loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 275
سه شنبه 8 تير 1400 زمان : 14:40

هتل آتلانتیس دبی (Hotel Atlantis The Palm Dubai) یک هتل لوکس و 5 ستاره در شهر دبی است است که در آب ‌های نیلگون خلیج فارس و در افق باشکوه دبی جای خوش کرده است.

این هتل لقب " نگین جزیره مشهور پالم دبی " را نیز به خود اختصاص داده است که بی شک این لقب برازنده این هتل می باشد. آتلانتیس پالم در واقع یکی از نمادهای دبی هم محسوب می شود. این اقامتگاه رویایی و زیبا نخستین هتلی است که در جزیره پالم دبی بنا شده و در سپتامبر سال 2008 میلادی بازگشایی شد.

ضمنا در سال 2017 تا 2019 میلادی مالکان هتل آتلانتیس با صرف هزینه 100 میلیون دلاری اقدام به بازسازی کامل این هتل نمودند. همچنین پارک آبی آکواونچر دبی در محوطه هتل آتلانتیس قرار گرفته است و افرادی که هتل آتلانتیس دبی را رزرو می کنند این امکانر ا دارند که به صورت رایگان از این پارک آبی استفاده کنند. در آخر شما می توانید از ترنسفر فرودگاهی و گشت با هلیکوپتر این هتل نیز بهره مند شوید.

تور دبی هتل آتلانتیس

قیمت تور دبی هتل آتلانتیس

لازم به ذکر است که مثل بیشتر سفرهای خارجی، هزینه های سفر به دبی نیز تا حدود زیادی به انتخاب های شما بستگی دارد، شما برای هتل های لوکس و ایرلاین های خارجی، طبیعتا باید هزینه بیشتری پرداخت کنید همچنین هر چه مدت اقامت تان بیشتر باشد، هزینه ها بالاتر می روند.

خوشبختانه فاصله ایران با دبی کوتاه است و خوبی همین موضوع باعث میشود که این سفر قاعدتا ارزان تر از بسیاری سفرهای دیگر به مقاصد خارجی باشد، اما به دلیل افزایش نرخ ارز و فاصله گرفتن درهم امارات با ریال ایران، سفر کردن با تور دبی و انجام تفریحات آن برایتان گران تمام خواهد شد.

در نهایت قیمت تور دبی هتل آتلانتیس به عوامل مختلفی اعم از: رزرو بهترین و مناسب ترین هتل های همراه با وعده های غذایی، بلیط رفت و برگشت هواپیما، نوع خدماتی که ارائه میشود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان و ارائه سیم کارت و بسیاری از موارد دیگر بستگی خواهد داشت.

قیمت تور دبی هتل آتلانتیس

قیمت اتاق های هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس 23 طبقه دارای 1548 اتاق و سوئیت مجلل و مجزا و بسیار شگفت انگیزی می باشد که در دو بال شرقی و غربی قرار گرفته ‌اند و به وسیله سوئیت Royal Bridge به یکدیگر متصل شده اند.

از امکانات مشترک اتاق ‌ها و سوئیت ‌های این هتل 5 ستاره و لوکس می ‌توانیم به مواردی اعم از: سیستم تهویه مطبوع، خدمات شبانه روزی، مینی بار ، دستگاه چای ساز و قهوه ساز، اینترنت وای فای، حمام مجزا، سشوار، اتو و... اشاره کنیم.

در ادامه به معرفی انواع مختلف اتاق ها و سوئیت های هتل می پردازیم:

  • اتاق کینگ پالم: به مساحت 47 متر مربع، برخورداری از چشم انداز منحصر به فرد افق دبی و جزیره نخل، مجهز به یک تختخواب دو نفره بزرگ، امکان پذیرایی از حداکثر سه نفر شامل دو بزرگسال و یک کودک
  • اتاق کوئین پالم: به مساحت 45 متر مربع، برخورداری از چشم انداز منحصر به فرد افق دبی و جزیره نخل، مجهز به دو تختخواب یک نفره، امکان پذیرایی از حداکثر سه نفر شامل دو بزرگسال و یک کودک
  • اتاق کینگ اوشن: به مساحت 47 متر مربع، برخورداری از چشم انداز خلیج فارس، مجهز به یک تختخواب بزرگ دو نفره، امکان پذیرایی از حداکثر سه نفر شامل دو بزرگسال و یک کودک
  • اتاق کوئین اوشن: به مساحت 45 متر مربع، برخورداری از چشم انداز خلیج فارس، مجهز به دو تختخواب یک نفره، امکان پذیرایی از حداکثر سه نفر شامل دو بزرگسال و یک کودک
  • سوئیت Executive: به مساحت 101 متر مربع، با چشم انداز خلیج فارس یا افق دبی، دارای یک آشپزخانه کوچک و فضای کار مجزا و حمام مجهز به وان، دارای یک تختخواب دو نفره بزرگ، امکان پذیرایی از حداکثر 5 نفر شامل دو بزرگسال، دو کودک زیر 16 سال و یک کودک زیر سه سال.

قیمت اتاق های هتل آتلانتیس

  • سوئیت کلاب تراس: به مساحت 94 متر مربع، برخورداری از چشم انداز خلیج فارس یا جزیره نخل، دارای تراس اختصاصی، اتاق غذاخوری مجزا و حمام مجهز به وان، دارای یک تختخواب بزرگ دو نفره یا دو تختخواب یک نفره بسته به انتخاب، امکان پذیرایی از حداکثر 5 نفر شامل دو بزرگسال، دو کودک زیر 16 سال و یک کودک زیر سه سال.
  • سوئیت کلاب رگال: به مساحت 164 متر مربع، برخورداری از چشم انداز جزیره نخل و خلیج فارس، دارای تراس اختصاصی و اتاق نشیمن مجزا و حمام مجهز به جکوزی، دارای یک تختخواب بزرگ دو نفره، امکان پذیرایی از حداکثر 5 نفر شامل دو بزرگسال، دو کودک زیر 16 سال و یک کودک زیر سه سال.
  • سوئیت گراند آتلانتیس: به مساحت 429 متر مربع، برخورداری از چشم اندازی وسیع از جزیره نخل و خلیج فارس، دارای 5 بالکن اختصاصی با چشم اندازهای گوناگون، دارای دو اتاق خواب و حمام مجهز به وان با دو فضای مجزا برای خانم‌ها و آقایان و چشم انداز خلیج فارس، مجهز به یک تختخواب بزرگ دو نفره و دو تختخواب یک نفره، امکان پذیرایی از حداکثر چهار نفر شامل 2 بزرگسال و دو کودک زیر 16 سال یا سه بزرگسال یا سه بزرگسال و یک کودک زیر 16 سال.
  • سوئیت پرزیدنتال: به مساحت 220 متر مربع، برخورداری از چشم انداز جزیره نخل و خلیج فارس، دارای اتاق نشیمن، غذاخوری و فضای کار مجزا، دارای حمام مجهز به جکوزی، دارای یک تختخواب بزرگ دو نفره و دو تختخواب یک نفره، امکان پذیرایی از حداکثر سه بزرگسال یا دو بزرگسال و یک کودک زیر 16 سال.
  • سوئیت زیر آب: به مساحت 165 متر مربع، دارای پنجره‌های سرتاسری ایمن و امکان برخورداری از چشم انداز منحصر به فرد و باور نکردنی زیر آب و بهره‌مندی از منظره آکواریوم همراه با 65 هزار گونه جانوران آبزی، حمام مجهز به جکوزی با چشم انداز زیر آب، آسانسور اختصاصی، مجهز به یک تختخواب بزرگ دو نفره و دو تختخواب یک نفره، امکان پذیرایی از حداکثر 4 نفر شامل دو بزرگسال و دو کودک زیر 16 سال یا تنها سه بزرگسال یا یه بزرگسال و یک کودک یزر 16 سال.
  • سوئیت رویال بریج: به مساحت 924 متر مربع، دارای سه اتاق خواب مجزا، دارای پنجره سقفی، فضای کتابخانه اختصاصی، اتاق بازی، اتاق غذاخوری 16 نفره، چیدمان لوکس عربی، برخورداری از چشم انداز 360 درجه افق دبی، جزیره نخل و خلیج فارس، دارای دو تختخواب بزرگ دو نفره و دو تختخواب یک نفره، امکان پذیرایی از 6 بزرگسال و سه کودک زیر 16 سال.

اتاق های هتل آتلانتیس دبی

در خصوص قیمت تور دبی هتل آتلانتیس باید بگوییم که اقامت در این هتل جذاب و پرطرفدار از شبی 111,804,000 ریال شروع می شود. اما پیشنهاد مجموعه نامی گشت این است که قبل از رزرو این هتل از قیمت انواع اتاق های این مجموعه اقامتی 5 ستاره لوکس اطلاع داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید.

اما این موضوع را بدانید که ارائه قیمت اتاق های هتل کاملا تقریبی می باشد و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات ارزی در حال تغییرات می باشد به همین دلیل قیمت دقیق و درستی را نمی توان به شما ارائه کنیم، اما شما براحتی می توانید با مراجعه به سامانه رزرواسیون وبسایت نامی گشت از نرخ دقیق هتل مطلع شوید.

در نهایت هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد و اینکه هزینه رزرو اتاق در هتل آتلانتیس با توجه به نوع اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است.

خدمات اتاق های هتل آتلانتیس

امکانات و خدمات هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس د پالم دبی با بهره‌ مندی از کادری مجرب و باتجربه و مهمتر مسلط به چندین زبان زنده دنیا در تلاش است تا خاطراتی به یادماندنی و لذت توصیف ناپذیری را برای مسافران خود ایجاد کند. این هتل در تمام قسمت های خود از جمله اتاق ‌ها، رستوران ‌ها، لابی و سایر فضاهای عمومی از اینترنت وای فای رایگان برخوردار است.

به علاوه اینکه با در اختیار گذاشتن امکاناتی همچون سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، صرافی و ایستگاه کامپیوتر توانسته لحظات آرامش بخشی را برای شما مسافران ایجاد کند.

در ادامه ارائه خدماتی همچون: پذیرش شبانه روزی مسافران، در اختیار قرار دادن راهنما و ارائه خدمات تور شهری به گردشگران تور دبی این امکان را می دهد تا با خیالی راحت این هتل لوکس را برای اقامت خود انتخاب نمایند.

امکانات و خدمات هتل آتلانتیس دبی

ضمنا هتل آتلانتیس پالم دبی از فضاهای اختصاصی ویژه نگهداری و مراقبت از کودکان برخوردار است. مرکز تجاری، زمین گلف و زمین تنیس اختصاصی، استخر روباز، آرایشگاه، سالن بدنسازی، پارک آبی، آکواریوم، استخر دلفین‌ ها، کلوپ شبانه و اسپا از دیگر امکانات و خدمات این هتل رویایی است .

که این هتل در اختیار میهمانان خود قرار می ‌دهد و نیز ناگفته نماند که این اقامتگاه بی نظیر و مجلل دارای 23 رستوران مختلف است که رد ادامه آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

از دیگر امکانات تفریحی این هتل مجهز می ‌توان به استخر ویژه کودکان و نوجوانان، کلاس یوگا، استخر آبگرم، سونا، تنیس روی میز و غواصی اشاره نمود و در آخر لازم است بدانید که برخی از اتاق‌ های هتل آتلانتیس پالم دبی مجهز به آشپزخانه هم هستند.

امکانات استخر هتل آتلانتیس دبی

  • رستوران ‌های هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل آتلانتیس در مجموع دارای 23 رستوران و کافه بار متنوع با فضاهای کاملا متفاوت و شگفت انگیز می باشد. رستوران ‌های هتل آتلانتیس د پالم زیر نظر مجرب ‌ترین کادر متخصص و بهترین سرآشپزهای دنیا اداره می ‌شوند و در فضایی حیرت انگیز، همراه با موزیک زنده و با تم ‌های مختلف از شما میهمانان خود پذیرایی می ‌کنند.

خوب اسامی تعدادی از این رستوران ‌ها به همراه نوع غذای ارائه شده در آن ‌ها عبارتند از:

  • Ossiano: انواع غذاهای مدیترانه‌ای
  • Nobu: انواع غذاهای ژاپنی
  • Hakkasan: غذاها و کوکتل‌های بین المللی
  • Gordon Ramsay: انواع غذاهای مدرن انگلیسی
  • WHITE Beach: انواع غذاهای مدیترانه‌ای
  • Ronda Locatelli: انواع غذاهای ایتالیایی و گیاهی
  • Steak House Seafire: انواع استیک آمریکایی و غذاهای لوکس دریایی
  • Ayamna: بهترین غذاهای لبنانی
  • Wavehouse: انواع غذاهای بین المللی
  • Kaleidoscope: انواع غذاهای بین المللی
  • Saffron: انواع غذاهای بین المللی
  • Heston Blumenthal: انواع غذاهای سنتی انگلیسی
  • Jaleo: انواع غذاهای اسپانیایی
  • Ariana’s Persian Kitchen: انواع شربت‌ ها، نوشیدنی ‌ها و کباب ‌های ایرانی
  • Estiatorio Milos: انواع غذاهای یونانی
  • Gregoire Berger: انواع غذاهای دریایی

رستوران ‌های هتل آتلانتیس پالم دبی

آفر تور دبی هتل آتلانتیس

تور ارزان دبی یا آفر ویژه تور دبی هتل آتلانتیس گزینه هایی هستند که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالشان هستند، اما این تورها دقیقا چگونه اند؟ و چه زمان هایی بیشتر به مسافران و علاقه مندان ارائه می شوند؟ خوب مهمه بدانید که آفرهای تور تخصصی دبی در اصطلاح به تورهایی اطلاق میشود که شامل تخفیف های ویژه و شگفت انگیزی از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف شهر دبی ارائه شوند و در ضمن زمان هم تاثیر بسزایی در برگزاری این تورهای آف خورده یا دقیقه 90 دبی دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری این تورهای تخفیف خورده باقی نمانده باشد.

اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر توضیح دهیم به این صورته که تور دبی هتل آتلانتیس درست در فصل های لو سیزن و کم گردشگر دبی یعنی در فصول گرم سال، بیشتر برگزار و توسط آژانس ها به شما مسافران پیشنهاد می شوند؛ بنابراین در این بازه زمانی ها به دنبالشان بگردید.

آفر تور دبی هتل آتلانتیس

تور دبی هتل آتلانتیس از تهران و شهرستان ها

در ابتدا مهم است بدانید که مبدا اکثر تورهای دبی از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر کشورمان در صورت درخواست مسافران امکان پذیر است.

خوشبختانه در خصوص تور دبی هتل آتلانتیس از تهران و شهرستان ها باید بگوییم که برگزاری این تور برای شما کاملا امکان پذیر خواهد بود پس نگران این موضوعات نباشید؛ تنها کافیست با مشاوران مجموعه نامی گشت جهت رزرو و خرید تور مورد نظر خود تماس حاصل نمایید تا شما را در جهت رزرو یا خرید تور مورد نظر راهنمایی کنند.

همچنین با برنامه ریزی تور مسافرتی خود به دبی علاوه بر امکان انتخاب گزینه هایی همچون: بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و راهنمای فارسی زبان، می توانید سفر به شهرهای دیگر امارات را نیز در برنامه سفر خود قرار دهید. در نهایت برای جست و جوی هتل ها در وبسایت نامی گشت، به راحتی با وارد کردن مقصد دبی و مشخص کردن تعداد مسافران، تمامی هتل های آماده پذیرش در این شهر برای شما نمایش داده می شود.

همچنین در قسمت پروازها، با مشخص کردن مبدا حرکت و وارد کردن دبی به عنوان مقصد سفر، زمان سفر، تعداد مسافران، کلاس پرواز و نوع سفر، تمامی پرواز های در دسترس در بازه زمانی مشخص شده برای شما نمایش داده می شود.

منبع : تور دبی هتل آتلانتیس

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه