loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 628
سه شنبه 8 تير 1400 زمان : 14:31

در میان هتل های 5 ستاره شهر دبی، هتل جمیرا بیچ دبی (Jumeirah Beach Hotel) با ساحل اختصاصی معروف ‌اش به شهرت ویژه ای در بین گردشگران خارجی رسیده است.

میهمانانی که با تور دبی در این هتل اقامت دارند به طور نامحدود می توانند از پارک آبی وایلد وادی (Wild Wadi) استفاده کنند که این هم از دیگر ویژگی های این مجموعه اقامتی شگفت انگیز است.

هتل ساحلی پنج ستاره جمیرا بیچ دبی یک هتل لوکس در دبی در کشور امارات است که از پارک آبی وایلد وادی دبی 0.6 و از پیست اسکی دبی 4.2 کیلومتر فاصله دارد و این هتل لوکس رویایی دارای ساحل اختصاصی، 16 رستوران، 6 استخر و امکان صخره نوردی می باشد.

تور دبی هتل جمیرا بیچ

همچنین ساحل جمیرا طیف متنوعی از رستوران های بین المللی شامل رستوران های لبنانی، آرژانتینی و ایتالیایی را در اختیار دارد. بیشتر رستوران ها دارای منوی کودک هم می باشند.

ضمنا نوشیدنی های گوارا و خوشمزه هم در بار 360 که در پشت بام قابل سفارش است و بار Pool به میهمانان تور دبی به شدت پیشنهاد می شود.

ضمنا مجتمع تجاری امارات مال با اتومبیل 10 دقیقه از هتل جمیرا فاصله و بازار مدینه جمیرا هم با 10 دقیقه پیاده روی در دسترس شماست و نیز فرودگاه بین المللی در 20 کیلومتری اینجا واقع شده است.

قیمت تور دبی هتل جمیرا بیچ

قیمت تور دبی چیزی نیست که بتوان در چند جمله آن را توضیح داد زیرا به عوامل متنوع و اساسی بستگی دارد و عوامل زیادی در قیمت نهایی تور شما تاثیر گذار خواهد بود از جمله مواردی اعم از تاریخ سفر، نوع پرواز، هتل انتخابی شما برای اقامت، خدمات هتل، ترانسفر رفت و برگشت، تور لیدر، گشت شهری و… در نرخ تور دبی هتل جمیرا بیچ تاثیر گذار می باشد.

بطور کلی تور دبی به صورت روزانه در تمام طول سال برگزار می شود و با توجه به اتنخاب ایرلاین و هتل قیمت تور دبی متفاوت ارائه می شود، اما آژانس مسافرتی نامی گشت با ارائه تمامی پروازها و هتل ها به مقصد دبی امکان خرید تور دبی را از ارزان ترین نرخ تا تورهای لوکس دبی را برای شما مسافرین علاقه مند به این مقصد جذاب فراهم نموده است.

قیمت تور دبی هتل جمیرا بیچ

قیمت اتاق های هتل جمیرا بیچ دبی

اتاق های این هتل همگی دارای سیستنم تهویه هوای مطبوع هستند و دیوارهای عایق صدا دارند و همچنین در اتاق ها تلفن، اینترنت رایگان و میز کار برای شما فراهم شده است و سرویس حمام دارای تجهیزات کاملی از جمله وان و دوش مجزا، حوله لباسی، شامپو، صابون و… می باشد.

خوب در ادامه قصد داریم انواع اتاق ها و سوئیت های این مجموعه اقامتی جذاب را به شما معرفی کنیم:

  • سوییت دوخوابه: این سوییت ها 162 متر مربع مساحت دارند و دو تخت در آن ها دیده می شود و همچنین دید اقیانوس را نیز از پنجره های آن ها دارید.
  • سوییت خانوادگی باغ: 148 متر فضای این سوییت ها است که یک تخت دو نفره کینگ و دو تخت تک ‌نفره دارند و تراس آن ها نیز به باغ باز می شود.
  • ویلای دوخوابه بیت البهار: 220 متر مساحت این ویلاها بوده که آن ها دو تخت تک ‌نفره و یک تخت دونفره کینگ دارند و یک مبل تخت ‌خواب ‌شو نیز در آن ها دیده می شود.
  • سوییت جونیور: آن ها 105 متر فضا دارند که یک تخت دونفره کینگ به همراه دید دریا از ویژگی های این سوئیت است.
  • ویلای یک خوابه بیت البهار: این ویلاها با مساحت 220 متر مربع دو تخت تک ‌نفره و یک تخت دونفره و یک مبل تخت‌ خواب ‌شو هم دارند.
  • سوییت سه خوابه: این سوییت ها 215 متر مربع هستند و دو تخت تک ‌نفره به همراه دو تخت دونفره کینگ در آن ها وجود دارد.
  • اتاق اکسکیوتیو: این اتاق ها 50 متر هستند که می توانند یا یک تخت دونفره کینگ و یا دو تخت تک ‌نفره داشته باشند.
  • اتاق دلوکس بالکونی: 50 متر هستند که یک تخت دونفره سوپرکینگ دارند.

قیمت اتاق های هتل جمیرا بیچ

در ادامه در خصوص قیمت تور دبی هتل جمیرا بیچ باید بگوییم که شروع قیمت اتاق ها از شبی 3 الی 4 میلیون تومان شروع می شود و اینکه پیشنهاد مجموعه نامی گشت این است که قبل از رزرو این هتل از قیمت انواع اتاق های این مجموعه اقامتی 5 ستاره لوکس اطلاع داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید.

اما این موضوع را بدانید که ارائه قیمت اتاق های هتل کاملا تقریبی می باشد و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات ارزی در حال تغییرات می باشد به همین دلیل قیمت دقیق و درستی را نمی توان به شما ارائه کنیم، اما شما براحتی می توانید با مراجعه به سامانه رزرواسیون وبسایت نامی گشت از نرخ دقیق هتل مطلع شوید.

در نهایت هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد و اینکه هزینه رزرو اتاق در هتل جمیرا بیچ دبی با توجه به نوع اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است.

خدمات هتل جمیرا بیچ

امکانات و خدمات هتل جمیرا بیچ دبی

این هتل امکانات منحصر به فردی دارد، از جمله امکانات این است که سرویس حمل و نقل محیط اطراف در این هتل رایگان است اما ترانسفر فرودگاهی هزینه جداگانه ای برای شما دارد.

همچنین فروشگاه های مختلفی در هتل هستند که می توان به فروشگاه سوغاتی در میان آن ها اشاره نمود و اتاق های VIP با امکانات متفاوتی در هتل وجود دارد که شما بنا به بودجه و سلیقه خود انتخاب های متنوعی دارید، همچنین برای میهمانان کم توان و ناتوان نیز کلیه امکانات رفاهی فراهم شده است.

امکانات و خدمات هتل جمیرا بیچ دبی

بخش پذیرش هتل 24 ساعته کار می کند و امکاناتی همچون انبار چمدان، دستگاه ATM، صرافی، ورود و خروج سریع و راهنمای تور را در این بخش وجود دارد.

خدمات نگهداری از کودکان با پرداخت مبلغی جداگانه برای خانواده ها فراهم می باشد و همچنین می توانید به طور رایگان از سرویس واکس کفش نیز استفاده کنید، البته اتوشویی، اتوکشی و خشکشویی هتل با پرداخت هزینه جداگانه ای قابل استفاده است.

در هتل جمیرا بیچ دبی این امکان را دارید که ماشین نیز کرایه کنید. آسانسور، آرایشگاه مردانه و زنانه، روزنامه رایگان و خدمات مربوط به سفرهای کاری مثل دستگاه فکس و کپی و اتاق های کنفرانس از دیگر خدمات رفاهی هتل جمیرا بیچ می باشند.

کارکنان هتل به زبان های عربی، انگلیسی، آذربایجانی، آلمانی، اسپانیایی، هندی و چندین زبان زنده دیگر دنیا صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل جمیرا بیچ

  • امکانات تفریحی هتل جمیرا بیچ دبی

در این هتل امکان ندارد حوصله ‌تان سر برود! ساحل اختصاصی جذاب هتل به همراه تمام امکانات موجود در آن به فاصله چند قدمی شما قرار گرفته است.

علاوه بر آن استخر روباز، جکوزی و سونا برای میهمانان فراهم شده و نیز پارک آبی و استخر کودکان و زمین بازی برای سفرهای خانوادگی شما بسیار مناسب است.

در داخل هتل امکانات ورزش های آبی هم تعبیه شده که البته هزینه ای جدا برایتان در نظر گرفته می شود. باشگاه بدنسازی هتل هم بسیار مجهز و حرفه ای است و دستگاه های روز دنیا را می بینید.

اسنورکلینگ و موج سواری هم از دیگر تفریحات پرطرفدار و محبوب هتل می باشد که مبلغ جداگانه ای باید برای آن ها بپردازید.

همچنین ورزش های رایگان دیگری که می توان به آن ها اشاره کرد عبارتند از:

  • راکت بال
  • پینگ پونگ
  • تنیس
  • دوچرخه سواری

آفرتور دبی هتل جمیرا بیچ

تور ارزان دبی یا آفر ویژه تور دبی هتل جمیرا بیچ گزینه هایی هستند که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالشان هستند، اما این تورها دقیقا چگونه اند؟ و چه زمان هایی بیشتر به مسافران و علاقه مندان ارائه می شوند؟ خوب مهمه بدانید که آفرهای تور تخصصی دبی در اصطلاح به تورهایی اطلاق میشود که شامل تخفیف های ویژه و شگفت انگیزی از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف شهر دبی ارائه شوند .

در ضمن زمان هم تاثیر بسزایی در برگزاری این تورهای آف خورده یا دقیقه 90 دبی دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری این تورهای تخفیف خورده باقی نمانده باشد، اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر توضیح دهیم به این صورته که تور دبی هتل جمیرا بیچ درست در فصل های لو سیزن و کم گردشگر دبی یعنی در فصول گرم سال، بیشتر برگزار و توسط آژانس ها به شما مسافران پیشنهاد می شوند؛ بنابراین در این بازه زمانی ها به دنبالشان بگردید.

آفر تور دبی هتل جمیرا بیچ

تور دبی هتل جمیرا بیچ از تهران و شهرستان ها

در ابتدا مهم است بدانید که مبدا اکثر تورهای دبی از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر کشورمان در صورت درخواست مسافران امکان پذیر است.

خوشبختانه در خصوص تور دبی هتل جمیرا بیچ از تهران و شهرستان ها باید بگوییم که برگزاری این تور برای شما کاملا امکان پذیر خواهد بود پس نگران این موضوعات نباشید؛ تنها کافیست با مشاوران مجموعه نامی گشت جهت رزرو و خرید تور مورد نظر خود تماس حاصل نمایید تا شما را در جهت رزرو یا خرید تور مورد نظر راهنمایی کنند.

همچنین با برنامه ریزی تور مسافرتی خود به دبی علاوه بر امکان انتخاب گزینه هایی همچون: بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و راهنمای فارسی زبان، می توانید سفر به شهرهای دیگر امارات را نیز در برنامه سفر خود قرار دهید.

در نهایت برای جست و جوی هتل ها در وبسایت نامی گشت، به راحتی با وارد کردن مقصد دبی و مشخص کردن تعداد مسافران، تمامی هتل های آماده پذیرش در این شهر برای شما نمایش داده می شود.

همچنین در قسمت پروازها، با مشخص کردن مبدا حرکت و وارد کردن دبی به عنوان مقصد سفر، زمان سفر، تعداد مسافران، کلاس پرواز و نوع سفر، تمامی پرواز های در دسترس در بازه زمانی مشخص شده برای شما نمایش داده می شود.

منبع : تور دبی هتل جمیرا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه