loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 146
سه شنبه 16 شهريور 1400 زمان : 12:43

تور دبی نمایشگاه جیتکس

نمایشگاه جیتکس دبی (فناوری دبی) در اصل شناخته شده ترین و معروفترین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سراسر خاورمیانه، آفریقا و جنوب آسیا بشمار می رود که سر و صدای زیادی هم به پا کرده است.

این رویداد هر سال، بزرگترین تولید کنندگان فن آوری جهان و منطقه و بیشترین تعداد مدیران ارشد کمپانی های مختلف و متخصصان این صنعت را دور هم جمع می کند. همچنین نمایشگاه هفته فناوری دبی، اقدام به شناسایی جدیدترین و بروزترین تحولات جهانی در صنعت فن آوری اطلاعات و ارائه آنها در بخش رویدادهای نو و جدید و یا برنامه های کنفرانس خواهد کرد.

در اصل تور دبی نمایشگاه جیتکس فرصتی برای توسعه کسب و کار، شناسایی و ملاقات نزدیک با تامین کنندگان، خرید و سفارش و مهمتر اخذ نمایندگی محصولات و همچنین پیدا کردن فرصت های جدید و هیجان انگیز کسب و کار در دنیا می باشد.

قابل توجه شما علاقه مندان این رویداد جذاب و بی نظیر درست همزمان با نمایشگاه اینفوکام دبی و در یک مکان برگزار می گردد و نیز نمایشگاه جیتکس دبی (فناوری دبی) از 25 الی 29 مهر 1400 در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می شود.

تور دبی نمایشگاه جیتکس

درباره نمایشگاه جیتکس دبی

جیتکس یک نمایشگاه با بستر صنعتی می باشد که در آن برندهای مشهور و شناخته شده دنیا در تکنولوژی و بیزینس های مختلف همدیگر را ملاقات خواهند کرد تا پیشرفت های روز دنیا را به نمایش عموم بگذارند و دنیا را یک قدم به سمت جلو و پیشرفت های بزرگ ببرند! در این میان 100،000 بازدید کننده از 140 کشور مختلف در این نمایشگاه حاضر خواهند شد .

خیلی از افراد آینده کاریشان را در همین نمایشگاه جیتکس دبی 2020 رقم میزنند و بزرگترین مزیت این نمایشگاه برایشان این است که ارتباطات کاری خود را با بهترین کارآفرینان دنیا می سازند که همین موضوع باعث پیشرفتشان می شود. جالب است بدانید که خیلی از افراد ایده های جدید و بکر کاری شان در آینده را از همین نمایشگاه می گیرند و یک موفقیت بزرگ و قابل توجهی را با شرکت در نمایشگاه جیتکس دبی 2019 برای خود رقم خواهند زد.

بعضی از علاقه مندان این حوزه هم با آشنایی و برقراری ارتباط موثر با برترین برندهای روز دنیا، مجوز نمایندگی را از آن ها دریافت می کنند و اینگونه اولین گام را برای رشد بیزینس شان در نمایشگاه جیتکس دبی 2020 برمیدارند. شما علاقه مندان متنوع ترین تورهای نمایشگاه جیتکس دبی 2020 را می توانید از مجموعه مسافرتی نامی گشت در بالای همین صفحه تهیه نمایید.

درباره نمایشگاه جیتکس دبی

در این نمایشگاه بزرگ و پرطرفدار که به مدت 5 روز برگزار می شود شما شاهد بروزترین و پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا خواهید بود. این نمایشگاه توسط مرکز تجارت جهانی دبی برنامه ریزی و میزبانی می شود و امسال هم مثل هر سال هر برند مشهور جهانی و هر استارت آپی که سر و کارش با صنعت تکنولوژی می باشد به استقبال این رویداد هیجان انگیز می آید.

در ضمن قرار است که در نمایشگاه جیتکس دبی 2020 یک کنفرانس بی نظیر و هیجان انگیز هم برگزار شود و در آن در مورد بهترین پیشرفت های جهان صحبت خواهد شد. جالب است که بدانید قرار است که در نمایشگاه جیتکس دبی 250 تا از بهترین متفکران حوزه فناوری و تکنولوژی به روی استیج بروند و مطمئنا شرکت در چنین کنفرانسی می تواند سکوی پرتاب بزرگ خیلی از شما عزیزان در حوزه کسب و کارتان باشد.

توجه داشته باشید که تمرکز نمایشگاه جیتکس دبی امسال بر روی موضوعاتی همچون شهرهای هوشمند، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، اینترنت اشیا و تولیدات هوشمند و... است و اگر شما به هر کدام از این موضوعات علاقه مند باشید، این امکان در اختیار شماست تا جذاب ترین رویداد سال در دبی را نظاره گر باشید! به هر حال اگر قصد دارید که جزو اولین نفراتی باشید که از پیشرفت های روز دنیا در سال 2020 میلادی مطلع شوید، شرکت در نمایشگاه جیتکس دبی برایتان بسیار جذاب خواهد بود.

نمایشگاه جیتکس دبی

سرمایه گذاران و استارتاپ های بزرگ جهانی در جیتکس

یکی دیگر از مواردی که می توانیم نمایشگاه جیتکس را یک اتفاق بسیار شگفت انگیز و بی نظیر تلقی کنیم، حضور استارتاپ ها و سرمایه گذاران بزرگ جهانی است.

بالغ بر 200 سرمایه گذار شناخته شده و مشهور در حوزه فناوری تاکنون در جیتکس حضور داشته اند. از جمله استارتاپ های بزرگ می توان به EBAN از بلژیک، MODUS از ایالات متحده، 500 Startups از مصر و MENA Tech Fund از انگلستان و... اشاره کرد.

همچنین علاوه بر استارتاپ های گفته شده، بیش از 40 شرکت اسرائیلی در زمینه فناوری های بزرگ، استارتاپ ها، امنیت سایبری و مخابرات در جیتکس در این رویداد شرکت می کنند.

اگر قرار باشد یکی از قدرتمند ترین و مشهورترین مراکز فناوری و ارائه آن در خاورمیانه را معرفی کنیم، نمایشگاه جیتکس دبی بهترین گزینه بشمار می رود.

این نمایشگاه توانسته در طول سالیان متمادی، جدیدترین و معروفترین فناوری های رایج در دنیا را در قالب نمایش و کنفرانس به علاقه مندان خود ارائه دهد.

سرمایه گذاران و استارتاپ های بزرگ جهانی در جیتکس

در اصل جدا از قدمت چندین ساله جیتکس، مهمترین موضوعی که باعث شده که این نمایشگاه این چنین سر و صدا کند، حضور گلچین شده بهترین های حوزه فناوری جهانی می باشد؛ به این معنا که هر ساله با حضور بزرگ ترین استارتاپ ها و سرمایه گذاران، این نمایشگاه حتی در پاندمی کرونا، بدون توقف مانده است.

حضور 1200 غرفه فناوری و حضور بیش از 300 شرکت نوپا از بیش از چند کشور جهان، به طور واضح در جریان پاندمی، نشانگر توقف ناپذیری نمایشگاه جیتکس در دبی می باشد.

قدمت چندین ساله جیتکس

موضوعات نمایشگاه جیتکس دبی 2020

  • Cloud
  • تکنولوژی مصرف کننده
  • شرکت های سخت افزاری
  • شرکت های نرم افزاری
  • GolfComms
  • پلت فرم تخصصی تجارت برای توزیع کنندگان گوشی های همراه
  • امنیت شبکه و زیر ساخت
  • چاپ سه بعدی
  • رباتیک

تاریخ برگزاری نمایشگاه جیتکس دبی 2020

39 امین دوره نمایشگاه جیتکس از 25 الی 29 مهر 1400 در شهر دبی امارات برگزار می گردد.

منبع : تور دبی نمایشگاه جیتکس

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه