loading...

تورهای خارجی و داخلی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس

بازدید : 168
سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 زمان : 18:54

خوشبختانه امسال تور تابستان 1400 متفاوت ترین و هیجان انگیز ترین تابستان در مقایسه با سال های گذشته برای علاقه مندان به سفر می باشد؛ چرا که تا قبل از شیوع ویروس کرونا زندگی مردم در هر گوشه کنار جهان روال عادی خود را طی می کرد، اما درست بعد از شیوع ویروس کرونا و فراگیر شدن آن در سطح جهان شکل زندگی مردم از حالت عادی خود خارج شد و باطبع صنعت گردشگری را هم تحت تاثیر قرار داد. یک سال است و یک تابستان که علاوه بر آب و هوای مطبوعش، فصل تعطیلی مدارس و بهترین فرصت برای همراه شدن با تورهای تابستانی و سفرهای خانوادگی و دسته جمعی است؛ اما تابستان پارسال تمامی این هیجانات و فرصت را از ما گرفت.

تور تابستان 1400

خوشبختانه تور تابستان سال جدید می تواند متفاوت ‌ترین تابستان عمر همه ما باشد. شاید سایه شوم ویروس کرونا مدت ها بر سر جهان سنگینی کند اما با رعایت پرتکل های بهداشتی و باز شدن مرزهای خارجی بر روی مسافران ایرانی نوید شروع سفرهای هیجان انگیز تابستانی را می دهد. همه ما با امید منتظر رسیدن تابستانی عاری از ویروس کرونا هستیم تا به تلافی همه روزهایی که در قرنطینه ماندیم و حسرت سفرهای نرفته مان را خوردیم، تابستان امسال را متفاوت تر از هر سال جشن بگیریم.

از این رو مشاوران شما در گروه مسافرتی نامی گشت، با امید به اینکه تا فرارسیدن تابستان 1400 تمام تلاش خود را کرده اند تا تورهای تابستان را در متنوع ترین حالت به شما علاقه مندان ارائه کنند تا یک سفر دلچسب در یک تور تابستانی خاطره انگیز بتواند دلتنگی‌ های روزهای قرنطینه را از ذهنتان پاک کند.
در ادامه مهم است بدانید که در حالت عادی، اختلاف قیمت تورهای تابستانی با تورهای دیگر ایام سال حدود 2 برابر ارائه می شوند؛ این اختلاف قیمت ها هم تنها مربوط به بلیط رفت و برگشت و هتل محل اقامت شما نمی باشد و در سفر به بیشتر مقاصد هزینه هایی اعم از خورد و خوراک و نیز جاذبه های گردشگری و تفریحی نیز در تابستان کمی افزایش قیمت دارند. البته در تورهای تابستانی اروپا، شما با فروشگاه ‌ها و نمایشگاه‌ های حراجی فراوانی مواجه می شوید که تخفیفات ویژه ‌و وسوسه انگیزی دارند! همیشه سفر و گردشگری در تمامی فصول سال فعالیتی دوست داشتنی و پر از سرگرمی و لذت است اما در بعضی از اوقات سال، شرکت در تورهای گردشگری این لذت را دوچندان می کند.

تور تابستان ۱۴۰۰ نیز از جمله همین زمان هایی است که لذت سفر و تماشای زیبایی‌ های یک مقصد گردشگری را بیشتر می کند. آژانس مسافرتی نامی گشت به عنوان یکی از برترین آژانس‌ های مسافرتی ایران، با تکیه بر بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه برنامه ‌ریزی و برگزاری تورهای خارجی و داخلی، امسال نیز در کنار شماست و با اجرای تورهای جذاب و مقرون به صرفه قصد دارد تابستانی به یادماندنی را برای شما رقم بزند.

تور تابستان خاطره انگیز 1400

موضوع اساسی و مهم بعدی، قیمت تور تابستان 1400 می باشد. خوب نحوه تعیین قیمت تورهای داخلی تابستان به قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما / قطار و نرخ اجاره ‌بهای اتاق هتل محل اقامت شما بستگی دارد. در تورهای خارجی نیز تعیین قیمت به 3 پارامتر بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل محل اقامت و اخذ ویزای توریستی (در صورت لزوم) بستگی دارد. بطور معمول بسته به شهر مقصدی که انتخاب میکنید، هزینه بلیط رفت و برگشت هواپیما و یا قطار در یک بازه قیمتی مشخص قرار دارد.

همچنین در مورد هتل محل اقامت نیز باید توجه داشته باشید که هرچه هتل محل اقامت شما به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، هزینه بیشتری برای اقامت باید پرداخت کنید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد، هزینه اقامت شما پایین تر خواهد بود.
ضمنا هر چه مقصد سفرتان نزدیک تر و طول مدت پرواز کوتاه تر باشد، هزینه های شما به نسبت پایین تر خواهد آمد. برای مثال هزینه سفر به کشورهایی که با آن ها مرز مشترک داریم، مثل ترکیه، در مقایسه با سفر به کشورهای دورتر مثل مالزی یا تایلند، هزینه کمتری دارد.

طبیعتا این قیمت در مورد تور اروپا و تورهای ترکیبی بیشتر خواهد شد و نیز مسئله دیگر نوع و سبک سفر شما مسافران عزیز است، این که سفرهای ماجراجویی و مقرون به صرفه را دوست دارید یا ترجیح می دهید لاکچری سفر کنید. در پکیج های سفر، طیف متنوعی از هتل ها به شما ارائه می شود که با توجه به سبک و سلیقه خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

هر چه تعداد ستاره ها و درجه کیفی هتل بالاتر برود، هزینه تور مسافرتی مورد نظر شما هم بیشتر می شود. با توجه به خدماتی که از آژانس دریافت می کنید، نیز می تواند هزینه های سفر شما را دچار تغییراتی کند. این خدمات علاوه بر رزرو بلیت و هتل و انجام امور مربوط به ویزا، شامل بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، گردش شهری، لیدر فارسی زبان و ... می باشد.

قیمت تور ارمنستان

آفر تور استانبول

آفرهای تورهای تابستانی به شکل های متفاوتی ارائه می شود، مثلا در ایام غیر پیک گردشگری یا همان لوسیزن آفر تور مسافرتی در مقاصد مختلف داخلی یا خارجی از سمت آژانس ها ارائه می شوند. به تبع هزینه اقامت در ایام غیر پیک کمتر از هزینه اقامت در ایام پیک می ‌باشد. برای مثال ایام پیک گردشگری کیش پائیز و زمستان می ‌باشد که طبیعتا در این ایام موفق به خرید تور ارزان مسافرتی یا آفرهای ارزان قیمت نمی شوید و اگر حتی تور ارزان بتوانید پیدا کنید، قطعا باید به کیفیت آن شک کنید! خوب گزینه بعدی، تور ارزان می‌ تواند یک تور لحظه ‌آخری باشد! تور لحظه ‌آخری به این معنا می باشد که تا ساعاتی قبل از شروع سفر ظرفیت هتل محل اقامت و یا هواپیما تکمیل نشده باشد.

در این صورت آژانس های مسافرتی تصمیم میگیرند تور را با هزینه بسیار پایین تری به فروش برسانند تا اینکه سوخت کامل شود. این تورها ممکن است یک تور با مبلغ 5,000,000 تومان به صورت لحظه آخری به فروش برسد که در این حالت ممکن است 200,000 – 300,000 تومان کاهش قیمت داشته باشد!

آفر تور تابستان 1400

بهترین زمان خرید تورهای تابستان 1400

فرصت مناسب خرید تور مسافرتی تابستان 1400 بستگی به مقاصد گردشگری شما یا همان تور انتخابی شما دارد. اگر تورهای تابستانی اروپا را انتخاب کرده اید، باید حداقل 2 ماه قبل از سفر برای خرید تورتان اقدام کنید. از این مدت زمان حدودا 21 روز را باید برای جوابدهی به درخواست ویزا توریستی و حدودا 20 روز هم برای تعیین وقت سفارت در نظر بگیرید.

خوب اگر هم قصد خرید یک تور تابستانی داخلی را دارید، بسته به تور انتخابی مورد نظرتان یک روز قبل از سفر هم می ‌توانید تور مسافرتی خود را تهیه کنید. در صورتی که تمایل دارید در تابستان ۱۴۰۰ به یکی از شهرهای جذاب ترکیه سفر کنید، بهتر است یک ماه قبل از سفر بلیط رفت و برگشت خود را خریداری نمایید و برای رزرو هتل نیز 1 ماه قبل از تاریخ سفر اقدام کنید.

برای سفر به کشورهای آسیایی، روسیه، برزیل و آفریقا و... نیز بهتر است همین حالا با کارشناسان آژانس نامی گشت تماس بگیرید تا از بهترین زمان خرید تور تابستانی این مقاصد گردشگری مطلع شوید و با دید باز و درستی تصمیم جهت خرید تورهای این بازه زمانی بگیرید.

بهترین زمان  تور تابستان 1400

پرطرفدارترین تورهای تابستان 1400

با توجه به این موضوع که با شرایطی که ویروس کرونا در جهان حکمفرمایی می کند، از الان دقیقا نمی توانیم در این مورد اظهار نظر دقیق و درستی کنیم. اما اگر علاقه مندید پرطرفدارترین تورهای تابستان را براساس فروش تورهای مختلف در تابستان هر سال بررسی ‌کنیم و نام ببریم باید بگوییم که تورهای تابستانی اروپا، تورهای ترکیبی اروپا، تور تابستان آنتالیا، تور استانبول، تور ترکیبی روسیه و تورهای تابستانی مشهد و شیراز و... از محبوب ‌ترین تورهای این فصل از سال می ‌باشند.

البته در بین تورهای داخلی تور مشهد و در بین تورهای خارجی تابستانی، تور ترکیه تابستان 1400 از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

پرطرفدارترین تور تابستان 1400

نحوه رزرو تور تابستان 1400

شما علاقه مندان به رزرو یا خرید تورهای تابستان می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی مورد نظرتان را از سامانه رزرواسیون آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند. برای خرید آفر تور تابستان 1400 شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود.

تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی خود هدایت می شوید.

سفر با تورهای تابستانی در سال های اخیر یکی از جذاب ترین برنامه های سفر برای ایرانیان بوده و این مقاصد جذاب بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات در فصل دوست داشتنی تابستان محسوب می شود.

آژانس نامی گشت با سیستم رزرواسیون 24 ساعته امکان رزرو آنلاین تور این مقصد را در هر ساعت از شبانه روزی برای شما فراهم کرده است. کافیست زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص کنید تا تمامی تورهای موجود به مقصد این جزیره دیدنی برای شما نمایش داده شود. در آخر در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکل، تیم پشتیبانی نامی گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما هستند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 56

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور های 1400
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه