loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 449
پنجشنبه 14 مرداد 1400 زمان : 12:38

جزیره کیش، یکی از زیباترین جزایر خلیج‌ فارس میباشد و جزیره ‌ای نقلی که در عین کوچکی سالانه میزبان میلیون ‌ها گردشگر داخلی و خارجی است و بیشتر مسافران ترجیح می دهند با تور ارزان و لحظه آخری . تورهای ارزان کیش بستری فراهم کرده است تا عموم مردم با هر توان مالی بتوانند براحتی به این جزیره زیبا و شگفت انگیز سفر کنند.

در تور ارزان کیش، معمولا از هتل‌ های گارانتی شده و پروازهای چارتر شده استفاده میگردد که این شرایط به شما بوجود می آورد که تور مسافرتی کیش را با نرخ آزاد و جداگانه خریداری نکنید و در نهایت تور مقرون به صرفه‌ ای را تجربه کنید.

خوب در ادامه موضوعی که بسیار حائز اهمیت است این بوده که شما سعی کنید ایام شلوغی و پر ترافیک سال، همینطور ایام تعطیلات سال نو را برای سفر انتخاب نکنید چرا که مسافران جزیره کیش بیش از هر زمان دیگری در این مقصد هستند.

بنابراین نباید توقع داشته باشید در این زمان ‌ها، پرواز یا هتل ‌ها جالی خالی داشته باشند و هم تور ارزان قیمت کیش را بخرید. اگر در ایام شلوغی به شما پیشنهاد تور ارزان قیمت کیش را دادند، حتما از کیفیت هتل و شرایط سفر اطمینان حاصل کرده بعد جهت خرید تور کیش ارزان اقدام نمایید.

تور کیش ارزان

مهم است بدانید که قبل از مشاهده تورها در بالای همین صفحه دقت کنید که تورهای کیش ما ارزان هستند، اما نامی گشت تلاش کرده است که کیفیت هتل، هواپیما و ساعات رفت و برگشت را در بهترین شکل ممکن حفظ کند و همچنین تور ارزان کیش از تهران، از مشهد، از اصفهان، از شیراز، از تبریز، از اهواز، از کرمانشاه، از یزد و از رشت و دیگر شهرهای ایران نیز برگزار می گردد.

تور کیش ارزان دقیقه 90، بهترین گزینه برای سفر به کیش

پیدا کردن تور کیش ارزان دقیقه 90 چندان کار سختی نیست. شما در سایت نامی گشت پس از جستجوی تور، لیست موجود را بر اساس کمترین قیمت تنظیم کنید تا ارزان ‌ترین تور کیش را مشاهده کنید و نیز کوتاه بودن مدت تور و انتخاب تور لحظه آخری کیش به کاهش هزینه‌ های شما کمک شایانی خواهد کرد.

بصورت کلی باید گفت اگر به دنبال تور ارزان با کیفیت و فوق العاده عالی به مقصد کیش هستید، پیشنهاد میکنیم که کیش را انتخاب نکنید!

چرا که کیش مقصدی است که در میان گردشگران به مقصدی برای گردش ‌های داخل و خرید کردن، تفریحات آبی مهیج و جاذبه های متنوع شگفت انگیز شناخته می ‌شود و بدون لذت بردن از اینها سفر به کیش صفایی ندارد. همچنین کیش نسبتا هزینه‌ جابجایی بالایی دارد و این هزینه ها برایتان گران تمام می شود.

البته پیشنهاد ما برای شما این است که با انتظاراتی مناسب از کیفیت سفر، تهیه تور کیش ارزان دقیقه 90 هم امکان پذیر است و شما مسافران عزیز برای داشتن سفری ارزان باید هزینه‌ های اصلی سفرتان را به نسبت کاهش دهید که شامل هزینه بلیت و هتل می ‌شود.

حالا چطور؟ برای این کار پیشنهاد ما تماس با آژانس نامی گشت و مشورت با کارشناسان مجموعه و ثبت نام در تورهای دقیقه 90 ما می باشد، تجربیات کارشناسان فروش تور می ‌تواند به شما در انتخاب درست بلیت و هتل ارزان قیمت کمک خواهند کرد.

عوامل تاثیرگذار برروی ارزانترین تور کیش

بسته به زمان سفر، در حدود 30 تا 50 درصد هزینه ‌های تور کیش مربوط به پرواز کیش می باشد و همین موضوع عامل اصلی تاثیرگذار در ارزانترین تور کیش شما می باشد. بطور معمول پروازهای اول هفته ارزان ‌تر از پروازهای آخر هفته ارائه می شوند.

چرا که اکثریت به دلیل محدودیت زمانی آخر هفته ها را برای سفر به کیش ترجیح می دهند که این موضوع خودش باعث افزایش قیمت بلیت پرواز کیش در روزهای آخر هفته خواهد شد، بنابراین اگر به دنبال ارزانترین تور کیش می گردید سعی کنید که اوایل هفته را برای سفر به جزیره انتخاب کنید که حدود 30% در هزینه‌ های سفرتان صرفه‌ جویی شود. ضمنا پروازهای کیش به شرح زیر است:

  • پروازهای رفت کیش: قیمت پرواز رفت کیش از جمعه تا یکشنبه پایین ‌تر از قیمت پروازهای کیش در روزهای دوشنبه تا پنجشنبه خواهد بود.
  • پروازهای برگشت کیش: پروازهای برگشت کیش در روزهای اول هفته ارزان ‌تر از قیمت پرواز برگشت کیش در روزهای آخر هفته خواهد بود.

ارزانترین تور کیش

تور کیش ارزان هوایی

قطعا بهترین و راحت ترین گزینه سفر به کیش از طریق هواپیما و با تور کیش هوایی ارزان می باشد. با پرواز کیش در کمتر از 2 ساعت، از اکثر شهرهای کشور مثل تور کیش ارزان از تهران، از مشهد، از تبریز، از اصفهان، از شیراز و... می ‌توانید خود را به کیش برسانید. همچنین علاوه بر صرفه‌ جویی در وقت، خستگی و دردسر کمتر، مزیت دیگر تورهای هوایی کیش بشمار می رود، البته باید در نظر داشته باشید که قیمت تور کیش هوایی بیشتر از قیمت تور کیش زمینی برای شما تمام می شود.

البته راههایی هست که بتوانید با تور ارزان کیش با هواپیما تجربه سفری مقرون به صرفه را داشته باشید. برای مثال فصل سفر خیلی در نرخ تور کیش شما تاثیرگذار است.

به طوری که قیمت پرواز کیش در فصول گرم سال مثل اوایل اردیبهشت تا اواخر مهر ماه، خیلی ارزان ‌تر از قیمت پرواز کیش در فصول سرد سال یعنی اوایل آبان تا اواسط فروردین ماه است. همچنین ساعت پرواز شما به کیش نقش بسزایی در گرانتر شدن یا ارزانتر شدن تور هوایی کیش دارد.

ارزانترین تور هوایی کیش با چه ایرلاین هایی انجام می شود؟

بسیاری از شرکت ‌های هواپیمایی داخلی از نقاط مختلف ایران به جزیره کیش پرواز دارند که از جمله این ایرلاین ‌ها می‌توان به : شرکت هواپیمایی کیش ‌ایر، ماهان، ایران ایر، کاسپین، آسمان، زاگرس، نفت، قشم ایر، آریا، زاگرس، ارم، آتا، تابان، اترک، آسمان و ساها اشاره نمود که این ایرلاین های مطرح همه روزه پروازهای تور کیش را برگزار می ‌کنند.

آیا کیفیت پرواز و ساعات پرواز در تورهای ارزان تاثیر گذار است؟

شاید برایتان جالب باشد که تعدادی از مسافران بر این تصورند که تور ارزان کیش با بدترین نوع پرواز بسته شده است! در واقع تورهای ارزان قیمت کیش، شاید با ساعت پروازی خوبی بسته نشوند، یعنی برای ارزان‌ تر شدن تور به جای ساعت پروازی صبح به شما ساعت پروازی بعدازظهر معرفی می شود و برای برگشت زودترین زمان پرواز برای شما گرفته شود .

از طرفی خیلی مقرون به صرفه برایتان تمام میشود، چون همه موارد در قیمت پائین تور تاثیر بسزایی دارد. اما توجه داشته باشید که نوع پرواز و کیفیت پرواز در مسیر جزیره کیش تاثیری در پائین آمدن قیمت تور مسافرتی نخواهد داشت؛ البته که در تورهای ارزان کیش بی شک پرواز ماهان برای شما گرفته نمی ‌شود اما ایرلاین های مناسب دیگری هم هستند که خدمات خوبی به شما ارائه می دهند.

تور کیش ارزان زمینی

در تور کیش شما می ‌توانید از راه های مختلف خودتان را به جزیره دیدنی کیش برسانید. در واقع تور کیش به چند طریق قابل رزرو برای متقاضیانش می باشد. تور هوایی کیش، تور زمینی کیش با قطار و اتوبوس و حتی تور کیش با خودرو شخصی. خوب اگر بخواهیم بگوییم کدامیک از این روش ها برای شما مناسب‌ تر است، به عوامل مختلفی اعم از بودجه تعیین شده و زمان سفر شما مسافران عزیز بستگی خواهد داشت. ضمنا توجه داشته باشید که فرقی نمی ‌کند که در کدامیک از شهرهای ایران سکونت دارید.

تنها کافیست خود را به هر شکلی که راحت ترید به بندرعباس برسانید و از آنجا از طریق آب‌ های نیلگون خلیج ‌فارس خود را به کیش برسانید. تور کیش معمولا به علت طولانی بودن مسیر زمینی، با قطار هم برگزار می ‌شود و به این صورت که شما با قطار به ایستگاه راه ‌آهن بندرعباس می روید .

از آنجا با استفاده از تاکسی یا ون، به سمت اسکله آفتاب یا چارک رفته تا با اتوبوس دریایی یا لنج‌ های مسافربری به سمت بندرگاه کیش حرکت کنید. توجه داشته باشید که تور زمینی کیش ارزان قیمت برای شمایی که به دنبال سفری مقرون به صرفه هستید گزینه ای عالی بشمار می رود.

تور کیش ارزان زمینی

تور آف خورده کیش یا همان تور تخفیف خورده کیش را چطور بخریم؟

در خصوص این سوال باید بگوییم خیلی راحت می توانید اگر هوشمندانه رفتار کنید تورهای آف خورده کیش را از نامی گشت بخرید! تور تخفیف خورده کیش جزو گزینه های ارزان قیمتی است که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالش هستند.

اما این تورها چگونه اند و چه زمان هایی بیشتر به مسافران ارائه می شوند؟ خوب آفر تور تخصصی کیش در اصطلاح به تورهایی گفته می شود که شامل تخفیف های ویژه ای از سمت ایرلاین های داخلی یا هتل های مختلف در کیش می باشد و در ضمن زمان هم تاثیر مهمی در برگزاری تور کیش تخفیف خورده دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری آنها باقی نمانده باشد.

اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر برای شما توضیح دهیم، تورهای آف خورده کیش به این صورت است که این تورها درست در فصل های لو سیزن بیشتر برگزار و توسط آژانس ها به شما پیشنهاد می شوند.

در ضمن تور آف خورده قشم از تهران، تورهای تخفیف خورده کیش از اصفهان - تور کیش تخفیف خورده از مشهد ، از تبریز، از شیراز، از مشهد، با قطار بصورت تور آف خورده کیش زمینی هم برگزار می شود.

خرید تور خیلی ارزان کیش

قطعا موضوع مهم و اساسی که برای شما حائز اهمیت است، هزینه سفر به کیش با تور است که نحوه قیمت گذاری تورهای کیش به عواملی همچون رزرو هتل های همراه با وعده های غذایی، بلیط هواپیما، نوع خدماتی که ارائه میشود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، گشت شهری رایگان و... بستگی دارد .

شما برای اینکه قیمت تور را کاهش دهید می توانید با امکانات و خدمات اضافی تور خداحافظی کنید و تورهای خیلی ارزان کیش را رزرو نمایید و همچنین نوع ایرلاین انتخابی و بهره بردن از هتل های ارزان قیمت و اقتصادی می تواند تور قشم خیلی ارزان قیمتی را برای شما بوجود آورد که هم لذت سفرتان را بچشید و هم مقرون به صرفه سفر کنید.

تور کیش خیلی ارزان

هتل های ارزان و اقتصادی کیش کدامند؟

در ابتدا لازم است بدانید که موقعیت هتل، تاثیر چشمگیری بر روی قیمت هتل‌ های کیش ندارد. چرا که جزیره کیش، بسیار کوچک است که مشکلی از نظر حمل ‌و نقل در این شهر برای مسافر وجود ندارد. اکثر هتل‌ه ای کیش در شرق جزیره هستند، این رو شاید بتوان گفت که موقعیت هتل در کیش اهمیت چندانی در قیمت تور ارزان کیش شما ندارد.

برخی از هتل‌های کیش قیمت پایین و امکانات و خدماتی قابل قبول دارند. هتل ‌های ارزان و اقتصادی کیش اغلب 3 ستاره هستند.

این هتل‌ ها فاقد امکاناتی خوبی اعم از: استخر، سونا، جکوزی و سالن‌ های ورزشی و... می ‌باشند. اما با صرفه ‌جویی و اقامت در هتل ‌های اقتصادی کیش شما مسافران این امکان را دارید که از متنوع ترین تفریحات کیش بهره برده و کلی لذت ببرید. برای اقامت اقتصادی و ارزان قیمت در کیش می ‌توانید یکی از تورهای زیر را انتخاب کنید.

  • تور کیش هتل آفتاب شرق
  • تور کیش هتل گلدیس
  • تور کیش هتل آریان کیش
  • تور کیش هتل شایلی
  • تور کیش هتل سورینت صدف
  • تور کیش هتل لیلیوم
  • تور کیش هتل سارا
  • تور کیش هتل لیلیوم
  • تور کیش هتل ارم

هتل های ارزان و اقتصادی کیش

کیفیت هتل های تور ارزان کیش

خوب اگر شما به دنبال اقامتگاه های ارزان قیمت و هتل های 2 ستاره می گردید باید بدانید که شما به دنبال محل اقامت ارزان قیمت کیش با کیفیت رده پایین تا متوسط هستید، بنابراین نباید توقع امکانات و خدمات عالی در سطح هتل های 4 یا 5 ستاره لوکس کیش باشید اما گزینه های دیگری هم هست که شما بتوانید هتل های خوب کیش را بسیار ارزانتر از آنچه تصور می کنید رزرو نمایید خوب چگونه؟

در جواب این سوال باید بگوییم که طبیعی است که در ایام خلوت و کم گردشگر جزیره کیش رفت و آمد مسافران باطبع کاهش می یابد، بنابراین بسیاری هتل ‌های کیش خالی می ‌مانند و موضوع مهم اینجاست که در بعضی مواقع اتاق‌ ها تحت اختیار هتل است و گاهی اوقات هم یک آژانس، اتاق ‌ها را گارانتی کرده یا در اصطلاح چارتر کرده است.

در این شرایط هزینه ‌های بالای هتل تغییر زیادی نمی ‌کند ولی به دلیل کم بودن مسافر، بسیاری از اتاق ‌ها خالی هستند؛ خوب برای مثال یک اتاق که قیمت آن شبی 100 هزار تومان است و در این بازه زمانی با 180 هزار تومان اجاره داده می ‌شود، اما اگر در ایام خلوت کیش یا همان لوسیزن کیش با 50 هزار تومان هم پر شود، خوب ضرر هتل یا گارانتی کننده را کاملا کاهش می ‌دهد.

بنابراین اقامت در چنین هتل‌ هایی در چنین تاریخ هایی می تواند بهترین فرصت برای شما باشد که یک تور با کیفیت و با قیمت مناسب را داشته باشید و تور لحظه آخری کیش از سمت آژانس ها بیشتر در چنین زمان هایی به شما پیشنهاد می شود.

مقایسه قیمت هتل های کیش از لحاظ قیمت و کیفیت

درست مانند آنچه که برای پروازهای کیش هم این موضوع صدق می کند، در فصول گرم سال قیمت هتل ‌های کیش کاهش می یابد و در فصول گرم سال افزایش قابل توجهی را شاهد خواهید بود. بطوریکه در فصول زمستان و پاییز، قیمت هتل‌ های کیش رو به افزایش و در فصول بهار و تابستان، قیمت هتل ‌های کیش کاهش خواهد یافت.

بنابراین نمی توان قیمت واحد و دقیقی جهت رزرو هتل های کیش به شما بدهیم و همچنین بالاترین نرخ هتل‌ های کیش را در بازه زمانی دی، بهمن، اسفند و اوایل فروردین ماه قرار می گیرد. شما در فصول کم گردشگر کیش یعنی فصل تابستان می توانید تور کیش ارزان هتل ترنج، داریوش، گامبرون، پارمیدا، شایان، شایگان، مارینا پارک، سیمرغ، کوروش و دیگر هتل های کیش که از لحاظ کیفیت و قیمت مناسب هستند را در پایین ترین حالت قیمت خود رزرو نمایید.

تور ارزان کیش با سوئیت

اجاره سوئیت در کیش برای آن دسته از گردشگرانی که ترجیح می دهند با هزینه کمتری مسافرتی به جزیره کیش داشته باشند می ‌تواند انتخاب هوشمندانه و مناسبی باشد. البته توجه داشته باشید کهسوئیت ‌ها از نظر امکانات رفاهی تقریبا کامل هستند و بسته به تعداد اتاق‌ ها و قیمت آن امکانات مختلفی به شما ارائه میشود.

سوئیت ها بطور معمول دارای تخت، وسایل آشپزخانه، تلویزیون و سیستم گرمایش و سرمایش و... هستند. بهترین مزیتی که شما برای اجاره سوئیت خواهید داشت این است که اگر جمعیت شما برای سفر به کیش بیشتر از 3 نفر باشد، رزرو سوئیت برای شما بسیار مقرون به صرفه و ارزان تمام می شود.

برای مثال اگر شما برای یک شب اقامت سوئیت 4 نفره 200 هزار تومان پرداخت کنید به ازای هر نفر مبلغ 50 هزار تومان بابت هر شب هر نفر پرداخت میکنید که این در مقایسه با هتل‌ های 2 یا 3 ستاره بسیار مقرون به صرفه‌ تر خواهد بود و تور کیش سوئیت شخصی ارزان قیمت بهترین گزینه برای شما مسافران بشمار می رود.

تور لحظه آخری کیش

در ابتدا می خواهیم صادقانه برای شما تعریف درستی از تورهای دقیقه 90 کیش یا تور لحظه آخر کیش را بیان کنیم، در اصل تورهای لحظه آخری کیش یعنی درست زمانی که ظرفیت هواپیما و یا هتل تا لحظه آخر تکمیل نشده باشد، کارگزارها یا آزانس های هواپیمایی هایی که پرواز یا هتل کیش را چارتر کرده اند باید بلیط هوئاپیما کیش و نیز هتل های این مقصد را با پائین ‌ترین نرخ ممکن به فروش برسانند تا ظرفیت آن ‌ها تکمیل بشود.

دوستان باور کنید این موضوع تنها در زمان‌ های خلوت و کم ترافیک سال اتفاق می افتد. چرا که در زمان‌ های پر ترافیک و تعطیلات رسمی مثل عید نوروزو.. و یا آخر هفته‌ ها مسافر تور کیش بیش از هر زمان دیگریست.

در ادامه تور لحظه آخری کیش از رشت، از یزد، از کرمان، از اصفهان، از شیراز، از تبریز، از تهران نیز برگزار می شوند.

خوب شاید برای شما این سوال پیش بیاید که بیشترین تور لحظه آخری کیش در چه زمانی از سال بیشتر اتفاق می افتد؟

  • بعد از تعطیلات نوروز
  • روزهای اول هفته (البته اگر تعطیلات نباشد)
  • اوایل خرداد ماه تا اواسط شهریور (به دلیل گرمای بیش از حد جزیره کیش و شروع امتحانات دانش آموزان)

تور لحظه آخری کیش

آفر تور کیش لحظه آخری، آیا شرایط شرکت در آن را دارید؟

در واقع به عقیده بیشتر آژانس های هواپیمایی که پرواز و هتل های کیش را گارانتی کرده اند، این است که به فروش رفتن یک تور با نرخ پائین ‌تر بهتر از خالی ماندن و سوخت شدن آن است.

بنابراین همین شرکت‌ های هواپیمایی و هتل ‌ها همینطور چارتر کننده‌ ها برای جلوگیری از ضرر مالی متحمل شده، تنها راه را در فروش آفر تور‌های کیش لحظه آخری می دانند. معمولا در تورهای لحظه آخر کیش مسافر این امکان را دارد که تور کیش خود را چیزی در حدود 20 تا 50 درصد ارزانتر از از نرخ واقعی خریداری کند.

توجه کنید که همانطور که از اسم آن کاملا مشخص است در آخرین لحظات شروع سفر این شرایط پیش می آید که آیا واقعا شما شرایط شرکت در این تورها را دارید؟ اگر آماده سفرهای لحظه آخری یا دقیقه 90 کیش هستید شما می ‌توانید به روز‌ترین تور لحظه آخری کیش را در بالای همین صفحه پیدا کنید، برای اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با کانتر مربوطه تماس بگیرید و تجربه یک سفر رویایی را داشته باشید.

مزایا و معایب تور های لحظه آخری کیش

تنها افراد سفر و با تجربه سفر و بهره بردن از این نوع تورها، از خدمات ارزان تور لحظه آخری کیش اطلاع دارند و به خوبی از آنها استفاده می ‌کنند و بقیه افراد نرخ عادی تور را پرداخت می ‌کنند.

در ادامه قصد داریم به معایب و مزایای تورهای لحظه آخر کیش بپردازیم.
مزایای تور لحظه آخری کیش: از اصلی ترین مزایا تورهای لحظه آخری کیش در ایام خلوت سال می توان به ارزان بودن آن نسبت به قیمت عادی آن اشاره نمود. شما اگر هوشمندانه و با ذکاوت عمل کنید براحتی این امکان را دارید که هتل های لوکس و با کیفیت بالا را در قالب تور لحظه آخری و کم قیمت را رزرو کنید.

معایب تورهای لحظه آخری: اما از تنها معایب تورهای لحظه آخری کیش می توان به این نکته اشاره کنیم که پرواز یک روز یا چند ساعت بعد بوده و باید حتما آماده سفر باشید و شرایط استفاده از آن را داشته باشید که تقریبا هیچ فرصتی برای تحقیق و جستجو ندارید و اگر تور را خریداری نمایید و پشیمان شدید هیچ مبلغی به شما استرداد نخواهد شد، پس حتما در هنگام خرید به این موضوع توجه کنید.

تور ارزان کیش از چه شهرهایی برگزار می شود؟

تورهای کیش از بیشتر شهرهای بزرگ کشورمان به مقصد جزیره کیش برگزار می شود که عموما پرطرفدارترین و محبوب ترین این تورها در قالب تور کیش ارزان از مشهد، تور کیش ارزان از اصفهان، تور کیش ارزان از شیراز، تور کیش ارزان از تبریز، تور کیش ارزان از رشت، تور کیش ارزان قیمت از تهران، تور ارزان کیش هوایی، تور ارزان کیش با قطار و... برگزار می گردد.

چرا باید تور چارتر ارزان کیش را بخریم؟

  • اگر بخواهید ارزان تر سفر کنید، بلیط چارتر کیش ارزان بهترین گزینه است.
  • اگر به دنبال هیجان سفرهای بدون برنامه ریزی هستید، بلیط چارتر تهران کیش ارزان بخرید.
  • اگر محدودیت زمانی برای سفر کردن را ندارید، بلیط چارتر ارزان تهران کیش بهترین تجربه خواهد بود.

تور چارتر ارزان کیش

برای خرید تور کیش ارزان چگونه باید اقدام کنم؟

خوب اگر تجربه رزرو تورهای لحظه آخری را داشته باشید قطعا می دانید که رزرو این دسته تورها هم سخت است و هم آسان! احتمالا به این برخورده باشید که آژانس‌ های مسافرتی عناوینی با عبارت هایی همچون: تور آف خورده کیش، آفر تور کیش و یا تور کیش لحظه آخری تبلیغاتی برای شما ارسال یا پیامک کرده باشند که نرخ‌ های آن‌ ها غالبا تفاوت زیادی با نرخ‌ های بازار دارد.

خوب ما در ادامه می خواهیم مژده ای به شما بدهیم که شما به سادگی و در کوتاه ترین زمان می توانید این تورها را از سامانه رزرواسیون آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند.

برای رزرو تور کیش لحظه آخری و ارزان شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود.

تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی کیش ارزان قیمت هدایت می شوید.

قیمت تور ارزان کیش از چقدر شروع می شود؟

عوامل بسیاری بر روی قیمت تور کیش ارزان دقیقه 90 تاثیرگذار می باشد. اما مهمترین و اصلی ترین فاکتورها در تعیین قیمت تور مشهد کیش ارزان، نرخ بلیت رفت ‌و برگشت هواپیما و نیز قیمت هتل در کیش، زمان سفر و تعداد روزهای اقامت شما مسافران است. سایر فاکتورها نظیر هزینه تفریحات کیش یا خریدهای کیش تأثیر چندانی روی قیمت تور کیش شما نخواهند داشت.

همچنین به دلیل نوسانات قیمتی در بازه زمان های مختلفی مثل اعیاد و یا تعطیلات نوروز نمی توان قیمت واحدی را برای این نوع تورها بیان کرد اما لازم به ذکر است که بسته به زمان سفر، در حدود 30 تا 50 درصد هزینه ‌های تور کیش مربوط به پرواز کیش می باشد. برای کسب اطلاع از قیمت دقیق تور ارزان کیش به تورهای ارائه شده در بالای همین صفحه مراجعه کنید.

ساعت پرواز تورهای لحظه آخری کیش چه زمانی است؟

با توجه به اینکه جزیره شگفت انگیز کیش برای مسافرانش محدودیت زمانی تفریحی نگذاشته است همه ساعت پروازی تور کیش طرفداران خودشان را دارند. یعنی اگر شما به دلیل محدودیت فقط در ساعت 17 می توانید به کیش سفر کنید، می توانید بلافاصله بعد از رسیدن از تفریحات شبانه، مثل کشتی‌ های تفریحی یا جنگ های شبانه و دیگر زیبایی های این جزیره استفاده کنید.

معمولا پرواز‌های کیش از ساعت 6 صبح تا پرواز‌های ساعت 14 یا 17 با ظرفیت تکمیل پرواز دارند، بنابراین نمی ‌توان گفت چه ساعت مشخصی برای تورهای لحظه آخری کیش بسته می شود و ساعت پروازها فقط بستگی به ظرفیت خالی آن پرواز دارد.

منبع : تور لحظه آخری کیش

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه