loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 186
چهارشنبه 9 تير 1400 زمان : 12:17

هتل گلد آنکارا (Gold Ankara Hotel) هتلی سه ستاره در شهر آنکارا ترکیه است . آنکارا شهر دولت و کسب و کار این کشور شناخته نمی شود و این هتل نیز در مرکز شهر آنکارا جای خوش کرده است.

این هتل دارای 44 اتاق استاندارد،4 سوئیت،1 سوئیت شاهانه می باشد که تمامی این اتاق ها دارای امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون کابلی، سشوار، اتو، وان آب داغ و... است.

ضمنا اتاق های این هتل مجهز به سیستم اینترنت وای فای هستند. سرویس این هتل همراه با صبحانه ارائه میشود و رزرو اتاق همراه با صبحانه خواهد بود اما در صورت تمایل این امان را هم دارید که از صرف ناهار و شام با شارژ جداگانه در رستوران هتل بهره مند شوید.

همچنین میهمانان می توانند روز خود را با صبحانه بوفه دلچسب شروع کنند و برای ناهار و شام نیز از منوی عالی رستوران از جمله سوپ، سالاد و گوشت کبابی و یا غذاهای ترکی، انواع آب میوه های تازه، نوشیدنی های گرم و تنقلات و... استفاده کنند و لذت ببرند.

تور آنکارا هتل گلد

قیمت تور آنکارا هتل گلد

قیمت تور آنکارا براساس قیمت بلیط هواپیما پروازهای ایرانی (قشم ایر،ایران ایر و ماهان و ...) به مقصد آنکارا و قیمت هتل رزرو شده در آنکارا متفاوت و متغییر است. علاوه بر این دو فاکتور مهم که تاثیر زیادی در قیمت تور آنکارا دارند، تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به آنکارا سفر می کنید هم می توانند قیمت تور آنکارا هتل گلد را دستخوش تغییراتی کند.

با این حال ما در مجموعه مسافرتی نامی گشت در پی آن هستیم تا با ارائه متنوع ترین تورهای آنکارا با قیمت های متفاوت شرایط را به گونه ای فراهم کنیم تا با توجه به بودجه ای که دارید بتوانید سفری لذت بخش و خاطره انگیزی را در این شهر ترکیه تجربه کنید.

بنابراین برای خرید تور آنکارا هتل گلد در هر ساعت از شبانه روز میتوانید به سایت نامی گشت مراجعه نمایید و از میان گزینه های متنوع در دسترس، بهترین تور مسافرتی آنکارا را رزرو یا خریداری کنید.

قیمت تور آنکارا هتل گلد

قیمت اتاق های هتل گلد آنکارا

در ابتدا مهم است بدانید که تمامی 49 اتاق این هتل دارای اینترنت و سیستم تهویه هوا عالی هستند. بخش نشیمن کوچکی هم رفاه حال شما تعبیه شده است که بتوانید به راحتی به کارهای روزمره تان برسید.

در ضمن سرویس حمام آن ها تنها دارای دوش هستند و یخچال کوچک هم از دیگر امکانات اتاق ها است که می توان به آن اشاره نمود.

اتاق های هتل گلد آنکارا همچنین سشوار، تلفن با شماره گیری مستقیم و امکانات اتو کردن لباس را هم دارند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

  • اتاق استاندارد: این اتاق ها 22 متر مربع فضا دارند که می توانند یک تخت دونفره و یا یک تخت تک ‌نفره داشته باشند.
  • اتاق تریپل: این اتاق ها تا سه نفر را در خود جای می دهد و ۲۲ متر هستند که تخت های آن ها بر اساس تعداد نفرات متفاوت است.
  • سوییت: 26 متر فضای این سوییت ها می باشد که آن ها ۱ تخت دونفره دارند.

قیمت اتاق های هتل گلد آنکارا

در ادامه برای اطلاع از قیمت تور آنکارا هتل گلد مهم است بدانید که با توجه به نرخ ارز و دیگر مسائل نمی توان قیمت واحدی را بیان کرد و این که پیشنهاد مجموعه نامی گشت این است که قبل از رزرو این هتل از قیمت اتاق های این مجموعه اقامتی 3 ستاره اطلاع داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید.

اما این موضوع را بدانید که ارائه قیمت اتاق های هتل کاملا تقریبی می باشد و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات ارزی در حال تغییرات می باشد به همین دلیل قیمت دقیق و درستی را نمی توان به شما ارائه کنیم، اما شما براحتی می توانید با مراجعه به سامانه رزرواسیون وبسایت نامی گشت از نرخ دقیق اتاق ها و سوئیت های این هتل مطلع شوید.

در نهایت هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد و اینکه هزینه رزرو اتاق در هتل گلد آنکارا با توجه به نوع اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است.

امکانات و خدمات هتل گلد آنکارا

در قسمت پذیرش هتل گلد آنکارا، کارمندان در تمام طول شبانه روز بصورت 24 ساعته کار می کنند و در آن جا با ورود به هتل میتوانید یک راهنما را نیز ببینید که برای دادن هر گونه اطلاعاتی به شما حاضر می باشد. مهمتر اینکه وای فای در تمام محوطه های هتل به طور رایگان در دسترس شماست و هتل پارکینگ رایگان نیز دارد که نیازی به رزرو از قبل هم نیست.

خدمات خشکشویی، اتوشویی و واکس کفش در هتل رایگان انجام می پذیرد و نیز همچنین آن هایی که سفرهای کاری دارند می توانند از امکاناتی مانند اتاق های جلسات و دستگاه فکس و کپی بدون پرداخت هزینه جداگانه بهره مند شوند و از دیگر امکانات هتل می توان به این موارد اشاره کرد:

  • سرویس حمل و نقل (مبلغ جداگانه)
  • ترانسفر فرودگاهی (مبلغ جداگانه)
  • آسانسور
  • روزنامه
  • نظافت اتاق
  • امکان اجاره ماشین

امکانات و خدمات هتل گلد آنکارا

ضمنا کارمندان هتل به زبان های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و ساعت ورود هتل 15:00 و ساعت خروج 11:00 می باشد. در ادامه از امکانات تفریحی هتل گلد آنکارا می توان به: باغ هتل بسیار مناسب گذراندن اوقات استراحت برای خودتان است که قدم زدن در آن جا را پیشنهاد می کنیم و همچنین این امکان را هم دارید که در تراس هتل بنشینید و از منظره کلی لذت ببرید.

برای کودکان هم یک زمین بازی تعبیه شده است. رستوران هتل غذاهای متفاوت و فوق العاده ای برای شما سرو می کند که در زمان اقامت تان می توانید از آن استفاده کنید.

آفر تور آنکارا هتل گلد

تور ارزان آنکارا یا آفر ویژه تور آنکارا هتل گلد گزینه های هیجان انگیزی هستند که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالشان هستند، اما این تورها دقیقا چگونه اند؟ و چه زمان هایی بیشتر به مسافران ارائه می شوند؟ خوب آفرهای تور تخصصی آنکارا در اصطلاح به تورهایی اطلاق شده که شامل تخفیف های ویژه از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف شهر آنکارا بشوند و ضمنا زمان هم تاثیر بسزایی در برگزاری این تورها دارد.

یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری تور مربوطه باقی نمانده باشد، اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر بگوییم به این صورت است که تور مسافرتی آنکارا درست در فصل های لو سیزن و کم گردشگر این شهر مثل فصول سرد سال، بیشتر برگزار و توسط آژانس ها به شما علاقه مندان پیشنهاد می شوند.

آفر تور آنکارا هتل گلد

تور آنکارا هتل گلد از تهران و شهرستان ها

در ابتدا مهم است بدانید که مبدا اکثر تورهای آنکارا از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر کشورمان در صورت درخواست مسافران امکان پذیر است.

خوشبختانه در خصوص تور آنکارا هتل گلد از تهران و شهرستان ها باید بگوییم که برگزاری این تور برای شما مسافران عزیز کاملا امکان پذیر است؛ تنها کافیست با مشاوران مجموعه نامی گشت جهت رزرو و خرید تور مورد نظر خود تماس حاصل نمایید.

همچنین با برنامه ریزی تور مسافرتی خود به مقصد آنکارا علاوه بر امکان انتخاب گزینه هایی همچون: بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و راهنمای فارسی زبان، می توانید سفر به شهرهای دیگر ترکیه را نیز در برنامه سفر خود قرار دهید. در نهایت برای جست و جوی هتل ها در وبسایت نامی گشت، به راحتی با وارد کردن مقصد آنکارا و مشخص کردن تعداد مسافران، تمامی هتل های آماده پذیرش در این شهر برای شما نمایش داده می شود.

همچنین در قسمت پروازها، با مشخص کردن مبدا حرکت و وارد کردن آنکارا به عنوان مقصد سفر، زمان سفر، تعداد مسافران، کلاس پرواز و نوع سفر، تمامی پروازهای در دسترس در بازه زمانی مشخص شده برای شما نمایش داده می شود.

منبع : تور آنکارا هتل گلد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه