loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 180
دوشنبه 15 شهريور 1400 زمان : 14:03

نمایشگاه آرایشی و بهداشتی دبی بنام Beautyworld بزرگترین نمایشگاه تجاری برای محصولات زیبایی، مو، عطر و سلامتی در خاورمیانه بشمار می رود که در سالهای اخیر سر و صدایی به پا کرده است.

اگر کمی تحقیق کنید خواهید فهمید که در مقیاس جهانی تعداد بسیار اندکی رویداد تجاری را می توان یافت که از نظر تاثیرگذاری و اعتبار با نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دبی در صنعت زیبایی هم تراز و قابل مقایسه باشد.

این نمایشگاه هزاران بازدید کننده تجاری آینده نگر از سراسر دنیا دارد که برای آشنایی و خرید محصولات و خدماتی که شرکت کنندگان جهانی به آنها عرضه می کنند، در آن شرکت می کنند.

تور دبی نمایشگاه آرایشی بهداشتی یا بیوتی ورد

جالب است بدانید که در طی 19 سال متوالی و پر تلاش از زمان آغاز این رویداد، نمایشگاه لوازم آرایشی دبی پیوسته به پیشرفت قابل توجهی رسیده است و به عنوان نماینده ای فعال از صنایع زیبایی، مو، عطر و سلامتی برای منطقه وسیع خاورمیانه، نقشی اساسی و مهمی را در توسعه و رشد این صنعت داشته است.

در ضمن نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دبی، رویدادی حقیقتا بین المللی و بزرگی است که برای بازدید کنندگان تجاری تسهیلاتی را برای ملاقات با بیش از 1300 شرکت به صورت رو در رو و بی واسطه در طی 3 روز هیجان انگیز در کنار گشت و گذار و تفریح در دبی فراهم می کند. نمایشگاه آرایشی و بهداشتی دبی Beautyworld از 13 الی 15 مهر 1400 در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می شود.

نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دبی

آشنایی با نمایشگاه بیوتی ورد دبی

از آنجاییکه منطقه خاورمیانه از جمله مناطقی میباشد که در زمینه سلامت و بهداشت نیاز به توجه خاص و برنامه ‌های ویژه ای دارد، مسئولان شهر لوکس دبی تصمیم گرفتند که رویدادی شگفت انگیز در این زمینه را برگزار کنند و خود را به جهانیان به نوعی ثابت کنند.

در ضمن نمایشگاه‌ های مختلفی در شهر دبی هر ساله برگزار می ‌شود که در مورد موضوعات مختلف از جمله مسائل مرتبط سلامت و بهداشت هم هست که نمایشگاه شهر دبی در زمینه لوازم آرایش و بهداشتی جزو نمایشگاه‌ های بزرگ منطقه خاورمیانه در این زمینه به حساب می آید. این نمایشگاه 20 سال است در شهر دبی برگزار می‌ شود و تعداد زیادی گردشگر، توریست خارجی و متخصص در عرصه آرایش و بهداشتی به این شهر سفر می ‌کنند تا بهترین بهره را از آن ببرند.

این نمایشگاه تاثیر بسیار ویژه ای بر روی صنعت زیبایی و مد در منطقه خاورمیانه و جهان داشته است و این رویداد امکان ملاقات و دیدار با 1300 شرکت فعال در زمینه صنعت آرایشی و بهداشتی را برای شما بازدید کنندگان اهل فن فراهم خواهد کرد.

آشنایی با نمایشگاه بیوتی ورد دبی

نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دبی یکی از بزرگترین نمایشگاه های تجاری برای:

  • محصولات زیبایی، مو، عطر و سلامتی در خاورمیانه می باشد.
  • این نمایشگاه هزاران بازدید کننده تجاری و سرمایه گذار را دعوت میکند که برای یافتن محصولات و خدماتی از طرف شرکت های معتبر شرکت کننده که در نمایشگاه حضور دارند، شرکت کنند.
  • در این نمایشگاه در تور دبی بسیاری از تولید کنندگان، خرده فروشان و عمده فروشان، وارد کنندگان و صادرکنندگان، اتحادیه های صنفی، نمایندگان دولتی و رسانه ها، توزیع کنندگان و… شرکت می کنند.

در ادامه بازدید کنندگان از نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی بیوتی ورد دبی را طیف وسیعی تشکیل می دهند که از بین آنها میتوان به عمده فروشان و خرده فروشان لوازم بهداشتی و آرایشی ، متخصصین زیبایی، صاحبان هتل ها و سالن های ماساژ و زیبایی، وارد کنندگان و تولید کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی، صاحبان سالن های زیبایی و فروشندگان مواد آرایشی و بهداشتی در همه نقاط این دنیا و... اشاره کرد.

همچنین بازدید کنندگان برای بازدید از این نمایشگاه از سرتاسر جهان به شهر دبی سفر میکنند تا در این نمایشگاه شرکت کنند و در جریان به روزترین محصولات مرتبط با لوازم بهداتی و آرایشی قرار گیرند تا بتوانند صنعت و کار خود را گسترش بدهند. بطور تقریبی میتوان گفت تمام مارک های مشهور و برندهای معروف دنیا در این نمایشگاه غرفه ای دارند.

نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی بیوتی

موضوعات نمایشگاه beauty دبی چیست؟

  • مو و ناخن و آرایشگری
  • لوازم آرایشی و محوصولات مرتبط با پوست
  • تجهیزات حرفه ای و ماساژ و اسپا
  • ماشین آلات، بسته بندی، مواد اولیه در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی
  • عطر و ادکلن

زمان برگزاری نمایشگاه بیوتی ورد دبی

تاریخ برگزاری این نمایشگاه زیبایی، از تاریخ 5 اکتبر 2021 (13 مهر 1400) به مدت 3 روز می باشد. در این دوره از نمایشگاه بیوتی ورد دبی، فرصت ملاقات با بیش از 1300 شرکت به‌ صورت حضوری و بدون هیچ واسطه ای برای شما فراهم شده است، پس نهایت استفاده را از این رویداد ببرید.

در این جا بیش از 1500 شرکت از 55 شرکت مختلف در این رویداد مهم تجاری شرکت کرده اند و به معرفی و فروش محصولات شرکت خود خواهند پرداخت.

همچنین در نمایشگاه زیبایی بیوتی ورد دبی 2019 میلادی، 41 هزار بازدید کننده تجاری موفق و آینده ‌نگر از 131 کشور جهان، در طول مدت برگزاری این نمایشگاه، از محصولات و خدمات ارائه‌ شده توسط برندهای مطرح جهانی بازدید کردند.

زمان برگزاری نمایشگاه بیوتی ورد دبی

سایت نمایشگاه بین ‌المللی بیوتی ورد BeautyWorld 2020 دبی امارات

بیست و چهارمین دوره‌ نمایشگاه بین ‌المللی لوازم آرایشی و بهداشتی بیوتی ورد دبی، در مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC) برگزار می گردد و بازدید کنندگان از سرتاسر دنیا با تور دبی همراه می شوند تا در جریان بروزترین و جدیدترین محصولات آرایشی و زیبایی جهان قرار گیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این رویداد جهانی می ‌توانید به سایت (www.beautyworldme.com) مراجعه نمایید و برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه و زمان برگزاری این رویداد جهانی با پشتیبانی آژانس مسافرتی نامی گشت تماس حاصل نمایید.

منبع : تور دبی نمایشگاه آرایشی بهداشتی یا بیوتی ورد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه