loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 143
شنبه 23 مرداد 1400 زمان : 15:25

دبی شهری زنده در خاورمیانه که هر روز در حال پیشرفت چشمگیر و قابل توجهی است. امروزه آوازه دبی در سراسر دنیا پیچیده شده است و هر ساله میلیون ها گردشگر از کشورهای مختلف دنیا برای دیدن این بندر راهی می شوند، امسال هم تور دبی نوروز 1401 می تواند بهترین گزینه برای تجربه مدرن و لذت بخش باشد.

اگر از افرادی که تور دبی را رزرو کرده اند بپرسید که چه چیزی در دبی خیره کننده و منحصر به فرد است؟ به احتمال زیاد جواب خواهند داد که " برج خلیفه " بسیار تکان دهنده و زیباست. در دبی جاذبه های گردشگری و تفریحی به قدری متنوع و گوناگون است که شما بی شک وقت هم کم می آورید برای بازدید و لذت بردن از این مکان های شگفت انگیز.

تور دبی

شاید این سوال خیلی از شما مسافران عزیز باشد که اختلاف قیمت تور دبی نوروز 1401 به تور دبی در دیگر ایام‌ ها چقدر است؟ با توجه به افزایش قیمت بلیط پروازهای رفت و برگشت دبی، هزینه‌ های تورهای دبی نوروزی در سال 1401 معمولا 2 برابر و یا بیشتر از تور دبی در دیگر ایام ‌ها ارائه می شود.

البته این نکته را هم مدنظر داشته باشید که در ایام نوروز اکثر فروشگاه‌ های برندهای معتبر دنیا تخفیفات ویژه ‌و هیجان انگیزی بر روی اجناس خود می‌گذارند. در آخر بهترین مدت زمان اقامت در تورهای نوروزی دبی، 3 شب و 4 روز می‌ باشد.

چرا که با توجه به افزایش قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت بیشتر از این مدت زمان برای شما به صرفه نخواهد بود. همچنین به‌ صرفه ‌ترین محل اقامت در تورهای نوروزی دبی، هتل ‌های منطقه دیره هستند؛ چرا که این منطقه ارزانترین هتل ‌ها از نظر هزینه‌ را در خود جای داده است.

قیمت تور دبی نوروز 1401

تورهای تعطیلات سال نو بهاری هر ساله به دلیل تقاضای بالایی که دارد به محبوبیت ویژه ای در بین مردم رسیده است و بسیاری از علاقه مندان به سفر از ماه ها قبل برای گذراندن تعطیلات این ایام برنامه ریزی میکنند و تورهای مورد علاقه شان را رزرو یا خریداری می کنند و به دلیل موضوع بازار عرضه و تقاضا درست قبل از عید باعث می شود که قیمت ها افزایش بسیار زیادی را داشته باشند. بنابراین اگر قصد دارید تور بهار دبی 1401 را برای فروردین ماه رزرو کنید.

بهتر است از 2 الی 3 ماه قبل از عید اقدام نمایید تا متحمل هزینه بالا نشوید. در ضمن نکته مهم بعدی این بوده که قیمت تور دبی بسته به نوع ایرلاین (داخلی - خارجی)، کلاس پرواز شما، هتل های 3، 4 یا 5 ستاره که انتخاب می کنید و نیز خدماتی که از آژانس دریافت می کنید و مهمتر فصلی که به دبی سفر می کنید کاملا متغییر می باشد.

اما تور نوروز دبی زمان بسیار مناسب و عالی است که بتوانید از منحصر به فردترین جاذبه های توریستی این مقصد دیدن نمایید و مکان های تفریحی و دیدنی و شگفت انگیز دبی را در تعطیلات سال نو تجربه کنید.

قیمت تور دبی

خوب در بالا هم گفتیم که نحوه تعیین هزینه تور دبی نوروز 1401 به عواملی همچون بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل محل اقامت و ویزا بستگی دارد. از ایران 4 پرواز مستقیم ماهان، ایران ایر، ایر عربیا و امارات و 1 پرواز غیر مستقیم قطر به سمت دبی پرواز دارند که شما بنا به بودجه ای که در نظر گرفته اید میتوانید انتخاب های متنوعی داشته باشید.

توجه داشته باشید که پرواز ایرعربیا در فرودگاه شارجه به زمین می ‌نشیند و تا دبی بدون ترانسفر فرودگاهی، 1 ساعتی فاصله دارد. کمترین قیمت هتل در دبی شبی 80 درهم شروع می شود.

نکته مهم: حتما در انتخاب هتل دقت کنید، موقعیت مکانی هتل شما تاثیر بسزایی در قیمت تور نوروز 1401 دبی خواهد داشت. هرچه هتل شما به مرکز شهر نزدیک باشد، باید هزینه بیشتری برای اقامتتان بپردازید و اگر هتل شما در حومه شهر واقع شده باشد، هزینه کمتری برای اقامت پرداخت خواهید کرد.

آفر تور دبی نوروز 1401

آفر تور دبی نوروز 1401 همان تور دبی لحظه آخری یا تور دقیقه نودی دبی نوروز 1401 است که درست زمانی عرضه می شود که سهمیه تور نوروزی دبی آژانس های مسافرتی در فاصله بین یک تا دو روز مانده به شروع تور به صورت کامل پر نشده باشد و در این راستا آژانس های مذکور مجبور می شوند با ارائه تخفیف های ویژه بر روی تور دبی ویژه نوروز، پکیجشان را به صورت تور لحظه آخری دبی به فروش می رسانند تا متحمل ضرر نشوند.

آفر تور مسافرتی دبی به تورهایی گفته میشود که زمان چندانی تا برگزاری آنها باقی نمانده باشد و در واقع این نوع تورها به دلیل نزدیک بودن زمان پرواز، بسیار ارزانتر از قیمت واقعی به مسافران فروخته می شوند.

آفر تور دبی

ضمنا آژانس ‌های مسافرتی اغلب به میزان متعارفی بلیط برای مقصدی معین و در زمانی معین را تهیه کرده و در صورتی که به موعد سفر نزدیک می شوند و مهمتر اینکه تعداد مسافرین به حد نصاب هم نرسیده باشد، شرکت مجبور است با صندلی ‌های خالی و بلیط ‌هایی که فروش نرفته است برنامه را با هواپیمایی که چارتر کرده‌.

به سرانجام برساند و در اصل آنها بلیط‌های باقی ‌مانده را با تخفیف ‌هایی بین 10 تا 50 درصد بسته به خارجی یا داخلی بودند سفر، به فروش می ‌رسانند و نیز این اقدام اگرچه از نظر مالی برای مشتریان مقرون به صرفه است ولی از نظر برنامه‌ ریزی و ساعت پرواز هیچ حق انتخابی برایش باقی نمی ‌گذارد و خوشبختانه ایام پیک سفر یعنی تعطیلات نوروز و تابستان بیشتر از بقیه ایام سال این تورها را تجربه می کنند.

بهترین زمان خرید تور دبی نوروز 1401

در کل باید بگوییم که بهترین زمان خرید تورهای این ایام کاملا به شرایط، بودجه و سلیقه شما برمی گردد اما پیشنهاد ما برای بهترین زمان خرید تور دبی نوروزی، 1 تا 1.5 قبل از تاریخ سفر به دبی می ‌باشد. در این زمان بلیط رفت و برگشت هواپیما را می‌ توانید به صورت سیستمی بخرید و هزینه کمتری برای بلیط رفت و برگشت خود پرداخت نمایید.

در ضمن برای رزرو هتل محل اقامت نیز بهتر است یک ماه قبل از تاریخ سفر اقدام کنید و در مورد هتل محل اقامت این نکته را در نظر داشته باشید که هتل محل اقامت شما هر چقدر به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، هزینه اقامت شما بالاتر می شود و هرچه هتل محل اقامت از مرکز شهر دورتر باشد و یا حتی در حومه شهر واقع شده باشد، هزینه کمتری برای اقامت می‌پردازید. اما بعضا افرادی هستند که زمان های مختلفی را برای این تعطیلات انتخاب می کنند که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.

27 اسفند ماه تا هفته اول فروردین

طبیعتا بهترین زمان سفر عید نوروز شما همین بازه زمانی است و در اصل پرطرفدارترین و محبوب ترین زمان خرید تورهای نوروز دبی دقیقا همین تاریخ است.

چرا که مناسب ترین هتل ها با برنامه های متنوع شب عید و امکانات بی نظیر دقیقا همین زمان به مسافران ارائه می شود. پیشنهاد ما این است اگر این بازه زمانی را انتخاب کردید حتما اوایل اسفندماه جهت رزرو و یا خرید اقدام کنید.

هفته دوم فروردین

این بازه زمانی مناسب افرادی است که ترجیح می دهند لحظه تحویل سال در خانه خودشان در کنار خانواده و دوستانشان باشند و هفته دوم را برای سفر به دبی انتخاب می کنند.

بعضی از افراد هم باید بعد از یک هفته تعطیل رسمی برگردند به همین جهت کمی دبی به نسبت خلوت تر از هفته اول می شود، لازم به ذکر است که جهت خرید تور دبی عید در این زمان آخرهای اسفند ماه و یا اوایل فروردین ماه اقدام کنید.

9 فروردین به بعد

خوب در این بازه زمانی شما مسافران ایرانی بسیار کمتری را در دبی خواهید دید، چون تقریبا تعطیلات رسمی به پایان رسیده است و حالا وقت شروع کار و فعالیت مدارس می باشد.

اما خیلی از افراد هم هستند که دغدغه خاصی ندارند و با توجه به شرایط آزادتری که دارند، می توانند هر زمان که بخواهند راهی این شهر لوکس و جذاب شوند و مهمتر اینکه در این بازه زمانی شما می توانید تورهای ارزان تری را هم خریداری نمایید.

آب و هوای دبی در نوروز 1401

در حقیقت فصل بهار و شروع تعطیلات سال نو بهترین زمان برای سفر با تور عید دبی محسوب می شود، چرا که هم دمای هوا متعادل و مطلوب است و هم به دلیل طولانی بودن زمان تعطیلات تابستان، می توانید با خیال راحت در دبی به گشت و گذار و تفریح بپردازند و از تک تک تفریحات و جاذبه های توریستی و جذاب دبی کلی لذت ببرید. آب و هوای دبی در نوروز 1401 بسیار مطبوع بوده و شما به راحتی می توانید در طول روز به قسمت های ساحلی دبی بروید و حمام آفتاب بگیرید و ورزش های آبی را امتحان کنید.

ضمنا شب ها هم به راحتی میتوانید به معروفترین مراکز خرید دبی، کافه های دنج و لوکس دبی و رستوران هایش بروید و کلی خوش بگذرانید. نکته حائز اهمیت اینجاست که اگر می خواهید در تعطیلات نوروز به دبی سفر کنید، حتما از بهمن ماه اقدام به رزرو سفر خود کنید، چرا که بین تمام ماه های فصل بهار، فروردین و خصوصا تعطیلات نوروز شلوغ ترین زمان رفتن به شهر دبی بشمار می رود و همچنین ماه های فروردین و اردیبهشت شلوغ ترین زمان سفر با تورهای نوروزی دبی برای ایرانیان محسوب می شود و هزینه ها هم باطبع گران تر میشوند.

اما در اواخر خرداد ماه که هوا رو به گرمی می رود قیمت ها بطور باور نکردنی کاهش می یابد و نیز در تابستان به پایین ترین قیمت خود می رسد که انتخاب این فصل برای سفر کاملا سلیقه ای است.

آب و هوای دبی در نوروز

بهترین هتل های تور دبی نوروز 1401

همه ما در هنگام برنامه ریزی برای سفر دچار سردرگمی می شوید که چه هتلی را در تور نوروز 1401 انتخاب کنیم؟ و یا هتل های تورهای نوروز امسال از نظر کیفیت چگونه هستند؟ برای این که شما بتوانید بهترین هتل را در شهر دبی در ایام نوروز 1401 انتخاب کنید باید به چند نکته توجه داشته باشید.

خوب باید در ابتدا توجه داشته باشید که هتلی که در تور نوروز 1401 دبی خود انتخاب میکنید در کدام منطقه از شهر قرار گرفته است و چه خدماتی از نظر پذیرایی، خدمات، منو غذایی، گشت رایگان شهری، ترانسفر فرودگاهی و... دارد؟ مورد اساسی و مهم بعدی کیفیت اتاق های آن از نظر سایز تخت، کیفیت تشک تخت، متراژ اتاق ها و... می باشد.

بهترین هتل های تور دبی در نوروز

برای داشتن یک تور دبی نوروز 1401 با هتل لوکس و لوکیشن مناسب در مرکز شهر، باید به این چند نکته توجه داشته باشید که خوشبختانه بیشتر هتل های دبی از کیفیت و خدمات عالی و لوکسی برخوردارند و اگر فرصت کافی برای جستجو درباره هتل های این شهر جذاب قبل از رزرو تورهای دبی نوروز 1401 را ندارید.

کارشناسان ما با اعلام تمامی جزئیات هتل های شهر دبی برگزار کننده تور نوروز 1401 امسال، شما را کاملا در انتخاب بهترین گزینه راهنمایی خواهند کرد و در ادامه بهترین هتل های دبی از نظر مسافران را به شما معرفی می کنیم.

  • هتل جمیرا امارات تاورز دبی | Jumeirah Emirates Towers Hotel
  • هتل سوفیتل دبی | Sofitel Dubai Downtown
  • هتل آسیانا دبی | Asiana Hotel
  • هتل شیراتون جمیرا بیچ دبی | Sheraton Jumeirah beach
  • هتل آتلانتیس پالم دبی | Dubai Atlantis Palm Hotel
  • هتل جمیرا بیچ دبی | Jumeirah Beach Hotel
  • هتل تاج دبی |Taj Dubai Hotel
  • هتل مینا السلام | Mina Al Salam

منبع : تور دبی نوروز 1401

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه