loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 257
سه شنبه 11 خرداد 1400 زمان : 18:45

سفر با تورهای خارجی برای گشت و گذار و دیدن دنیای خارج از مرزها بسیار هیجان انگیز و بی نظیر است و خرید و یا رزرو این پکیج‌ ها به همه افرادی که علاقه مند به سفرهای خارجی و به یادماندنی هستند پیشنهاد میشود و شما مسافران اگر تمایل دارید از تورهای خارجی استفاده کنید.

کافیست که پاسپورت خود چک کنید که اعتبار داشته باشد و بعد از آن از آژانس نامی گشت تماس بگیرند و به راحتی تمام هماهنگی ‌های لازم را برای سفر خارجی خود را به ما بسپارید.

توجه داشته باشید تورهای خارجی عموما برای گردشگران محدودیت مسافرتی ندارند و اینکه این نوع تورها به اهداف گوناگونی همچون سفرهای توریستی، کاری، مذهبی، سیاسی و... انجام می گردد؛ شما در تمامی فصول می توانید راهی مقصد مورد نظرتان شوید چرا که تورهای خارجی در تمامی ایام سال برگزار می شود، همچنین مهمه بدونید که این تورها در برخی از زمان ها مثل تعطیلات عید نوروز و تعطیلات تابستانی طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است.

نامی گشت برای تورهای خارجی خدماتی همچون: اخذ ویزا، اخذ بلیط، رزرو هتل، برنامه سفر، ترنسفر از هتل به فرودگاه و بلعکس، راهنمای تور، بیمه مسافرتی، گشت های رایگان، سایر خدمات و امکانات ویژه و... که در زمان عقد قرارداد با شما در میان می گذارند و مطابق سلیقه شما در پکیج مسافرتی تان ارائه می کنند.

در آخر توجه داشته باشید که وقتی قصد سفر به خارج از کشور برای اولین بار را دارید، باید قبل از هر چیزی توجه داشته باشید که برای اخذ ویزا به چه مدارکی نیاز خواهید داشت و اینکه آیا امکان دریافت ویزا را دارید یا خیر؟ ایرانیان برای سفر به بعضی از مقاصد خارجی نیاز به ویزا ندارند و بعضی دیگر نیز ویزای بدو ورود صادر می شود و در آخر برای برنامه ریزی زمان سفر باید بدانید که مدت زمان صدور ویزا چقدر می باشد.

قیمت تور خارجی

در سال های اخیر تنوع بالای هتل ها و پرواز ها خوشبختانه به شما امکان انتخاب و رزرو تور را در طیف گسترده ای از تورهای مسافرتی را می دهد تا شما بتوانید به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن هتل ها، پرواز ها، قیمت تور، موقعیت هتل و ... را با هم مقایسه کنید و بهترین انتخاب را به خود هدیه دهید.

لازم به ذکر است که معمولا سفر با تور خارجی نسبت به سفر انفرادی ارزان تر برایتان تمام می شود و تاثیر زیادی در قیمت تور خارجی شما خواهد داشت، اما اگر قصد دارید در مورد نحوه محاسبه هزینه تور و عوامل موثر بر قیمت تور بیشتر بدانید، باید گفت که هزینه تور مسافرتی با توجه به سطح کیفیت پکیج انتخابی شما تعیین می شود.

قیمت تور خارجی

به عنوان مثال اگر قرار باشد ترانسفر از فرودگاه داشته باشید؛ قطعا قیمت تور بیشتر از زمانی خواهد بود تا اینکه برای جابجایی مسافران از قطار یا اتوبوس استفاده شود و یا محل اقامت و نوع هتل و رده 4،3 یا 5 ستاره بودن آن نیز تاثیر مهمی بر قیمت تور شما دارد.

قاعدتا اقامت در هتل های لوکس هزینه بیشتری نسبت به اقامت در میهمان خانه ها و هاستل ها برایتان دارد و نیز نوع انتخاب ایرلاین که داخلی یا خارجی باشد و همچنین کیفیت غذا، خدمات ارائه شده برای بازدید از جاذبه های گردشگری و... نیز از دیگر عوامل موثر بر نحوه محاسبه هزینه تور و قیمت تور هستند.

معرفی تور های ارزان و لحظه آخری خارجی

این نوع تورها به تورهایی گفته می شود که حداقل زمان ممکن تا شروع تور باقیمانده است و تور با قیمت بسیار پایین تری به مسافران ارائه می شود که در اصطلاح تورهای لحظه آخری و ارزان قیمت نامبرده میشوند.

شاید برایتان پیش آمده باشد که برایتان پیامی آمده باشد با این محتوا که تور مشهد با 50 درصد تخفیف، پرواز 8 ساعت دیگر و از این قبیل، خوشبختانه این نوع تورها برای مقاصد خارجی هم پیش می آید البته مقاصد خارجی که نیاز به اخذ ویزا نباشد.

تعریف دقیق تری از تورهای ارزان این است که آژانس مسافرتی برای ارائه پکیج توری، هزینه ای جهت رزرو هواپیما، رزرو هتل و ... پرداخت کرده است که ظرفیت هواپیما و هتل بطور مثال 100 نفر است که تنها 2 روز مانده تا تور شروع شود.

آژانس مشاهده می کند همچنان 15 نفر از ظرفیت هواپیما خالی مانده لذا با ارائه این تخفیف های هیجان انگیز بر روی پکیج تور مورد نظر، ظرفیت خود را تکمیل می کند.

تور خارجی لحظه آخری

تورهای لوکس خارجی

امروزه برای رفاه حال گردشگران تورهای متفاوتی به اقصی نقاط دنیا ارائه می شود که یکی از این تورها تورهای لوکس خارجی است. تور لوکس، توری غیر معمولی است که با تورهای نرمال تفاوت های چشمگیری دارد. تور لوکس در اصل توری با تشریفات ویژه است که برای مسافرانی که قصد سفر ماه عسل دارند بسیار مناسب است.

تور لاکچری در واقع لوکس ترین، گران ترین، کمیاب ترین و باکیفیت ترین تورها را شامل می شود که همه دوست دارند حداقل برای یکبار هم که شده آن را تجربه کنند. تجربه تفریحات لاکچری و لوکس در کشورهای مختلف می تواند هیجان خاصی داشته باشد.

لازم به ذکر است که برخی از مسافران تنها به فکر برنامه ریزی برای سفر هستند اما توریست های با تجربه قبل از برنامه ریزی برای سفر به نکات مهم تری از قبیل قدمت آژانس مسافرتی، نوع پرواز، هتل، تعداد شب های اقامت در هتل، تعداد وعده غذایی و مسائل مهم دیگر نیز توجه می کنند.

در خصوص تور لوکس خارجی باید گفت که این تورها امکانات و خدمات ویژه ای را خواهند داشت برای مثال شما با رزرو تور لوکس خارجی خدماتی اعم از: ارائه وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام، اقامت در هتل های لوکس و مدرن، ترانسفر اختصاصی از ابتدای سفر با ماشین های لوکس، بیمه مسافرتی، گشت های شهری با راهنمای فارسی زبان در مقصد را شامل می شود.

همچنین گشت با کشتی کروز و یا گشت با هلیکوپتر برخی از خدماتی است که تورهای لاکچری به شما ارائه می دهند.

آفر تور خارجی

در سال های اخیر واژه آفر تور مسافرتی در بین مسافران و گردشگران بسیار رونق پیدا کرده و دلیل این اتفاق این است که آژانس های هواپیمایی که برگزار کننده تور مسافرتی به مقاصد مختلف داخلی و خارجی هستند.

به میزان معین و تعریف شده ای بلیط هواپیما و هتل را رزرو یا خریداری کرده اند، اما به دلایلی تا زمان نزدیک به پرواز فروش نرفته اند، بنابراین تصمیم می گیرند که قیمت تور را تا حد بسیاری پایین می آورند تا مقدار باقی مانده نیز فروش برود و بدین صورت آفر تور خارجی به مشتریان عرضه می شود. ضمنا آفر تور خارجی مخصوص مقاصدی است که نیاز به دریافت ویزا ندارند.

هزینه های سفر در تور های خارجی چقدر است؟

به هرکجای این دنیا که سفر کنید، قاعدتا هزینه ‌هایی را پیش ‌رو خواهید داشت که شامل هزینه حمل ‌و نقل، هتل و اقامتگاه، خورد و خوراک و تفریحات و سرگرمی ‌ها و... می ‌باشد. هزینه های سفر در تور خارجی با توجه به مقصد مورد نظر و نوع سفر شما کاملا متفاوت است. شاید هم دوست داشته باشید سفر کم ‌هزینه ‌تری را تجربه کنید.

در این صورت پیشنهاد می کنیم هتل‌ های ارزان ‌تری را برای اقامت انتخاب کنید و در رستوران‌ های متوسط غذا بخورید. در این صورت هزینه سفر شما با فردی که در هتل ‌های لوکس و مجلل اقامت دارد و در رستوران ‌های گران قیمت غذا میخورد، متفاوت خواهد بود. در حقیقت این خود شما هستید که تصمیم میگیرید که برای سفر خود چه مقدار هزینه کنید و چقدر پول همراه داشته باشید.

هزینه های سفر به خارج از کشور

انواع تورهای خارجی

افراد به دلایل مختلف و گوناگونی در تمامی ایام سال به اقصی نقاط جهان سفر می ‌کنند. همین دلایل و اهداف گوناگون هم هستند که انواع مختلف تور های خارجی گردشگری را به وجود آورده ‌اند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

  • تور های گردشگری ورزشی که برای شرکت در رویدادهای ورزشی یا بازدید از آن‌ ها شکل میگیرد.
  • تور های گردشگری تجاری برای شرکت در کنفرانس ‌ها و سایر مسائل مربوط به کار است.
  • تور های مسافرتی درمانی برای استفاده از خدمات پزشکی در کشورهای دیگر و سایر موارد.
  • تورهای مسافرتی کاری که افراد برای شرکت در کنفرانس‌ ها، ملاقات با نمایندگان شرکت‌ های مختلف، سفرهایی به منظور بازاریابی و معرفی محصولات و... در آن شرکت می کنند.
  • تورهای گردشگری و تفریحی که بخش اعظمی از سفرها را در کل دنیا تشکیل می ‌دهند. این سفرها ممکن است دلایل مختلفی باز داشته باشند. مثلا لذت بردن از طبیعت و بازدید از اقلیم‌ های ناشناخته، دیدن جاذبه ‌های طبیعی و بکر که بسیاری از آنها برای ما تازگی دارند، تجربه‌ آب ‌و هوا و شرایط جغرافیایی متفاوت که شاید در محل زندگی ما امکان ‌پذیر نباشد و... که در این فیلد قرار میگیرند.
  • تورهای گردشگری فرهنگی که بسیاری از سفرها دلایل فرهنگی برای مسافران دارند مثل بازدید از موزه ‌ها و آثار تاریخی، شرکت در کنسرت و تئاتر یا رویداد فرهنگی خاص و... .
  • تورهای زیارتی که امروزه بخش عمده‌ ای از سفرهای ما را نیز تشکیل می‌ دهند، به خصوص در جوامع مذهبی ‌تر مثل ایران. همچنین شرکت در گردهمایی ‌های بزرگ مذهبی مانند حج یا بازدید از زیارتگاه ‌های مختلف، در دسته‌ سفرهای زیارتی قرار می ‌گیرند.

معرفی پروازهای خارجی

این روزها هواپیماها و مسافرت ‌های هوایی به یکی از بخش ‌های اصلی هر سفر به ویژه سفرهای خارجی تبدیل شده است، به همین علت ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی گوناگون و متنوعی در سراسر دنیا به وجود آمده ‌اند تا با ارائه خدمات در این حوزه بتوانند خدمات مورنیاز مسافران را در سبد سفری آنها ارائه کنند.

در این بخش از سعی داریم به معرفی ایرلاین‌های داخلی و خارجی فعال در سفرهای خارجی که از ایران پرواز دارند، بپردازیم تا شما را با نام این شرکت‌ ها آشنا سازیم.

از میان ایرلاین های داخلی در حوزه سفرهای خارجی می توان به : هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی ماهان، هواپیمایی آسمان، هواپیمایی قشم ایر، هواپیمایی معراج، آتا، ایران، ایر تور اشاره کنیم.

اما در خصوص ایرلاین های خارجی که از ایران به مقاصد پرطرفدار خارجی پرواز دارند می توان به: هواپیمایی ترکیش، هواپیمایی قطر ایرویز، هواپیمایی امارات، هواپیمایی لوفتهانزا، فلای دبی، پگاسوس، عمان و... اشاره کنیم.

پروازهای خارجی

چه ارزی برای سفر به خارج از کشور باید همراه داشته باشیم؟

همراه داشتن نوع ارز و یا پیدا کردن صرافی در کشور مقصد همیشه از مهمترین مسائل قبل از سفر برای مسافران می باشد بدین جهت در این بخش به این مسائل می پردازیم. موضوع بعدی در سفر با تور های خارجی که حائز اهمیت است اطلاع از واحد پول کشور مقصد است.

چرا که شما می بایستی علاوه بر دلار، مقداری از پول رایج در کشور مقصد را برای هزینه‌ های جانبی اعم از پرداخت کرایه تاکسی، خرید های کوچک و … همراهتان داشته باشید.

علاوه بر این اگر قصد دارید تبدیل ارز را در مقرون ‌به‌ صرفه‌ ترین حالت ممکن انجام دهید بهتر است که قبل از سفر با انواع مراکز Exchange در آن کشور آشنا شوید.

ارز

موضوع اصلی همراه بردن ارز می باشد که همان ‌طور که می ‌دانید واحد پولی در کشورهای مختلف متفاوت است؛ اما دلار و یورو ارزهای معتبر و قابل قبول در تمام دنیا بشمار می روند و مهمتر از همه، شما مسافران به راحتی و با کمترین ضرر میتوانید ارزهایتان را به واحد پولی مورد نظر آن کشور تبدیل نمایید. از این رو بهتر است قبل از سفر بسته به مقصد، به ‌اندازه کافی دلار یا یورو خریداری کنید.

بیمه مسافرتی برای تورهای خارجی

در هنگام برنامه ریزی برای سفر کمتر کسی پیدا می شود که به فکر اتفاق های ناخوشایند بیفتد و بعضا مسافرانی هستند که خرید بیمه مسافرتی را هزینه ای بیهوده می دانند، اما با اندکی دوراندیشی می توانید در مقابل تمام مشکلات و از مسائل احتمالی بیمه شوید و با خیال راحتی سفر کنید.

در صورت نداشتن بیمه مسافرتی در سفر، شما مجبور می شوید که هزینه های یک درمان جزئی یا یک جراحی کوچک را جبران کنید که این امر میتواند هزینه های گزافی را برای شما متحمل شود. از این رو آژانس نامی گشت برای رفاه حال مسافرین و رضایت خاطر شما در همه تورها، به صورت رایگان تحت پوشش بیمه مسافرتی قرار داده است.

لازم به ذکر است که همراه داشتن بیمه مسافرتی برای برخی کشورها مثل حوزه شنگن اجباری و در برخی سفرها می تواند انتخابی باشد، بنابراین پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه ریسک همراه نداشتن بیمه در سفر را نپذیرید و در آخر پوشش های بیمه مسافرتی به گونه ای ارائه می شود که تقریبا برای تمامی مشکلات احتمالی در طول سفر راهکاری عالی دارد.

انواع خدمات هتل در تورهای خارجی

معمولا علاوه بر ارائه اتاق از سوی هتل ها، سرویس ‌ها و خدمات دیگری نیز در اختیار میهمانان قرار داده می ‌شود تا بتوانند نهایت لذت را در محل اقامتشان تجربه کنند. در زمان انتخاب اتاق، بسته به نوع سرویس انتخابی، نوع خدمات ارائه شده هم متفاوت خواهد بود. بنابراین برای انتخاب بهتر و دقیق ‌تر لازم است با برخی خدمات هتل ها در تور های خارجی آشنا شوید.

  • خدمات O.R

این اصطلاح کوتاه شده عبارت Only Room و به معنای پرداخت بهای اتاق، بدون استفاده از سرویس ‌های همراه می باشد. اگر تمایلی به صرف صبحانه یا هر وعده‌ غذایی دیگری را در هتل ندارید، سرویس OR گزینه مناسبی برای شماست؛ این سرویس در تورهای عرضه شده از طرف آژانس مسافرتی کمتر پیدا میشود.

  • خدمات B.B

زمانی که این سرویس را انتخاب می‌ کنید، هتل مورد نظر علاوه بر اتاق، سرویس صبحانه را هم به شما ارائه می کند. این اصطلاح مخفف عبارت Bed & Breakfast میباشد که با انتخاب این سرویس تا حد قابل توجهی در هزینه‌ های اقامت، صرفه ‌جویی شده و بخش قابل توجهی از تورها از مبدا ایران، با سرویس B.B ارائه می ‌شوند و طرفداران زیادی دارد.

  • خدمات H.B

سرویس H.B یا همان Half Board شامل اتاق، یک وعده صبحانه و یک وعده ناهار یا شام میباشد. دقت داشته باشید که انتخاب وعده ناهار یا شام به نوع هتل و نیز زمان ‌بندی حضور شما در هتل نیز بستگی دارد. این نوع سرویس در برخی مسیرها، مثل تور دبی که وعده شام را در بردارد بیشتر ارائه می ‌شود.

  • خدمات F.B

سرویس Full board هتل انتخابی شما کاربر عزیز را به همراه تمامی وعده‌های غذایی عرضه میکند. در حقیقت 3 وعده‌ اصلی یعنی وعده ‌های صبحانه، ناهار و شام در اختیار میهمانان هتل خواهد بود؛ این سرویس بیشتر در تور داخلی و همچنین برخی مسیرهای تور ترکیه ارائه می شود.

  • خدمات ALL

این سرویس در اصل مزیت بیشتری نسبت به سرویس F.B دارد. اگر این سرویس را در هتل سفارش دهید، علاوه بر صرف تمامی وعده‌ های اصلی، از میان وعده ‌های جذاب و منوی نوشیدنی‌ های هتل هم به صورت رایگان می توانید بهره ببرید، البته که این تنها بخشی از مزایای سرویس All Inclusive است.

هتل ‌های مجهزتر و مشهورتر امکان استفاده از ورزش ‌های آبی و ماساژهای مخصوص را به طور رایگان به مسافران ارائه می کنند.

این سرویس در شهرهای ساحلی ترکیه اعم از آنتالیا، کوش آداسی، بدروم و مارماریس بیشتر ارائه میشود ولی همچنان پیشنهاد ما آن است که گزینه‌ بهتری که در پایین توضیح داده می ‌شود، انتخاب شما باشد.

  • خدمات UALL

این سرویس مختص هتل ‌های واقع در شهرهای ساحلی در سراسر جهان است. سرویس UALL به صورت 24 ساعته در خدمت میهمانان هستند. چرا که معمولا در شهرهای ساحلی، در تمامی ساعات شبانه روز نیاز به ارائه خدمات رفاهی کاملا لمس میشود.

از این جهت مسافرانی که عازم شهرهای ساحلی هستند، این امکان را دارند با انتخاب سرویس UALL از سرویس اتاق، تمامی وعده‌ ها، میان وعده ‌ها و نوشیدنی ‌های مخصوص هتل در هر ساعتی که مایل باشند، استفاده کنند.

همچنین سرویس Ultra All Inclusive برای مسافران هیچ محدودیتی نخواهد داشت، بنابراین طبیعی است هزینه بالاتری نسبت به سایر سرویس‌ ها برای شما در بر داشته باشد.

از دیگر مزیت ‌های این سرویس، خدمات ویژه ماساژ بوده که برای افراد متقاضی در نظر گرفته شده و نیز سرویس UALL در بسیاری از هتل‌ ها با نام Maximum All Inclusive شناخته میشود در حالی که خدمات هر دو یکسان است.

محدودیت های کرونا در سفرهای خارجی

مدتی است که تعدادی از کشورهای همسایه و برخی از ایرلاین ‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا در پذیرش و جابجایی مسافران ایرانی محدودیت ‌ها و ممنوعیت هایی را ایجاد کرده ‌اند. منظور از این محدودیت ها این است که شما مسافرین عزیز چه در سفرهای داخلی و چه خارجی محدودیت تردد با وسایل عمومی مثل هواپیما ، شرکت های ریلی و... را دارید.

این مقررات و محدودیت ها غالبا به تور‌های خارجی مربوط می‌ شود و سفر‌های خارجی مسافران ایرانی‌ متاثر از پروتکل ‌های کشور مقصد می باشد. اگر مقصدی مرز‌های خود را به روی شهروندان ایرانی باز کرده و برایشان ویزا صادر میکند، منعی برای خروج از کشور و اجرای تور خارجی وجود ندارد، مشروط بر این که مسافران و تور‌ها می بایستی پروتکل ‌های کشور مقصد را کاملا رعایت کنند و در برگشت نیز پروتکل ‌های بهداشتی ایران رعایت شود تا در ادامه مشکلی بوجود نیاید.

در حال حاضر تنها پروازهای بین ایران و ترکیه تا اطلاع ثانوی برقرار است. برای ورود به کشور ترکیه نیز مسافران و خدمه‌ شرکت هواپیمایی مشمول آزمایش غربالگری کرونا نیز هستند.

راهنمای رزرو تور خارجی

برخی از تورهای خارجی همواره محبوبیت خاصی نزد ایرانیان دارند و در الویت برای سفر قرار گرفته اند. تور استانبول، تور دبی، تور گرجستان، تور ارمنستان، تور تایلند، تور مالزی و تور اروپا از این قبیل موارد بشمار می روند و خوشبختانه با پیشرفت و سهل و آسان شدن امور، دیگر جای نگرانی برای سفر کردن وجود ندارد، چرا که با انتخاب یک آژانس مسافرتی و تهیه تور ارزان قیمت خارجی مورد نظر خود سفری راحت و دلنشین را تجربه نمایید.

آژانس نامی گشت سالهاست به عنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای خارجی در کل دنیا فعالیت می کند و خوشبختانه توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت ترین پکیج های مسافرتی خارجی به اقصی نقاط جهان را به گردشگران و علاقه مندان ارائه دهد و در ادامه اگر شما مسافر تور خارجی نامی گشت هستید.

جهت رزرو تور مورد نظر خود می بایستی که در صفحه اصلی سایت زمان سفر و تعداد مسافران را وارد نمایید تا به مراحل بعدی یعنی انتخاب هتل و خدمات پیشنهادی بروید و در نهایت پس از چند ثانیه با بهترین پیشنهادهای آنلاین نامی گشت روبرو شوید.


از مزیت های مجموعه نامی گشت نسبت به سایر آژانس ها می توان به این موضوع اشاره کرد که چنانچه بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصد ترکیه بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود گرفتید.

تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود و درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت. در آخر نامی گشت سفری لذت بخش و به یادماندنی را برای شما آرزومند است.

منبع : تور خارجی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه