loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 147
شنبه 23 مرداد 1400 زمان : 15:33

شهر باکو پایتخت کشور آذربایجان، توانسته در سالهای اخیر بخصوص ایام عید نوروز به دلایل متنوعی اعم از: برگزاری فستیوال‌ های متنوع موسیقی، تئاتر و اپرا، برنامه های شاد و مفرح و ... به شهرت و محبوبیت خاصی در بین گردشگران رسیده است و نیز این مقصد بی نظیر به دلیل موقعیت جغرافیایی خاصی که سراسر مناظر طبیعی و بکری‌ است توانسته مسافران زیادی از سراسر دنیا به خود جذب کند.

خوشبختانه باکو این پایتخت پرطرفدار یکی از شهرهایی بوده که هر ساله برای نوروز مراسمات ویژه ای ارائه می کند، دلیل آن هم این بوده که جمهوری آذربایجان به دلیل نزدیکی به ایران آداب و رسوم های مشابهی با ایران دارد؛ بنابراین شما در سفر با تور باکو نوروز 1401 شاهد مراسم ها و جشن های زیادی در باکو خواهید بود.

نکته حائز اهمیت بعدی اینجاست که برای بازه زمانی های خاصی مثل تعطیلات سال نو که افراد بسیار زیادی برای سفر به باکو اقدام می ‎کنند؛ بهتر است از ماه ها قبل اقدام به رزرو تور باکو کنید تا بتوانید توری با تمام شرایط مد نظرتان و مقرون به صرفه را رزرو و یا خریداری کنید تا متحمل هزینه های بالایی نشوید.

همچنین در مجموعه نامی گشت با ارائه بهترین تورهای باکو شرایط را به گونه ای برای مسافران ایجاد شده است که با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر و تور انتخابی تان ببرید و خبر خوش اینکه تورهای باکو با قیمت و شرایط مختلف به مسافران در این ایام ارائه می شود که شما با توجه به بودجه و سلیقه تان، بهترین انتخاب را داشته باشید.

تور باکو نوروز 1400

قیمت تور باکو نوروز 1401

غالبا پکیج های نوروز باکو شامل تور 5 شب و 6 روز با پروازهای مختلف داخلی - خارجی میباشد که از تاریخ 27 اسفند الی 12 فروردین برگزار می شوند. همانطور که قطعا میدانید قیمت تور گرجستان در ایام تعطیلات سال نو براساس قیمت بلیط هواپیمای پرواز ایرانی (قشم ایر، ایران ایر، ماهان و ) و پرواز خارجی (هواپیمایی آذربایجان، ترکیش و قطر و...) به مقصد شهر باکو و نیز قیمت هتل رزرو شده (3، 4 یا 5 ستاره) این مقصد پرطرفدار کاملا متفاوت و متغییر ارائه میشود .

علاوه بر این دو فاکتور اساسی که تاثیر زیادی در قیمت تور بهار باکو 1401 دارند، تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به این مقصد سفر می کنید، همگی میتوانند نرخ تور باکو شما را دستخوش تغییراتی چشمگیر کند و در نهایت قیمت تور باکو آذربایجان بسته به مدت زمان اقامت، نوع هتل، پرواز و نوع خدمات دریافتی بستگی خواهد داشت.

نامی گشت مجری تور عید باکو 1401 دارای بالاترین تنوع در ارائه پکیج های مسافرتی است که به صورت پکیج تور و یا رزرو همزمان بلیط هواپیما و هتل و خدمات مسافرتی قابل ارائه میباشد، همچنین در این ایام آفرهای ویژه مسافرتی نیز برگزار می شود که سعی کنید این تورها را از دست ندهید.

قیمت تور باکو نوروز 1400

آفر تور باکو نوروز 1401

با نزدیک شدن به تعطیلات سال نو بیشتر مسافران ایرانی به دنبال آفر تور باکو نوروز 1401 هستند و شما با خرید یا رزرو تور این شهر از همین امروز، می توانید بخش زیادی از دغدغه هایتان را برطرف کنید .

مجموعه ما در سفر شما به مقصد باکو امکاناتی همچون: گشت شهری (در شهر باکو)، ترانسفر فرودگاهی (حمل و نقل از یا به فرودگاه باکو)، بیمه مسافرتی (بیمه حین سفر به باکو در تمام مدت تور)، راهنمای فارسی زبان (آشنا به دیدنی های شهر و قوانین) و معرفی بهترین مراکز خرید با تخفیف های باور نکردنی و... را در پکیج انتخابی تان فراهم میکند تا با خاطراتی به یادماندنی از سفر در بهار امسال برگردید.

بی شک شما بارها نام تور لحظه آخری (Last Minute) یا لست سکند تور (Last Second) و همچنین آفر تور مسافرتی را شنیده اید و برایتان این سوال پیش آمده که تور لحظه آخری باکو دقیقا چیست؟ همان طور که از اسمش هم مشخص است آفر تور مسافرتی به توری گفته میشود که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور برگزار میشود که به دلیل اینکه سهمیه رزرو شده توسط آژانس های هواپیمایی تکمیل نشده است.

شرکت ها مجبور به فروش تورهای خود با 10 % تا 50 % پایین تر از قیمت واقعی که شامل تور ارزان باکو می باشند؛ آفر تور باکو نوروز 1401 برای تعطیلات سال نو میلادی، عید نوروز، تابستان و تعطیلات رسمی طولانی بیشتر اتفاق می افتد، پس این فرصت استثنایی را از دست ندهید.

آفر تور باکو نوروز 1400

بهترین زمان خرید تور باکو نوروز 1401

  • 27 اسفند ماه تا هفته اول فروردین

طبیعتا بهترین زمان سفر برای گذراندن تعطیلات سال نو امسال درست همین بازه زمانی است و در اصل پرطرفدارترین و محبوب ترین زمان خرید تورهای نوروز همین تاریخ محسوب می شود، چرا که معروفترین هتل ها با برنامه های متنوع شب عید و امکانات بی نظیر دقیقا همین زمان با خدمات ویژه به مسافرین ارائه می شود. پیشنهاد ما این است اگر این تاریخ را برای سفر انتخاب کردید، حتما اوایل اسفندماه جهت رزرو و یا خرید اقدام نمایید.

  • هفته دوم فروردین

این بازه زمانی مناسب افرادی است که ترجیح می دهند لحظه تحویل سال در خانه خودشان در کنار خانواده و دوستانشان باشند و ترجیحا هفته دوم را برای سفرهایشان انتخاب می کنند. بعضی از مسافران هم باید بعد از یک هفته تعطیل رسمی به دلیل کار یا تحصیل برگردند به همین جهت این مقصد کمی خلوت تر از هفته اول است، لازم به ذکر است که جهت خرید تور در این زمان نیمه دوم اسفند ماه و یا اوایل فروردین اقدام کنید.

  • 14 فروردین به بعد

خوب در این زمان شما مسافران بسیار کمتری را در باکو خواهید دید، چون تقریبا تعطیلات رسمی به پایان رسیده و حالا وقت شروع کار و فعالیت مدارس است. اما خیلی از افراد هم هستند که بنا به نوع شغل یا شرایط شان دغدغه خاص یا محدودیت های زمانی ندارند و می توانند هر زمان که بخواهند راهی این مقصد زیبا شوند و مهمتر اینکه در این بازه زمانی این امکان را دارید که تورهای ارزان تری را خریداری نمایید.

آب و هوای باکو در نوروز 1401

با توجه به برگزاری نوروز در شهر باکو و هوای معتدل این فصل و شاد بودن عموم مردم، فصل بهار برای سفر با تور بهار باکو 1401 فصل بسیار مناسبی بشمار می رود. همه این موارد دلایل خوبی هستند تا مسافران ایرانی تصمیم بگیرند تعطیلات نوروز باکو را هم تجربه کنند. در تعطیلات سال نو، باکو بیشترین توریست‌ ها را میزبانی میکند.

ضمنا در این فصل فستیوال ‌های متنوع و هیجان انگیزی هم در این کشور برگزار می ‌شود. تجربه غذاهای سنتی و نوشیدنی‌ های محلی لذت سفر را دوچندان خواهد کرد؛ همچنین ایام نوروز برابر است با دهه آخر ماه مارس. همانطور که در جدول زیر هم شاد هستید میانگین بالاترین دما در ماه مارس باکو 9٫2 درجه و میانگین کمترین دما در ایام نوروز باکو 4٫2 درجه به ثبت رسیده است.

بنابراین بهتر است اگر در ایام تعطیلات عید عازم باکو می شوید حتما لباس گرم همراه خودتان داشته باشید تا باد و باران ناگهانی شما را آزرده خاطر نکند و بتوانید سفری لذت بخشی را تجربه کنید.

آب و هوای باکو در نوروز 1400

معرفی بهترین جاذبه های باکو در نوروز 1401

مکان های توریستی و جذاب دیدنی باکو برای کسانی که آذربایجان را برای سفرشان انتخاب می کنند، بسیار هیجان انگیز می باشد. گردشگری در این کشور بخش عمده ای از بودجه کشور را شامل میشود و نیز این سرزمین مملو از دریاچه های بکر و زیبایی است که بسیاری از آنها با رشته کوه ها محاصره شده است .

که در نزدیکی آن هتل های متنوع و جذابی با خدمات عالی وجود دارد. به خاطر داشته باشید که بسیاری از جاذبه ها و مکان های گردشگری با فاصله زیادی از هم قرار گرفته اند و انتخاب هتل باید به گونه ای برنامه ریزی شود که شما بتوانید دسترسی مناسبی به این مکان ها داشته باشید و مسیر طولانی شما را خیلی خسته نکند.

در ادامه از جاذبه های دیدنی باکو می توان به: مرکز حیدر علی اف طراحی شده توسط زاها حدید، برج های شعله، 3 آسمان خراش معروف و ... اشاره نمود. همچنین ایچری شهر، بلوار ساحلی باکو، قصر شيروان شاه، پارک مفاخر، موزه ملی تاریخ آذربایجان، قلعه دختر و... از سری جاذبه های دیدنی این مقصد به حساب می آیند.

جاذبه های باکو در نوروز 1400

بهترین هتل های تور باکو نوروز 1401

هر ساله با شروع فصل بهار شهر باکو طیف گسترده ای از هتل ها در رده های پایین، متوسط و لوکس با خدمات و میزبانی متنوعی به گردشگران از سراسر دنیا ارائه می کند. شما کلی گزینه اعم از هتل های 5 ستاره لوکس و هتل های 4 و 3 ستاره و حتی هتل های ارزان قیمت و هتل آپارتمان های مقرون به صرفه را بنا به سلیقه و بودجه ای که در نظر گرفته اید می توانید انتخاب های برگزیده ای داشته باشید.

شما در باکو می توانید در هر منطقه ای که دوست دارید هتل به درجه دلخواه خود براحتی پیدا کنید، اما این را هم بدانید که هتل های باکو بسته به امکاناتی که به شما می دهند دارای قیمت های متفاوتی هستند.

باکو دارای صدها هتل مختلفی میباشد که شما برای کاهش هزینه های نرخ تور مسافرتی خود پیشنهاد می کنیم برای رزرو هتل باکو نوروز 1401 با بهترین خدمات از همین امروز برنامه ریزی کنید و تنها کافیست با کارشناسان ما در تماس باشید تا با مبلغ مورد نظرتان بهترین و ارزانترین هتل ها با دسترسی عالی را به شما معرفی کنند.

در نهایت از بهترین هتل های باکو که می تواند اقامتی رویایی و به یادماندنی را به شما هئیه می کند می توانیم به:

  • هتل فورسیزن باکو | Four Seasons Hotel Baku
  • هتل فرمنت برج های شعله | Fairmont Baku
  • هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو | JW Marriott Absheron Baku
  • هتل پولمن باکو | Pullman Baku
  • هتل بیلگاه بیچ | Bilgah Beach Hotel
  • هتل هیلتون باکو | Hilton Baku و... اشاره نمود.

منبع : تور باکو نوروز 1401

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه