loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 316
سه شنبه 18 خرداد 1400 زمان : 16:19

هتل ترنج کیش، هتلی بسیار زیبا و اقامتگاهی بسیار جذاب و لوکس در تور کیش شناخته میشود و این روزها تور کیش هتل ترنج به محبوبیت خاصی رسیده است و طرفداران خاص خود را دارد. شما امکان دارد تا به حال سفرهای بسیاری را رفته باشید و بنا به سلیقه و بودجه خود، هتل‌ های متفاوتی با امکانات و خدمات متنوع در اقامت خود تجربه کرده باشید.

اما هتل ترنج کیش به عنوان اولین هتل دریایی کشور، شاید متفاوت ‌ترین تجربه را از اقامت در یک هتل دریایی به شما هدیه بدهد. هتل ترنج کیش در دو فاز هتل روی آب و هتل ساحلی، در سال 1392 شروع به احداث و درست در سال 1394 به بهره برداری رسید.

فاز یک هتل 5 ستاره ترنج که بر روی آب به شکل بته جقه طراحی و ساخته شده و بعنوان اولین هتل دریایی خاورمیانه محسوب می شود که همچون نگین اصیل ایرانی بر روی خلیج فارس می درخشد.

همچنین اتاق های این هتل دارای بالکن اختصاصی و کف شیشه ای بر روی آب هستند و نمای حیرت انگیزی از دریا را به نمایش می گذارند. ضمنا هتل دریایی ترنج کیش دارای 100 ویلا و 5 سوئیت می باشد و توسط مسیری به طول یک کیلومتر به یکدیگر متصل شده اند.

تور کیش هتل ترنج

موقعیت جغرافیایی هتل ترنج کیش به این صورت است که این هتل مدرن و جذاب درست در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور قرار گرفته است و فاصله هتل ترنج تا مرکز شهر کیش 15 دقیقه با ماشین است و تا فرودگاه 9 دقیقه فاصله زمانی دارد.

در ادامه مهم است بدانید که زمانی که شما تور کیش هتل ترنج را رزرو نمایید، مطمئن باشید لاکچری ترین تور کیش را در کنار دوستان و خانوادتان تجربه خواهید کرد. زیرا این هتل به دلیل معماری منحصر به فرد خود شبیه به هتل های مالدیو طراحی شده و اقامتی به سبک هتل های این جزیره را به شما ارائه می کند.
لازم به ذکر است که تور ارزان هتل ترنج کیش اصلا وجود ندارد چرا که این هتل جزو هتل های 5 ستاره و گران کیش محسوب میشود و اگر آژانس مسافرتی این ادعا را دارد، تنها یک وعده واهی بیش نیست بنابراین هوشمندانه رفتار کنید.

در ادامه آژانس نامی گشت بعنوان مجری مستقیم تو کیش هتل ترنج سالهاست در خصوص برگزاری متنوع ترین تورهای این مقصد فعالیت دارد و همیشه تور کیش را در طیف های وسیعی بنا به هر سلیقه و بودجه ای به مشتریانش ارائه می کند و شما انتخاب های عالی و متنوعی را در بالای همین صفحه خواهید دید.

در خصوص هر سوال و ابهامی پیشنهاد ما تماس با آژانس نامی گشت و مشورت با کارشناسان مجموعه و ثبت نام در تور کیش هتل ترنج ما می باشد، تجربیات کارشناسان فروش تور می ‌تواند به شما در انتخاب درست رزرو بلیت و هتل ارزان قیمت کیش کمک شایانی کند.

موقعیت جغرافیای هتل ترنج

قیمت تور کیش هتل ترنج

عوامل مختلفی بر قیمت تور مسافرتی کیش تاثیرگذار است، از جمله این عوامل می توان به زمان سفر، نوع هتل برای اسکان، تعداد روزهای اقامت در کیش، شرکت هواپیمایی و… اشاره نمود.

همچنین اگر قیمت برای شما اهمیت بالایی دارد، میتوانید یکی دیگر از راه های رزرو تور کیش را انتخاب کنید که برایتان مقرون به صرفه تر باشد مثلا انتخاب و خرید تورهای لحظه آخری کیش؛ شما با انتخاب این تورها می توانید با پرداخت مبلغی بسیار کم به مسافرت بروید و کلی خوش بگذرانید.

اما قیمت هتل ترنج کیش تا حد زیادی به اتاق مورد نظر شما بستگی خواهد داشت و در کل قیمت تور کیش هتل ترنج نسبت به دیگر هتل های این مقصد بالاتر میباشد و خیلی به دنبال ارزان تر بودن آن نباشید و اگر بخواهید تور هتل ترنج کیش از تهران را انتخاب نمایید باید هزینه بیشتری نسبت به شهرهای نزدیک تر پرداخت نمایید.

قیمت تور کیش هتل ترنج

  • قیمت اتاق های هتل ترنج

اتاق ‌های دو تخته ترنج 40 مترمربعی هستند و کف شیشه ‌ای دارند که هزینه اقامت در این اتاق برای یک شب 2.100.000 تومان می باشد و نیز در صورتی که این اتاق ویو رو به دریا داشته باشد هزینه اقامت آن 2.700.000 تومان برایتان تمام خواهد شد و در صورتی که ویو رو به غروب آفتاب را بخواهید از اتاق دو تخته مشاهده کنید و باید برای هر شب 3.000.000 تومان بپردازید.

سوئیت رویال هتل ترنج 60 متر مربع است و یک اتاق خواب دارد و نیز بعضی از سوئیت ‌های رویال ویو رو به دریا دارند که شما عزیزان اگر قصد اقامت در آنها را دارید هزینه اقامت در آنها برای یک شب 3.200.000 تومان است و در صورتی که ویو رو به غروب را ترجیح می ‌دهید و عاشق تجربیات جدید هستید، می بایستی برای یک شب 3.500.000 تومان هزینه کنید.

در نهایت سوئیت ‌های امپریال هتل ترنج هم هست که 120 متر مربعی هستند و دارای دو اتاق خواب مستر کاملا مجزا با تخت دبل می باشند که هزینه اقامت در این سوئیت 6.500.000 تومان برای یک شب می باشد.

قیمت اتاق هتل ترنج

  • امکانات و خدمات اتاق در تور کیش هتل ترنج

امکانات و خدمات این هتل مثال زدنی نیست، در ابتدا می توان از مزایای هتل امکان دوچرخه‌ سواری و زمین والیبال ساحلی و... اشاره کرد. همچنین وجود تسهیلات ورزشی و آبی هم از دیگر ویژگی‌ های این هتل میباشد و نیز شما می ‌توانید در سالن بدنسازی مجهز این مجموعه ورزش کنید با برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی خود از سونا، جکوزی و اتاق ماساژ بهره مند شوید.

همچنین با بیلیارد، فوتبال ‌دستی و‌ ایرهاکی هم لحظات شاد و مفرحی را تجربه خواهید کرد و نیز از خدمات هتل می ‌توان به ترنسفر رفت و برگشت فرودگاهی اشاره کرد، و از خدمات اتاق های هتل ترنج می توان به : تلفن، حمام، یخچال، صبحانه، چای ساز، رخت آویز، آب رایگان، میز تحریر، کمد لباس، خدمات اتاق، اینترنت در اتاق، شبکه پخش فیلم، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم گرمایش و سرمایش و... اشاره نمود.

در کنار این خدمات امکانات دیگری هم برای میهمانان در هتل دریایی ترنج کیش فراهم شده است مثلا خدمات روم سرویس، سالن کنفرانس، آتلیه عکاسی، دوچرخه سواری، اورژانس، اجاره خودرو، خدمات لاندری، کانتر گردشگری، سالن بازی ساحلی (بیلیارد، فوتبال دستی، ایرهاکی)، سالن اسپا و ماساژ، رستوران خورشید بـر روی دریا، رستوران ساحلی (ناهار و شام بوفه)، رستوران تاج ترنج، کافه گلف (کافی شاپ و ارائه غذاهای فرنگی)، کافی شاپ ساحلی (انواع دمنوش، آبمیوه و پیتزا)، لمکده سنتی ساحلی و استخر و سونا بخار و جکوزی و... که بهترین خاطرات را برای میهمانان تور کیش هتل ترنج خواهند ساخت.

خدمات هتل ترنج

آفر تور کیش هتل ترنج

آفرها بیشتر در زمان ها و شرایط خاصی به مسافران و علاقه مندان ارائه می شود، برای مثال زمان هایی مثل لوسیزن و یا فصل کم گردشگر کیش هتل ها طبعا با استقبال مسافران زیادی روبرو نمی شوند به همین دلیل صاحبان هتل تصمیم میگیرند که آفرهای هیجان انگیزی به آژانس ها و کارگزاران تور کیش پیشنهاد دهند تا متحمل ضرر و زیان هایی نسبت به این فصول نشوند که آفر تور کیش هتل ترنج هم از این قاعده مستثنی نیست.

در ادامه باید بگوییم که فصل یکی از عوامل مؤثر بر قیمت هتل ترنج است. در این خصوص یک قانون کلی وجود دارد: " وقتی سراغ هتل بروید که دیگران نمی روند " حالا یعنی چی؟ در فصل خلوت سال هتل ها دست به کاهش قیمت می زنند و در فصل شلوغ سال با افزایش قیمت آن را جبران میکنند و مثلا بلافاصله بعد از پایان تعطیلات نوروز که زمان اوج قیمت ها است، قیمت ها به شدت کاهش می یابد.

البته زمان مناسب دیگری هم برای رزرو وجود دارد که به آن shoulder season گفته می شود و آن زمان بین های سیزن و آف سیزن است که این این زمان ها هم میتواند بهترین زمان برای خرید آفر تور کیش هتل ترنج باشد.

تور کیش هتل ترنج

تور کیش هتل ترنج از تهران و شهرستان ها

در ابتدا مهم است بدانید که مبدا اکثر تورهای کیش از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر در صورت درخواست مسافران امکان پذیر است.

بسیاری از شرکت ‌های هواپیمایی داخلی از نقاط مختلف ایران به جزیره کیش پرواز دارند و نیز در این بین پروازهای شرکت ‌های هواپیمایی ماهان، معراج، ایران ‌ایر تور و ایران ‌ایر به علت بهره‌ مندی از ناوگان مجهزتر و هواپیمای بهتر، به نسبت گران‌ تر از سایر ایرلاین های داخلی مثل پروازهای کاسپین، تابان، زاگرس هستند و اینکه هواپیمایی زاگرس پروازهای سیستمی دارد و ممکن است قیمت پرواز تغییرات بسیار زیادی داشته باشد.

در آخر روزانه چندین پرواز از اغلب فرودگاه‌ های بزرگ کشور به کیش انجام می گیرد و از جمله شهرهایی که به مقصد کیش پرواز دارند می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تور کیش هتل ترنج از مشهد

فرودگاه شهید هاشمی ‌نژاد مشهد بعد از تهران، بیشترین تعداد پرواز را به مقصد جزیره کیش را به خود اختصاص داده است؛ به طوری که روزانه بالغ ‌بر 20 پرواز این فرودگاه را به مقصد فرودگاه کیش ترک می ‌کنند. ضمنا بالا بودن تعداد پروازهای کیش از مشهد، این امکان را به وجود می‌ آورد که بتوانید تور کیش لحظه آخری از مشهد با پرواز چارتری ارزان قیمتی رزرو کنید.

  • تور کیش هتل ترنج از اصفهان

تور کیش از اصفهان هم جزو تورهای محبوب و پرطرفدار در میان مردم اصفهان می باشد. به همین دلیل روزانه بیش از 4 پرواز از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به مقصد کیش انجام می ‌شود و اما توجه داشته باشید که پایین بودن تعداد پروازهای کیش از اصفهان، احتمال لحظه آخری شدن تور کیش از اصفهان را پایین می‌ آورد.

  • تور کیش هتل ترنج از شیراز

تور کیش از شیراز هم طرفداران خاص خودش را دارد و نیز روزانه حدود 3 الی 4 پرواز از فرودگاه شهید دستغیب شیراز به کیش برگزار می ‌شود. البته که تور شیراز به جهت فاصله کم این شهر تا بندرعباس، به ‌صورت زمینی با اتوبوس و قطار نیز برگزار می‌ شود.

  • تور کیش هتل ترنج از اهواز

اگر مسافر تور کیش هتل ترنج از اهواز هستید مهمه بدانید که روزانه حداقل یک پرواز، مسافرین تور کیش را از فرودگاه اهواز به کیش منتقل می ‌کند و موضوع بعدی اینکه تعداد کم پروازهای کیش از اهواز به معنی استقبال کم مردم خوزستان از تور کیش نیست؛ بلکه بسیاری از اهالی شهرهای جنوبی کشور، تور زمینی کیش را برای سفر به این جزیره انتخاب می‌ کنند چرا که مدت زمان سفر از اهواز تا کیش به شدت کوتاه و برای مسافران راحت می باشد.

  • تور کیش هتل ترنج از کرمانشاه

هواپیمایی کیش از از کرمانشاه به کیش در حال حاضر هفته ای 2 پرواز در روزهای دو شنبه و پنج شنبه در ساعات و با شماره پروازهای زیر برگزار می کند. پرواز روزهای دو شنبه کرمانشاه کیش هواپیمایی کیش ایر با شماره پرواز 7097 در ساعت 11:30 کرمانشاه را به سمت کیش ترک می کند و درست بعد از 1 ساعت و 5 دقیقه در ساعت 12:35 وارد جزیره کیش می شود.

کیش ایر هم در روزهای 5 شنبه با شماره پرواز 7097 در ساعت 12:00 بعد از ظهر کرمانشاه را به سمت کیش ترک کرده و در ساعت 13:05 وارد کیش خواهند شد و در آخر مدت زمان پروازهای کرمانشاه کیش 1 ساعت و 5 دقیقه میباشد.

در آخر جزیره کیش یکی از مقاصد زیبا و منحصر به فرد در جنوب کشورمان می باشد که درست در حوزه آب های خلیج فارس قرار گرفته است که سالانه در حدود یک میلیون گردشگر را به خود اختصاص داده است و شما با خرید تور کیش هتل ترنج از طریق سایت رسمی نامی گشت سفری به یاد ماندنی را آغاز کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید تور چارتر و لحظه آخری ارزان قیمت و خرید بلیط هواپیما کیش، سایر خدمات مورد نیاز برای تجربه سفرهای به یادماندنی به کیش پیشنهاد می کنیم یکی از راههای ارتباطی با مشاوران ما را انتخاب کنید تا با اطلاعات کامل تری در خصوص رزرو یا خرید تورهای کیش اقدام نمایید.

منبع : تور کیش هتل ترنج

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه