loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 379
پنجشنبه 27 خرداد 1400 زمان : 14:52

کیش امروزه یکی از توریستی ترین مقاصد گردشگری در ایران شناخته می شود و حتی به لطف مکان های دیدنی و تاریخی و تفریحات بی نظیرش، در میان اکثر گردشگران خارجی محبوبیت ویژه ای پیدا کرده است.

با لطف این موضوع، هتل های بسیار متنوع و لوکسی در کیش تاسیس شده تا امکانات رفاهی و اقامتی را برای گردشگران فراهم کرده است.

خوب تور کیش هتل ارم یکی از گزینه های عالی در این جزیره محسوب می شود چرا که این هتل در سال 1384 تاسیس شده و چند سال بعد مورد بازسازی قرار گرفت و نوسازی هتل ارم کیش باعث شد تا با خدمات و امکانات بهتر و باکیفیت تر، آماده میزبانی از گردشگران باشد. ضمنا از نظر گردشگران تور کیش هتل ارم، این مجموعه هتلی 4 ستاره " لوکس " نامبرده می شود.

تور کیش هتل ارم

در ادامه هتل ارم 350 واحد اقامتی دارد که 210 اتاق در ساختمان اصلی و 140 اتاق در محوطه هتل برای میهمانان تعبیه شده و نیز در هتل ارم بسته به تعداد نفرات و سلیقه خود می ‌توانید انواع اتاق ‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته را رزرو نمایید.

همچنین این هتل انواع سوییت رویال و پرزیدنت و سوییت آپارتمان هم دارد که گفتنی است؛ سوییت آپارتمان‌ ها در محوطه هتل و در فضایی زیبا و سرسبز قرار گرفته اند و امکانات و خدمات این واحدهای اقامتی بی شک صد در صد رضایت شما را جلب خواهد کرد.

در اکثر اتاق‌ های هتل چشم اندازی دلنشین از دریای نیلگون خلیج فارس را پیش رو دارید و اگر علاقه مندید که اتاق ‌های رو به جزیره را انتخاب کنید قابی جذاب از جزیره را در اتاق خود شاهد هستید که مطمئنا جزو خاطرات ماندگار سفرتان به کیش خواهد شد.

قیمت تور کیش هتل ارم

عوامل مختلفی بر قیمت تور مسافرتی کیش تاثیرگذار است، از جمله این عوامل می توان به زمان سفر، نوع هتل (3، 4 یا 5 ستاره)، تعداد روزهای اقامت در کیش، انتخاب شرکت هواپیمایی، خدمات و امکانات تور و... اشاره نمود.

در ادامه قیمت تور کیش هتل ارم بسته به خدمات تور کیش و مدت اقامت شما کاملا متفاوت محاسبه میشود که شما عزیزان می توانید بهترین قیمت هتل ارم کیش، تور لحظه آخری کیش و تور ارزان کیش را بصورت روزانه در سایت نامی گشت مشاهده و خریداری نمایید.

قیمت تور کیش هتل ارم

  • قیمت اتاق های هتل ارم کیش

هتل ارم کیش دارای موقعیت عالی و مناسبی نسبت به دیر هتل های مطرح کیش می باشد و اینکه ساخت پلکانی هتل باعث شده تا دید حدود 70 درصد اتاق‌ های هتل ارم بزرگ کیش رو به دریا باشد.

ضمنا این سبک از معماری را باید از ویژگی ‌های منحصر به فرد این هتل جذاب و پرطرفدار دانست.

همچنین هتل بزرگ ارم کیش دارای 210 اتاق بوده که با 30 اتاق پرزیدنت و رویال سوئیت در ساختمان اصلی هتل و 140 سوئیت آپارتمان تشکیل شده است که در ادامه قصد داریم قیمت اتاق های هتل ارم کیش را به شما ارائه کنیم تا با توجه به سلیقه و بودجه ای که در نظر گرفته اید، اتاق مناسبی را انتخاب نمایید.

  • دوتخته رو به جزیره : 3,500,000 ریال
  • دوتخته رو به دریا : 4,100,000 ریال
  • سه تخته رو به جزیره : 4,400,000 ریال
  • سه تخته رو به دریا : 5,000,000 ریال
  • سوئیت چهارنفره رویال دریا : 8,500,000 ریال

قیمت اتاق های هتل ارم

  • امکانات و خدمات هتل ارم

با رزرو هتل بزرگ ارم کیش شما به امکانات تفریحی و ورزشی عالی دسترسی دارید. برای مثال از امکانات این هتل می توان به استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، زمین تنیس استاندارد و نیز سالن بیلیارد و اسنوکر اشاره کرد. خوشبختانه خدمات هتل به قدری حرفه ای و کامل است که به تمام نیازهای میهمانان خود پرداخته است.

به همین دلیل شما این امکان را دارید که از خدماتی همچون آرایشگاه ویژه بانوان و آقایان، فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش، صنایع دستی، دفتر خدمات مسافرتی، دستگاه خودپرداز و حتی آتلیه عکاسی و... بهره مند شوید.

همچنین بیشتر اتاق ‌های مجلل این هتل با چشم اندازی از ساحل زیبا و آب ‌های نیلگون خلیج فارس، طرفدار زیادی نزد گردشگران دارد و برخی دیگر که چشم‌ اندازشان رو به جزیره و محوطه زیبای هتل است، حسی از آرامش و سکون را به شما هدیه می ‌کند.

دکوراسیون مجلل و شیک هتل ارم بزرگ کیش احساس مدرنیته را به شما القا کرده و نیز کلوپ ورزشی و تفریحی این هتل 4 ستاره کیش، مجهز به زمین تنیس، سالن بیلیارد و اسنوکر و مجموعه آبی است که در روزهای خوش آب و هوایی کیش نباید آنها را از دست داد.

از دیگر امکانات هتل وجود رستوران گردان هتل ارم کیش در بالای این هتل با اشراف بر کل جزیره کیش و سرو غذاهای دریایی، محیطی لوکس و دلنشین می تواند تجربه ای شگفت انگیز در کیش باشد.

در صورت تمایل شما برای گذراندن اوقات خوش خود می ‌توانید سری به کافی شاپ تراس هتل بزنید و اگر قصد دارید رویداد یا نشست مجللی را برای میهمانان، همکاران کاری و تجاری خود در جزیره زیبای کیش برگزار کنید؛ سالن ‌های آمفی تئاتر و سالن کنفرانس هتل که مجهز به سیستم‌ های صوتی و تصویری مجهز است انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

ضمنا نزدیک بودن هتل ارم به پارک ساحلی و مراکز خرید کیش مثل پردیس، مروارید و مرجان، می تواند بهترین گزینه برای اقامت باشد.

امکانات و خدمات هتل ارم

آفر تور کیش هتل ارم

در طول سال مخصوصا فصل تابستان بیشتر آفر تور کیش هتل ارم به شما پیشنهاد می شود، با توجه به اینکه در دیگر ایام سال مخصوص ایام پیک سفر قیمت این هتل افزایش می یابد اما برای مسافرانی که می خواهند در طول سفر به جزیره کیش اقامت در این هتل را بصورت ارزان تری تجربه کنند یک خبر خوب بدهیم.

شما می توانید با خرید آفر تور کیش هتل ارم و یا تور لحظه آخری کیش در برنامه ریزی های خود اقامتی ارزان و لذت بخشی در این هتل جذاب 4 ستاره تجربه کنید. در ادامه شما گردشگران عزیز ممکن است بارها عبارت آفر تور کیش هتل ارم را در سایت های گردشگری دیده باشید، در مورد این عبارت باید بگوییم که آفر تور کیش یا آفر هتل بزرگ ارم کیش درست در زمان های لوسیزن و کم گردشگر کیش بیشتر از سمت هتل ها یا کارگزار به شما پیشنهاد می شود.

چرا که مسافران به شدت کاهش می یابند و هتل ها و آژانس ها برای اینکه متحمل ضرر نشوند تصمیم میگیرند تخفیف های هیجان انگیزی را ارائه کنند.

همچنین اگر این هتل توسط آژانس های هواپیمایی یا کارگزار تور کیش گارانتی شده باشد، یعنی اتاق های هتل به مدت مشخص و در تاریخی خاص پیش خرید شده اند بدین صورت آژانس و کارگزار دستش برای ارائه آفر و تخفیف ها جهت ارائه هتل خیلی بازتر است و انتخاب این گزینه ها می تواند سفری مقرون به صرفه با خدمات عالی را بسازد.

آفر تور کیش هتل ارم

تور کیش هتل ارم از تهران و شهرستان ها

لازم به ذکر است که در بیشتر مواقع مبدا تور کیش از تهران است ولی امکان تغییر مبدا به تمام شهرهای کشور هم در صورت درخواست مسافران وجود دارد. برای تهیه بلیط پرواز کیش ابتدا لازم است که تاریخ سفرتان را مشخص نمایید و مناسب ترین پرواز را در روز مورد نظر از 1 یا 2 روز قبل رزرو نمایید.

لازم به ذکر است که بسیاری از شرکت ‌های هواپیمایی داخلی از نقاط مختلف ایران به جزیره کیش پرواز دارند و نیز در این بین پروازهای شرکت ‌های هواپیمایی ماهان، معراج، ایران ‌ایر تور و ایران ‌ایر به علت بهره‌ مندی از ناوگان مجهزتر و هواپیمای بهتر، به نسبت گران‌ تر از سایر ایرلاین های داخلی مثل پروازهای کاسپین، تابان، زاگرس هستند و اینکه هواپیمایی زاگرس پروازهای سیستمی دارد و ممکن است قیمت پرواز تغییرات بسیار زیادی داشته باشد.

در آخر روزانه چندین پرواز از اغلب فرودگاه‌ های بزرگ کشور به کیش انجام می گیرد و اینکه جدا از تور کیش هتل ارم از تهران شهرهای مهم کشور همچون مشهد و اصفهان و ... نیز به مقصد کیش پرواز دارند که در ادامه بیشتر به آنها می پردازیم.

  • تور کیش هتل ارم از مشهد

تور کیش از مشهد، سالهاست که به دلیل استقبال شهروندان مشهدی، همواره یکی از تورهای محبوب و پرطرفدار داخلی به شمار می رود. ضمنا سالانه میلیون ‌ها نفر از هموطنان عزیزمان راهی جزیره زیبای کیش می شوند که بسیاری از آنان ساکنین شهر مقدس مشهد هستند.

بنابراین اگر شما هم اهل مشهد هستید و به دنبال اطلاعاتی در مورد زمان و شرایط سفر به کیش از مبدا مشهد و اقامت در هتل ارم کیش و همچنین هزینه ‌های تور کیش از مشهد، بهترین زمان تهیه تورهای ارزان و لحظه آخری کیش از مشهد هستید، به بالای همین صفحه مراجعه کنید تا متنوع ترین تورهای این مقصد را شاهد باشید.

  • تور کیش هتل ارم از اصفهان

تور کیش هتل ارم از اصفهان سفری بی نظیر و جذاب به جزیره ای رویایی در دل خلیج فارس است که روزانه گردشگران زیادی با خرید بلیط هواپیما راهی این مقصد ساحلی می شوند وعلاقه مندان بسیاری را از سراسر ایران بخصوص شهر اصفهان به خود اختصاص داده است.

جهت خرید اینترنتی این تور تنها کافیست در صفحه اصلی سایت، گزینه رزرو آنلاین تور را انتخاب کنید و اطلاعات مورد نیاز از قبیل مبدا و مقصد و تاریخ سفر را وارد نموده و بلیط و هتل را انتخاب کنید.

سپس از اتمام فرآیند رزرو و پرداخت هزینه، فایل بلیط و واچر برایتان ارسال خواهد شد؛ خوشبختانه تیم پشتیبانی 24 ساعته نامی گشت آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد.

منبع : تور کیش هتل ارم

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه