loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 153
دوشنبه 15 شهريور 1400 زمان : 14:54

تور دبی نمایشگاه big5

نمایشگاه صنعت ساختمان دبی (Big 5) بزرگترین نمایشگاه تجاری مصالح و محصولات عمرانی در خاورمیانه می باشد که در چند سال اخیر بسیار مورد توجه علاقه مندان این حوزه در سراسر دنیا قرار گرفته است. این نمایشگاه میزبان بزرگترین گردهمایی متخصصین و مهندسین ساخت و ساز و عمرانی در خاورمیانه محسوب می شود که سر و صدایی به پا کرده و بسیار مورد توجه متخصصین این رشته قرار گرفته است. این نمایشگاه با برگزاری کارگاه های آموزشی و ارائه صدها محصول شناخته شده و برتر دنیا توسط غرفه داران، اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار مهندسین و متخصصین این صنعت قرار خواهد داد که باعث پیشرفت کاری بسیار زیادی خواهد شد. این نمایشگاه با سه دهه سابقه درخشان توانسته 3000 غرفه دار را از 65 کشور از سراسر دنیا و 80000 متخصص را به خود جذب کند. همچنین یکی از دلایل قابل توجه حضور در این نمایشگاه برگزاری بیش از 130 سمینار رایگان است که از آخرین فناوری ها و نوآوری ها پرده برداری خواهد شد.

تور دبی نمایشگاه big5

نمایشگاه صنعت ساختمان دبی فرصت بسیار ویژه و منحصر به فردی را در اختیار افرادی می گذارد که در جست و جوی ماشین آلات عمرانی نو و کارکرده و یا محصولات مربوط به آن می باشند.

ضمنا این نمایشگاه با حضور بیش از 3000 غرفه دار قادر به ارائه طیف گسترده ای از محصولات، از جرثقیل های برجی گرفته تا مهندسی انتقال و فناوری سیالات و... می باشد.

مهمتر اینکه با حضور شرکت های معتبر و معروف خارجی از کشورهای مختلف همچون آلمان، ایتالیا، فرانسه، چین و اتریش و... این نمایشگاه وعده ارائه آخرین محصولات را به خریداران و علاقه مندان این صنعت خواهد داد.

نمایشگاه صنعت ساختمان دبی (Big 5) از 21 الی 24 شهریور ماه 1400 در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می شود.

معرفی نمایشگاه صنعت ساختمان دبی (The Big 5)

نمایشگاه صنعت ساختمان دبی (Big 5) که یکی از بزرگترین نمایشگاه های خاورمیانه و مشهور به شمار می رود هر ساله میزبان بزرگترین شرکت ها در این زمینه از سراسر دنیاست که در این نمایشگاه شرکت کنندگان محصولات و خدمات خود را به نمایش عموم و متخصصان این صنعت می رسانند.

این نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان از مهمترین رشته خود و به طور کل نمایشگاه های دبی محسوب می شود که در سال های اخیر با بیش از هزار غرفه دار و مجموعه ای از کارگاه های آموزشی، استقبال بسیار مناسب و قابل توجهی از آن شده است.

این نمایشگاه با سه قرن سابقه تقریبا اغلب موضوعات صنایع ساختمانی را پوشش می دهد، از ماشین آلات سنگین تا وسایل جانبی دکوراسیون داخلی و... همگی در فهرست این رویداد قرار می گیرند.

معرفی نمایشگاه صنعت ساختمان دبی (The Big 5)

امسال هم مثل هر سال نیز شهر دبی از تاریخ 12 سپتامبر 2021 (21 شهریور 1400) به مدت 4 روز پذیرای نمایشگاه صنعت ساختمانی دبی Big 5 می باشد و نیز طبق آمار، این نمایشگاه در سال های گذشته میزبان بیش از 3000 غرفه دار و 80000 نفر بازدید کننده از بیش از 60 کشور بوده و اگر در صنعت ساختمان فعالیت می کنید و آینده شغلی تان برای شما حائز اهمیت است، مجموعه نامی گشت به شما پیشنهاد می کند تا از این موقعیت برای بوجود آوردن فرصت های شغلی بیشتر و هیجان انگیزی در تجارت خود استفاده کنید.

محل برگزاری نمایشگاه های دبی Dubai World Trade Centre با داشتن موقعیتی بی نظیر و فوق العاده آماده پذیرایی از صدها شرکت فعال در این صنعت شاهکار است. Dubai World Trade Centre در منطقه تجاری دبی در کنار خیابان شیخ زاید قرار گرفته است و علاوه بر استفاده از خودرو شخصی و تاکسی این مرکز از طریق ایستگاه مترو World Trade Centre نیز برای شما علاقه مندان قابل دسترسی است.

امسال هم مثل هر سال تیم مجموعه مسافرتی نامی گشت برای چندمین سال پیاپی آماده برنامه ریزی و ارائه خدمات به مشتریان تجاری خود برای شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان دبی Big 5 2021 می باشد. خوشبختانه تجربه موفق ما در ارائه خدمات به چندین شرکت مهم در صنعت ساختمان جهت شرکت در نمایشگاه صنعایع ساختمانی دبی در سال های اخیر، نامی گشت را به همراهی مطمئن و باتجربه جهت مشاوره و ارائه کلیه خدمات مسافرتی و برنامه ریزی این تور نمایشگاهی تبدیل کرده است.

شما عزیزان می توانید خدمات ویزای دبی، رزرو انفرادی و گروهی هتل در دبی، بلیط پرواز دبی، ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر نمایشگاهی، بیمه مسافرتی و دیگر خدمات تور دبی را از آزانس مسافرتی نامی گشت بخواهید.

نمایشگاه صنعت ساختمانی دبی Big 5

معرفی نمایشگاه صنعت ساختمان دبی (The Big 5)

ماشین آلات و تجهیزات ساخت و ساز - ماشین آلات سنگین و تجهیزات ساخت و ساز - ماشین آلات انتقال خاک - تجهیزات سنگ فرش - لوازم ماشین آلات سنگین - انتقال هوایی - ماشین آلات و تجهیزات تخریب - ابزار و ماشین آلات عمومی - قطعات و لوازم سازه و ساختمان - سازه های پیش ساخته - تجهیزات ساخت و ساز و تعمیر و نگهداری و پشتیبانی - تجهیزات لوله کشی - درب و پنجره و شیشه - مواد تشکیل دهنده داخلی مصالح - پوشش خارجی مصالح - عایق - انواع محصولات ساختمانی - جاده ها - بتن و سیمان و گچ - مواد ساختاری و اشکال اساسی - اجزای قابل حمل ساختمان - سازه های قابل حمل - سازه های دائمی - لامپ روشنایی و لوازم جانبی - لامپ و لامپ های حبابی و وسایل - انواع پنجره - پوشش های کف - دیوار داخلی - مبلمان و اثاث - خدمات تعمیر و نگهداری ساختمان و... .

موضوعات نمایشگاه صنعت ساختمان دبی 2019

منبع : تور دبی نمایشگاه big5

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه