که افراد با همراه داشتن یورو، بتوانند نسبت به تفریح و گردش در تور اروپا راحت و مشکلی نداشته باشند.

بعضی از دیگر کشورهای اروپایی نیز پول‌ های ملی خود را دارند، اما شما مسافران به راحتی این امکان را دارید در این کشورها نیز از یورو استفاده کنید.

چه مقدار پول برای سفر به اروپا کافی است؟

کشورهای اروپایی یکی از جذاب ‌ترین مقاصد گردشگری در بین ایرانیان است که سالانه مسافران زیادی با تورهای اروپایی راهی می شوند که در سال های اخیر بیشتر هم مورد توجه قرار گرفته اند. سفر به اروپا با توجه به بالا رفتن نرخ ارز و به تبع آن هزینه بلیط هواپیما، هتل، تفریح و گشت و گذار و ... بیشتر شبیه به یک رویا و آرزو برای ایرانیان به شمار می رود، اما دور از ذهن هم نیست که به آن فکر نکنیم. شاید با یک برنامه ‌ریزی درست بتوانید حداقل چند کشور عضو اتحادیه اروپا را با تور ترکیبی اروپا در یک سفر از نزدیک ببینید. اگر به دنبال چنین سفری هستید، جدول زیر را دنبال کنید تا با هزینه ‌های سفر به محبوب ‌ترین کشورهای اروپای برای 7 روز اقامت آشنا بشوید.

کشور مقصد

سفر ارزان

سفر اقتصادی

سفر متوسط

سفر لوکس

انگلیس

736 دلار

1100 دلار

1300 دلار

3000 دلار

فرانسه

705 دلار

1000 دلار

1300 دلار

4200 دلار

آلمان

716 دلار

896 دلار

1100 دلار

2200 دلار

ایتالیا

597 دلار

870 دلار

1100 دلار

3700 دلار

اسپانیا

571 دلار

772 دلار

1100 دلار

2800 دلار

پرتغال

477 دلار

674 دلار

1000 دلار

2300 دلار

یونان

466 دلار

743 دلار

992 دلار

3200 دلار

لهستان

358 دلار

493 دلار

651 دلار

1400 دلار

سوئیس

1000 دلار

1500 دلار

1900 دلار

6400 دلار

هلند

717 دلار

1200 دلار

1400 دلار

2800 دلار

روسیه

252 دلار

408 دلار

559 دلار

1700 دلار

ایرلند

696 دلار

1000 دلار

1300 دلار

3100 دلار

صربستان

272 دلار

370 دلار

495 دلار

1200 دلار

اسلواکی

411 دلار

575 دلار

801 دلار

1900 دلار

مدارک مورد نیاز برای تورهای اروپا

  • اصل پاسپورت با 6 ماه اعتبار از زمان خروج از کشور با امضا شخص مسافر
  • دو قطعه عکس 3*4 رنگی، تمام ‌رخ با زمینه سفید، حداکثر برای 6 ماه اخیر (عکس با گذرنامه یکی نباشد)
  • اصل شناسنامه و ترجمه از کلیه صفحات آن
  • اصل گواهی حساب بانکی با مهر و امضا بانک فقط به زبان انگلیسی (با مانده‌ حساب بالای 300.000.000 ریال)
  • اصل و ترجمه سند مالکیت به نام مسافر (چنانچه خانواده باشند سند مالکیت به نام سرپرست خانواده کفایت می کند)
  • اصل و ترجمه مدارک شغلی
  • پزشکان : پروانه مطب یا حکم کارگزینی از بیمارستان، پروانه دائم پزشکی، کارت نظام پزشکی
  • وکلا : پروانه وکالت
  • مشاغل دولتی : حکم کارگزینی، آخرین فیش حقوقی و یا نامه از سازمان مربوطه با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و سابقه بیمه تأمین اجتماعی با مهر سازمان
  • بازنشسته ‌ها : حکم بازنشستگی و آخرین فیش حقوقی
  • مشاغل غیردولتی : گواهی اشتغال به کار از شرکت مربوطه به همراه فیش حقوق و سابقه بیمه تامین اجتماعی با مهر سازمان
  • در صورت خویش ‌فرما بودن : جواز کسب / آخرین آگهی تغییرات
  • معلمان، اساتید و اعضا هیئت‌ علمی : اصل حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار به همراه فیش حقوق و سابقه بیمه تأمین اجتماعی با مهر سازمان
  • دانش آموزان و دانشجویان : اصل و ترجمه نامه اشتغال به تحصیل جهت دانش‌ آموزانی که در سال تحصیلی قصد سفر دارند، علاوه برنامه اشتغال به تحصیل، ارائه اصل و ترجمه رضایت ‌نامه از مدیریت مدرسه با ذکر تاریخ سفر الزامی است.
  • برای فرزندان زیر 18 سال که بدون همراهی یکی از والدین سفر می ‌کنند رضایت ‌نامه محضری الزامی است و نیاز به ترجمه اسپانیایی و تائید دادگستری دارد.
  • اصل و ترجمه مدارک شغلی و مالی همسر برای خانم ‌های خانه ‌دار - چک رمزدار یا ضمانت‌ نامه بانکی برای هر نفر 500.000.000 ریال جهت ضمانت بازگشت در وجه آژانس (با توجه به مدارک ارائه‌ شده و بعد از انجام بررسی در صورت نیاز به ضمانت ‌نامه بیشتر مبلغ آن به مسافر متعاقبا اعلام می ‌شود.) که تمامی مدارک باید به زبان اسپانیایی ترجمه شوند.

آیا بیمه مسافرتی برای تورهای اروپا لازم است؟

در ابتدا مهمه که با مفهوم واقعی بیمه مسافرتی آشنا شوید. بیمه مسافرتی به منظور محافظت از مسافران در برابر خطرات احتمالی سفر به کار گرفته می شود که این بیمه تعداد زیادی از حوادث ناگواری که در یک سفر امکان دارد برای شما اتفاق بیفتد را تحت پوشش قرار می‌ دهد.

بنابراین اگر در یکی از کشورهای عضو شینگن دچار مشکل شدید، با توجه به هزینه های بالای درمان، داشتن بیمه مسافرتی تور اروپا برای شما بسیار مفید خواهد بود.

شرکت های بیمه ای مختلفی در این خصوص وجود دارند که به ارائه بیمه مسافرتی شینگن مشغول هستند. اما آنچه که در تمام شرکت های بیمه ای بر قیمت بیمه مسافرتی شینگن تأثیرگذار است، چند عامل مشترک است: یکی از عواملی که بر قیمت بیمه مسافرتی شینگن اثرگذار است " سن بیمه گذار " است؛ از این رو شرکت های بیمه، برای گروه های سنی مختلف، رده های قیمتی متفاوتی در نظر گرفته اند.

دومین عامل تأثیرگذار بر قیمت بیمه مسافرتی شینگن، مدت زمانی است که شما قصد دارید در یکی از این کشورهای حوزه اروپایی اقامت داشته باشید و در این زمینه نیز، طبقه بندی های مختلفی در شرکت های بیمه تعیین شده است.

عامل بعدی به حداکثر تعهدات مالی برمی گردد که شرکت بیمه گذار موظف به قبول آن در مقابل بیمه گذار است و در قالب طرح های گوناگونی در اختیار بیمه گذار قرار می گیرد. برای نمونه برخی از شرکت های بیمه، بیمه های مسافرتی شینگن با سقف 50 هزار یورو هم دارند.

معرفی انواع خدمات هتل در تورهای اروپا

در کل دنیا بخصوص در حوزه اروپا هتل ‌ها برای دریافت استانداردهای بین المللی باید شرایط خاصی را داشته باشند که در ادامه به طور کامل‌ شما را با این شرایط آشنا می‌ کنیم.

از جمله انواع امکانات و خدمات هتل می ‌توان به : انواع اتاق ‌ها، انواع تخت ‌ها و انواع سرویس‌ های غذایی و... اشاره کرد. معمولا علاوه بر ارائه اتاق از سوی هتل، سرویس‌ ها و خدمات دیگری نیز در اختیار میهمانان قرار داده می شود که هر کدام در میزان نرخ هتل شما تاثیرگذار هستند. در ادامه قصد داریم انوع خدمات هتل در تورهای اروپایی را به شما معرفی کنیم.

خدمات O.R چیست؟

این عنوان کوتاه شده عبارت Only Room است که به معنای پرداخت بهای اتاق، بدون استفاده از سرویس‌ های همراه است. اگر تمایلی به صرف صبحانه یا هر وعده‌ غذایی دیگری را در هتل ندارید، سرویس OR را انتخاب نمایید و این سرویس در تورهای عرضه شده از طرف آژانس مسافرتی کمتر پیدا میشود.

خدمات B.B چیست؟

زمانی که در تور اروپا این سرویس را انتخاب می‌ کنید، یعنی هتل علاوه بر اتاق، سرویس صبحانه را هم به شما ارائه می ‌کند. این اصطلاح مخفف عبارت " Bed & Breakfast گ می باشد. با انتخاب این سرویس تا حد قابل توجهی در هزینه‌ های اقامت، صرفه‌ جویی خواهد شد و بخش قابل توجهی از تورها از مبدا ایران به کشورهای اروپایی با سرویس B.B ارائه می ‌شوند.

خدمات H.B چیست؟

سرویس H.B یا همان " Half Board " شامل اتاق، یک وعده صبحانه و یک وعده ناهار یا شام است. انتخاب وعده ناهار یا شام به نوع هتل و نیز زمان ‌بندی حضور شما در هتل ارتباط مستقیمی دارد و این نوع سرویس اگر چه در برخی مسیرها، نظیر تور اروپایی که وعده شام را در بردارد ارائه می‌ شود اما میزان آن در اندازه‌ سایر سرویس‌ ها نمی باشد و در چند مسیر محدود به مسافران ارائه خواهد شد.

خدمات F.B چیست؟

سرویس " Full board " مقصد انتخابی از سوی مسافر را، به همراه تمامی وعده‌ های غذایی ارائه می ‌کند. در حقیقت 3 وعده‌ اصلی یعنی وعده‌ های صبحانه، ناهار و شام در اختیار شما قرار میگیرد. این سرویس بیشتر در تور داخلی و همچنین برخی مسیرهای تور ترکیه عرضه می ‌شود که توصیه ما برای شما مسافران تورهای اروپا، چنین سرویسی نخواهد بود.

خدمات ALL چیست؟

این سرویس در واقع مدل پر مزیت ‌تری از سرویس F.B می باشد چرا که این سرویس علاوه بر صرف تمامی وعده‌ های اصلی، از میان وعده‌های جذاب و منوی نوشیدنی‌ های در کنار تفریحات و سرگرمی هتل به صورت رایگان بهره ‌مند می ‌شوید؛ البته این تنها بخشی از مزایای سرویس All Inclusive است. هتل ‌های مجهزتر در کشورهای اروپایی امکان استفاده از ورزش‌ های آبی و ماساژهای مخصوص را به طور رایگان به کاربر می ‌دهند.

خدمات UALL چیست؟

این سرویس بیشتر مربوط به هتل‌ های واقع در شهرهای ساحلی میباشد. سرویس UALL به صورت 24 ساعته در خدمت شما خواهند بود.

معمولا در تمامی ساعات شبانه روز نیاز به ارائه خدمات رفاهی احساس خواهد شد، بنابراین مسافرانی که عازم تور های اروپا هستند، میتوانند با انتخاب سرویس UALL از سرویس اتاق، تمامی وعده‌ ها، میان وعده‌ها و نوشیدنی ‌های مخصوص هتل در هر ساعتی که مایل باشند، استفاده کنند و در آخر سرویس Ultra All Inclusive برای مسافران هیچ محدودیتی اعمال نخواهد کرد.

انواع خدمات آژانس نامی گشت در تور اروپا

آژانس نامی گشت تمامی خدمات گردشگری را در تور اروپا انتخابی شما ارائه می ‌نماید و بیشتر به عنوان مجری مستقیم تور اروپا شناخته می ‌شود. وجه تمایز تورهای اروپای ارائه بلیط رفت و برگشت، پرواز داخلی اروپا در مسیرهای انتخابی، گشت ‌های کامل شهری، همراه بودن راهنمای فارسی زبان در تمام طول سفر (از تهران تا تهران)، همراهی راهنما‌های باتجربه محلی، ترانسفر، بیمه مسافرتی، تسهیل روند اخذ ویزای شینگن، رزرو هتل های متنوع با صبحانه و... می باشد.

ممنوعیت ها در تور اروپا

مدتی است که تعدادی از کشورهای همسایه و برخی از ایرلاین ‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا در پذیرش و جابجایی مسافران ایرانی محدودیت ‌ها و ممنوعیت هایی را ایجاد کرده ‌اند. منظور از این محدودیت ها این است که شما مسافرین عزیز چه در سفرهای داخلی و چه خارجی محدودیت تردد با وسایل عمومی مثل هواپیما ، شرکت های ریلی و... را دارید.

این مقررات و محدودیت ها غالبا به تور‌های خارجی مربوط می‌ شود و سفر‌های خارجی مسافران ایرانی‌ متاثر از پروتکل ‌های کشور مقصد می باشد.

اگر مقصدی مرز‌های خود را به روی شهروندان ایرانی باز کرده و برایشان ویزا صادر میکند، منعی برای خروج از کشور و اجرای تور خارجی وجود ندارد، مشروط بر این که مسافران و تور‌ها می بایستی پروتکل ‌های کشور مقصد را کاملا رعایت کنند و در برگشت نیز پروتکل ‌های بهداشتی ایران رعایت شود تا در ادامه مشکلی بوجود نیاید.

در حال حاضر تنها پروازهای بین ایران و ترکیه تا اطلاع ثانوی برقرار است. برای ورود به خاک این کشور هم مسافران و خدمه‌ شرکت هواپیمایی مشمول آزمایش غربالگری کرونا نیز هستند.

راهنمای رزرو تور اروپا

برخی از تورهای اروپا همواره محبوبیت خاصی نزد ایرانیان دارند و در الویت برای سفر قرار گرفته اند. تور اسپانیا، تور فرانسه، تور یونان، تور ایتالیا، تور آلمان و... از این قبیل موارد بشمار می روند و خوشبختانه با پیشرفت و سهل و آسان شدن امور، دیگر جای نگرانی برای سفر کردن وجود ندارد، چرا که با انتخاب یک آژانس مسافرتی و تهیه تور ارزان قیمت خارجی مورد نظر خود سفری راحت و دلنشین را تجربه نمایید.

آژانس نامی گشت سالهاست به عنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای خارجی در کل دنیا فعالیت می کند و خوشبختانه توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت ترین پکیج های مسافرتی خارجی به اقصی نقاط جهان را به گردشگران و علاقه مندان ارائه دهد و در ادامه اگر شما مسافر تور اروپا نامی گشت هستید.

جهت رزرو تور مورد نظر خود می بایستی که در صفحه اصلی سایت زمان سفر و تعداد مسافران را وارد نمایید تا به مراحل بعدی یعنی انتخاب هتل و خدمات پیشنهادی بروید و در نهایت پس از چند ثانیه با بهترین پیشنهادهای آنلاین نامی گشت روبرو شوید.

از مزیت های مجموعه نامی گشت نسبت به سایر آژانس ها می توان به این موضوع اشاره کرد که چنانچه بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصد کشورهای اروپایی بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود گرفتید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود و درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت. در آخر نامی گشت سفری لذت بخش و به یادماندنی را برای شما آرزومند است.

منبع : تور اروپا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه