loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 545
دوشنبه 7 تير 1400 زمان : 17:26

هتل گرند حیات دبی (Grand Hyatt Dubai) در نزدیکی خیابان بسیار زیبای شیخ زاید قرار گرفته است، هتل دارای باغ های زیبا با استخرهای فضای باز و سرپوشیده، 14 محل ناهارخوری و سرگرمی دارد و شما میهمانان تور دبی هتل گرند حیات میتوانید از غذاهای هندی، ژاپنی و سنگاپوری لذیذ و خوشمزه رستوران های این هتل نهایت لذت را ببرید و همچنین در یکی از تراس هایی که دارای چشم انداز حیرت انگیزی از دبی که در فضای زیبایی قرار گرفته، شامتان را نوش جان کنید و در برخی از آن ها مراحل پخت و پز را به نظاره گر باشید.

تور دبی هتل گرند حیات

امکاناتی همچون استخر و مرکز تناسب اندام نیز در دسترس شماست و نیز اتاق های هتل به سبک عربی دیزاین شده اند. باشگاه گلف دبی کمتر از 2 کیلومتر از هتل فاصله دارد، برج خلیفه و مرکز خرید دبی با 15 دقیقه رانندگی از هتل گرند حیات دبی Dubai Grand Hyatt Hotel در دسترس می باشند.

این هتل دسترسی راحتی به جاذبه‌ های جذاب تفریحی - تجاری دبی از جمله برج خلیفه و دبی مال و... دارد. تمامی اتاق‌ ها بزرگ و جادار و بسیار شیک چیدمان شده اند و دارای امکاناتی اعم از سیستم تهویه ‌مطبوع، تلویزیون مسطح، میز و صندلی، مبلمان، مینی ‌بار و حمام ‌لوکس پوشیده از سنگ‌ های مرمر به ‌همراه سشوار و لوازم‌ بهداشتی لوکس و... هستند.

خدمات و نمای تور دبی هتل گرند حیات

قیمت تور دبی هتل گرند حیات

شاید از خودتان بپرسید که قیمت تور دبی هتل گرند حیات براساس چه عواملی تعیین می شود؟ خوب قبل از جواب سوالاتان باید بگوییم که در اصل نرخ تور دبی به 3 پارامتر پرواز، هتل و نرخ درهم بستگی دارد.

مهم است بدانید که از ایران 4 پرواز مستقیم ماهان، ایران ایر، ایر عربیا و امارات و 1 پرواز غیر مستقیم قطر به سمت دبی رد طول هفته پرواز دارند. ضمنا توجه داشته باشید که پرواز ایرعربیا در فرودگاه شارجه به زمین می ‌نشیند و تا شهر دبی (بدون ترانسفر) 1 ساعت فاصله زمانی دارد.

خوب بصورت کلی کمترین قیمت هتل در دبی از شبی 80 درهم شروع می شود و نکته مهمی که در مدیریت هزینه‌ های تور دبی باید در نظر بگیرید، انتخاب هتل محل اقامت است.

موقعیت مکانی هتل محل اقامت در دبی بسیار موضوع مهمی می باشد؛ هرچه هتل شما به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، باید هزینه بیشتری برای اقامت پرداخت کنید و اگر هتل شما در حومه شهر قرار گرفته باشد، هزینه کمتری برای اقامت می‌ پردازید. البته باید هزینه بالای حمل و نقل درون شهری و تفریحات مدرن و لوکس دبی را هم در نظر بگیرید.

قیمت تور دبی هتل گرند حیات

قیمت اتاق های هتل گرند حیات

اتاق های هتل گرند حیات دبی با تاثیر از معماری عربی طراحی و دیزاین شده اند و نیز در تمام اتاق ها تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و اینترنت وای فای رایگان در اختیار شماست و نیز همچنین اتاق ها نیز بسیار لوکس طراحی شده اند می باشد.

هتل گرند حیات دارای 682 اتاق لوکس می باشد که انواع آن عبارتند از:

  • اتاق کانکتینگ فامیلی: این اتاق ها دارای 78 متر مساحت می باشند، یک تخت دو نفره بزرگ به همراه دو تخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز شهر و صبحانه رایگان نیز می باشند؛
  • اتاق کریک ویو: این اتاق ها دارای 44 متر مساحت می باشند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز شهر، استخر و رودخانه و صبحانه رایگان نیز می باشند.
  • اتاق گرند با چشم انداز اسکای لاین: این اتاق ها دارای 39 متر مساحت می باشند، یک تخت دو نفره بزرگ یا دو تخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز شهر، استخر و رودخانه و صبحانه رایگان نیز می باشند.
  • اتاق گرند تویین: این اتاق ها دارای 39 متر مساحت می باشند، دو تخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز شهر، استخر و رودخانه و صبحانه رایگان نیز می باشند.
  • اتاق تویین کریک سایت: این اتاق ها دارای 44 متر مساحت می باشند، دو تخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز شهر، استخر و رودخانه و صبحانه رایگان نیز می باشند.
  • سوییت خانواده: این اتاق ها دارای 88 متر مساحت می باشند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز شهر و صبحانه رایگان نیز می باشند.
  • سوییت با یک اتاق خواب: این اتاق ها دارای 132 متر مساحت می باشند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز شهر و استخر و صبحانه رایگان نیز می باشند.

قیمت اتاق دبی هتل گرند حیات

در ادامه در خصوص قیمت تور دبی هتل گرند حیات باید بگوییم که شروع قیمت اتاق ها از شبی 150 دلار شروع می شود و اینکه پیشنهاد مجموعه نامی گشت این است که قبل از رزرو این هتل از قیمت انواع اتاق های این مجموعه اقامتی 5 ستاره لوکس اطلاع داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید.

اما این موضوع را بدانید که ارائه قیمت اتاق های هتل کاملا تقریبی می باشد و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات ارزی در حال تغییرات می باشد به همین دلیل قیمت دقیق و درستی را نمی توان به شما ارائه کنیم، اما شما براحتی می توانید با مراجعه به سامانه رزرواسیون وبسایت نامی گست از نرخ دقیق هتل مطلع شوید.

در نهایت هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد و اینکه هزینه رزرو اتاق در هتل گرند حیات دبی با توجه به نوع اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است.

امکانات و خدمات هتل گرند حیات دبی

این هتل بسیار زیبا و 5 ستاره دارای خدمات و امکاناتی همچون امکانات برگزاری مهمانی، رویدادها و جلسات با دارا بودن فضای کنفرانس و اتاق جلسات، اینترنت وای فای به صورت رایگان در تمام محوطه های هتل و امکان استفاده از پارکینگ خودرو بدون هزینه اضافی امکان پذیر است. همچنین میهمانداران و خدمتکاران این هتل آماده ارائه بهترین خدمات به شما هستند.

ضمنا قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه است و ارائه خدمات صبحانه با هزینه اضافه انجام می پذیرد، ضمنا میهمانان در این هتل این امکان را دارند که به مرکز تجاری 24 ساعته دسترسی داشته باشند، خدمات ورزشی از دیگر خدمات این هتل است.

امکانات و خدمات هتل گرند حیات دبی

لازم به ذکر است که اگر نیازی به مراجعه به صرافی داشتید در همین هتل می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز بروید و از این خدمات بهره مند شوید.

ایستگاه کامپیوتر و امکان استفاده از دستگاه فکس و کپی با هزینه اضافه در دسترس شماست، مکانی جهت نگهداری از کودکان یا مراقبت از کودکان (هزینه اضافی)، دسترسی به دستگاه خودپرداز بانک، آسانسور و بالابر و روزنامه ها در قسمت های عمومی، مکانی مخصوص برای کشیدن سیگار و لابی هتل و همچنین خدمات عروسی، باغ و سالن رقص و... از دیگر خدمات رفاهی این هتل بشمار می رود.

در این هتل امکانات تفریحی از جمله استخر در فضای باز، استخر سر پوشیده، آبگرم و مرکز سلامتی، باشگاه کودکان و نوجوانان (هزینه اضافی)، مرکز تناسب اندام، کلاس های تناسب اندام و سونا وجود دارد که در فضایی بسیار جذاب و لذت بخش می توانید از این خدمات استفاده کنید.

همچنین دارای تجهیزات و امکانات ورزش هایی اعم از امکانات بازی تنیس روی میز و زمین بازی بچه ها بوده که بدون هزینه اضافه در اختیارتان قرار میگیرد و یک کافه در هتل هم هست که انواع نوشیدنی های گرمو سرد را ارائه می دهد و میهمانان می توانند از محیط آرامش بخش آن استفاده نمایند و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند.

همچنین پذیرش 24 ساعته هتل و راهنمای خدمات تور و بلیط به شما ارائه میشود و همچنین می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده کنید. کارکنان این هتل چند زبانه هستند و به زبان های عربی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، انگلیسی، هندی، ایتالیایی، کره ای، هلندی، روسی، فیلیپینی، اوکراینی و چینی تسلط کاملی دارند.

برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت 14:00 تا 24:00 اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید بعد از ساعت 12:00 تا قبل از ساعت 12:30 اقدام نمایید.

آفر تور دبی هتل گرند حیات

تور ارزان دبی یا آفر ویژه تور دبی هتل گرند حیات گزینه هایی هستند که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالشان هستند، اما این تورها دقیقا چگونه اند؟ و چه زمان هایی بیشتر به مسافران و علاقه مندان ارائه می شوند؟ خوب مهمه بدانید که آفرهای تور تخصصی دبی در اصطلاح به تورهایی اطلاق میشود که شامل تخفیف های ویژه و شگفت انگیزی از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف شهر دبی ارائه شوند و در ضمن زمان هم تاثیر بسزایی در برگزاری این تورهای آف خورده یا دقیقه 90 دبی دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری این تورهای تخفیف خورده باقی نمانده باشد.

اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر توضیح دهیم به این صورته که تور دبی هتل گرند حیات درست در فصل های لو سیزن و کم گردشگر دبی یعنی در فصول گرم سال، بیشتر برگزار و توسط آژانس ها به شما مسافران پیشنهاد می شوند؛ بنابراین در این بازه زمانی ها به دنبالشان بگردید.

آفر تور دبی هتل گرند حیات

تور دبی هتل گرند حیات از تهران و شهرستان ها

در ابتدا مهم است بدانید که مبدا اکثر تورهای دبی از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر کشورمان در صورت درخواست مسافران امکان پذیر است.

خوشبختانه در خصوص تور دبی هتل گرند حیات از تهران و شهرستان ها باید بگوییم که برگزاری این تور برای شما کاملا امکان پذیر خواهد بود پس نگران این موضوعات نباشید؛ تنها کافیست با مشاوران مجموعه نامی گشت جهت رزرو و خرید تور مورد نظر خود تماس حاصل نمایید تا شما را در جهت رزرو یا خرید تور مورد نظر راهنمایی کنند.

همچنین با برنامه ریزی تور مسافرتی خود به دبی علاوه بر امکان انتخاب گزینه هایی همچون: بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و راهنمای فارسی زبان، می توانید سفر به شهرهای دیگر امارات را نیز در برنامه سفر خود قرار دهید.

در نهایت برای جست و جوی هتل ها در وبسایت نامی گشت، به راحتی با وارد کردن مقصد آنتالیا و مشخص کردن تعداد مسافران، تمامی هتل های آماده پذیرش در این شهر برای شما نمایش داده می شود.

همچنین در قسمت پروازها، با مشخص کردن مبدا حرکت و وارد کردن آنتالیا به عنوان مقصد سفر، زمان سفر، تعداد مسافران، کلاس پرواز و نوع سفر، تمامی پرواز های در دسترس در بازه زمانی مشخص شده برای شما نمایش داده می شود.

منبع : تور دبی هتل گرند حیات

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه