loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 244
چهارشنبه 5 خرداد 1400 زمان : 13:21

روسیه پهناورترین کشور جهان و همچنین یکی از همسایه های ایران می باشد و از این رو این مقصد برای مسافران تور روسیه که به دنبال جاذبه های تاریخی و فرهنگی متنوعی هستند، بهترین گزینه است؛ در ضمن سفر به نقاط مختلف دنیا و کسب تجربه های هیجان انگیز یکی از لذت بخش ترین فعالیت هایی است که هر فردی ترجیح می دهد در زندگیش تجربه کند.

به همین دلیل داشتن اطلاعات مهم و کافی برای افراد درباره تورهای گردشگری و انواع آن در روسیه بسیار مهم و اساسی بوده و همچنین چشم اندازی نسبت به بهترین زمان سفر و خدمات ارائه شده در تور روسیه و هزینه های سفرتان و موارد مهم دیگر همگی جزو نیازهایی است که باید قبل از سفر در اختیار داشته باشید.

همچنین از طبیعت بکر و زیبا گرفته تا فرهنگ غنی با آثار ادبی بی ‌نظیر و سالن‌ های تئاتر جذاب که در تمام دنیا بی مانند هستند، همگی تور روسیه را به مقصدی خاص و متفاوت تبدیل کرده‌ است.

تور روسیه

در اصل روسیه کشوری است با جاذبه ‌های رنگارنگ و گالری ‌های هنری که موزه‌ های آن مملو از شاهکارهای نقاشی هنرمندان روسی بوده که بازدید از این آثار شگفت انگیز حتی برای کسانی که اهل هنر و نقاشی نیستند بسیار جذاب خواهد بود. در آخر آژانس هواپیمایی نامی گشت با سالها سابقه درخشان در برگزاری تورهای داخلی و خارجی بهترین شرایط سفر با تور روسیه را به شما پیشنهاد می دهد.

نقشه گردشگری روسیه

نقشه گردشگری روسیه

خدمات تور روسیه، همان موضوع مورد علاقه شما

خدماتی که در زیر به آن ‌ها اشاره می کنیم، خدمات کلی تور روسیه محسوب می شوند و شما در هر کدام از پکیج های مسافرتی روسیه که انتخاب می کنید، می توانید این خدمات را کمتر یا بیشتر کنید.

  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • رزرو هتل (به درخواست متقاضی و به همراه صبحانه)
  • اخذ ویزای روسیه
  • گشت شهری
  • ترانسفر بین شهری
  • ترانسفر فرودگاهی
  • تور لیدر فارسی زبان
  • راهنمای محلی

قیمت تور روسیه

در سالهای اخیر روسیه بعنوان مقصد گردشگری خاص و پرطرفدار در دنیا شناخته می شود. این کشور برای کسانی که به دیدن طبیعت بکر، معماری های باشکوه و البته جلوه های بی نظیر فرهنگی و ادبی علاقه دارند، بهترین گزینه است.

همچنین اقلیم آب و هوایی این کشور و یخ بندان های طولانی مدت آن باعث می شود که مدت زمان مناسب برای برگزاری تور کمتر و به دنبال آن، هزینه ها کمی بیشتر شود.

قیمت تور روسیه

قیمت تور روسیه به موضوعات متفاوتی بستگی دارد، برای مثال در هنگام برگزاری جشن ها و فستیوال های بزرگ آن، فصل های خوش آب و هوا، تعطیلات سال نو و ... قیمت تور روسیه بالاتر می رود.

همچنین موضوعات انتخاب رده هتل و نوع ایرلاین گزینه های اصلی شما در کاهش قیمت تور مسافرتی این مقصد است؛ مثلا ایرلاین های خارجی و کلاس های پروازی بالاتر، قیمت های بیشتری برای شما رقم خواهد زد و هر چه تعداد ستاره های هتل بیشتر باشد، قیمت تور هم به نسبت افزایش خواهد داشت.

همچنین امکانات دریافتی از آژانس در کنار خدماتی همچون ترنسفر فرودگاهی و گشت شهری و دیگر خدمات در پکیج تور شما می تواند قیمت ها را تحت تاثیر قرار بدهد

تور های ارزان و لحظه آخری روسیه چگونه است؟


در ابتدا بدانید که برای پیدا کردن تورهای لحظه آخری، باید حواس تان را کاملا جمع کنید؛ بعضا آژانس ها پیشنهادها یا آفرهای خاصی را در طول سال برای مسافران در نظر می گیرند که این اتفاق معمولا زمانی که پروازی را چارتر کرده باشند یا به هر دلیلی تعداد متقاضیان سفر به حد نصاب نرسیده باشد به شما معرفی می شوند.

در این صورت آژانس های مسافرتی قیمت های خود را کاهش می دهند تا بتوانند مسافران بیشتری جذب کنند تا متحمل ضرر مالی نشوند. در اصل تور لحظه آخری به این معناست که تا ساعاتی قبل از شروع سفر، ظرفیت هتل و یا هواپیما تکمیل نشده باشد؛ البته در چنین شرایطی دیگر زمان زیادی برای آمادگی قبل از سفر و اخذ ویزا نخواهید داشت و باید عجله کنید ولی در عوض، هزینه های کمتری را پرداخت خواهید کرد.

تور های ارزان و لحظه آخری روسیه چگونه است؟

تور لوکس روسیه، سفری رویایی اما گران


خوشبختانه امروزه برای رفاه حال بیشتر گردشگران تورهای متفاوتی ارائه می شود که یکی از این تورها تورهای لوکس است. تور لوکس روسیه، توری غیر معمولی است که با تورهای نرمال تفاوت های اساسی دارد و با تشریفات ویژه عرضه میشود که برای مسافرانی که قصد سفر ماه عسل دارند بسیار مناسب و هیجان انگیز است.

آنچه که در تورهای لاکچری مورد توجه بوده، رزرو بلیط هواپیمایی فرست کلاس و بیزینس کلاس است که گران ترین صندلی های محسوب می شود و همانطور که می دانید انتخاب پرواز مناسب از ابتدای سفر، کیفیت سفرتان را تحت تاثیر قرار خواهد داد .

همچنین در تور لوکس روسیه ارائه وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام، اقامت در هتل های لوکس و مدرن، ترانسفر اختصاصی از ابتدای سفر با ماشین های لوکس، بیمه مسافرتی، گشت های شهری با راهنمای فارسی زبان در مقصد و... را شامل می شود. برای مثال گشت با کشتی کروز و یا گشت با هلیکوپتر برخی از خدماتی است که در تورهای لاکچری ارائه می شود.

تور لوکس روسیه، سفری رویایی اما گران

در کل در سفر با تور لوکس روسیه، هزینه های سفرتان چندین برابر هزینه های عادی سفر خواهد شد و در واقع این هزینه های اضافی شامل امکانات ویژه و منحصر به فردی است که ارائه می شود از کلاس های پروازی و پذیرایی های ویژه گرفته تا اقامت در هتل های 5 ستاره UALL و ترانسفر خصوصی بوده که هر کدام از اینها سفرتان را هیجان انگیز تر می کند.

هزینه سفر به روسیه چقدر است؟

هزینه ویزا روسیه

نوع ویزا

هزینه به دلار

ویزای یک بار ورود (4 تا 20 روز تحویل)

80 دلار

ویزای یک بار ورود فوری (1 تا 3 روز تحویل)

160 دلار

ویزای دو بار ورود (4 تا 20 روز تحویل)

128 دلار

ویزای دو بار ورود فوری (1 تا 3 روز تحویل)

256 دلار

ویزای چند بار ورود (4 تا 20 روز تحویل)

240 دلار

ویزای چند بار ورود فوری (1 تا 3 روز تحویل)

480 دلار

هزینه عوارض خروج از کشور


مهم است بدانید که عوارض خروج از کشور برای بار اول 220 هزار تومان، بار دوم 330 هزار تومان و بار سوم به بعد 440 هزار تومان است که می توانید آن را به صورت اینترنتی در این جا و یا با سایر راه های الکترونیکی پرداخت کنید

هزینه هتل در روسیه

  • هتل های 2 ستاره: بین 500 روبل روسیه تا 7,000 روبل روسیه
  • هتل های 3 ستاره: بین 700 روبل روسیه تا 8,000 روبل روسیه
  • هتل های 4 ستاره: بین 3,000 روبل روسیه تا 11,000 روبل روسیه
  • هتل های 5 ستاره: بین 5,500 روبل روسیه تا 20,000 روبل روسیه
  • آپارتمان و خانه: از شبی 600 روبل روسیه تا 20,000 روبل روسیه متفاوت است.
  • هاستل ها: بین 220 روبل روسیه تا 1,500 روبل روسیه

هزینه خورد و خوراک در روسیه


در این جا به بررسی هزینه های گزینه های مختلفی غذایی پرداخته ایم. رستوران ها و فست فود در روسیه :

  • رستوران ارزان: حدود 450 روبل روسیه تا 1,000 روبل روسیه
  • رستوران اقتصادی: حدود 1,000 روبل روسیه تا 1,800 روبل روسیه
  • رستوران لوکس: در حدود 1,500 روبل روسیه تا 4,000 روبل روسیه
  • فست فودهای زنجیره ای مانند مک دونالد: حدود 250 روبل روسیه تا 400 روبل روسیه

هزینه‌ حمل و نقل عمومی مسکو


طبیعی است که کلانشهر های روسیه مانند مسکو، به سیستم حمل و نقل متنوع و کارآمدی مجهز باشد، از جمله وسایل حمل و نقل درون شهری روسیه می توان به: مترو، انواع اتوبوس و اتوبوس برقی، تراموا، مارشروتکا، منوریل، قایق و تاکسی اشاره نمود که شما در این کشور برای پرداخت هزینه وسایل حمل و نقل عمومی، به بلیت الکترونیک ترویکا (Troika) احتیاج دارید.

  • خرید بلیت الکترونیک شهر: 50 روبل روسیه
  • مترو، اتوبوس، اتوبوس برقی و تراموا:: بین 36 روبل روسیه تا 55 روبل روسیه
  • تاکسی: از 100 روبل روسیه به بالا
  • مارشروتکا: 50 روبل روسیه
  • کشتی: بین 400 روبل روسیه تا 2,000 روبل روسیه

ارزان ترین زمان سفر به روسیه

فصل زمستان در روسیه جزو ارزانترین زمان سفر به این کشور بشمار می رود؛ در این فصل حتی می توانید از تخفیفات بسیار زیاد و حراجی هایی که در آستانه جشن سال نو بر روی کالاهای خود قرار میدهند، نیز برخوردار شوید و در کل سفر در فصل زمستان به روسیه کلی مزیت دارد! اولین و مهمترین دلیل آن هم کاهش هزینه های سفر شما در این فصل می باشد.

تور روسیه ارزان

معرفی تورهای روسیه

تور هوایی روسیه

منظور از تور هوایی این است که شما با استفاده از بلیط هواپیما راهی تور روسیه می شوید و همچنین اگر با تورهای مسافرتی همراه شده باشید.

می دانید که خدمات تور هوایی روسیه به صورت یک بسته یا پکیج شامل خدمات گوناگونی چون رزرو بلیط هواپیما، خدمات مربوط به اقامت و رزرو هتل، گشت و گذار و ... تعریف می شود .

برنامه ریزی های مختلف و لذت بخشی برای ارائه بهترین ها به مسافران وجود دارد. ما در آژانس هواپیمایی نامی گشت سعی کرده ایم با تعریف بسته های مسافرتی مختلف، میزبانی فوق العاده برای روزهای به یادماندنی سفر به این مقصد باشیم.

تور ترکیبی روسیه، گزینه ای کاملا اقتصادی!

تور ترکیبی روسیه بیشتر بصورت تور ترکیبی مسکو + سنت پترزبورگ ارائه می شود و جزو یکی از بهترین تورهای ترکیبی در جهان شناخته می شود.

دلیل این همه استقبال از این نوع تور این است که شما هم شهر مسکو و هم سنت پرترزبورگ که دارای جاذبه های گردشگری فوق العاده زیبا و شگفت انگیزی هستند را خواهید دید و همچنین مسافران عزیز بسیار مقرون به صرفه و ارزان سفر میکنید و هم با یک بار خرید بلیط هواپیما روسیه این امکان را دارید که از دو شهر توریستی محبوب روسیه دیدن کنید.

تور ترکیبی روسیه

همچنین آژانس هواپیمایی نامی گشت بعنوان مجری و برگزار کننده تورهای ترکیبی روسیه متنوع ترین تورها را در تمام فصول سال برگزار می کند و شما را دعوت به سفر به این دو شهر دیدنی و پرطرفدار روسیه می کند.

ضمنا اگر علاقه مند به دریافت اطلاعات بیشتر از تورهای ترکیبی روسیه هستید می توانید از طریق تماس با مشاوران با تجربه و حرفه ای مجموعه ما از آخرین قیمت و شرایط تور مسکو سنت پترزبورگ ما مطلع شوید.

پروازهای روسیه

تور روسیه با انواع ایرلاین ها و با کلاس پروازی مختلفی سالانه برگزار می شود که بنا به بودجه در نظر گرفته شده توسط مسافر، ایرلاین های داخلی و خارجی گوناگونی پرواز به روسیه را در برنامه کاری خود دارند.

برای پرواز به سمت کشور روسیه، پرواز مستقیم از تهران به مسکو وجود دارد. همانطور که بالاتر نیز گفته شد، برای پروازهای روسیه، در حال حاضر شرکت هواپیمایی متنوعی پروازها را انجام می دهند.

که این شرکت ها عبارتند از: شرکت هواپیمایی ماهان ایر، هواپیمایی ایران ایر، شرکت هواپیمایی سلام ایر بعنوان ایرلاین های داخلی و نیز شرکت هواپیمایی ایرفلوت و شرکت هواپیمایی نوردویند که ایرلاین های متعلق به خود کشور روسیه است، انجام می پذیرد. در آخر شما با خرید بلیط هواپیمای خود از نامی گشت و همچنین رزرو هتل خود می توانید به روسیه سفر کنید و از لحظه لحظه ی سفر خود لذت ببرید.

پرواز نوردویند

مهمترین فرودگاه های روسیه کدامند؟

  • فرودگاه بین المللی شرمتیوو (A. S. Pushkin Sheremetyevo International Airport) که سازمان بین المللی حمل و نقل هوایی آن‌ را با کد SVO می‌ خواند و درست در 29 کیلومتری شمال غربی مسکو قرار گرفته است.
  • فرودگاه بین المللی دوموده دوو (Moscow Domodedovo Airport) که سازمان بین المللی حمل و نقل هوایی آن ‌را با کد DME می‌ خواند، در منطقه ای با همین اسم در 42 کیلومتری جنوب شرقی مرکز شهر مسکو قرار گرفته است.
  • فرودگاه بین المللی پالکوو (Pulkovo Airport) که با نام رسمی فئودور داستایووسکی (Fyodor Dostoyevsky International Airport) نیز نامبرده می شود و درست در 23 کیلومتری قسمت جنوبی مرکز شهر قرار دارد و سازمان بین المللی حمل و نقل هوایی آن ‌را با کد LED می‌ خواند. این فرودگاه به عنوان یکی از قطب ‌های فعالیت شرکت هواپیمایی اروفلات نیز شناخته می ‌شود.

ترانسفر فرودگاهی در تور روسیه، یکی از خدمات مهم برای مسافران!

توجه داشته باشید یکی از خدمات اصلی که ما در تور روسیه به شما ارائه خواهیم کرد، ترانسفر فرودگاهی می باشد. ترانسفر فرودگاهی نامی گشت زمانی که شما به هرکدام از فرودگاه های روسیه می رسید.

ترانسفر هتل مقصد با یک تابلو به اسم هتل یا نام آژانس منتظر شما است تا به همراهی آنها به سمت هتل محل اقامتتان بروید. لازم به ذکر است حتما ساعت ترانسفرهای برگشت را از تور لیدرهای خود مطلع شوید چرا که بر اساس شهر، منطقه هتل و روز و ساعت برگشت این ساعت می تواند کمی متفاوت باشد.

ترانسفر فرودگاه روسیه

در ادامه ترانسفر فرودگاهی در تور روسیه مدتی در فرودگاه منتظر مسافران می مانند تا در صورت تاخیر در پرواز یا هر گونه پیش آمدی شما عزیزان نگران و سردرگم نشوید، اما در این بین باید حساب ترافیک و مشکلات از این قبیل را هم در نظر بگیرید و با حفظ آرامش و خونسردی منتظر ترانسفر خود در فرودگاه بمانید.

شرایط اخذ ویزا روسیه و مدارک لازم برای سفر به روسیه

برای ورود به خاک کشور روسیه نیاز به اخذ ویزا توریستی می باشد. این نوع از ویزا برای افرادی صادر می شود که قصدشان از سفر تفریحی و گردشگری می باشد و اینکه برای دریافت ویزای توریستی خود در ابتدا می بایستی مدارک مورد نیاز سفارت کشور روسیه را به آژانس مورد نظرتان ارائه نمایید.

ضمنا مسافران ایرانی ویزای توریستی 14 روزه و یا 1 ماهه صادر میشود و در طی این روزها می توانند به تمامی شهرهای توریستس روسیه بروید و نکته بعدی اینکه ویزاهای توریستی قابل تمدید نمی باشند و شما برای ورود حتما باید از شهر مسکو به روسیه وارد شوید اما برای خروج از روسیه هر کدام از شهرهای این کشور می توانید پروازتان را خریداری کنید.

مدارک لازم برای اخذ ویزا توریستی روسیه عبارتند از:

  • اصل گذرنامه با حداقل 7 ماه اعتبار (گذرنامه افراد بالای 16 سال می ‌بایست دارای امضا باشد)
  • دو قطعه عکس 4*3 بدون چرخش، سرو شانه در یک راستا کاملا رو به دوربین (عکس‌های اسکن شده و بریده شده مورد قبول نمی‌باشد).
  • مشخصات فردی مسافر (آدرس، تلفن منزل و محل کار)

بهترین شهر های گردشگری در روسیه

مسکو | Moscow

شهر مسکو پایتخت روسیه و مهمترین شهر این کشور بشمار می رود. تنها دلیل مشهور بودن مسکو به اهمیت سیاسی و اقتصادی آن برنمی گردد چرا که این شهر مرکز فرهنگ، هنر و سمفونی‌ های ناب روسیه هم محسوب می گردد. گنبدهای رنگارنگ کلیسای سنت باسیل مسکو، کاخ کرملین معروف و میدان رد اسکوئر (Red Square) از مشهورترین مناطق توریستی و گردشگری این شهر هستند.

شهر مسکو

سن پترزبورگ | Saint Petersburg

شهر سن پترزبورگ یا پتربورگ اولین پایتخت تاریخی تزارهای روسیه شناخته می شود که بیشتر مردم ترجیح می دهند از نام موسس آن یعنی پتر کبیر برای معرفی شهر بهره ببرند. سنت پترزبورگ در واقع در ناحیه فدرال روسیه در استان لنینگراد (Leningrad) قرار گرفته و در میان بسیاری از گردشگران دنیا، این شهر زیباترین شهر در کشور روسیه نامبرده شده است و از جاذبه‌های گردشگری معروف این شهر می ‌توانیم به موزه ارمیتاژ یا هرمیتاژ، کشتی کروز بر روی دریاچه بایکال، موزه هنر و تئاتر روسیه، کلبه پتر کبیر، کاخ پتروف و کلی مکان دیدنی دیگر اشاره کنیم.

کازان یا قازان روسیه | Kazan

منطقه کازان به استانبول ولگا معروف می باشد؛ شهر کازان یا قازان با فرهنگ آسیایی و اروپایی خود مورد علاقه تزارهای روس بود و شاید به همین علت باشد که این شهر را پایتخت سوم روسیه نام نهاده اند. کازان درست در محل تلاقی دو رود مهم روسیه یعنی ولگا و قازانکا قرار گرفته و جزو بخش ‌های اروپایی روسیه شناخته می شود. از مهمترین و برجسته ‌ترین جاذبه ‌های گردشگری شهر کازان می ‌توانیم به: کاخ کرملین کازان، مسجد قول شریف (Kul-Sharif Mosque)، خیابان باومن (Bauman)، کلیسای کازان و... اشاره کنیم.

شهر کازان

تور روسیه از چه شهرهایی انجام می شود؟

تورهای متنوع روسیه به تمامی شهرهای توریستی این مقصد تنها از شهر تهران برگزار می شود و شهرهای دیگر ایران پروازی به این کشور ندارند.

بهترین هتل های روسیه جهت اقامت

در کشور روسیه از هتل های لوکس و زنجیره ای گرفته تا هتل های بومی متنوع و عالی همه قابل رزرو و یا اجاره هستند. اکثر این هتل ها 3 تا 5 ستاره هستند و در شهرهای مهمی مثل مسکو، سن پترزبورگ و سوچی هستند و لازم به ذکر است که تا پایان سال 2014 میلادی تعداد 137 هتل زنجیره ای در روسیه ساخته شد که ظرفیت 31000 اتاق را به زیرساخت گردشگری این کشور افزود.

اکثر این هتل های زنجیره ای عبارتند از آکور هتل، اینترکانتی ننتال، ماریوت، هیلتون و ...که خدمات فوق العاده ای ارائه می دهند. بهترین هتل ها مانند: نووتل مسکو سیتی، کاسموس کلاب، آزیموت، پرزیدنت، رادیسون رویال در شهرهای مسکو و سن پترزبورگ می توانند انتخاب ایده آل و بی نظیری برای اقامت باشند باشند.

چند ملاک عاقلانه برای رزرو هتل در روسیه می بایستی در نظر بگیرید: 1. موقعیت مکانی و امکان دسترسی به جاذبه های شهر و وسایل نقلیه، 2. قیمت 3. امکان کنسلی تا شب قبل از اقامت 4. نظرات مثبت مسافران قبلی هتل یا آپارتمان که هر کدام مواردی بسیار حائز اهمیت است.

ضمنا اگر مسافر شهر مسکو یا سن پترزبورگ هستید، سعی کنید نزدیک به مرکز شهر مورد نظرتان هتل بگیرید، چون این موضوع خیلی به نفع جیب شماست و یا حداقل هتلی را انتخاب نمایید که در نزدیکی آن مترو باشد.

در آخر قیمت هتل در روسیه بسیار متنوع است از شبی 10 دلار تا 500 دلار می توانید هتل های متنوعی در رده هتل های لوکس، رده متوسط و ارزان قیمت پیدا کنید.

البته در نظر داشته باشید که ستاره هتل ها در هر کشور کیفیت های خاص خودش را دارد، مثلا یک هتل 5 ستاره در روسیه را هرگز با آمریکا نمی شود مقایسه کرد و خوب هر چه موقعیت هتل به مرکز شهر نزدیک تر هم باشد،قیمت هتل شما بیشتر می شود؛ در ضمن در مورد هتل های 3 و4 ستاره هم چیزی بین 60 تا180 دلار برای هر شب اقامت باید در نظر بگیرید.

امکانات هتل ها در روسیه

سفری به یادماندنی با خاطرات شیرین و اقامتی دلچسب، آرزوی بیشتر مسافران برای تعطیلات است و اقامت در هتل یا هتل آپارتمانی با بهترین امکانات یکی از اصول خوشگذرانی و حال خوب در سفر با تور روسیه بشمار می رود، از این رو قبل از رزرو هتل، خوب است کمی درباره‌ انواع هتل و به خصوص درجه ‌بندی هتل‌ ها اطلاعاتی بدست آورید. در واقع درجه ‌بندی هتل ‌ها یعنی هتل های 4،3 یا 5 ستاره امکانات و البته هزینه‌ اقامتی متفاوتی را در برمیگیرد.

هتل ‌های 1 ستاره چندان بزرگ نیستند و عموما فضایی خانوادگی و دوستانه دارند و خدماتی ساده ای اعم از نظافت روزانه اتاق ها، سرویس بهداشتی و حمام و... را در اتاق ها دارند.

هتل های 2 ستاره کوچک یا متوسط هستند و نزدیک به 20 اتاق داشته و کیفیت خدمات هتل ‌های دو ستاره حرفه ‌ای تر و در سطح بالاتری نسبت به هتل‌ های یک ستاره می باشد و در هتل‌های 2 ستاره تقریبا در تمامی ساعات شبانه روز، پذیرش میهمانان انجام می‌شود.

در این مدل هتل‌ ها، برای میهمانان صبحانه آماده می ‌شود اما وعده‌ ناهار و شام اختیاری می باشد که اگر قرار باشد، ناهار و شام سرو شود، رعایت استانداردها کاملا ضروری است.

در هتل های 3 و 4 ستاره سرویس بهداشتی و حمام به طور مستقل در آنها وجود دارد و وسایلی همچون تلویزیون و یخچال در اتاق ها وجود دارد. این هتل ها رستوران‌ های بسیار مناسبی دارند.

هر روز صبحانه، ناهار و شام به طور کامل در این رستوران برای میهمانان سرو می ‌شود؛ کیفیت غذا و رعایت بهداشت آشپزخانه عالی است و ارائه خدمات لباسشویی در این رده هتل ها بر خلاف هتل ‌های 1 و 2 ستاره، اجباری بوده و نیز کیفیت تشک ‌های تخت‌ ها نیز باید در سطح مطلوبی باشد. همچنین هتل‌ های 4 ستاره، استخر و سونا نیز دارند.

زمانی که هتلی عنوان 5 ستاره را در روسیه رزرو می کنید، باید از ایده ‌آل‌ ترین شرایط و امکانات برخوردار شوید، یعنی کیفیت اتاق‌ ها و سوئیت ‌ها و همچنین خدمات باید در بالاترین استانداردهای روز جهان باشد و نیز تخت‌ هایی بزرگ و راحت، با تشک ‌هایی با کیفیت، در اتاق‌ هایی بسیار تمیز و زیبا از حداقل ‌های شرایط است.

وسایل مهمی نظیر سشوار، دستگاه واکس، مینی ‌بار و… نیز از ملزومات اتاق ‌ها و سوئیت ‌های زیبای هتل ‌های ۵ ستاره می باشد و نیز امکانات تفریحی نظیر سالن ورزشی، سالن بازی کودکان، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و اسپا نیز از گزینه ‌هایی است که در تمام هتل‌ های ۵ ستاره وجود دارد.

نحوه رزرو هتل در تور روسیه

در سایت گردشگری نامی گشت شما در نمایش نتایج هتل ‌های مسکو در زمان رزرو هتل مسکو، اطلاعات قیمت، عکس، امکانات و خدمات هتل ‌های مسکو با امکان فیلتر و تغییرات از منوی سمت راست وجود دارد که با انتخاب دکمه نمایش قیمت می ‌توانید اتاق‌ های خالی (available) و شرایط کنسلی هر اتاق را مشاهده کنید، بعد از انتخاب اتاق مورد نظر و بررسی شرایط آن، دکمه " رزرو " را انتخاب کنید تا به مرحله پایانی بروید.

نکات مهم پیش از سفر به روسیه

  • چک کردن تاریخ انقضا پاسپورت
  • برگه پرداخت عوارض خروج از کشور
  • اطلاع از قیمت و هزینه های سفر به روسیه
  • بررسی وضعیت آب و هوا
  • همراه داشتن ارز خارجی که بهترین ارز برای خرج کردن در روسیه (روبل یا دلار) است.
  • در صورت استفاده از دارو، همراه داشتن نسخه پزشک
  • همراه داشتن بیمه مسافرتی
  • پرهیز از همراه داشتن وسایل ممنوعه سفر در هواپیما

راهنمای رزرو تور روسیه

شما علاقه مندان به تور ایران روسیه می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور روسیه را از سامانه رزرواسیون آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند. برای خرید تور روسیه دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های مسکو که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود.

تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور روسیه هدایت می شوید.

در آخر آژانس نامی گشت سالهاست به عنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای روسیه فعالیت می کند و خوشبختانه توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت ترین پکیج های مسافرتی این مقصد جذاب را به گردشگران و علاقه مندان ارائه دهد و در ادامه اگر شما مسافر تور ترکیبی روسیه و... هستید می توانید با بهترین پیشنهادهای آنلاین نامی گشت بهترین سفر عمرتان را تجربه کنید و از مزیت های مجموعه نامی گشت نسبت به سایر آژانس ها می توان به این موضوع اشاره کرد.

که چنانچه بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصد ترکیه بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود گرفتید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود و درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت. در آخر سفری لذت بخش و به یادماندنی را برای شما آرزومند است.

منبع : تور روسیه

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه