loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 586
دوشنبه 31 خرداد 1400 زمان : 14:59

هتل الماس 2 یکی از هتل‌های 5 ستاره خوب مشهد است که در سال 1396 با ظرفیت 216 اتاق و در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) افتتاح شد. ساختمان هتل الماس 2 مشهد، ساختمانی بسیار زیبا بوده که در دل خود امکاناتی همچون مجموعه آبی و استخر، سالن ماساژ، استخر کودکان و کافی شاپ را در خود جای داده است و همچنین این هتل دارای بازارچه اختصاصی برای خرید، بدون نیاز به بیرون رفتن از محوطه هتل می ‌باشد.

شما مخاطب گرامی می توانید از سامانه رزرواسیون نامی گشت این هتل مجلل را برای اقامت خود در مشهد خریداری نمایید. از جمله نکات مهم و قابل ذکر این هتل نزدیکی به حرم مطهر رضوی می باشد و این هتل با توجه به نوساز بودن و امکانات کافی که در اختیار شما می گذارد.

عمدتا در سفر به مشهد مورد توجه همگان قرار می گیرد. در ادامه با نامی گشت همراه باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای تهیه تور مشهد هتل الماس 2 انجام دهید.

تورمشهد هتل الماس 2


اتاق ‌های هتل الماس 2 مشهد در متنوع ترین حالت ممکن آماده پذیرایی از شما عزیزان است و اینکه سبک معماری اتاق‌های هتل الماس 2 مشهد الهام گرفته از سبک‌های معماری مختلف است: سبک تمدن عرب، سبک تمدن صفویه، سبک تمدن آفریقا، سبک تمدن هندی، سبک تمدن تایلند، سبک تمدن روسیه، سبک تمدن ایران باستان، سبک تمدن ایتالیا و سبک تمدن ترکیه با چیدمان بی نظیر و منحصر به فرد که در طراحی اتاق‌ های هتل الماس 2، علایق، سلایق و یا شرایط عالی برای مسافرین عزیز در نظر گرفته شده و به همین دلیل است که هتل الماس 2 مشهد اتاق‌ های گوناگونی با امکانات منحصر به فرد دارد که از جمله این اتاق ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • 4 سوئیت ماه عسل
  • 15 اتاق کانکت
  • 137 اتاق دبل
  • 6 سوئیت پرزیدنت
  • 24 سوئیت امپریال
  • 15 سوئیت یک خوابه

قیمت اتاق هتل الماس 2

قیمت تور مشهد هتل الماس 2

خوب معمولا قیمت تور مشهد در بازه زمانی های خاصی مثل اعیاد، ولادت ‌ها، شهادت‌ ها و ایام آخر هفته در گران‌ ترین حالت خود قرار می گیرد، دلیل این موضوع هم کاملا مشخص و واضح است، افزایش چشمگیر درخواست متقاضیان تور مشهد هتل الماس 2 می‌‎ باشد.

معمولا تور مسافرتی مشهد را با مناسب ترین نرخ می ‌توانید در اوایل هفته ها و زمان‌ های بعد از تعطیلی رزرو یا خریداری کنید. در کل اگر بخواهیم قیمت تور مشهد چند است؟ باید بگوییم که نرخ آن براساس چند عامل مختلف و مهم تعیین میگردد؛ یکی از عوامل نوع هتل (4،3 یا 5 ستاره) و خدمات هتل محل اقامت شما میباشد که این خدمات شامل صبحانه، ناهار، شام، ترانسفر استقبال و بدرقه، مینی بار، چای و قهوه و... می ‌باشد.

عامل بعدی، وسیله انتخابی جهت رفت و برگشت به مشهد می ‌باشد که تور مشهد با هواپیما، قطار و اتوبوس هر سه برگزار میشود که در این بین، بلیط رفت و برگشت هواپیما گران ‌ترین نرخ را به خود اختصاص میدهد؛ بنابراین قیمت تور مشهد هتل الماس 2 دقیقا به نوع انتخاب های شما نسبت به فاکتورهایی که در بالا گفتیم برمیگردد و از آنجاییکه قیمت ها روزانه در حال نوسانات می باشد نمی توانیم قیمت واحدی را ارائه دهیم.

قیمت تور مشهد هتل الماس 2

  • قیمت اتاق های هتل الماس 2

اگر به دنبال اقامتی لوکس و آرامش بخش در عین حال خاطره انگیز در یکی از بهترین هتل های مشهد هستید، ‏هتل پنج ستاره الماس 2 از هتل های نزدیک حرم امام رضا بشمار می رود و یکی از محبوب ترین هتل های اقامتی این شهر در میان زائران ایرانی شناخته می شود.

در ادامه اگر مسافر تور مشهد هتل الماس 2 هستید مهم است که از قیمت اتاق های این مجموعه اقامتی عالی اطلاع داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید. اما لازم به ذکر است که قیمت اتاق ها حدودی است و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات قیمتی در حال تغییرات می باشد.

در آخر هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد که برای آگاهی از قیمت دقیق اتاق ها می توانید وارد قسمت خرید اینترنتی صفحه اصلی سایت نامی گشت شوید. در ادامه هزینه رزرو اتاق در هتل الماس 2 مشهد با توجه به نوع اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است.

  • اتاق‌ های دو تخته با سبک معماری ملل مختلف هتل الماس 2 مشهد وجود دارند که هزینه یک شب اقامت در آنها برای دو نفر 495.000 است.
  • اتاق‌ های دو تخته برلیان که هزینه یک شب اقامت در آنها برای دو نفر 517.000 تومان است.
  • هزینه یک شب اقامت در سوئیت های هانی مون 770.000 تومان است.

خوشبختانه شما عزیزان در انتخاب اتاق‌ های هتل الماس 2 دست ‌تان کاملا باز است. همه نوع اتاق با هر قیمتی را می ‌توانید با سبک معماری ملل مختلف رزرو نمایید، تنها کافی است اتاق مورد نظرتان را انتخاب کنید تا اقامتی رویایی را در این هتل تجربه کنید.

اگر برای رزرو هتل مشهد کمی تردید دارید کافی است به سایت نامی گشت سری بزنید و آنها را به هم مقایسه نمایید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

در نامی گشت این امکان را دارید که اتاق ‌های هتل الماس دو مشهد را از قیمت 495.000 تومان تا 3,517,000 تومان رزرو کنید؛ ضمنا این هزینه برای یک شب اقامت و برای دو نفر است و مسلما با توجه به زمان رزرو، تعداد نفرات و مدت اقامت هزینه تغییر خواهد کرد.

اتاق های هتل الماس 2

  • امکانات و خدمات هتل الماس 2

این مجموعه دارای خدمات متنوع و امکانات رفاهی و اقامتی منحصر به فردی نظیر لوکس ترین سوئیت ها، اتاق های رویال و vip و مشرف به حرم آقا امام رضا، روم سرویس 24 ساعته، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس، رستوران گردون در طبقه 25 هتل، روف گـاردن و تریا و کافی شاپ با فضاهای عالی، کافی نت یا business center، سالن ماساژ و سالن های همایش، استخر، سونـا و جکوزی و همچنین ترانسفر رایگان فرودگاهی و... می باشد.

ضمنا هتل دارای سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی بوده و هتل دارای سیستم مرکزی پخش فیلم (IP TV) هم می باشد. ضمنا توجه داشته باشید که استعمال دخانیات در اتاق های هتل کاملا ممنوع میباشد.

از دیگر امکانات منحصر به فرد این هتل رستوران گردان پانوراما هتل الماس 2 مشهد با دید 360 درجه ‌ای از شهر است، رستوران فیروزه و کافه رستوران روف گاردن نیز از بهترین گزینه ها برای مسافرانی است نگران خورد و خوراک در سفرشان هستند.

شما میهمانان هر وقت که خسته یا بی ‌حوصله شدید، کافیست به مجموعه‌ آبی هتل بروید و تنی به آب بزنید و کلی کیف کنید، سالن اسپا و ماساژ هم می ‌تواند کوفتگی‌ های ناشی از سفر را از وجودتان به در کند. جدا از اینها یک بازارچه‌ جمع و جور و شیک را نیز اضافه کنید که با ارائه کالاهای لوکس، شما مسافران گرامی تور مشهد را از گشت و گذار در بازارها و پاساژهای مشهد بی ‌نیاز می ‌کند.

همچنین در مجموعه آبی و ورزشی هتل الماس 2، استخر، جکوزی، سونا خشک و بخار و استخر کودکان هم تعبیه شده است و در کنار آنها می ‌توانید از خدمات اسپا هتل هم نهایت بهره را ببرید. بازارچه اختصاصی هتل، آتلیه، چایخانه سنتی، سرویس حرم، خدمات CIP (تشریفات ویژه) و کرایه اتومبیل (بدون راننده) هم از خدمات جانبی هتل بشمار می رود که می ‌تواند آرامش بیشتر را به شما هدیه کند.

امکانات و خدمات هتل الماس 2

آفر تور مشهد هتل الماس 2

در خصوص آفر تور مشهد هتل کیانا باید بدانید که سعی کنید فصل های کم گردشگر و در اصطلاح لوسیزن مشهد را برای سفر انتخاب کنید چرا که معمولا در اعیاد، ولادت‌ ها، شهادت ‌ها و ایام آخر هفته تور مشهد در گران ‌ترین حالت خود قرار میگیرد، بنابراین آفر تور مشهد هتل الماس 2 در این بازه زمانی ها به ندرت پیدا می شود؛ دلیل این موضوع هم افزایش درخواست متقاضیان تور مشهد می‌‎ باشد.

معمولا آفر تور مشهد را با بهترین نرخ می‌ توانید در اوایل هفته و زمان‌ های بعد از تعطیلی می توانید تهیه نمایید و نیز قیمت تور مسافرتی مشهد، بر اساس چند عامل مختلف تعیین میشود که یکی از عواملی که در تعیین قیمت تور مشهد موثر است، خدمات هتل محل اقامت شما اعم از صبحانه، ناهار، شام، ترانسفر استقبال و بدرقه، مینی بار، چای و قهوه و... می ‌باشد.

عامل بعدی، رفت و برگشت به مشهد می ‌باشد که شما می توانید تور مشهد با هواپیما یا تور زمینی مشهد با قطار و اتوبوس را انتخاب نمایید که از میان این گزینه ها تور هوایی مشهد که با خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما مشهد همراه است، گران‌ ترین نرخ تور را به خود اختصاص داده است.

اگر به دنبال سفری مقرون به صرفه و مهمتر آفرهای هیجان انگیز و ارزان تور مشهد هستید بهترین زمان فصول لوسیزن و کم گردشگر مشهد میباشد چرا که هتل ها، کارگزاران و نیز آژانس های مسافرتی در این ایام تورهای بسیار مناسب و ارزان قیمتی را به شما مسافران پیشنهاد می دهند.

آفر تورمشهد هتل الماس 2

تور مشهد هتل الماس 2 از تهران و شهرستان ها

بیشتر تورهای مشهد بصورت هوایی از تهران برگزار می شود چرا که طرفداران زیادی از سراسر کشور به خود اختصاص داده است، بنابراین قیمت بلیط هواپیما مشهد، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون شهر مبدا، نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... است.

به همین دلیل برای خرید بلیط ارزان هواپیما مشهد بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه کنید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما مشهد باشید! ضمنا فراموش نکنید همیشه ارزانترین تور مشهد هتل الماس 2 از تهران و شهرستان ها لزوما و همیشه مناسب ترین تور مسافرتی برای سفر شما نیست.

بنابراین حتما تمامی امکانات و شرایط پروازی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان هواپیما مشهد را رزرو و خریداری نمایید. بهترین پروازهای مشهد با شرکت ‌های هواپیمایی مطرح همچون ماهان، معراج، ایران ‌ایر تور و ایران ‌ایر برگزار می شود که این هواپیمایی ها به علت بهره‌ مندی از ناوگان مجهزتر و هواپیمای بهتر به نسبت گران‌ تر از سایر ایرلاین های داخلی مثل پروازهای کاسپین، تابان، زاگرس هستند.

در خصوص تورهای هوایی مشهد باید بگوییم که معمولا پروازهای اول هفته ارزان ‌تر از پروازهای آخر هفته هستند، چرا که اکثر مردم به دلیل محدودیت زمانی آخر هفته را برای سفر به مشهد انتخاب میکنند که این موضوع باعث افزایش قیمت بلیت پرواز مشهد در روزهای آخر هفته خواهد شد.

در ادامه تور مشهد هتل الماس 2 از تهران و شهرهای مهم ایران هم برگزار می شود که در صورت تمایل می توانید با بخش پشتیبانی نامی گشت جهت رزرو یا خرید تور مورد نظر خود تماس حاصل نمایید.

منبع : تور مشهد هتل الماس 2

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه